Page 1 of 2

1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 24 Dec 2020, 10:58
by Ruffinsky
Salut,

Am un Ceed 1.4 t-gdi dct cu aprox 15000km, luata in aprilie 2019.

De cam 2 saptamani, le viteze mici, 10-20 km/h, in bara la bara, cand acelerezi usor, masina tremura cu totul. Se simte ca si cum ar conduce un incepator care nu stie sa tina ambreiajul si tinde sa moara motorul. Se intampla doar in treapta a 2-a.

A mai patit cineva asa ceva?

Mai are un simptom, dar nu cred ca are legatura. La pornire rece, masina trepideaza (ca si cum un injector nu ar merge) cand sta ea turata la 1100 rpm (ac inchis). Isi revine imediat ce scade turatia dupa cateva secunde.

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 24 Dec 2020, 23:21
by Cibi
Nici mie nu-mi place ca sta in treapta a 2-a la 3 km/h si demarajul e mai greu astfel. E singura chestie care nu-mi place. Eu am 11000 km si nu tremura dar imi dau seama ca patineaza mai mult in astfel de momente si mai retrogradez manual in treapta 1. Cu padele e destul de simplu, sau mergi pe sport si vezi daca e la fel.
Stie cineva daca exista vreun update de soft la modelele 2019?

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 25 Dec 2020, 10:23
by Faust
Cred că este aceasi problemă a ambreiajelor care se încing din cauza patinarii excesive.
Unii care au Sportage au schimbat discurile de ambreiaj la 17...19000km.
Citește acest topic viewtopic.php?t=25120

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 25 Dec 2020, 11:12
by Ruffinsky
Mersi Faust, am citit postul recomandat de tine.

Masina mea prezinta exact aceleasi simptome descrise de cei de acolo, care au problema cu ambreiajul. La cald, la rece face la fel, tind sa cred ca este la inceput si probabil o sa se agraveze.

O sa merg la reprezentata dupa sarbatori si vad ce rezolv. Revin cu mai multe informatii.

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 05 Jan 2021, 14:32
by MariusPro
Eu am cutie manuala pe acelasi motor si atunci cand motorul este rece la unele plecari de pe loc, indiferent de turatie trepideaza in draci ca si cum ar patina ambreiajul grav. Am mai avut problema asta la o alta masina si acolo a fost rulmentul de presiune. Aici nu stiu..doar 4000 de km. Se mai adauga o chestie de discutat pe garantie, din pacate

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 18 Feb 2021, 22:35
by Mak110

Ruffinsky wrote:Salut,

Am un Ceed 1.4 t-gdi dct cu aprox 15000km, luata in aprilie 2019.
Ai rezolvat ceva cu problema?

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 19 Feb 2021, 10:14
by Ruffinsky
Update:

Am fost la MIT Motors in Baneasa, unde mi-au facut un test de vibratii. Rezultatul testului a fost ca trebuie schimbat pachetul de ambreiaje. Au fost okay cei de acolo si au zis ca se schimba pe garantie, cu toate ca este consumabil.

Asa ca acum au comandat noul ambreiaj si astept sa ajunga, sa fac o programare ca sa merg sa il schimbe. O sa revin cu detalii dupa ce il schimb.

Intre timp nu pot spune ca problema s-a agravat prea rau, dar masina nici nu merge in aglomeratie sau prea mult pe zi (maxim 15-25km).
Mi se pare extrem de ciudat, chiar daca e piesa de uzura, sa se duca dupa 15000km. Asta ma face sa cred ca problema a fost controlul calitatii sau pur si simplu o serie cu probleme?!

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 19 Feb 2021, 11:13
by doio77
Piese de calitate proasta, la ceed 2 mi-au schimbat de 3 ori flansele amortizoare pentru ca nu scapam de un scrasnit la -12 grade. Pana la urma au uns foarte bine cu vaselina flansa dreapta unde era problema si acum e liniste de ceva vreme buna. Concluzia a fost ca sunt proaste piesele de noi.

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 19 Feb 2021, 12:00
by Minu
Vad ca din ce in ce mai multi se plang de aceasta cutie DCT la care pica ambriajul, chiar asa de prost facuta sa fie?Din cate stiu, concurenta a cam renuntat la cutiile DCT cu ambriaj uscat tocmai din aceasta cauza. :?

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 19 Feb 2021, 16:07
by R0BERT0

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 08 Jun 2021, 18:51
by catalinovidiubadea
Va salut... Eu sunt exasperat deja de problema
Am mașina de noua din noiembrie 2018... Am probleme cu ambreiajul:patimare în rampa, la plecarea de pe loc sau când o urc pe mici borduri... La 15000 mi au schimbat discul la service Jilava, la 35000 au apărut iar problemele și mi au zis ca discul e consumabil și ca are doar doi ani garantie. Dupa demontare discul original era aproape intact...de unde trag concluzia ca nu e de la disc. Acum ma lupt cu ei sa mi schimbe tot chitul, pt ca m am saturat. Am Ceed 3 1.4 aspirat 100 CP, am 6.6 consum la 42000 de km și n am schimbat nici măcar plăcuțele pe fata, asta ca să deduceri asa și modul de condus. Va rog sa mi dati cât mai multe detalii, legate de rezolvările și constatarilevoastre

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 18 Jun 2021, 07:20
by R0BERT0
Are sau a avut cineva probleme , la XCeed , cu ambreiajul sau cutia DCT ?

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 18 Jun 2021, 11:57
by Faust
catalinovidiubadea

Trimite un mail direct la Kia, nici la Trabant nu se uza ambreiajul dupa 15....30000km.

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 05 Jul 2021, 23:26
by Cibi
Nu mai deschid alt topic si intreb aici: la revizia a doua la 22k km, mi-au zis ca tb sa-mi schimbe uleiul din cutie (DCT) ca e o campanie Kia si mi-au facut o noua programare. Cand am ajuns acasa, m-am uitat in manual si acolo scrie ca se inspecteaza la fiecare 60k km iar daca masina e utilizata in conditii severe se schimbă la 120k km.
Ce înseamnă acest schimb? Se da baia cutiei jos? E normal sa schimbe uleiul asa repede? La ce ajuta acest schimb dupa 22k km cand el nu trebuie schimbat? Ma gândesc ca daca o desfac acum, pot apare scurgeri si alte belele in timp? Ce s-ar intampla daca refuz?

Re: 1.4 t-gdi dct - problema cutie?

Posted: 06 Jul 2021, 01:31
by Faust
Știu ei ce știu... legat de 7DCT, probabil că au primit o nota de la firma mamă.
Cutia de viteze are un bușon pe unde se pune sau extrage uleiul din ea, nu îți demontează nimeni cutia de viteze.
Eu îți recomand să schimbi uleiul din cutie la 60000km.
Eu fac reviziile la 10000km nu la 15000km, consider că România este o țară cu condiții grele de trafic, mai ales traficul urban.
Una este să faci 15000km km in 200 ore de funcționare ale motorului și alta în 300 ore, tine seama și de asta.