In vara anului 2011 am parcurs distanta dintre Galati (Romania) - Koln (Germania) in doua zile, intrucat aveam limitatorul de viteza in dreapta (sotia
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
). Precizez ca odata trecut granita dintre Austria si Germania am cam uitat de "limitarea" la 140 si cu tot "zgomotul de fond" (aceeasi sotie) am rulat cu viteze de 160-180 km/h.
Am remarcat stabilitate excelenta, rezerva de putere atunci cand am avut nevoie (recunosc ca permanent conduc la turatii de peste 3500) iar la final, privind computerul de bord am remarcat consum mediu de 6.8 l/100 km.
Precizez ca in Romania am mers cu 120-130 pe unde s-a putut, insa dupa ce am trecut de Sibiu am facut si 10 km intr-o ora (se lucra la canalizari prin nu mai stiu ce oras).
In Ungaria si Austria am condus exemplar 130 km/h (cu rare zvacniri spre 140-150).
Referitor la motor? Mi se pare extraordinar pentru cilindreea sa insa recunosc ca la drumurile in afara orasului imi doresc sa fi avut un 1,6 sau 2,0 gsl.
Pentru oras mi se pare insa mai eficient cel de 1,4.