volanila wrote: ↑20 May 2019, 19:14
Parbriz incalzit nu se poate cu scaune ventilate pentru ca nu mai au loc de buton. Nu glumesc. Butonul de degivrare este pe acelasi modul, care accepta maxim 5 butoane (incalzire, ventilatie, volan cald...si atat).
Asa cum am spus pe un alt topic, din punctul meu de vedere nu e foarte util, ca oricum trebuie sa raschetezi manual restul geamurilor (chiar si luneta trebuie sa o cureti daca vrei sa pleci repede). Si daca pornesti climatizarea pana raschetezi lateralele si cureti luneta, parbrizul deja e usor de curatat. Pe langa asta daca trebuie sa schimbi parbrizul si nu ai casco, parbrizul incalzit e mai scump.
Trapa e misto, imi place, dar eu am renuntat la idee pentru ca imi e teama de infiltratii de apa cand imbatranesc chederele. Pe langa asta, iarna cand ingheata, trosneste din toata incheieturile si vara o poti folosi doar dimineata si seara. In fine e o chestie de preferinte pana la urma...
Super interesant ce ai scris, mersi frumos pentru lămuriri!
Într-adevăr, nu m-am gândit la chestia cu butoanele - deşi pare un pic ciudat, tocmai lipsa de spaţiu pentru buton să limiteze o dotare chiar interesantă.
Problema cu schimbatul parbrizului e reală, dar sper sincer să nu ajung să am nevoie să îl schimb.
Acum, legat de utilitatea lui - eu m-am gândit să investesc într-un sistem de alarmă din cele care-ţi permit pornirea maşinii de la distanţă. Sunt curios dacă asta o să îmi permită să pornesc, de exemplu, degrivarea şi încălzirea în maşină, astfel încât atunci când sunt gata de plecare, maşina să fie măcar semi-dezgheţată deja. Sigur, nu-mi imaginez acum că de la cinci troiene de zăpadă adunate pe maşină o să ajungă nouă, ca din spălătorie, dar măcar aşa, când nu e super înzăpezită.

Am căutat, dar nu am prea găsit chestii în română despre sistemele astea, gen păreri, sugestii, reclamaţii.
Am discutat şi cu dealerul despre aspectul ăsta - unul din reprezentanţi mi-a zis mai întâi că nu merită, că e periculos, după care mi-a zis ceva de genul „bine, merită de fapt, dar ia de la firma X, că e foarte bună” (am căutat-o apoi pe net, nu îmi aduc aminte cum se numeau băieţii, ceva cu A, dar nu m-a dat pe spate). Reprezentantul cu care am şi semnat comanda mi-a zis că merge, garanţia nu e afectată de aşa ceva, şi dacă sunt dispus să cheltui banii pe el, de ce nu.
Povestea cu trapa, sincer, pentru mine a fost cu „du-te, vino”. De când am plecat la drum cu ideea că vreau să schimb maşina am zis că vreau să am trapă la cea nouă. Apoi am renunţat la idee, pentru că depăşeam bugetul şi pentru că tot găsisem motive contra. Când am semnat comanda, mi-a părut un pic rău totuşi după ea, fiindcă este una din plăcerile pe care mi le-am dorit de la bun început. În final am zis că dacă tot dau un ban grămadă, mai bine să am tot ce mi-am dorit decât să ajung mai încolo să zic „şi dacă...” Ce-o fi, o fi, acum.
Nadstrif wrote: ↑20 May 2019, 20:19
Cu ventilatia in scaune e simplu...nu exista perforatii prin pielea intoarsa . Cat despre scaune, bun venit in club , ma simt mai bine ca nu sunt singurul cu scaune de genu' pentru acum putem face schimb de pareri...chiar sunt curios ce facem cu intretinerea
Ţin minte că am citit într-un topic separat ceva recomandări de soluţii pentru întreţinerea bordului, postat de Nesta. Poate că ne ajută şi el (sau şi altcineva, sunt mai mult decât deschis la asemenea ajutor) cu o părere, cu un sfat, dacă ştie.
Ne descurcăm noi, nu-mi fac probleme.
