Păi după ce pornești căldura scade temperatura pentru ca trage aer rece si apoi revine la temperatura normală.
Asa face si la mine dimineata cand e frig afara.
Incalzire motor pe timp de iarna
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
Eu nu inteleg de ce termostatul nu inchide circuitul prin radiator ca sa se incalzeasca motorul din nou.
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
Caldura era deja pornita.. iar temperatura urcase la normal dupa vreo 2 km de la plecarea de pe loc.. abea cand am inceput sa cobor mai abrupt a inceput sa scada spre 50 de grade ... temperatura a continuat sa scada pe o portiune de vreo 10 km sau mai bine, de la normal la cele 60 aproape 50 de grade .. am uitat sa mentionez ca aveam caldura in scaune, dezaburire parbriz si luneta pornite. Temperatura la clima era de 24 de grade si pe auto.. deci si aer pornit cred.
Ce zici tu da stiu ca se intampla dar perioada foarte scurta dupa plecarea de pe loc. Sau cand dai caldura la temperatura mai mare.
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Ce zici tu da stiu ca se intampla dar perioada foarte scurta dupa plecarea de pe loc. Sau cand dai caldura la temperatura mai mare.
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
Dacă pornești ventilația să dezgheți parbrizul este normal să se încălzească motorul mai greu , pentru că ventilatorul răcește lichidul din calorifer , tocmai când lichidul incepe să se încălzească in motor , caloriferului este montat până în circuitul cu termostat care lasă lichidul de răcire să pătrundă în radiatorul de răcire al motorului .
De la mașina la mașina diferă cantitatea lichidului de răcire , mărimea caloriferului care încălzește habitaclul , debitul de aer asigurat de ventilator , de asta sunt diferențe de încălzire între diferite mașini .
Cine vrea dezaburire rapidă să își cumpere mașina cu parbriz încălzit și încălzire auxiliară electrică .
De la mașina la mașina diferă cantitatea lichidului de răcire , mărimea caloriferului care încălzește habitaclul , debitul de aer asigurat de ventilator , de asta sunt diferențe de încălzire între diferite mașini .
Cine vrea dezaburire rapidă să își cumpere mașina cu parbriz încălzit și încălzire auxiliară electrică .
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
Sau e bulit termostatul.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
#Faust - nu am pornit deloc dezaburirea din ventilator eu am zis ca aveam dezaburirea electrica parbriz si luneta.
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
Ca sa nu mai deschid aiurea un alt topic, eu am o intrebare legata de duzele incalzite parbriz, are careva vreo idee despre cum lucreaza aceste duze, incalzesc automat iarna lichidul ? intreb pt. ca personal n-am observat nimic special, e drept ca nici n-am pus mana sa simt daca e cald sau nu. 

cee'd 2008 piston grey
CEED 2019 1.4 t-gdi Star Dark Pentametal
CEED 2019 1.4 t-gdi Star Dark Pentametal
Re: Incalzire motor pe timp de iarna
@ catt - daca imi aduc bine aminte ce am citit in carteea masinii nu functioneaza automat
Duzele si oglinzile functioneaza odata cu dezaburirea lunetei spate ( cred ca si cu dezaburirea electrica parbriz )
Duzele si oglinzile functioneaza odata cu dezaburirea lunetei spate ( cred ca si cu dezaburirea electrica parbriz )

Re: Incalzire motor pe timp de iarna
Din ce stiu functionarea lor nu e legata de dezaburire/ dejivrare ci este suficient sa ai contactul pus si temperatura ambientala sa fie sub 5 grade Celsius.