Cred ca asta e un topic interesant de discutie si n-am gasit nimic despre el pe forum. Daca e deja, scuze pentru duplicat.

Cine stie care sunt conditiile ideale de utilizare a cutiei DCT + Auto-Hold, in oras, tinand cont de multele porniri/opriri ? Intrebarea s-ar putea rupe in mai multe intrebari mici.
1. DCT-ul de pe 1.4 este uscat ? Dar de pe 1.6 ?
2. Cand piciorul este pe frana, la semafor de exemplu, ambreajul este decuplat ? Mie asa mi se pare din moment ce turatia motorului scade ca atunci cand este in neutru.
3. Dar atunci cand este activat Auto-Hold ? Si in acest caz din cate observ se intampla tot la fel, turatia motorului scade si pare ca ambreajul este decuplat. Daca schimb din D in N in timp ce Auto Hold functioneaza eu nu sesisez nici o mica schimbare a regimului de turatie a motorului, ceea ce ma face din nou sa cred ca in Auto Hold ambreajul este decuplat.
4. Auto-Hold franeaza toate rotile cand este actionat ? Dar frana de parcare ?
4a. Cand Auto Hold este activ, becurile de frana sunt aprinse ?
5. Are sens sa treci in N cand stai blocat in trafic mai mult ? Stiu ca asta se poate deduce in functuie de raspunsurile de mai sus, dar totusi...
6. La cutiile cu convertizor de cuplu s-ar aplica alte practici ?
Merci
Bogdan