Page 6 of 7

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 27 Nov 2021, 06:18
by Caralumba
"Ne poți spune unde ai făcut operațiunea ?" : https://www.carsx.ro/chip-tuning/kia-ceed-1-4t/

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 27 Nov 2021, 11:32
by FLOPY
Caralumba wrote: 27 Nov 2021, 06:18 "Ne poți spune unde ai făcut operațiunea ?" : https://www.carsx.ro/chip-tuning/kia-ceed-1-4t/
Nu am văzut nicăieri costurile operațiunilor. Și oricum , este în Arad, așa că pentru mine sare din schemă.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 27 Nov 2021, 11:37
by Caralumba
Colegul este din Timisoara, era de presupus ca a facut operatiunea undeva in zona, am zis sa iti spun eu locatia pana ti-ar fi raspuns el si cu pretul.
Sorry.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 27 Nov 2021, 14:59
by pop.emilian28
Pretul pentru stage 1 la acest model este 350 euro cu sesiunile dyno incluse.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 27 Nov 2021, 16:00
by ionutp
Uaaa, ce idiot sunt :D
Eu ma gandisem initial ca liniile rosii sunt curbele de cuplu si putere anterioare iar cele verzi de dupa modificare. Si nu are absolut niciun sens! :D
Acum inteleg si eu, da, graficul arata bine, cresterea e constanta atat la cuplu cat si la putere.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 28 Nov 2021, 15:01
by FLOPY
pop.emilian28 wrote: 27 Nov 2021, 14:59 Pretul pentru stage 1 la acest model este 350 euro cu sesiunile dyno incluse.
Ar fi fost interesant să fi făcut niște reprize de accelerație filmate înainte și după resoftare ca să vedem diferența. Dar chiar dacă nu ai făcut înainte, poți face acum și le putem compara cu ce găsim pe youtube la 1.4 tgdi stock.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 28 Nov 2021, 15:54
by FLOPY
Am găsit ceva de genul, dar pe cutie manuală.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 29 Nov 2021, 12:29
by pop.emilian28
Flopy, am facut unul, total "neprofi" dar e prima oara cand fac un colaj video :D

Repriza filmata e 50-150 ca sa evit lipsa de aderenta de la plecare. Martorul de centura era de la un pachet mai greu ce il tineam in dreapta. Diferenta este de aproximativ 4 secunde before/after stage1 pe repriza 50-150 km/h.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 29 Nov 2021, 12:58
by ionutp
Frumos, diferenta e considerabila. Arata bine.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 29 Nov 2021, 20:55
by FLOPY
Felicitări!

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 05 Dec 2021, 14:09
by pop.emilian28
Multumesc colegii ! :D

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 17 Jan 2022, 15:05
by pop.emilian28
Recent am inlocuit pe garantie rulmentul de la coloana de directie. La viraj pe loc, se auzea un zgomot de la volan. Am inteles ca e o problema des intalnita la Ceed 3. Foarte multe masini au venit cu aceeasi problema. Se inlocuieste pe garantie fara probleme.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 18 Jan 2022, 10:57
by Minu
Asta evolutie, de la un rahat de bucsa de plastic de la prima generatie de acum mai bine de 15 ani, acum pica rulmentul.Trademark marca Kia cand vine vorba de coloana de directie.Chiar nu inteleg de ce refuza sa rezolve banalele probleme de fiabilitate si continua cu ele de 3 generatii.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 18 Jan 2022, 20:51
by pop.emilian28
Eh, s-a inlocuit pe garantie si aia e.. daca apar probleme din nou, inlocuim din nou. Desi, din ce am inteles, nu ar mai trebui sa fie probleme acum. Vedem.

Re: Kia Ceed MY20 1.4 T-GDi 7DCT GT Line Dark Penta Metal

Posted: 19 Jan 2022, 01:03
by Minu
Au problema asta de vreo 15 ani...zic asta ca si eu am reparat coloana de directie la cea veche in toamna :cry: