Kia Ceed 2018 Generatia III
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Sau minciunile VAG si-au facut efectul. Ca eu vad ca s-a umplut orasul de A4 diesel euro6.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Kia nu aduce Seltos dintr-un motiv simplu. Si-ar trage singura in picior. Unde vinzi Seltos nu vinzi Xceed care nu poate fi numit CUV/SUV. Xceed este un hatchback veritabil cu garda la sol ridicata. Seltos este de talia Vitarei ca si inaltime si forma dar mai mare, mai tehnologizat si la calitatea Kia Nici un european doritor de SUV compact nu ar mai cumpara Xceed ci Seltos. Parerea mea!
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
din punctul meu de vedere, Seltos ar fi fost o alternativa la Kona si nu la XCeed, macar din perspectiva tractiunii integrale.
acum sper sa fi caculat corect cei de la Kia, mai ales acum cand Europa este plina de suv/cuv de toate marimile, marcile si preturile
acum sper sa fi caculat corect cei de la Kia, mai ales acum cand Europa este plina de suv/cuv de toate marimile, marcile si preturile
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Jetsky, te contrazic usor cu argumente.
Un simplu hatchback înaltat si carenat este Ford Focus Active. In general un cross over este definit ca un hatch cu alura de coupe (sau nu) fie chiar si un break cu garda la sol merita, dar nu un SUV veritabil. Mai mult, Xceed este o masina concepută de la 0 dimensiunile sunt total diferite vorbim de ampatament, lungime, latime, design, setare suspensie (doar usile fata sunt identice) si cross over nu inseamna o masina mai mare neaparat ca spatiu sau mai masiva - vad ca insisti pe asta - ci o masina între clase adică crossing over from hatch to an SUV ..cross over ..
. Deci nu e nici cal nici magar desi vorbim in principiu de un automobil de segment C compact.
Eu mi am luat Xceed si nu mi as SELTOS niciodată pentru că, voiam Ceed deci ceva compact si dinamic si
1 nu mi place designul Seltosului e clar un produs care nu are un design conceput pentru Europa. E altul publicul pentru SELTOS iar riscul de canibalizare ar fi poate pentru Sportage sau Niro nu pt Xceed.
2.Nu am nevoie de o masina atât de mare. Mai mult, nu o vreau in oras si nu i vreau ruliul. Am inteles, tie nu ti place Xceedul, respect parerea. Daca l ai testa (adica sa l conduci pe drum nu sa l privești în showroom) si apoi ai merge cu un Ceed ai vedea ca dinamica este foarte apropiată se un hatch setat sportiv, nicidecum de un SUV Compact, si asta cu garda la sol comparabilă cu Sportage. Incerca sa înțelegi, nu toti clientii masini masive, spatiu de cărat familie si saci desi X ul meu se preteaza saracul si la asta pentru o familie cu doi copii si am pus si două comode de la Ikea si 4 scaune in el.
Dar mă rog, ce stiu managerii de produs de la Kia care l au conceput drept CUV?..li educam noi aici
.
Lăsând la o parte diferențele de opinie la care sper, avem voie, pun aici si primele moose test ala testul elanului cu două variante de Kia Xceed
1. 1litru 120 manual. Rezultat decent, dar reacții imprevizile la al doilea viraj
https://youtu.be/T2Y3Y6Dn9tQ
2. 1.4 140 7dct cu 43 kg mai grea, dar anvelope si echipament identic. Rezultat foarte bun viteza la intrare comparabila cu marci cu pretentii, reacții previzibile
https://youtu.be/eNIJsKcr0Gc
3. Un concurent
cu suspensie clasică cu bara de torsiune pe spate. Concluziile le puteti trage singuri
https://youtu.be/W0Zs3D4B1WM
Interesanta e si diferența de comportament la test între Ceed hatch si Proceed, cel din urmă avand un comportament dinamic superior.
Un simplu hatchback înaltat si carenat este Ford Focus Active. In general un cross over este definit ca un hatch cu alura de coupe (sau nu) fie chiar si un break cu garda la sol merita, dar nu un SUV veritabil. Mai mult, Xceed este o masina concepută de la 0 dimensiunile sunt total diferite vorbim de ampatament, lungime, latime, design, setare suspensie (doar usile fata sunt identice) si cross over nu inseamna o masina mai mare neaparat ca spatiu sau mai masiva - vad ca insisti pe asta - ci o masina între clase adică crossing over from hatch to an SUV ..cross over ..

Eu mi am luat Xceed si nu mi as SELTOS niciodată pentru că, voiam Ceed deci ceva compact si dinamic si
1 nu mi place designul Seltosului e clar un produs care nu are un design conceput pentru Europa. E altul publicul pentru SELTOS iar riscul de canibalizare ar fi poate pentru Sportage sau Niro nu pt Xceed.
2.Nu am nevoie de o masina atât de mare. Mai mult, nu o vreau in oras si nu i vreau ruliul. Am inteles, tie nu ti place Xceedul, respect parerea. Daca l ai testa (adica sa l conduci pe drum nu sa l privești în showroom) si apoi ai merge cu un Ceed ai vedea ca dinamica este foarte apropiată se un hatch setat sportiv, nicidecum de un SUV Compact, si asta cu garda la sol comparabilă cu Sportage. Incerca sa înțelegi, nu toti clientii masini masive, spatiu de cărat familie si saci desi X ul meu se preteaza saracul si la asta pentru o familie cu doi copii si am pus si două comode de la Ikea si 4 scaune in el.
Dar mă rog, ce stiu managerii de produs de la Kia care l au conceput drept CUV?..li educam noi aici
Lăsând la o parte diferențele de opinie la care sper, avem voie, pun aici si primele moose test ala testul elanului cu două variante de Kia Xceed
1. 1litru 120 manual. Rezultat decent, dar reacții imprevizile la al doilea viraj
https://youtu.be/T2Y3Y6Dn9tQ
2. 1.4 140 7dct cu 43 kg mai grea, dar anvelope si echipament identic. Rezultat foarte bun viteza la intrare comparabila cu marci cu pretentii, reacții previzibile
https://youtu.be/eNIJsKcr0Gc
3. Un concurent
https://youtu.be/W0Zs3D4B1WM
Interesanta e si diferența de comportament la test între Ceed hatch si Proceed, cel din urmă avand un comportament dinamic superior.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
La rahaturile noastre de drumuri desfundate si conditii de intretinere, ne amagim degeaba cu OZN-uri de genul asta ....
KIA Forte 2019 2.0 140cp
https://youtu.be/24COeIz-TqM?t=835
Dacia Sandero Stepway 0.9 90cp 2017
https://www.youtube.com/watch?v=fekg75XbjBg
Ford Focus 1.0 125cp 2018
https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I
Peugeot 308 1.2 130cp 2017
https://www.youtube.com/watch?v=jMzaufUquys
KIA Forte 2019 2.0 140cp
https://youtu.be/24COeIz-TqM?t=835
Dacia Sandero Stepway 0.9 90cp 2017



https://www.youtube.com/watch?v=fekg75XbjBg
Ford Focus 1.0 125cp 2018
https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I
Peugeot 308 1.2 130cp 2017
https://www.youtube.com/watch?v=jMzaufUquys
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Ma scuzi..postul este destul de sec si incerc sa l interpretez corect. Cu ce ne amăgim exact? Cu comportamentul dinamic al unei masini in timpul unei manevre posibile mai ales pe drumurile noastre populate de incostienti si căruțe ? Eu merg constant cu 80 90 la ora prin zonele pe unde circul pe Centura si drumuri nationale. Nu merg pe drumuri forestiere.
Care este motivul pentru care ai selectat automobile atat de diferite? Nu vad relevanta. Comparam Sandero cu Focus.. pe bune ?:)) Nu conteaza comportamentul dinamic tocmai pe drumurile din Ro? Poate pentru tine, pentru mine a fost un criteriu important in alegerea masinii.
Unde sunt OZN uri si de ce?
Vorbim de un test normal unde autoturismele Kia s au comportat mai mult decat onorabil fata de un concurent direct si mi s a parut interesant comportamentul diferit în funcție de motorizare la Xceed.
Care este motivul pentru care ai selectat automobile atat de diferite? Nu vad relevanta. Comparam Sandero cu Focus.. pe bune ?:)) Nu conteaza comportamentul dinamic tocmai pe drumurile din Ro? Poate pentru tine, pentru mine a fost un criteriu important in alegerea masinii.
Unde sunt OZN uri si de ce?
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Cosmin D, esti subiectiv si este si normal fiind detinator de XCEED. Per total mie imi place XCEED-ul comparativ cu ce are concurenta. PLus spatele de XCEED este din punctul meu de vedere peste al CEED-ului (exceptand proceed). Ma enerveaza ca il marketeaza ca si mini SUV sau chiar SUV, ceea ce nu este. Pentru informarea tuturor am sa va dau un tabel cu dimensiunile pe cele trei modele CEED, XCEED si Seltos si inclusiv batranul Cee'd prima generatie. Sper sa va placa datele si comparatiile.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Am pus Peugeot 308 si Ford Focus cu motorizarile lor de BAZA pt ca azi sunt extrem de apropiate la pret fata de Ceed ....
Pt Megane mi-a fost sila sa ma caut dar e tot pe acolo.
Sandero .... nu m-am putut abtine ....
Kia / Hyundai ... la ele ``onorabil`` inseamna sfarsitul clasamentului ... dar e ceva normal reflectandu-se la pret desi CONCURENTA cu toate ofertele din zilele de azi (de la dealer nu de pe NET) nu e deloc departe.
OZN-uri pt ca pe drumurile noastre nationale (nu toti se nasc in CAPITALA) , nu se va ajunge prea des la aceleasi rezultate din cauza starii asfaltului, a conditiilor meteo si a calitatii/uzurii anvelopelor... etc
Totul se rezuma la OFERTA gasita si la preferintele de design ....
Pt Megane mi-a fost sila sa ma caut dar e tot pe acolo.
Sandero .... nu m-am putut abtine ....

Kia / Hyundai ... la ele ``onorabil`` inseamna sfarsitul clasamentului ... dar e ceva normal reflectandu-se la pret desi CONCURENTA cu toate ofertele din zilele de azi (de la dealer nu de pe NET) nu e deloc departe.
OZN-uri pt ca pe drumurile noastre nationale (nu toti se nasc in CAPITALA) , nu se va ajunge prea des la aceleasi rezultate din cauza starii asfaltului, a conditiilor meteo si a calitatii/uzurii anvelopelor... etc
Totul se rezuma la OFERTA gasita si la preferintele de design ....
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
@Jetsky - sunt de acord cu tine referitor la dimensiunile dintre modele , sincer intre CEED si XCEED singurele diferente "majore" sunt : garda la sol si design-ul in rest parerea mea este ca sunt la fel
@RedLabel - referitor la treaba cu "nu toti se nasc in CAPITALA", tin sa iti spun ca strazile din CAPITALA ( in afara de bulevarde care si acolo spui cu "jumatate de gura" ) sunt JALNICE !!!
@RedLabel - referitor la treaba cu "nu toti se nasc in CAPITALA", tin sa iti spun ca strazile din CAPITALA ( in afara de bulevarde care si acolo spui cu "jumatate de gura" ) sunt JALNICE !!!
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Jetsky - chiar nu sunt deloc subiectiv am avut 3 4 marci de masini tocmai pentru ca nu am afinitati sau obsesii. M am si interesat si SELTOS nu e o masina concepută in centrul de design de la Frankfurt unde se fac mașinile pentru piata europeana ci în centrul de design din Coreea pentru piețele din Asia de sud est in principal. Dacă tu imi arăți o broșură oficială sau reclama unde Xceed este marketat sau indicat drept SUV, o mânanc
peste tot Kia a fost atenta sa sublinieze ca Sportage e SUV si Xceed e un crossover urban, cu accent pe urban. Nu sunt prosti pentru că Sportage e totusi o masina de categorie superioară pe care o vand la pret superior. Nici pentru mine Xceed nu e SUV niciodată si daca asta s a inteles din postul meu imi cer scuze pentru confuzie. Tu ai spus ca e hatchback inaltat nu CUV (si slash SUV). Iar eu zic ca un CUV asta e, un hatch inaltat NU SUV. Doar si CX 30 e la fel. Insa e de laudat efortul Mazda si Kia de a face masina cu dimensiuni ai design individual (lucru usor de confirmat daca ne uitam pe fisa tehnica la dimensiuni).
Red label - man, mașinile astra sunt testate în orice test auto la manevre similare. Dacă ti se pare ca rezultatul Xceed e modest cu 76 km vieza de intrare te sfătuiesc să vezi testul cu CX 30, CX 3 sau chiar BMW seria 3 break.
Nu inteleg aluzia cu capitala. Nu o sa-mi iau o masina cu dinamica proasta niciodată pornind de la premisa că o folosesc doar pentru drumuri proaste, asa mi as lua un Duster 4x4.Repet, nici acum nu am inteles clar ce ai vrut sa spui. Eu comparam modele echivalente cu motorizare diferita si Xceed cu un concurent direct .
Nu mere cu portocale
Afumatu - diferentele nu sunt mari dar la dimensiuni te sfatuiesc sa te uiti un pic pe fisa tehnica. Eu comandasem un Ceed GT Line si am testat Ceed de 2 ori. Cand am mers cu X Ceed am simtit (inclusiv dupa ce m am urcat pe o bordura cu roata din spate:) ca e mai lungă si mai lată iar ampatamentul e si el diferit. Singurele elemente care sunt identice sunt portierele fata si plansa de bord si comenzile. As adauga si stergatoarele proaste
Btw .le am surprins pe fete in oras side by side unde se vede cam ce dimensiuni au. Scuze pt încadrarea pozei, voiam să surprind dimensiunile.

Red label - man, mașinile astra sunt testate în orice test auto la manevre similare. Dacă ti se pare ca rezultatul Xceed e modest cu 76 km vieza de intrare te sfătuiesc să vezi testul cu CX 30, CX 3 sau chiar BMW seria 3 break.
Nu inteleg aluzia cu capitala. Nu o sa-mi iau o masina cu dinamica proasta niciodată pornind de la premisa că o folosesc doar pentru drumuri proaste, asa mi as lua un Duster 4x4.Repet, nici acum nu am inteles clar ce ai vrut sa spui. Eu comparam modele echivalente cu motorizare diferita si Xceed cu un concurent direct .
Nu mere cu portocale
Afumatu - diferentele nu sunt mari dar la dimensiuni te sfatuiesc sa te uiti un pic pe fisa tehnica. Eu comandasem un Ceed GT Line si am testat Ceed de 2 ori. Cand am mers cu X Ceed am simtit (inclusiv dupa ce m am urcat pe o bordura cu roata din spate:) ca e mai lungă si mai lată iar ampatamentul e si el diferit. Singurele elemente care sunt identice sunt portierele fata si plansa de bord si comenzile. As adauga si stergatoarele proaste
Btw .le am surprins pe fete in oras side by side unde se vede cam ce dimensiuni au. Scuze pt încadrarea pozei, voiam să surprind dimensiunile.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Legat de discuta SUV vs cross over sunt foarte multe pareri si nu exista niciun standard, desi unele persoane au venit cu "dimensiuni minime ca o masina sa fie SUV".
Daca e sa fim traditionalisti, SUV = Offroader adevarat: Jeep Wrangler, Pathfinder sau Pajero. Masini ca Sportage, Q5, X5 sau orice se vede prin oras sunt crossovere. Exista si pagini de wikipedia cu liste detaliate.
Se presupune ca diferenta intre SUV si cross over ar fi modul in care e construita masina: o singura bucata sau nu. Nu am inteles exact asta. Desi nu o sa va placa asta, eu consider ca o masina nu e SUV veritabil fara 4x4/AWD.
Se si exagereaza, lucruri ca Juke SUV devin comune. Asa putem spune si ca Matiz si Tico sunt tot SUV.
Totul pleaca de la marketing. Au crescut foarte mult vanzarile de SUV-uri si e mai usor sa spui ca o masina e SUV decat sa faci un alt model.
Desigur, conteaza si costurile: cu cat masina e mai mare cu atat e mai scumpa si cu atat consuma mai mult. Se ajunge la compromisiul de "mini" SUV, in care ai un hatchback scurt cu pret bun si consum mic, zici ca e SUV si se vinde bine.
PS: Aici sunt parerile mele de neprofesionist, sunt sigur ca altii au alte pareri si nu am nimic impotriva.
Daca e sa fim traditionalisti, SUV = Offroader adevarat: Jeep Wrangler, Pathfinder sau Pajero. Masini ca Sportage, Q5, X5 sau orice se vede prin oras sunt crossovere. Exista si pagini de wikipedia cu liste detaliate.
Se presupune ca diferenta intre SUV si cross over ar fi modul in care e construita masina: o singura bucata sau nu. Nu am inteles exact asta. Desi nu o sa va placa asta, eu consider ca o masina nu e SUV veritabil fara 4x4/AWD.
Se si exagereaza, lucruri ca Juke SUV devin comune. Asa putem spune si ca Matiz si Tico sunt tot SUV.
Totul pleaca de la marketing. Au crescut foarte mult vanzarile de SUV-uri si e mai usor sa spui ca o masina e SUV decat sa faci un alt model.
Desigur, conteaza si costurile: cu cat masina e mai mare cu atat e mai scumpa si cu atat consuma mai mult. Se ajunge la compromisiul de "mini" SUV, in care ai un hatchback scurt cu pret bun si consum mic, zici ca e SUV si se vinde bine.
PS: Aici sunt parerile mele de neprofesionist, sunt sigur ca altii au alte pareri si nu am nimic impotriva.
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
ladder frame
sasiu+caroserie
sasiu portant
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Pentru cei cu motorul de 1.6 T-GDI, exista un update de soft care rezolva problema acceleratiei in valuri:
https://i.ebayimg.com/00/s/MjU1WDEwODA= ... G/$_10.JPG
https://www.motor-talk.de/forum/schubar ... 98767.html
https://i.ebayimg.com/00/s/MjU1WDEwODA= ... G/$_10.JPG
https://www.motor-talk.de/forum/schubar ... 98767.html
-
- Posts: 101
- Joined: 30 Dec 2018, 23:56
- Auto: kia ceed
- Location: Oneşti
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Salut!Cu ce as putea indeparta adezivul ramas dupa plumbul folosit pentru echilibrarea rotilor,de pe jante aliaj?
Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Ms pentru info.fixpixu wrote: ↑15 Feb 2020, 14:50 Pentru cei cu motorul de 1.6 T-GDI, exista un update de soft care rezolva problema acceleratiei in valuri:
https://i.ebayimg.com/00/s/MjU1WDEwODA= ... G/$_10.JPG
https://www.motor-talk.de/forum/schubar ... 98767.html
Sa stii ca si eu am observat fluctuatia asta in boost la acceleratie dar am crezut ca e normal. O sa-i intreb pe cei de la service cand pot sa ma duc pentru update
