Kia Ceed 2018 Generatia III
- Boogie Man
- Posts: 150
- Joined: 24 Jul 2015, 13:16
- Auto: Kia Ceed 1.4 Business Edition
- Location: Bucuresti
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
@richard2016 Daca ai la indemana un APC sau Degresant poti incerca cu ele, daca trebuie sa cumperi mergi la sigur cu o solutie speciala pentru inlaturarea adezivilor (exemplu: Orange Power Koch Chemie).
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
La 2910 km s-a aprins in bord avertizarea GPF.
Din astia vreo 1000 sunt facuti extraurban.
A mai patit cineva asa de devreme ?
Din astia vreo 1000 sunt facuti extraurban.
A mai patit cineva asa de devreme ?
- Qalex21
- Moderator
- Posts: 535
- Joined: 13 Feb 2014, 09:41
- Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
- Location: Voluntari
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Vezi colegul de aici: viewtopic.php?f=165&t=25595
Foarte sensibil mi se pare GPF-ul la masinile astea.
Foarte sensibil mi se pare GPF-ul la masinile astea.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Hyundai a anuntat faceliftul pt i30 si surpriza pe motorizari se inlocuieste 1.4 MPI si 1.4 TGDI cu 1.5 MPI 110cp si 1.5 T-gdi cu 160 cp (probabil umblat pe la cursa pistoanelor ca sa cresca cilindreea). Posibil sa vedem si la Kia intr-un an doi motoarele astea cand vine faceliftul.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Mai exact: 

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
2.0 benzina turbo?!? Pt europa?!?
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Da, dar acei 280 hp nu suna rau
Un Stinger mai ieftin.

Un Stinger mai ieftin.
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Exact.
Dar oare cu ce compromisuri ca sa scoata noxele?
Dar oare cu ce compromisuri ca sa scoata noxele?
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
e 2.0 turbo in europa fix de la primul model de i30 N doar ca avea 275 cp fara mild hybrid.
chestia e sa vina pe Kia ca interiorul la hyundai e oribil.
chestia e sa vina pe Kia ca interiorul la hyundai e oribil.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Renunta la 1.4 si trec la 1.5? (atat MPI cat si TGDI) WTF! Cam toate regulile europene impart lumea la 1.4L si 2.0L. De unde au disparut de pe piata toate 2.2L japoneze.
Noxele la nivel de flota o sa le scoata cu electricele si hybride.
Noxele la nivel de model o sa le scoata facand masinile mai lenese in vitezele inferioare, cu un relanti mai jos, start and stop. O sa ne lamurim cand vor anunta consumurile /100km.
Interesant este ca anunta iarasi Diesel-uri. Din nou impotriva Japonezilor care au renuntat la diesel in clasa B si C.
Ciudata Europa asta cu taxele pe capacitatea cilindrica. In SUA s-au intrors la 2.0 mpi. E deja clar pt toata lumea ca nu CO2-ul este inamicul. NOx-urile si particulele sunt cele la care nu avem solutie. Iar toata tevatura injectiei directe se dusumfla ca si clean-diesel-ul.
Referitor la noxe. Dacia a inteles cel mai bine dintre toti. GPL pe toata linia. Go figure! O instalatie GPL este mai ieftina si mai eficienta decat un filtru de particule pe GDI.
Noxele la nivel de flota o sa le scoata cu electricele si hybride.
Noxele la nivel de model o sa le scoata facand masinile mai lenese in vitezele inferioare, cu un relanti mai jos, start and stop. O sa ne lamurim cand vor anunta consumurile /100km.
Interesant este ca anunta iarasi Diesel-uri. Din nou impotriva Japonezilor care au renuntat la diesel in clasa B si C.
Ciudata Europa asta cu taxele pe capacitatea cilindrica. In SUA s-au intrors la 2.0 mpi. E deja clar pt toata lumea ca nu CO2-ul este inamicul. NOx-urile si particulele sunt cele la care nu avem solutie. Iar toata tevatura injectiei directe se dusumfla ca si clean-diesel-ul.
Referitor la noxe. Dacia a inteles cel mai bine dintre toti. GPL pe toata linia. Go figure! O instalatie GPL este mai ieftina si mai eficienta decat un filtru de particule pe GDI.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
https://www.superspeed.tv/kia-xceed-si- ... n-romania/
Au aparut si preturile in Romania pentru versiunile PHEV, cam 36.000€ pentru versiunea SW.Incredibil de mari, nu stiu cine va cumpara modelul asta avand in vedere diferenta mare de pret intre o versiune normala si asta, poate doar daca vrei musai sa iti iei un hibrid plug-in.
Au aparut si preturile in Romania pentru versiunile PHEV, cam 36.000€ pentru versiunea SW.Incredibil de mari, nu stiu cine va cumpara modelul asta avand in vedere diferenta mare de pret intre o versiune normala si asta, poate doar daca vrei musai sa iti iei un hibrid plug-in.
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Cu rabla e 30k euro.
Cine isi ia, ia pentru consumul infim de 2(la plug-in) in oras.Bineinteles, cine merge 90% in oras.Sunt mari preturile, dar ca dotari e peste GT Line.
As lua oricand un ceed plug in in detrimentul unui GT, chiar daca are motorul 1.6turbo.
Corola SW e tot 30k in varianta full si ca performante, consum si feeling, e sub ce ofera hybridul/plug-in-ul grupului hyundai-kia.
Cine isi ia, ia pentru consumul infim de 2(la plug-in) in oras.Bineinteles, cine merge 90% in oras.Sunt mari preturile, dar ca dotari e peste GT Line.
As lua oricand un ceed plug in in detrimentul unui GT, chiar daca are motorul 1.6turbo.
Corola SW e tot 30k in varianta full si ca performante, consum si feeling, e sub ce ofera hybridul/plug-in-ul grupului hyundai-kia.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Tot boring e si Corrola. Diferenta majora este ca CVTurile Toyota tin o viata iar DCTul lui Hyundai/Kia cam 1 an.
Si mai e si o diferenta majora de consum. CH-R ia 4L in Bucuresti iar Niro 7L. Hybride amandoua, un pic mai mare Niro, dar nici dublu.
Atentie la hybride: daca bateria e moarta nu mai folosesti masina. Nu e ca la GPL, o treci pe benzina si aia e.
Si mai e si o diferenta majora de consum. CH-R ia 4L in Bucuresti iar Niro 7L. Hybride amandoua, un pic mai mare Niro, dar nici dublu.
Atentie la hybride: daca bateria e moarta nu mai folosesti masina. Nu e ca la GPL, o treci pe benzina si aia e.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
DCT 6 e tatal lor.De ceva ani.DCT7 a avut probleme soft/mecanica.Cica au rezolvat problemele cu Sportage facelift.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
- Qalex21
- Moderator
- Posts: 535
- Joined: 13 Feb 2014, 09:41
- Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
- Location: Voluntari
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Problema este ca hibridele de la Toyota fac redundante cam orice alte hibride, plug in or not din clasa asta.
Am achizitionat recent un CH-R Hybrid si am ramas impresionat cat de bine este gandit tot sistemul. Adica se vede ca oamenii fac asta de 20 de ani. Chiar si in regim mixt, mergi 50-60% din timp EV, iar consumurile reale se invart intre 3,5-4,5%. De ce iti mai trebuie PHEV ?
Daca adaugam aici motorul de 1,8 care este MPI si fara GPF (spre deosebire de competitie), cutia CVT care este fiabila si in masina asta iti da senzatia ca esti full electric mai degraba (da, nu trezeste pasiuni in tine, dar isi face treaba perfect) + 6 ani garantie de baza, extensibla pana la 9 ani, totul la un pret de 22,000E fara nici o reducere de la stat. Asta pentru echiparea C-ENTER care este foarte dotata, nu stiu daca exista competitie reala pana la un full electric in categoria asta.
Sincer, de la KIA avem nevoie de versiuni full electric de Ceed si XCeed.
Am achizitionat recent un CH-R Hybrid si am ramas impresionat cat de bine este gandit tot sistemul. Adica se vede ca oamenii fac asta de 20 de ani. Chiar si in regim mixt, mergi 50-60% din timp EV, iar consumurile reale se invart intre 3,5-4,5%. De ce iti mai trebuie PHEV ?
Daca adaugam aici motorul de 1,8 care este MPI si fara GPF (spre deosebire de competitie), cutia CVT care este fiabila si in masina asta iti da senzatia ca esti full electric mai degraba (da, nu trezeste pasiuni in tine, dar isi face treaba perfect) + 6 ani garantie de baza, extensibla pana la 9 ani, totul la un pret de 22,000E fara nici o reducere de la stat. Asta pentru echiparea C-ENTER care este foarte dotata, nu stiu daca exista competitie reala pana la un full electric in categoria asta.
Sincer, de la KIA avem nevoie de versiuni full electric de Ceed si XCeed.