Kia Ceed 2018 Generatia III

andrei1271984
Posts: 963
Joined: 06 Nov 2016, 15:17
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by andrei1271984 »

la ce casco are cred si eu ca este imbatabila :lol: :mrgreen:
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE

EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Ogy »

consum in a 5-6 la 60 de 2-3
NUuuuuuuuuu! :(
Pentru celelalte informatii multumesc!

JETSKY
Posts: 97
Joined: 22 Jan 2009, 13:02
Auto:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by JETSKY »

Astazi am vazut si pipait Xceed. Masina bine inchegata, design placut, dar nu face cat se cere. Adica sa ceri pe o masina aproape 19000 si sa-i zici crosssover cand ea este cat ceed 1 de inalta inseamna ca marketingul lucreaza bine. Sunt multi producatori care au crossovere compacte dar care sumt masive fizic nu doar din linii de design cum este Xceed. Niro este crossover, Xceed doar ceed inaltat. Poate o sa imi iau injuraturi dar chiar daca sunt un utilizator al ceed de 11 ani vreau sa raman obiectiv.

Razica
Posts: 294
Joined: 11 Nov 2007, 19:30
Auto: ceed 1.4 TGDI
Location: Berceni-bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Razica »

Ai vazut o la salonul auto sau a aparut in reprezentante?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

cee'd 1.6 crdi pewter beige
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI

JETSKY
Posts: 97
Joined: 22 Jan 2009, 13:02
Auto:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by JETSKY »

La reprezentanta din baneasa

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5235
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Nesta3 »

Am fost si eu la salon.
Xceed e foarte frumos, constructie foarte ok, materiale bune spre foarte bune.
In spate e cam claustrofob pentru cineva de inaltime normala, gen 1.80.Venind de pe SUV, nu pot spune ca m-as intoarce la o compacta.Dar xceed e ok ca si senzatie.
Ceed 1 nu e asa inalta si nu ai aceeasi vizibilitate.Asta, cu jante pe 18, se cam apropie de un Sportage.Niro are garda mai mica(erau una langa alta si le-am comparat.)
Una peste alta, la ce iti ofera standard si pentru cine si-ar lua o compacta in banii aia, eu zic ca xceed e o solutie mai buna.
Revenind la salon, m-am urcat in mai toate.
Comparand cu Sportage, doar Cx5 e superioara(pana la scaune, unde astea de pe mazda sunt execrabile).
Gama Seat, Ateca si Arona: materiale de seat, ergonomie cel mult mediocra
Gama Mazda: Cx5 si Cx30- la primul am zis ce era de zis,jos palaria, dar interiorul lui CX30 e urat cu spume si amplasamentul ventilatiei frontale cat si amplasarea comenzilor pentru clima sunt jalnice.
Mai erau honda cr-v hybrid cu interior de ras-plastic pe bord care vrea sa arate a mahon, dar e un plastic ordinar, consola centrala de autobuz.
Surpriza foarte placuta e noul Korando de la Ssang Yong.Super spatios, mai putin portbagajul, materiale bune, dar sub Sportage, dar cu dotari si tehnologie de jos palaria.
Fara sa fiu in vreun fel, dar Sportage-ul e cea mai buna varianta de departe in 30mii euro.La orice capitol.

Edit: era vorba de honda cr-v hybrid, nu Toyota Rav.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

JETSKY
Posts: 97
Joined: 22 Jan 2009, 13:02
Auto:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by JETSKY »

In gama ceed daca vrei ceva wow te uiti la proceed. Legat de pozitia mai inalta o obtii usor intr-un ceed daca ridici scaunul. Pozitie inalta este in Sportage pe care il gasesti mai ieftin decat Xceed. Este adevarat ca mai slab dotat

andrei1271984
Posts: 963
Joined: 06 Nov 2016, 15:17
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 6MT GT-Line
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by andrei1271984 »

m-am urcat si eu in Xceed sambata la MIT.
La 1.92 ai mei eram la limita chiar si la sofer cu scaunul jos la maxim.
nu mai vorbesc in spate :lol: [-X
nu se compara spatiul (atat la picioare cat si la cap) din sportage cu cel din xceed, e diferenta mare...
Kia Sportage 2021 1.6 T-GDI 6MT GT-LINE

EX : Kia Sportage 2016 1.6 GDI Classic +

User avatar
tmihai20
Posts: 208
Joined: 24 Oct 2017, 15:38
Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
Location: Galati
Contact:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by tmihai20 »

Și eu sunt înalt, am 1.93. Faine postări din astea, mai ales comparative :)
Riddle me this, riddle me that
Who is afraid of the big, black bat?
Image

Cosmin D
Posts: 133
Joined: 08 Oct 2019, 11:09
Auto: Xceed 1.4 T GDI CITY
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Cosmin D »

Salut tuturor,
Avand in vedere ca in curand voi deveni posesor de Ceed, am zis ca e cazul sa impartasesc si eu, pentru cei interesati sau aflati in cautarea unei masini si care se uita si la Ceed, un mic comparativ si rezultat al analizei mele pre-achizitie.

Mentionez ca vin de pe un Golf 7 1.2 TSI 110 cp manual, echipare medie care s-a comportat exemplar in 5 ani si 70 mii de km de utilizare si care mi-a ridicat mult standardele la capitolul materiale, insonorizare interior, confort si functionalitate. Stiu, Golful este o masina considerata plictisitoare, dar nu degeaba ramane numarul 1 la vanzari in clasa si la unitati la general in Europa. Sa zicem ca le face pe toate foarte bine dar nimic extraordinar.

DISCLAIMER: parerile de mai jos reflecta opinii pur personale bazate insa pe teste si ore de documentare. Am lucrat si in industria auto si sunt pasionat, dar impresiile de mai jos au, inevitabil, si o tusa de impresie subiectiva. Va rog sa tratati postarea ca pe una informativa.

Lista cerinta masina noua:

1. Motorizare in 4 cilindri minimum 130 cp cu transmisie automata, preferabil dublu ambreiaj (nu vreau motor in 3 cyl)
2. Echipare peste medie - sa am ce aveam si pana acum minimum plus pachet decent siguranta activa si o finisare/echipare cu accente sport si neaparat faruri led (merg mult pe centura si drumuri nationale si nu vreau sa mai schimb un bec niciodata) si jante pe 17
3. Design ceva mai indraznet decat Golful
4. Garantie minimum 5 ani (atat estimez ca tin masina
5. Sa fie relativ practica si pretabila la utilizare si ca masina de familie

dupa ce am testat si studiat X oferte, zeci de reviewuri video si online, am redus shortlistul la acesti candidati

A. Mazda 3 Skyactiv G 122 - echipare Plus
B. Honda Civic 1.5 Turbo VTEC - 182 cp echipare Sport
C. Kia Ceed 1.4 T GDi - 7 DCT
D. Seat Leon 1.5 TSI 130 cp - DSG, preferabil FR - a picat rapid din cauza pretului

Buget cu TVA inclus 20,000 EUR (cu RABLA)

Impresii (dupa test drive)
Mazda 3
PRO
Design superb, mai ales la hatchback
Interior near premium, ambianta deosebita
Cutie manuala extrem de precisa si placut in utilizare
Dotari standard excelente pe varianta Plus. Pachet siguranta activa complet

CONTRA
Motor Skyactiv G anemic, cu o curba de cuplu plata mult inferioara motoarelor turbo. Sunet frumos, rafinament deosebit, dar mai putin viguros si decat motorul de pe Golf (cel putin pana la 120 km)
Cost revizii si asigurare mare - 1000 -1250 RON o revizie standard la un motor aspirat. Mi se pare enorm. Casco foarte scump
Cost achizitie cea mai buna oferta pentru un Plus (Standard nu are AC automat si scaune incalzite) 20,500 la ASKO - fara automata. Cu automata ma duceam peste 23000 cu TVA. Pentru mine e un pret mare pt o compacta cu o motorizare economica, dar mediocra dpdv al performantelor
in anul de gratie 2020 Mazda ofera lumin de zi DRL cu halogen care strica tot aspectul masinii. Vrei LED pe zi (cum are si Loganul) scoti bani in plus pentru pachetul Style
Atitudine dealeri - lipsita de respect si interes (Noi nu dam discount, nu avem masina asta pe stoc duceti-va la alt dealer) etc. Singurul dealer OK, Asko.
Cel mai meschin portbagaj - nu sunt obsedat de practicitate dar forma si dimensiunile mi s-au parut dezamagitoare

Honda Civic 1.5 VTEc Turbo
Favorita in cursa la inceput Apoi..a urmat Test Drive-ul
PRO
Motor viguros, are suflu la orice turatie, sunet sportiv
Spatioasa pentru o masina sport chiar si cu evacuare sport care mai reduce din portbagaj. 420 litri pentru 1.5. Foarte ok si accesul.
Design foarte agresiv, masina iese in evidenta
Tinuta de drum sportiva
Pachet de siguranta activ complet, dotari excelente in varianta Sport

CONTRA
Probleme cu dilutia uleiului la 1.0 VTEC - Honda Nord nici nu mai comercializeaza acest motor de baza si 1.5 VTEc are aceeasi problema - oficial nu au inca rezolvare tehnica pe termen lung. La test am repetat metoda de testare de pe un forum Civic din UK si in masina mirosea a benzina. Am zis ca mi se pare. am tras pe dreapta si am stat 10 minute si am deschis capacul de la rezervorul de ulei...mirosea a benzina..Am cerut consilierului o pozitie oficiala, mi s-a spus ca e un fix de software care ar reduce gravitatea problemei dar ca trebuie sa schimb uleiul "mai des"..si sa conduct mai mult sa se incalzeasca motorul. Am zis ca ma ia la misto.
4 Stele la EURO NCAP (5 dupa o "retestare") si cel mai mic scor din casa la protectia capului pentru copii.
Sistem multimedia - fara buton de volum si fara comanda fizica de ventilatie. Nu m-as putea adapta la asa ceva. Am inteles ca la varianta 2020 vor reintroduce comenzile manuale. Tatal meu are o Honda CR V Hybrid si in utilizarea cotidiana aceste 2 aspecte sunt extrem de enervante
Materiale de proasta calitate in zona volanului si pe usi. Un plastic absolut infect pe butoanele comenzilor de pe volan. Inadmisibil pt o marca care se pretinde cvasi premium.
21.000 cu TVA pentru cutia manuala si teama ca am nivelul de ulei depasit te miri pe unde.. No thanks. Am zis pas mai ales ca voiam automata

Kia Ceed
De la noul Sportage am inceput sa ma uit la Kia si mi-a placut evolutia marcii. Mi-a placut ce au facut la centrul de design din Frankfurt, am apreciat limbajul de design al noilor modele, am admirat curajul de a lansa o masina ca Stinger.
La salonul auto de anul trecut am zabovit langa un Ceed si m-a atras masina asta. Am facut un test de 30-40 de minute (dealerul a spus ca nu-mi poate lasa masina peste week-end, dar am avut ocazia sa o testez pe indelete si la drum lung sa vad cum merge)
Dupa ce Ceed a castigat si mater testul auto bild am zis..merita o sansa
https://www.kia.ro/kia-romania/kia-ceed ... d-germania

PRO
- Motor de 1.4 T GDI - cel mai echilibrat din cele conduse. Nu are brutalitatea VTECului dar este foarte rafinat (mult peste 1.5 3 Cyl de de la Ford Focus) dar trage bine la orice turatie, este viguros si are un consum decent. Mi s-a parut ca are tot timpul rezerve de putere pe o plaja relativ mare de turaii
- Materialele de la interior. Mi-a placut mult faptul ca cei de la Kia nu a cazut in cursa "touchscreenului" si a comenzilor amplasate in meniuri ascunse. Totul e functional, simplu acolo unde ai nevoie sa fie, ca la Golf. Daca ma uit la consola centrala si butoanele de langa schimbator..Poate un pic prea mult ;)
- 7 DCT - Foarte ok cutia mai ales cu acest motor, fun si pe manual, fara smuceli la plecare de pe loc ca DSG-ul, fun de operat in modul sport. Faptul ca are mod de protectie si monitorizare temperatura este ceva foarte util - DSG ul de la VAG nu avea acest element. Poate au pus intre timp
- Dotari - poti sa-ti faci masina cum vrei exceptand cateva combinatii obligatorii ciudate (Sistem JBL doar cu ecran de 10.25 desi inainte era compatibil cu cel de 8 inch..)
- Pachet siguranta activa foarte bun in standard desi nu are blind spot assistance ca Mazda si Honda.
- Raport pret calitate excelent. Un GT line cu Rabla si cutie automata ajungea atunci la 20000 K si un pic la prima strigare
- Design matur si echilibrat - genul de masina care arata interesant si peste 5 ani. Un GT Line sau un Star bine configurat chiar atrag atentia si arata sportiv, dinamic.
- Garantie (doh)
- amortizare ok chiar si cu roti de 17, zgomot redus (doar de la anvelopele Michelin Pilot Sport dar aia e boala anvelopelor de acest tip)
- Cost intretinere si CASCO - le iau intotdeauna in consierare. 650 RON o revizie fata de 1200 la Mazda 3. Casco cu 20% mai ieftin.

CONTRA
- Pe STAR m-as astepta la niste dotari standard cum ar fi clima automata si camera plus senzori de parcare. Nu e ok sa fie nevoie sa adaugi chestii precum semnalizatorul pe oglinda ETC. Daca vreti multe dotari, mergeti catre GT Line si adaugati putine dotari decat sa alegeti STAR si sa puneti multe. Credeti-ma am facut zeci de simulari.
- Farurile LED sunt o tehnologie mai simpla fata de concurenta unde avem matrix, mecanism adaptiv etc. Dar si pretul e pe masura.
- Configurator cu multe dude, trebuie mers la dealer, unde nu toti consilierii cunosc produsul.jale..
- faimoasele lumini rosii de la climatizare pe timp de zi, nu se vad, l-as da afara pe cel care a facut tampenia asta. Sper ca au remediat pe MY2020, dar m-as mira.
- Probleme mari la livrare, intarzieri (Yup, si asta o simt pe pielea mea deja)

La final, dupa o negociere la sange cu dealerul, am dus un GT Line 1.4 T GDI si 7 DCT la un pic sub 19 K EUR cu rabla adaugand si ledurile pe care le doream. GT Line are si plafon negru si scaune sport care erau la capitolul "nice to have". O astept si sper sa vina anul asta :) O zi frumoasa

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5235
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Nesta3 »

Felicitari =D>
Ca sa nu mai intru in detalii comparative, ai facut cea mai buna alegere in suma asta de 20k euro:
-garantie
-fiabilitate
-costuri intretinere
-design
-performante
-dotari
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

User avatar
Minu
Posts: 926
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto: Kia Ceed GT MY23
Location: Ploiesti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Minu »

O intrebare, oare si in alte tari e diferenta asta de pret?La noi in tara intre Ceed si Proceed e o diferenta de 3500E pe cand in alte tari (ca in clipul de mai jos) este o diferenta de doar 2200E (minutul 3.08):

***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23

User avatar
bzc313
Posts: 48
Joined: 13 Aug 2019, 21:44
Auto: CEED CD 1.4MPI
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by bzc313 »

Primii 1000 km au trecut. Am scapat si de "rodaj".
Ca si impresii:
-este o placere sa o conduci =D> ;
-masina este stabila, directia raspunde foarte bine si iti ofera un feedback foarte bun cu privire la drum;
-franele sunt foarte bine proportionate;
-scaunele au o sustinere foarte buna laterala, insa sunt putin cam tari fata de masina anterioara;
-toate sistemele electronice functioneaza ireprosabil sunt de un real ajutor si cresc gradul de confort (sistemul multimedia, cel de climatizare, etc);
-sistemele de siguranta - asistenta benzi si franare in caz de pericol, sunt foarte bune si de un real ajutor, in situatia in care conduci regulamentar iar drumul este marcat corespunzator; necesita a fi testate o vreme pentru a le putea cunoaste limitarile si astfel folosi la maxim;
-din punctul de vedere al izolatiei fonice nu mi se pare a fi peste vechea masina, ce implineste 14 ani si este de productie franceza, dar in plus fata de cea veche are lipsa greierasii, din punctul acesta de vedere este liniste totala;
-suspensia este silentioasa peste toate tipurile de denivelari;
-uneori farurlle automate pornesc si se opresc cand nu ar trebui, dar doar in situatii destul de dificile pentru senzori, insa faza lunga automata este extraordinara si functioneaza exemplar;
-consumul mi se pare foarte bun.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
The power to surprise.

User avatar
bzc313
Posts: 48
Joined: 13 Aug 2019, 21:44
Auto: CEED CD 1.4MPI
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by bzc313 »

Daca tot v-am povestit prima impresie, la o zi dupa sa va povestesc si prima patanie :cry: .
Astazi i-am facut a doua spalare de cand este la mine. Cand am ajuns la bara spate am observat in timp ce spalam ca pe albul imaculat apare o pata de culare negru, care se tot marea, chiar langa senzorul de parcare. M-am oprit si am observat, din pacate, ca se exfoliase vopseaua. Nu am mai insistat in acea zona. Am dat putin cu unghia si vopseaua continua sa se "dezlipeasca" daca insist.
Masina are 1000km si nu a fost lovita.
A mai patit cineva?
Ce sa fac? Merg la garantie sau incerc sa retusez cu un creion corector?
Imi e teama sa nu se exfolieze si mai mult.
Atasez cateva fotografii facute cu telefonul.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
The power to surprise.

Cosmin D
Posts: 133
Joined: 08 Oct 2019, 11:09
Auto: Xceed 1.4 T GDI CITY
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Cosmin D »

Salut, mergi la garantie neaparat. Noile vopseluri eco pe baza de apa sunt foarte sensibile si din pacate predispuse la acest bule de aer care se sparg. Dacă dai cu un creion de retus dealerul va invoca pierderea garanției. Dupa părerea mea este clar vorba se deteriorate din cauza unui defect de aplicare. Exista aceeasi problema, chiar mai graba si frecventa la Mazda 3. Vopsea f sensibila, lac subțire.
Multumim si pt review. Parca face si așteptarea mea mai ușoară. Consum foarte ok

Post Reply

Return to “Generalităţi”