tmihai20 wrote: ↑23 Jan 2019, 18:33
Aha, deci trebuie să lăsăm maşinile la soţii/prietene ca să economisim bani pe combustibil? Adevărul este că stilul de condus contează, dar parcă e prea mare diferenţa de 2L/100 KM între două stiluri de condus la Ceed.
made my day!!! )))
cand a condus a mea ultima data masina a scos 4.5 sau 4.6 de la targoviste incoace si io 9 dar am si facut doar jumatate din cat a facut ea
Sunt preturi normale, avand in vedere ca un ceed normal daca il configurezi ca pe.un proceed, ajungi la acelasi pret.
GT-ul.nu a ajuns la 30mii cum ziceau multi, deci e de luat in calcul
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE 2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Cam mari preturile pentru proceed gt line.3500 E in plus fata de versiunea hb.am fost ieri la mit motors si le-am vazut pe ambele,este frumos proceedul,dar nu chiar asa cat sa dai 3500 E in plus.
Sunt preturi de segment D.
Am pus cateva optionale pe un GT-Line de 1.4 T-GDI si am ajuns fluierand la 25000, cu tot cu reducerea lor.
Imi place mult masina asta, dar este prea scumpa.
Senzatia mea este ca KIA se simte pionier in segmentul asta de shooting brake-uri in segmentul C si incearca sa faca ei jocurile.
Subliniez, e o diferenta de 3500E intre Ceed GT-line Si Proceed GT-line iar daca punem in balanta ca primesti un portbagaj mai mare si un alt design parca nu merita diferenta.
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
@panzer, da, la un gt ma refeream. Și da, știu ca romanii (ma includ) sunt o specie aparte, dincolo cine își ia o mașină scumpa (x5) sau cu un badge care îți arată clar ca vrea talpă (gt, gtr), își asumă.
Aveam un prieten care prin 2002 avea un Hummer H1. Bine, avea bani de rupea, dar asta e alta poveste. Mânca ala 20-30l fără stress. Știa omul, suporta consecințele. Era un badge, unde apareati cu H1, făceai impresie.
La fel, dacă mi-aș lua gt, foarte probabil aș călca-o și s-ar duce dracu toată economia mea de combustibil.
In schimb la una low-cost cu motoare de 1.0-1.6 suntem îndreptățiți sa comentăm la orice litru diferență. Pentru ca toți luam în considerare asta. Sa îmi mănânce mașina 15 în București, as vinde-o mâine indiferent ce performanțe ar avea, eu sunt la categoria sărăkie, nu îmi permit sa țin o mașină care ar usca rezervorul...
Iar ăștia calculează consumul pe care l-aș obține în Copșa Mică, noaptea...
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Bucurestiul este foarte aglomerat.eu cand aveam kia,cu motorul de 1.4 in Constanta,aveam 7l la 100km,cand mergeam la consum.si aveam si jante pe 17".eu cred ca ma risc la un ceed gt in dauna unui proceed cu motorul de 1.4t.merg maine la reprezentanta sa vad daca astia stiu ceva de preturi,discounturi si dotari.
primul 0-100 cronometrat cum trebuie cu pro ceed gt: 7.291 secunde
si inca unul in care se vede diferenta dintre schimbat automat in sport si schimbat din padele
Am adaugat si 1.4 TGDI 7DCT. Se pare ca diferenta DCTului la 1.4 e insignifianta iar la 1.6 e f mare.
@bondalicir: daca DCT face minuni la consum atunci e "no brainer". Iti scoti banii pe cutie din consum in 150.000 km. Si nu mesteci in mamaliga 5-6 ani.
of topic:
Am observat ca unii producatori chiar au inceput sa puna niste consumuri chiar ciudate:
Civic 1.6 diesel AT, consum urban 3.7L (are Start and Stop).
Yaris Hybrid, consum urban 3.3 (eCVT)
Asta pt ca eu inca gandesc in TCO la o masina, nu doar in achizitie.
Consumuri reale găsești probabil doar pe site-uri dedicate în care utilizatori reali își trec consumurile. Eu personal nu cred ca pot exista consumuri medii sub 4l. N-ai cum, decât cu hibride cu baterii foarte generoase
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Uitându-mă la statisticile de acolo, se poate ajunge şi sub 7 la suta de km sau chiar mai jos. Cred că chiar depinde de şofer. Văd că Ceed 1 stă mai bine la consum decât 2, cel puţin în top.
Riddle me this, riddle me that
Who is afraid of the big, black bat?
Mă aflu și eu în fața achiziției după ce am.probat tot segmentul. Sincer, deși nu mă așteptam, KIA a crescut enorm la capitolul calitate. Este langa a class la interior.
Am in vizor KIA ceed GT line, 1.6 diesel HP și KIA ceed GT. Culmea, gt-line este mai scump.cu 1000 de euro decât GT (GT line beneficiază de 500 de euro în plus că bonificație de la importator).
Cum nu sunt familiarizat cu motoarele KIA, fara sa deschid alte polemici, la ce consum.urban (București) să mă aștept pentru cele 2 motorizări?
Un consum de 10 îl.consider limita superioară, dar unul de 15 mi se pare mare (cealaltă mașina din familie, un A4 de 190 de cai are un consum.pe 5k km in București de 6.8l - doar București).
1.6 diesel nu o sa sara de 10 in bucuresti cu siguranta... dar daca nu mergi extraordinar de mult gt-ul cu 1,6 tgdi este cu totul altceva... daca bugetul permite si cumperti ceed gt cu 7dct o sa fie un consum decent pt bucuresti... eu as estima un 10-11 pt mers normal... in conditiile in care la mine pe sportage ia 11-12 in oras cu 4x4... or sa apara si posesori de gt care or sa ne spuna... pana atunci doar cei cu modelul anterior ne pot spune un consum... nu stiu cat de relevant este ca depinde foarte mult de stilul de condus si distantele pe care o folosesti... sub 10 oricum nu consuma ceed gt ca sa iti raspund la intrebare...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro