Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Salut.
Eu sunt tot din Iasi si vreau sa imi cumpar si eu fie Xceed fie Cx-30.
Inca sunt nehotarat. Mai am o saptamana sa ma decid.
Asa ca experienta adunata cu jucaria in Iasi cum te impaci cu masina?
Ma refer la gropi inevitabile, treceri peste linia de tramvai, canalele masii care la noi sunt toate iesite inafara, etc.
Ce consum ai? Asta e unul din motivele importante (in alegere) la care tin, tinand cont ca kia in general a fost mai gurmand.
Imi plac amandoua si Xceed si Cx-30 si au acelasi pret odata configurat Xceed la nivelul Cx-30.
O sa fie dificila alegerea.
Ms. Zi buna.
Eu sunt tot din Iasi si vreau sa imi cumpar si eu fie Xceed fie Cx-30.
Inca sunt nehotarat. Mai am o saptamana sa ma decid.
Asa ca experienta adunata cu jucaria in Iasi cum te impaci cu masina?
Ma refer la gropi inevitabile, treceri peste linia de tramvai, canalele masii care la noi sunt toate iesite inafara, etc.
Ce consum ai? Asta e unul din motivele importante (in alegere) la care tin, tinand cont ca kia in general a fost mai gurmand.
Imi plac amandoua si Xceed si Cx-30 si au acelasi pret odata configurat Xceed la nivelul Cx-30.
O sa fie dificila alegerea.
Ms. Zi buna.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
ODO: 2.880 km
Pe cât posibil, încerc să evit obstacolele mari. Dar atunci când nu e posibil, suspensia se simte mult mai bine decât m-aș fi așteptat. Nu se simte absolut deloc că merge pe jante de 18, din contră, toate tipurile de denivelări (gropi sau dâmburi) sunt amortizate cât se poate de bine. Liniile de tramvai nu le simți, eventual le auzi de la anvelope.
Scaunele mi se par foarte bune și ele, nici prea moi, nici prea tari. Sunt pe gustul meu. Îți recomand călduros să bifezi și reglajele lombare. N-aș putea să-ți zic cum sunt scaunele fără ele (la testdrive n-am reținut detaliul ăsta), dar pentru 90E opțiunea pentru ambele scaune face toți banii și este ideală la drum lung. Reglajul fiind foarte amplu, e imposibil să nu-ți găsești poziția potrivită, indiferent de starea ta de moment.
Legat de consumuri, am putut calcula în ultimele 2 săptămâni niște consumuri la pompă cu mersul meu normal (fără prea multă joacă
).
Înainte de toate, consumul afișat în bord, cel puțin în configurația cu jante de 18, este foarte aproape de cel calculat la pompă, și se învârte în plaja +/-0,2 L/100. Mi s-a întâmplat să am consum la pompă mai mare, dar și mai mic decât în bord, însă diferența dintre ele pe acolo e, și poate fi pusă și pe seama erorilor de pompă sau a poziției mașinii diferită la alimentare.
Oraș:
Pentru trasee nu foarte aglomerate, cu drumuri între 3-15km, destul de puțin stat bară la bară la modul grav, am 2 consumuri înregistrate:
101 km: 9,84 L/100
175 km: 8,9 L/100
Din păcate nu am o viteză medie. Dar ”la ochi” aș estimat-o între 15-20 km/h.
Mie nu mi se pare un consum rău, ținând cont că cu Rio eu aveam cam același consum.
Am observat și că ISG are un efect foarte vizibil asupra consumului, cât timp traficul nu e chiar bară la bară. Dacă stai mult în trafic cu motorul pornit, consumul din bord crește destul de repede. Dar dacă ISG apucă să se activeze, consumul e ținut sub control foarte ușor. În mers extrem de aglomerat, unde se înaintează des și puțin, ISG nu se activează, deci consumul crește. Dar unde apuci să mergi măcar câteva secunde bune continuu și să crești măcar până la un 15-20km/h, ISG se va activa la următoarea oprire și efectele se vor vedea.
Drum lung:
531 km: 5,75 L/100
2 persoane, bagaj ușor spre mediu (echipament de munte), Iași-Piatra Neamț-Lacu Roșu-Toplița-Borsec-Roman-Negrești-Iași (traversat Carpații de 2 ori), circulat în limite de viteză legale. AC oprit (n-a fost nevoie), dar consumatori electrici porniți (scaune, volan, uneori dezaburire). Fără mers la consum, dar nici tras inutil de mașină (ca la început
), condus absolut normal pentru mine.
Am uitat să verific viteza medie. Dar la stilul meu de condus la drum lung, se învârte pe la 50-55km/h.
Comparativ cu fostul Rio, la care extrem de rar scoteam sub 4,8-4,9 real, deja pot spune că mai puțin de 1L diferență este cât se poate de rezonabil, pentru o diferență mare la putere, cuplu, dinamică, gabarit (200+ kg în plus doar din masa mașinii), dimensiuni/gardă la sol, confort și siguranță (cu toate tonele de radare și sisteme automate).
Încă n-aș vrea să mă arunc în afirmații hazardate, dar e posibil să pot scădea consumul mai mult, fără să-l consider ”mers la consum”, pentru că încă nu pot spune că m-am obișnuit complet cu motorul turbo, venind de pe aspirat. Dar chiar și unde sunt acum mi se pare foarte rezonabil.
Pe cât posibil, încerc să evit obstacolele mari. Dar atunci când nu e posibil, suspensia se simte mult mai bine decât m-aș fi așteptat. Nu se simte absolut deloc că merge pe jante de 18, din contră, toate tipurile de denivelări (gropi sau dâmburi) sunt amortizate cât se poate de bine. Liniile de tramvai nu le simți, eventual le auzi de la anvelope.
Scaunele mi se par foarte bune și ele, nici prea moi, nici prea tari. Sunt pe gustul meu. Îți recomand călduros să bifezi și reglajele lombare. N-aș putea să-ți zic cum sunt scaunele fără ele (la testdrive n-am reținut detaliul ăsta), dar pentru 90E opțiunea pentru ambele scaune face toți banii și este ideală la drum lung. Reglajul fiind foarte amplu, e imposibil să nu-ți găsești poziția potrivită, indiferent de starea ta de moment.
Legat de consumuri, am putut calcula în ultimele 2 săptămâni niște consumuri la pompă cu mersul meu normal (fără prea multă joacă

Înainte de toate, consumul afișat în bord, cel puțin în configurația cu jante de 18, este foarte aproape de cel calculat la pompă, și se învârte în plaja +/-0,2 L/100. Mi s-a întâmplat să am consum la pompă mai mare, dar și mai mic decât în bord, însă diferența dintre ele pe acolo e, și poate fi pusă și pe seama erorilor de pompă sau a poziției mașinii diferită la alimentare.
Oraș:
Pentru trasee nu foarte aglomerate, cu drumuri între 3-15km, destul de puțin stat bară la bară la modul grav, am 2 consumuri înregistrate:
101 km: 9,84 L/100
175 km: 8,9 L/100
Din păcate nu am o viteză medie. Dar ”la ochi” aș estimat-o între 15-20 km/h.
Mie nu mi se pare un consum rău, ținând cont că cu Rio eu aveam cam același consum.
Am observat și că ISG are un efect foarte vizibil asupra consumului, cât timp traficul nu e chiar bară la bară. Dacă stai mult în trafic cu motorul pornit, consumul din bord crește destul de repede. Dar dacă ISG apucă să se activeze, consumul e ținut sub control foarte ușor. În mers extrem de aglomerat, unde se înaintează des și puțin, ISG nu se activează, deci consumul crește. Dar unde apuci să mergi măcar câteva secunde bune continuu și să crești măcar până la un 15-20km/h, ISG se va activa la următoarea oprire și efectele se vor vedea.
Drum lung:
531 km: 5,75 L/100
2 persoane, bagaj ușor spre mediu (echipament de munte), Iași-Piatra Neamț-Lacu Roșu-Toplița-Borsec-Roman-Negrești-Iași (traversat Carpații de 2 ori), circulat în limite de viteză legale. AC oprit (n-a fost nevoie), dar consumatori electrici porniți (scaune, volan, uneori dezaburire). Fără mers la consum, dar nici tras inutil de mașină (ca la început

Am uitat să verific viteza medie. Dar la stilul meu de condus la drum lung, se învârte pe la 50-55km/h.
Comparativ cu fostul Rio, la care extrem de rar scoteam sub 4,8-4,9 real, deja pot spune că mai puțin de 1L diferență este cât se poate de rezonabil, pentru o diferență mare la putere, cuplu, dinamică, gabarit (200+ kg în plus doar din masa mașinii), dimensiuni/gardă la sol, confort și siguranță (cu toate tonele de radare și sisteme automate).
Încă n-aș vrea să mă arunc în afirmații hazardate, dar e posibil să pot scădea consumul mai mult, fără să-l consider ”mers la consum”, pentru că încă nu pot spune că m-am obișnuit complet cu motorul turbo, venind de pe aspirat. Dar chiar și unde sunt acum mi se pare foarte rezonabil.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
În sfârșit vin și cu niște poze mai mult sau mai puțin artistice. Sunt făcute cam pe fugă săptămâna trecută la apus și aveam impresia că au ieșit prea prost să-mi bat capul cu ele. Dar cum nu știu când mai apucăm să ieșim la plimbări, mi-am făcut curaj să trec prin ele și se pare că sunt destule decente, deși la unele nu e cea mai fericită încadrare sau focalizare.
Scuzați că nu era spălată și în portbagaj era haos.
Exterior:




Interior:




Și lumina din portbagaj, cu LED de 15 lei. Dacă era unul și-n dreapta, era perfect:

Abia privind ultima poză am realizat și eu cum se reflectă stopurile în marginile hayonului. Cu altă ocazie voi face și cadru mai larg.
Scuzați că nu era spălată și în portbagaj era haos.

Exterior:
















Interior:















Și lumina din portbagaj, cu LED de 15 lei. Dacă era unul și-n dreapta, era perfect:

Abia privind ultima poză am realizat și eu cum se reflectă stopurile în marginile hayonului. Cu altă ocazie voi face și cadru mai larg.

Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Bune pozele. 


Esti cam la limita cu antigelul?
Esti cam la limita cu antigelul?
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
La limita superioară. Vreo jumate de deget sub maxim, parcă. Idem la lichid de frână.
Am încercat să fac poze la lichide, coduri de pe geamuri ș.a. (să le am în evidență mai ușor), dar nu toate ies pe întuneric la bliț. Multe poze va trebui să le refac pe soare.
Am încercat să fac poze la lichide, coduri de pe geamuri ș.a. (să le am în evidență mai ușor), dar nu toate ies pe întuneric la bliț. Multe poze va trebui să le refac pe soare.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Antigelul sa l verifici la RECE ... Dupa o noapte de repaos...
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Kia made in China? 
Asta cu antigelul e uzuală la mașinile noi, am mai avut una în flotă care a necesitat completări, nu mai țn minte la care.

Asta cu antigelul e uzuală la mașinile noi, am mai avut una în flotă care a necesitat completări, nu mai țn minte la care.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Am verificat adineauri, după 5 zile de repaus. Sper că e suficient de rece.
Nivelul de lichid de răcire e cam la jumătate între minim și maxim. Deci nu e nicio problemă.
În poză e amplificatorul audio.

Nivelul de lichid de răcire e cam la jumătate între minim și maxim. Deci nu e nicio problemă.
Sunt destule componente, în special electronice, Made in China.

Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
ODO: 3.550 km
Ieri, cu ocazia ninsorilor anunțate, am dat o fugă până la Vatra Dornei, să mai văd un colț de munte cu zăpadă sezonul ăsta. Mulțumită cardului de alimentare Rompetrol cu plata direct la pompă, în toată plimbarea am avut 0 contacte cu alte persoane, în deplină concordanță cu recomandările în vigoare perioada asta.
Și am prins ninsoare cum eu am mai prins o singură dată iarna asta.
https://youtu.be/T3z6tzTHZEQ
Și tot ca urmare a ninsorii puternice, am avut și ”pom de Crăciun” în bord.
Radarul s-a umplut de gheață/zăpadă, iar frânarea autonomă s-a dezactivat de mai multe ori. Ca urmare, 2 martori portocalii (un triunghi cu semnul exclamării, și un martor specific FCA) au stat aprinși mult timp. Mi-a plăcut că sistemul se reactiva din mers când se mai curăța (1-2 grade exterior), nefiind nevoie să opresc mașina pentru reinițializarea sistemului.
Carosabilul în general curat, doar foarte umed. În câteva zone se depusese strat subțire de zăpadă, dar erau destule utilaje de întreținere la datorie. Anvelopele și-au făcut treaba cu brio, și pe ud, și pe porțiunile cu zăpadă. Într-un singur moment am simțit mașina instabilă, când am luat o baltă nu chiar mică, la 100+ km/h (drum european între localități), și a fost o senzație destul de neplăcută, dar totuși departe de a fi un pericol. Poate niște anvelope clasificate mai sus (față de C-ul actualelor) s-ar fi descurcat mai bine. Dar în afară de situația respectivă, nimic de reproșat.
====
Mânat de curiozitate, și de niște discuții de pe alt forum unde am un ”jurnal paralel”
, am studiat un pic sistemul audio. Am găsit și detalii tehnice oficiale. Sunt doar 8 difuzoare, nu 9 cum credeam inițial
Ce-am observat la sunet, prin USB video față de Bluetooth:
Ieri, cu ocazia ninsorilor anunțate, am dat o fugă până la Vatra Dornei, să mai văd un colț de munte cu zăpadă sezonul ăsta. Mulțumită cardului de alimentare Rompetrol cu plata direct la pompă, în toată plimbarea am avut 0 contacte cu alte persoane, în deplină concordanță cu recomandările în vigoare perioada asta.

Și am prins ninsoare cum eu am mai prins o singură dată iarna asta.
https://youtu.be/T3z6tzTHZEQ
Și tot ca urmare a ninsorii puternice, am avut și ”pom de Crăciun” în bord.

Carosabilul în general curat, doar foarte umed. În câteva zone se depusese strat subțire de zăpadă, dar erau destule utilaje de întreținere la datorie. Anvelopele și-au făcut treaba cu brio, și pe ud, și pe porțiunile cu zăpadă. Într-un singur moment am simțit mașina instabilă, când am luat o baltă nu chiar mică, la 100+ km/h (drum european între localități), și a fost o senzație destul de neplăcută, dar totuși departe de a fi un pericol. Poate niște anvelope clasificate mai sus (față de C-ul actualelor) s-ar fi descurcat mai bine. Dar în afară de situația respectivă, nimic de reproșat.
====
Mânat de curiozitate, și de niște discuții de pe alt forum unde am un ”jurnal paralel”

- 1 difuzor central pe bord, 80mm
- 2 tweetere pe bord, 25mm
- 4 difuzoare în uși, 160mm
- 1 subwoofer tip ”4L passive radiator subwoofer” (o ieșire activă, o ieșire pasivă, incintă acustică de 4L)
- amplificator pe 8 canale cu putere de 320W
Ce-am observat la sunet, prin USB video față de Bluetooth:
- Prin BT există niște distorsiuni la extremele frecvențelor (20-25Hz, 17-20 kHz). Rulat direct, nu există deloc distorsiuni, pe nicio frecvență
- intervalul 20-25 Hz se aude din subwoofer destul de ok, dar mai încet ca volum. Poate or fi și limitele urechilor mele, sau limite ale sistemului. Dar nu mai există distorsiunile de pe Bluetooth
- 25 Hz - 16 kHz urcarea este fină, se simte cum sunetul se ”mișcă” din spate (subwoofer), spre bord (tweetere), iar plajele de frecvențe de răspuns a diverselor difuzoare se suprapun în mod plăcut
- 16-17 kHz, sunetul începe să se audă destul de slab. Dar poate sunt și urechile mele de vină
Ca fapt divers, până la 17 kHz am auzit doar imediat după baie și o curățare temeinică a urechilor. Într-o zi uzuală, sunetul mi se oprește pe la 16.
- peste 17 kHz urechile mele nu mai aud nimic. Pe Bluetooth sunetul încă continuă, dar cu distorsiuni. Foarte posibil ca și telefonul să se joace cu frecvențele extreme și să le transforme în ”altceva”, doar ca să se ”audă ceva”
- încă un mic detaliu: subwooferul, orientativ, răspunde la frecvențe 20-80 Hz; Difuzoarele din uși încep să răspundă cam de la 50-55 Hz.
Evident, sunt estimări ”la ochi”, după clipul respectiv, care nu știu cât de exact e.
În plus, frecvențele de răspuns nu ”spun” nimic despre cât de fidel e sunetul redat pe muzică. La asta nu prea am ce testa cât de cât obiectiv.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
ODO: 3.999 km
Jurnal de carantină
Am avut un drum Iași-Galați-Iași (din motive bine întemeiate). Totuși, m-a uimit că drumurile inter-județene erau cel puțin la fel de aglomerate ca de obicei. Doar în orașe era mai liber decât de obicei. Și filtre de poliție mi s-au părut prea puține, în 500km am trecut prin doar 4 filtre și am fost oprit o singură dată, aproape de Galați. Însă interacțiunea cu polițiștii a fost de nota 10, așa cum ar trebui să fie: geam deschis 1 deget cât să ne auzim, ei nici măcar nu stăteau lângă ușă, ci la distanță de mașină, iar declarația și buletinul le-am pus pe bord.
Într-un loc pustiu am ieșit un pic pe câmp, să fac o pauză de ”picnic”.

Deși erau 11 grade în aer, nu bătea deloc vântul, și mașina s-a încălzit stând în soare. Așa că la plecare am făcut și-un test de AC, pe temperatura minimă (se activează și Recircularea automat), ventilația și direcția lăsate pe Auto. După vreo 10 minute de mers, deja începusem la propriu să tremur în mașină, și am oprit să măsor:
Față:

Spate (nu știu dacă am nimerit unghiul potrivit, posibil să fi fost și mai puțin)

Voi mai repeta testul și când va fi mult mai cald afară, dar deocamdată mi-a plăcut ce văd, în condițiile în care și volumul de aer răcit era destul de ridicat (ventilatorul mergea destul de tare, simultan pe toate gurile de ventilație, picioare/față/parbriz/spate).
EDIT: Tocmai am realizat că, fiind recircularea activată, temperatura exterioară de 11 grade era mai puțin relevantă.
Despre navigație: în Iași s-a închis săptămâna asta un bulevard, pe un sens (lucrări). Nu ies zilnic din casă și nu știu cât de repede a reacționat, dar după 4 zile, navigația (prin Kia Live) știa exact porțiunea restricționată.

Jurnal de carantină

Am avut un drum Iași-Galați-Iași (din motive bine întemeiate). Totuși, m-a uimit că drumurile inter-județene erau cel puțin la fel de aglomerate ca de obicei. Doar în orașe era mai liber decât de obicei. Și filtre de poliție mi s-au părut prea puține, în 500km am trecut prin doar 4 filtre și am fost oprit o singură dată, aproape de Galați. Însă interacțiunea cu polițiștii a fost de nota 10, așa cum ar trebui să fie: geam deschis 1 deget cât să ne auzim, ei nici măcar nu stăteau lângă ușă, ci la distanță de mașină, iar declarația și buletinul le-am pus pe bord.

Într-un loc pustiu am ieșit un pic pe câmp, să fac o pauză de ”picnic”.


Deși erau 11 grade în aer, nu bătea deloc vântul, și mașina s-a încălzit stând în soare. Așa că la plecare am făcut și-un test de AC, pe temperatura minimă (se activează și Recircularea automat), ventilația și direcția lăsate pe Auto. După vreo 10 minute de mers, deja începusem la propriu să tremur în mașină, și am oprit să măsor:
Față:

Spate (nu știu dacă am nimerit unghiul potrivit, posibil să fi fost și mai puțin)

Voi mai repeta testul și când va fi mult mai cald afară, dar deocamdată mi-a plăcut ce văd, în condițiile în care și volumul de aer răcit era destul de ridicat (ventilatorul mergea destul de tare, simultan pe toate gurile de ventilație, picioare/față/parbriz/spate).
EDIT: Tocmai am realizat că, fiind recircularea activată, temperatura exterioară de 11 grade era mai puțin relevantă.

Despre navigație: în Iași s-a închis săptămâna asta un bulevard, pe un sens (lucrări). Nu ies zilnic din casă și nu știu cât de repede a reacționat, dar după 4 zile, navigația (prin Kia Live) știa exact porțiunea restricționată.

Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Salut, te rog sa ma ajuti cu niste date din CIV la Xceed 1.4 T-Gdi Style.
F1-Masa maxima tehnic admisibila -? kg;
G-Masa in ordine de mers- ? kg
Multumesc.
F1-Masa maxima tehnic admisibila -? kg;
G-Masa in ordine de mers- ? kg
Multumesc.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
F1. 1840 KG
G. 1345 KG
ODO: 4.015 km
Istoria se repetă, destul de ciclic, văd.
Istoric, cu roșia, la 2 luni și o zi de la ridicare, am dat prima oară cu bara față de o bordură și i-am făcut prima zgârietură.
Actual, cu gălbuia, la 2 luni și 3 zile de la ridicare, am dat cu roata într-o bordură.
Bonus, deja i-am găsit și niște zgârieturi evidente pe ușa șoferului. Când au apărut nu știu, da-s destul de sigur că nu-s eu vinovat.
Mai mult decât orice, mă oftic că apar pagube cu mașina stând aproape degeaba.
Visez la momentul când voi reîncepe plimbările.


Din lipsă de ceva mai interesant, încă ceva legat de navigație: uneori, nu știu pe ce principiu, când mă întorc de la cumpărături, decide singură să pornească navigația (traseu, instrucțiuni etc) spre casă. Deși când plec de acasă nu setez nicio destinație și nu comentează nimic. Azi a fost a 4a oară când mi s-a întâmplat.
Și dacă tot pornește navigația singură, și conexiunea la Kia Live se inițializează abia după 1-2 minute (depinde cât de repede reacționează și telefonul), am văzut cum reacționează și când află subit că traseul ales nu mai e valabil, spre exemplu din cauza unui blocaj (de ex. bulevardul închis de care am mai pomenit): apare un popup cu o rută alternativă și cu detalii despre blocaj. Sunt curios cum se va comporta prima oară la drum lung când vor apărea subit întârzieri datorate volumului de trafic. Sper să se comporte la fel.
G. 1345 KG
ODO: 4.015 km
Istoria se repetă, destul de ciclic, văd.
Istoric, cu roșia, la 2 luni și o zi de la ridicare, am dat prima oară cu bara față de o bordură și i-am făcut prima zgârietură.
Actual, cu gălbuia, la 2 luni și 3 zile de la ridicare, am dat cu roata într-o bordură.

Mai mult decât orice, mă oftic că apar pagube cu mașina stând aproape degeaba.



Din lipsă de ceva mai interesant, încă ceva legat de navigație: uneori, nu știu pe ce principiu, când mă întorc de la cumpărături, decide singură să pornească navigația (traseu, instrucțiuni etc) spre casă. Deși când plec de acasă nu setez nicio destinație și nu comentează nimic. Azi a fost a 4a oară când mi s-a întâmplat.
Și dacă tot pornește navigația singură, și conexiunea la Kia Live se inițializează abia după 1-2 minute (depinde cât de repede reacționează și telefonul), am văzut cum reacționează și când află subit că traseul ales nu mai e valabil, spre exemplu din cauza unui blocaj (de ex. bulevardul închis de care am mai pomenit): apare un popup cu o rută alternativă și cu detalii despre blocaj. Sunt curios cum se va comporta prima oară la drum lung când vor apărea subit întârzieri datorate volumului de trafic. Sper să se comporte la fel.
- Boogie Man
- Posts: 150
- Joined: 24 Jul 2015, 13:16
- Auto: Kia Ceed 1.4 Business Edition
- Location: Bucuresti
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Imi pare rau de cele doua evenimente neplacute
. In vara lui 2015 cand am luat masina a durat 3-4 luni pana cand un vecin mi-a lovit bara si aripa spate. O saptamana am fost negru de suparare, stiu care-i senzatia din pacate dar m-am autoconvins ca nu am ce sa mai fac, este un fier ce se repara si asta e. Poti sa mergi la un detailer sa incerce sa-ti scoata cat mai mult din acele zgarieturi.

Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Initial citisem "Galbuiala neplanificata" si tot asteptam sa vad ce anume s-a ingalbenit
Imi place cusatura pe scaune, seamana oarecum cu cea de pe Lamborghini.
Sa o conduci cu drag si fara evenimente!


Imi place cusatura pe scaune, seamana oarecum cu cea de pe Lamborghini.
Sa o conduci cu drag si fara evenimente!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Gălbuia neplanificată - Kia XCeed 2020
Interesanta comparatia cu Lambo, dar ..mai e mult pana deperte 
Oricum, ex-regalii Harry si Meghan folosesc Kia, deci e un inceput
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... or-Oz.html

Oricum, ex-regalii Harry si Meghan folosesc Kia, deci e un inceput

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... or-Oz.html
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
XCeed 1.6 T-GDi 6MT STYLE(+Optionale) InfraRed
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue
Ex: Pro Cee'd 1.6 Classic Kompass Blue