
"hike green" se numeste verdele inchis de la cee'd, culoare bestiala la soare, isi schimba nuanta, dar ffoarte sensibila la praf si alte gîze din aer


Niciun motor benzinar aspirat nu are zvac la astfel de turatii. Cine vrea asa ceva trebuie neaparat sa se uite la motoare supraalimentate, pe benzina sau diesel.georgedtm wrote:... cei care au cumparat motor benzina 1.4 sunt si persoane ce sunt nemultumite de puterea motorului la turatii de sub 2500 rpm.
Cred ca o sa aleg 1,4L benzina.dulaul wrote:No, pana la urma @adytzul ai luat vreo hotarare, ca topicul a luat-o pe aratura "offtopic"
Nu stiu de ce ai ramas uimit pentru ca preturile sunt peste KIA oricum. Poate ai facut comparatie intre preturile remat si cele fara remat de la KIAmisuspita wrote:Eu cel putin am ramas uimit de reducerile facute acolo
Nu stiu unde sa ma uit sa vad preturi mai mici, insa aici preturile la un DSL de 1,6 sunt un pic mai mari de 11500€. Cu putindulaul wrote:Nu stiu de ce ai ramas uimit pentru ca preturile sunt peste KIA oricum. Poate ai facut comparatie intre preturile remat si cele fara remat de la KIA
Cred ca o sa-ti para rau! Mai ales daca o conduci in oras cel putin 1000 de km pe luna!... Daca iti iei 1.4 benzina pt. oras gresesti, parerea mea ca ii un entry level f. bun motorul, nu e submotorizat ca si la Golf, Astra. Dar tot o sa-ti consume mai mult decat crezi! Clar merita diesel acum. Mai ales la ce scoruri are "gasolina"! Pana la sfarsitul anului o sa ajunga la vreo 4.5 RON. Ca sa nu mai zic ca motorina e ceva mai ieftina, si o mai poti gasi si pe la "santier"adytzul wrote:Cred ca o sa aleg 1,4L benzina.
inginerul wrote:e puturos si consuma mult de tot. o sa regreti daca nu asculti.
...consuma 7 si ceva al meu, mergand cu 40 km/medie, adica regim de oras!inginerul wrote:consuma mult de tot.