ODO:
64.500 km
Pe scurt:
Am fost vineri la MIT Motors București pentru investigații legate de uleiul din admisie. Concluzia lor:
comandă valvă PCV, programat pentru schimb pe 16 decembrie.
Oamenii foarte ok, verificările au durat cam 3 ore.
Au spus că au mai avut un singur caz asemănător, ”acum 3 săptămâni”, unde au schimbat aceeași piesă, și așteaptă confirmare de la client că nu reapare problema. Deduc că momentan e doar o cauză probabilă, nu sigură, dar măcar se încearcă ceva. Vom vedea ce iese.
=================================================================================
Pe lung:
În sfârșit mi-am dat seama care e problema cu Auto-Kino, și de ce a durat aproape
6 luni (!!!) până cineva, altcineva mai exact, a mișcat un deget concret.
Pe toată scara ierarhică, de la personalul din service, până la marketing și directorul general, domnul Septimiu Zavici, se împărtășește o atitudine demnă de cel mai ordinar service de cartier. Mai exact: dacă ai fost la alții, fii bun și nu ne deranja. Bineînțeles, o îmbracă în vorbe elegante și politicoase și nu spun explicit că ”nu te primesc”, cu o foarte ușoară ironie în intonație, dar mesajul e foarte clar și explicit:
- verbal în service (parafrazez):
”ar trebui să mergeți unde ați făcut ultima revizie”
- public în review pe Google Maps (review încă existent, dar rămas ascuns/neaprobat de când l-am editat să le răspund aberațiilor):
- privat, email primit după ce în sfârșit cineva de la importator i-a contactat, după multe insistențe ale mele către MIT/Romauto:
Evident am renunțat să mă mai complic cu ei, mai ales după replica pe email:
”Nu pot sa va indic cu exactitate cat anume va trebui sa va lipsiti de autoturism, asta datorita specificitatii problemei si ma astept sa intelegeti acest lucru.” Am făcut o programare la MIT (da, durează cam o lună programatările pentru investigații tehnice...), și problema s-a investigat într-o zi.
Este aberant ca o problemă ce a putut fi investigată doar câteva ore până la a încerca ”ceva” (chiar dacă valva PCV n-o să fie vinovatul real, măcare e CEVA), să fie amânată și întârziată timp de atâtea luni, doar din cauza politicilor PENIBILE ale unei așa-zise reprezentanțe locale care nu pricepe că face parte dintr-un lanț internațional și expresia
”ați fost la alții” nu are voie să existe în vocabularul lor - cât timp vorbim doar de reprezentanțe, nu am fost la Nea Gigi SRL.
Evident, când am fost anul trecut cu dosar de CASCO la Auto-Kino (schimb scut sub mașină, deviz pe Casco 2500 de lei, deși pe vorbe ei spuneau că costă 700 dacă nu-l fac pe casco - deci muls bine de la asigurător), sau când am luat de la ei set complet discuri/plăcuțe față/spate și toate filtrele pentru următoarea revizie (tot pe la 3000 de lei parcă, nu mai știu exact), sau când am plătit eu din buzunar schimb prematur de ulei, doar-doar or investiga problema asta... adică când le-am dat și bani, n-a fost nicio problemă și nicio ezitare să mă servească. Ba chiar au vrut să mă și taxeze 1L de ulei în plus aiurea! Dar când să facă ceva pe garanție... n-ați luat de la noi, așa că vă facem să așteptați până o să regretați.
Cei care sunteți din Brașov și le sunteți clienți, aveți grijă să nu-i înșelați cu Martax, că vă taie din testament.
Rușine să vă fie, Auto-Kino! RUȘINE! RUȘINE! RUȘINE!
Din toate reprezentanțele (alea multe la care am fost în afară de voi, timp de 7 ani), ați reușit din doar câteva vorbe (și aproape 0 intervenții tehnice) să mă convingeți nu doar să nu mai cumpăr a 3a Kia, ci aproape că îmi vine să mă uit deja la ce e pe piață, deși Gălbuia n-are nici 3 ani împliniți. Atât de lehamite mi-e de voi și de atitudinea voastră față de clienții mărcii. Clienții MĂRCII, nu ai voștri personali! Nu vreți clienții mărcii? Nu mai fiți REPREZENTANȚĂ DE MARCĂ! E atât de simplu!