Consum kia cee'd

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: Consum kia cee'd

Post by patton »

E in semnatura, 1.4 best. Cand nu ma grabesc, schimb (II-IV) pe la 3000 ture, nu mai jos de 2800. A V-a o dau la 95-100. In localitate, merg cu ~ 58-60 km/h in treapta a IV. In stilul asta, extraurban scot in jur de 6l/100km functie de trafic, vreme.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Consum kia cee'd

Post by FLOPY »

bubumisu, fa-ma si pe mine sa inteleg; tu schimbi tr. de viteza intr-una superioara cand ai ajuns la 2000 rpm, sau schimbi astfel in cat atunci cand ai trecut in tr. superioara sa ai 2000 rpm?
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Consum kia cee'd

Post by rayman »

Nu stiu cum se face dar dupa iarna asta am constatat ca mi-a scazut consumul in oras... de unde inainte 11-12 era la ordinea zilei, acum ma mandresc cu ~9%!
In general, parca e mai liber traficul fata de anul trecut, o fi real sau doar o impresie de-a mea? Poate criza tine masinile in parcare.
Am 1.4 Best/>60.000 km.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Consum kia cee'd

Post by bubumisu »

FLOPY wrote:bubumisu, fa-ma si pe mine sa inteleg; tu schimbi tr. de viteza intr-una superioara cand ai ajuns la 2000 rpm, sau schimbi astfel in cat atunci cand ai trecut in tr. superioara sa ai 2000 rpm?
deoarece buzunarele mele nu sunt sparte dar flutura vantul prin ele, deocamdata schimb in treapta superioara cand am ajuns la 2000 rpm-uri (maxim 2100, ca nu stau cu ochii beliti numai pe turometru :lol: ), si nu scad in timp ce iau de pe ambreiaj usor, fara a tine insa mai mult decat indicat sub 1500-1600 rpm-uri. trebui un pic de obisnuinta (indiferent daca e oras sau extraurban). si am constatat ca merg mai multi km cu benzina bagata in rezervor (dramuita atent) decat atunci cand schimbam la 2500-2800 rpm-uri).
cred ca acum te-am lamurit.
PS: din cand in cand mai ales la drum intins, in depasiri mai retrogradez in treapta inferioara si apoi urc iar (ex din a 5-a in a 4-a si apoi iar a 5-a, mai spritez oleaca ca sa fie treaba buna, sa se mai faca arderile cum trebuie) :D
Lamurit?

ceed sw1,4 GSL,109 CP, City (si nu cred sa fi manat vreodata 109 CP, ca nu prea am avut unde, maxim am putut da bice la 160 km/ora)
PS: in treapta a 5-a, intr-un final ma mentin cam la 2800, uneori chiar 3000 rpm-uri, constant cu 95-100 / ora, ca nu poti merge cu 2000 rpm-uri in a 5-a, doar in treptele 2-4, evident
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Consum kia cee'd

Post by Dennis »

@bubumisu, ca sa intelegem toti cum schimbi tu vitezele cred ca ar trebui sa prezinti un "desfasurator"...
Nici eu nu prea pricep bine cum e cu 2000-2100rpm.De exemplu, in treapta a-IV-a la 2000rpm esti undeva la viteza de 60km/h.Sa inteleg ca la 60 km/h tu treci in treapta a-V-a ?
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Consum kia cee'd

Post by dulaul »

In felul acesta e destul de chinuit motorul, dar fiecare face ce vrea cu masina lui, nu? Daca schimbi la 2000 rpm urmatoarea treapta va trebui sa urce incepand cam de la 1500 rpm. Acesta este stillul taximetristilor care in treapta a V-a merg cu 50 km/h. Putina economie de benzina pe care o face se va traduce prin obosirea motorului si cum prea bine recunoaste si @bubumisu arderile nu sunt tocmai ok, rezultand destule probleme pentru doar ceva benzina economisita.
In fine, nu judec ci doar constat, fiecare e liber sa foloseasca masina pe care a dat banii asa cum doreste.

Bafta !

dulaul
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Consum kia cee'd

Post by bubumisu »

Dennis wrote:@bubumisu, ca sa intelegem toti cum schimbi tu vitezele cred ca ar trebui sa prezinti un "desfasurator"...
Nici eu nu prea pricep bine cum e cu 2000-2100rpm.De exemplu, in treapta a-IV-a la 2000rpm esti undeva la viteza de 60km/h.Sa inteleg ca la 60 km/h tu treci in treapta a-V-a ?
nu e nevoie de desfasurator, e nevoie sa fiu mai explicit.
uite cum stau lucrurile, indiferent de stilu de condus, agresiv sau batranesc, nu trec niciodata in a 5-a daca nu am ajuns la aprox. 70 km/ora. dar ca sa ajungi la 70/ora, fara sa ajungi si la 2800 rpm-uri minim, tre sa apesi foarte usor si constant pedala de acceleratie, (economie la consum si sa nu sara nici turatia mai mult de 2400-2600 maxim). am mai mentionat anterior ca in final in a 5-a ajung si ma mentin la aprox.3000 rpm-uri, pentru ca nu poti sa stai in a 5-a la sub 2500 rpm-uri, sau cum zici tu la 60 km/ora, ca nu ai cum, scade demaraju singur, si creste consumu, tre sa dai talpa la greu dupa aia ca sa demarezi si sa iei viteza.
ideea cu 2000-2100 rpm-uri e urmatoarea: trebuie rabdare, sa simti bine pedalele, si sa faci jocu de pedale asa incat sa nu scada turatia mult sub 2000 rpm-uri, cand treci in treapta superioara(adica iei de pe ambreias usor si in acelas timp calci acceleratia constant-se invata la scoala de soferi :D
Deci ca o concluzie, schimbat la max 2100 rpm-uri in treptele 1-4 si la max 2400-2600 in treapta a 5-a, nu inainte de a ajunge la macar 70 km/ora. :wink:
sper ca m-am facut inteles de data asta )
PS: si daca ma mai atentioneaza multi ca nu se merita economia de benzina , ca se infunda aia si aia, cred ca o sa renunt la stilu asta economic (acu merg de exemplu mai mult in oras si nici nu mai uit la CB, dar sa stiti ca merg mult mai mult cu benzina dramuita pe care o bag, chiar si daca e trafic ca in bucuresti)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Consum kia cee'd

Post by bubumisu »

[quote="dulaul"]In felul acesta e destul de chinuit motorul, dar fiecare face ce vrea cu masina lui, nu?
de acord cu tine, n-am ce face deocamdata, oricum stilul asta il adopt mai mult in oras si in afara ma chinui sa fac treaba asta, ca nu vreau nici sa incurc traficu. :lol: , dar cum ramane cu "specialistii" care zic ca maresti durata de viata a motorului la benzinara daca nu turezi ci mergi mosnegeste?adica mai pe scurt aia care tureaza sunt nevoiti sa segmenteze motoru(daca nu il vand :D) mai devreme, sau sa schimbe pistoanele, in fine, nu mai retin exact(nu le am cu tehnica, asa ca scuzati daca n-am nimerit-o :D )
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

dulaul
Posts: 429
Joined: 12 Apr 2009, 15:28
Auto:
Location: IASI

Re: Consum kia cee'd

Post by dulaul »

@bubumisu adevarul este undeva la mijloc, adica daca mergi intre "agresiv si batranesc" mergi bine si te va tine si masina. Cat priveste segmentatul probabil ca acest lucru s-ar aplica daca mergi zilnic numai in 4000-5000 rpm iar acest segmentat era valabil in special la popularele noastre Dacii. Oricum apreciez sinceritatea ta :D

Bafta !

dulaul
Kia Cee'd 1.6 GSL City, isg, GPL,Pewter Beige
Poze
Jurnal de bord Image

Image

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Consum kia cee'd

Post by bubumisu »

[quote="dulaul"]@bubumisu adevarul este undeva la mijloc, adica daca mergi intre "agresiv si batranesc" mergi bine si te va tine si masina.

Deci pana la urma cred ca o sa ma intorc la obiceiurile bune :D . adica sa schimb indiferent de treapta la 2500-2800 rpm-uri (si sincer mi se pare ca acolo se simte bine motoru, mai ales la 2800 rpm-uri). fara sa il chinui, cu schimbat la 2000 rpm-uri, fara sa turez excesiv (peste 3000-3500 rpm-uri). Categoric ca cea ce experimentez de aprox. 2 luni nu prea ii convine la benzinara mea. adica mers mosnegeste (aproape de subturat, adica la limita, dar nu mai putin de 1500 rpm-uri).
Si sa mai experimentez cu consumu, ca deocamdata de cand o am, cat timp am schimbat la 2800 rpm-uri, nu am reusit sa scot mai putin de 6,2 mixt, eu cu sotia si eventual bagaje, dar nici traseele nu m-au ajutat (rampe multe, localitati, etc) :wink:
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: Consum kia cee'd

Post by scubli »

@bubumisu: Fiecare cu stilul lui de condus, metodele lui. Eu unul nu voi obiecta nimic la acest stil de condus.
Dar am o mica remarca de facut, in explicatiile tale sunt extrem de multe detalii despre turatie, iar de aici as putea trage concluzia ca esti mai atent la turometru decat la drum... Cel putin parerea mea e ca NU ai ce sa te uiti la bord in timp ce conduci, ci doar din cand in cand sa stii ce viteza ai in caz ca sunt limitari, atlfel ochii pe drum ;)

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Consum kia cee'd

Post by bubumisu »

scubli wrote:@bubumisu: Fiecare cu stilul lui de condus, metodele lui. Eu unul nu voi obiecta nimic la acest stil de condus.
Dar am o mica remarca de facut, in explicatiile tale sunt extrem de multe detalii despre turatie, iar de aici as putea trage concluzia ca esti mai atent la turometru decat la drum... Cel putin parerea mea e ca NU ai ce sa te uiti la bord in timp ce conduci, ci doar din cand in cand sa stii ce viteza ai in caz ca sunt limitari, atlfel ochii pe drum ;)

crezi ca daca nu as ofta de cate ori scurg pistolu de la pompa de benzina, m-as mai uita la turometru? oricum, inca din primele mii de km m-am obisnuit sa trag cu coada ochiului la turometru, si la un timp te inveti cu sunetu motorului la o anumita turatie, deci la 2800-3000 nu e nevoie sa ma mai uit neaparat la turometru, dar lunile astea cat am experimentat condusu "modul super economic" :lol: a trebuit sa ma uit mai des, ca de aia am experimentat. :wink:
In rest ce sa zic, nu cred ca am avut situatii de neatentie in trafic, ma uit permanent fata spate, stanga dreapta, cresc atentia la treceri de pietoni, la depasiri, etc. :)
Deci stai fara grija, nu o sa fac accident :D
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Consum kia cee'd

Post by FLOPY »

Nu te mai chinui atat pe tine, cat si masina si bucura-te din cand in cand de cei 109 Cp pe care nu-i vei vedea niciodata la 2000 rpm. Eu nu contest faptul ca in stilul tau de condus ai un consum mai mic dar te intreb concret:cat economisesti la 1000 km daca schimbi la 2000-2100 rpm decat daca ai schimba la 2800-3000 rpm?
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Consum kia cee'd

Post by bubumisu »

FLOPY wrote:Nu te mai chinui atat pe tine, cat si masina si bucura-te din cand in cand de cei 109 Cp pe care nu-i vei vedea niciodata la 2000 rpm. Eu nu contest faptul ca in stilul tau de condus ai un consum mai mic dar te intreb concret:cat economisesti la 1000 km daca schimbi la 2000-2100 rpm decat daca ai schimba la 2800-3000 rpm?
Nu prea mult dar oricum destul de semnificativ sa stii, si oricumj sper sa se termine odata criza (la mine ma refer, ca ma cam lasa fara aer bancile, le tin la zi, dar e greu).
Cred ca o sa renunt la stilu asta pe care repet, l-am adoptat in primavara asta. Pana acuma schimbam la 2800-3000 rpm-uri, asa cum e indicat, si de fapt chiar se "simte" bine motorasu la turatia asta.
Uite, maine ma duc pe la biserica(ca in fiecare duminica) si o sa ma rog pentru sanatate si un bebe, si nu o sa mai chinui printesa (asa-i zic eu, cateodata e geloasa nevasta-mea, ii zic si noapte buna de la geam inainte de culcare-deh, prima masina) :D
Sanatate si cati mai multi km parcursi fara evenimente majore 8)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

dragos_bld
Posts: 10
Joined: 27 Jan 2010, 16:48
Auto:
Location: Giurgiu

Re: Consum kia cee'd

Post by dragos_bld »

eu zic asa.masinuta asta are un motoras prea mic.in viteza 1-2 uruie f tare.tragi rpd la 40km/h a 3 si constaty ca nu mai turuie ,e subturata.consumul ,,,mare.deci masina aiurea de oras.iesi cu ea afara si constaty ca la 12okmh mergi cu ea f turata si cu consum de 7.6.
dupa ]mine un motor aiurea au incercat sa faca din tantar armasar,iar aia11o cai sunt ponei rau :lol:
kia cee d 1.4 city,petrol grey.august 2007

Post Reply

Return to “Generalităţi”