Performante motor 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
User avatar
Razvan_G
sultan of swing
Posts: 664
Joined: 01 Oct 2008, 20:14
Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
Location: Oradea

Re: Performante motor 1.4

Post by Razvan_G »

quelloo wrote:"Testat 1.9 TDI de pe Golf 4, greu se tinea dupa mine."..... :)))
Mare BOU mai era ala la de la volan inseamna....
@quelloo - Ca sa nu ma cobor la nivelul tau am sa trec cu vederea remarca ta "pertinenta".
Referitor la test, motorul de 1.9 TDI de pe Golf 4/5 e foarte comparabil la demaraj, dar mai ales la drum intins unde 1.4 GSL al nostru se bate de la egal la egal cu el si iese invingator. Testat pe un drum lung de 60 de km, noaptea, ambii soferi fiind foarte familiari cu traseul si cu masina.
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor

bloggerX
Posts: 134
Joined: 27 Aug 2007, 16:46
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by bloggerX »

Motor suficient de puternic ca sa faci scartz si cu a IIa. :)
Nu ma simt "confortabil"(zgomot, consum, fiabilitate) sa il tin la 4000 ture unde este extraordinar :twisted: .

Nu fac liniute si nu circul la viteza maxima a masinii. Daca o calci pe coada nu te face decat poate.... Logan Prestige :lol:
Last edited by bloggerX on 26 May 2009, 15:59, edited 1 time in total.
Kia Cee'd 1.4 LX Best 01.11.2007 , Pewter Beige 18500km

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by djniki4 »

cu orice masina peste 75 de cai dai scartz in treapta a doua, pana si la dacia 1310 merge scartz in treapta a 2-a

bloggerX
Posts: 134
Joined: 27 Aug 2007, 16:46
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by bloggerX »

Ma scuzi, dar eu nu am reusit sa fac asta cu Dacia Supernova 75CP. Poate tu te pricepi mai bine....
Kia Cee'd 1.4 LX Best 01.11.2007 , Pewter Beige 18500km

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by djniki4 »

Dacia Supernova nu am condus, am condus nova GTI(pe injectie, motor normal, de dacie, nu de renault) scart zdravan in treapta a doua. Depinde foarte mult si de cum a fost condusa masina, de uzura ambreiajului, de sofer.

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Performante motor 1.4

Post by quelloo »

Razvan sa stii ca nu gust deloc remarca ta. Cum adica sa te cobori la nivelul meu....
Nu cred ca-ti dai seama cat aberezi. golf 4 1.9 tdi (adica cu turbo pentru cei care nu stiu) si 105 cai si mai usor si care probabil ca era euro3 sa nu scape de un 1.4 aspirat. (singurul mod in care pot sa cred ca nu a reusit sa scape de tine e pe autostrada unde ai reusit sa faci uz de aia 4 cai in plus)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

dmc81
psycho driver
Posts: 261
Joined: 02 Jul 2008, 17:41
Auto:
Location: Undeva prin Romania
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by dmc81 »

Salutare,

Motorul de 1,4 are ceva valente sportive insa din pacate il trag in jos greuatea masinii si oarecum cutia, acesta din urma fiind gandita , parere personala nu m-am documentat, pentru consum.
Daca era masina la fel de grea ca un Logan nu prea ai mai avea nevoie de o motorizare mai puternica cel putin in oras.
Cine ma cunoaste stie ca am testat destul de mult acest motor insa masina nu a fost gandita pt. viteza.

Da te ajuta la o depasire daca stii cum sa o efectuezi.

Iar chestia cu liniutele la semafor e valabila doar daca si cel pe care ''il provoci'' e dispus sa participe. Ca altfel nu se pune daca la semafor l-am facut pe unul cu A6 S-line pt. ca el nu ''a dat'' in masina.
Pot zice ca l-am facut daca de la Pta Victoria pana la Pta Iancului nu a putut sa ma depaseasca in trafic ci doar pe o mica portiune de drum liber intre Stefan cel Mare ( Stadion Dinamo) si pana in fata la Spitalul Colentina. Insa si aici e discutabil pt. ca trebuie sa ai ceva tupeu si curaj sa faci jaloane printre masini la viteze mai mari decat cele legale.

In concluzie eu sunt multumit de performantele masinii mele si foarte rar se intampla sa regret ca nu am o motorizare mai puternica.

Bafta tuturor.

Mihai
Kia Ceed 1.4 Best
Image
ODO : + 19000 km

Image

User avatar
Razvan_G
sultan of swing
Posts: 664
Joined: 01 Oct 2008, 20:14
Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
Location: Oradea

Re: Performante motor 1.4

Post by Razvan_G »

@quelloo - Tin sa te anunt ca esti dezinformat: 1.9 TDI de pe Golf 4 are 101 cai, modelul de serie, nu 110 si o masa de 1374 kg, fata de 1307 kg de pe Cee'd 1.4 GSL. Deci performantele intre aceste doua motoare sunt mai mult decat comparabile. Testat practic alaturi de amicul meu cu Golf.
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Performante motor 1.4

Post by quelloo »

greseala mea cu puterea (oricum am zis 105 nu 110)

http://new-car-model.com/volkswagen/gol ... di(14064)/

dar masa e de 1205 kg.

Oricum nu conteaza. E imposibil ca unu cu un aspirat de 1.4 si 137 nm la 5000 rpm sa se tina dupa unu cu 1.9 turbo diesel cu 240 nm de la 1800 rpm daca pe drum sunt si niste curbe (si cum nu suntem in America...).
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by djniki4 »

Tocmai acum cateva ore m-am alergat cu un golf 5 1.9 tdi si credeti-ma, e diferenta mare, pe reprize motorul TDI de pe golf se distreaza cu cel de 1.4 de pe ceed, doar daca pleci de la semafor o duci in 6000, a doua iarasi 6000 poate aveam sansa sa il fac. Era in spatele meu imi dadea flash-uri(la mica distanta), aveam 60 in treapta a 3-a, am calcat-o la fund si nu luam avans deloc fata de diesel, am dat-o pe a 2-a la 65 si ce credeti golfu ma depaseste in mare viteza pe contrasens, am incercat sa ma tin dupa el dar nici o sansa, luase avans.

Daca mai esti si incarcat(4 persoane in masina+ bagaje) si daca mai ai si AC-ul pornit LA REVEDERE putere. Trebuie sa o turezi de o ia dracii sa faci o depasire. E prost gandit motorul, au facut cuplul maxim la turatii prea mari. Credeti-ma ca nu sunt vreun bizon sa nu stiu sa merg sportiv sau sa schimb vitezele rapid, din contra o fac destul de repede insa motorasul nu ajuta. Per total sunt multumit, consuma rezonabil si asta ma incanta.Merg mai mult prin oras. Avand in vedere ca e cel mai slab motor din gama Ceed are performante ok(spere deosebire de golf 1.4 80cp)

mariusant
Posts: 104
Joined: 12 Dec 2007, 19:18
Auto:

Re: Performante motor 1.4

Post by mariusant »

djniki4 wrote:Tocmai acum cateva ore m-am alergat cu un golf 5 1.9 tdi si credeti-ma, e diferenta mare, pe reprize motorul TDI de pe golf se distreaza cu cel de 1.4 de pe ceed, doar daca pleci de la semafor o duci in 6000, a doua iarasi 6000 poate aveam sansa sa il fac. Era in spatele meu imi dadea flash-uri(la mica distanta), aveam 60 in treapta a 3-a, am calcat-o la fund si nu luam avans deloc fata de diesel, am dat-o pe a 2-a la 65 si ce credeti golfu ma depaseste in mare viteza pe contrasens, am incercat sa ma tin dupa el dar nici o sansa, luase avans.

Daca mai esti si incarcat(4 persoane in masina+ bagaje) si daca mai ai si AC-ul pornit LA REVEDERE putere. Trebuie sa o turezi de o ia dracii sa faci o depasire. E prost gandit motorul, au facut cuplul maxim la turatii prea mari. Credeti-ma ca nu sunt vreun bizon sa nu stiu sa merg sportiv sau sa schimb vitezele rapid, din contra o fac destul de repede insa motorasul nu ajuta. Per total sunt multumit, consuma rezonabil si asta ma incanta.Merg mai mult prin oras. Avand in vedere ca e cel mai slab motor din gama Ceed are performante ok(spere deosebire de golf 1.4 80cp)
Cand afirmi ca e prost gandit motorul... stii ca vorbesti de un benzinar aspirat? Dimpotriva motorasul este unul foarte bine gandit si realizat. Daca tot spui ca te pricepi stii ca diferenta mare dintre motoarele pe benzina si cele diesel este cuplul sau momentul care este net favorabil diesel-ului incepand de la turatii relativ joase si care se intinde pe o plaja mare de turatii, spre deosebire de motorul Otto care are cuplul maxim la o turatie mare (vezi ceed 1,4 - 5000rpm) Daca vei compara graficele de cuplu a doua motoare Otto respectiv Diesel vei vedea ca diesel-ul are o curba de cuplu care creste brusc aproape de 2000 de rpm si care este aproape plata pana spre turatia maxima, pe cand un Otto are curba de cuplu ce urca nu foarte repede pana ajunge la un maxim la o turatie mare si apoi coboara. Motorasul de 1,4 are cvvt (deschiderea variabila continua a supapelor) tehnologie ce aplatizeaza cat de cat curba de cuplu, fara a reusi s-o aduca la forma unui diesel...
Spre sfarsitul post-ului revii la realitate si compari motorul de pe ceed de 1,4 cu omologul aspirat de 1,4 de la VW.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by eugenflorinmanea »

eu am 1.6 pe proceed si vreau sa zic ca in treapta 1 m-a facut un TICO :):)
Oricum, daca o ridic in 6400 ture,schimb a 2 a si cand dau drumul la ambreiaj scartaie rotile!

Ultima oara am 'comis-o' cu un Touareg de 2.0 si l-am luat clar, eu fiind si cu 5 in masina. Dar...6400 ture 1-2-3. Se uita ala la mine cu o fata cand m-a ajuns la urmatorul semafor....
Eu sunt foarte mutumit de demaraj... daca dau in ea rupe!
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Performante motor 1.4

Post by quelloo »

bv eugen. dar nu cred ca era touareg. Mai degraba tiguan ca nu am auzit de motor de 2 litri la touareg. Oricum , avand in vedere cat de grea e masinuta aia era normal sa-l faci. bafta
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
misuspita
cantaretzu'
Posts: 1039
Joined: 07 Oct 2007, 12:31
Auto: Proceed
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by misuspita »

Ma, pot fi de acord ca motorasul de 1,4 face masina foarte fasneata si pot sa ma "iau in gura" daca e nevoie cu destui pe la semafoare, doar atata timp cat sunt doar eu in masina, cel mult 2 oameni. Deja cand sunt 3-5 + bagaje, adio. Si in depasiri trebuie sa am macar 1000rpm mai mult ca de obicei ca sa ma simt confortabil... Dar asta e, la 137Nm n-ai ce sa ceri mai mult.

Ca sa te lupti cu un tdi de 1,9 nu trebuie decat s-o calci zdravan si sa nu schimbi sub 6000. Si daca ala nu stie ce sa faca cu masina lui, il faci.

In schimb, ieri am vazut un Golf 6 de 1,6, cu o tipa buna la volan, la Unirii, inspre Alba Iulia. Ma manca in posterior sa vad daca poate ceva :D . Vreau sa zic ca a plecat tipa intr-un mare fel de la semafor, eram in spatele ei, a crosetat rapid traficul si dusa a fost. Pacat ca transportam ceva sensibil in masina si a trebuit sa merg cam stramoseste pana acasa, ca as fi vrut sa vad daca ma tin sau nu dupa ea. Mare mirarea cand am vazut ca motorul ala nu are prea multi cai, nici foarte multi Nm, insa cred ca e etajata foarte bine cutia. Ciudat, ofera astia de la VW motoare de 1,4 pana la 160CP si motoare de 1,6 la doar 102CP?? Hmmm... oricum, respect pentru bruneta respectiva, mi-a placut cum s-a dus.
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP

sender78
Posts: 908
Joined: 10 Dec 2008, 12:39
Auto: Kia Ceed
Location: Cluj

Re: Performante motor 1.4

Post by sender78 »

Eu zic sa comparam benzina cu benzina, fiindca un diesel are avantajul cuplului iar benzinara cel al puterii.

Cum un cuplu motor este cel ce impinge masina inainte, demarajul unui tdi este net superior unei benzinare (nu ma refer aici la turbo benzina ci aspirat).
Caii de la benzinara ii asigura o viteza mai mare.

Daca e sa comparam cele 2, atunci faceti o liniuta de minim 1 km pe autostrada sau alt loc si vedeti atunci ce pateste diesel-ul. Pe distanta scurta, 100-200 m, un turbo diesel cam da de pamant cu aspiratele.
Kia Cee'd 1.4 GSL
Piston Grey


Image

Post Reply

Return to “Generalităţi”