Kia Ceed 2018 Generatia III

User avatar
bogladen
Posts: 129
Joined: 18 Nov 2009, 20:03
Auto: Nissan Qashqai Acenta 1.5 dci
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by bogladen »

Orice motor cu turbina.

Da, daca te gandesti doar la fiabilitate, sunt de acord. Un motor aspirat e mai putin probabil sa aiba probleme. In rest as alege un motor cu turbina din toate punctele de vedere: Placerea de a conduce (in primul rand), cuplu, putere, consum. E parere subiectiva dar eu unul nu as mai da 12000+ euro pe o masina cu 1.4 aspirat.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Ogy »

La drum lung chiar nu am simtit lipsa unei turbine si am fost un pic mai rapid decat 90% din masinile de pe acele segmente de drum (valabil si in oras). Cand ii vad cum stau pe a 2 a sau a 3 a banda sau cum pleaca de la semafor, numai la cuplul lor nu ma gandesc.... Macar tu sa-i folosesti (caii si cuplul) daca tot iti doresti. Si cred ca ii folosesti dupa ce consum ai postat pe topicul legat de consum. :D
Singurul lucru care imi lipseste si mi-l doresc este cruise control. Acceleratia o reglez in functie de cum se lasa piciorul moale pe aceasta pedala spre disperarea radarului din dreapta.
Chiar nu m-am gandit la fiabilitate.
La ora actuala ma gandesc la "cineva" cu biturbo si 3.3L. Mi-a luat mintile! Dar sunt constient ca de banii aia dau avans la casa.

User avatar
bogladen
Posts: 129
Joined: 18 Nov 2009, 20:03
Auto: Nissan Qashqai Acenta 1.5 dci
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by bogladen »

Nu sunt un etalon la consum intr-adevar. Ca sunt unii care au super motoare dar nu stiu sa mearga cu ele (sau merg ca sa stoarca cel mai bun consum), asta e alta poveste. Nu spun ca nu e motor cu care sa nu iti faci treaba, dar poate pretentiile mele au crescut odata cu varsta.

Scuzati pentru offtopic.

PS: eu ma gandesc pe viitor la un hybrid cu automata. :D

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5235
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Nesta3 »

Mai mult de 10 nu consuma in oras 1.4 tgdi, in conditiile date de Bucuresti in momentul.de fata.Cui i se pare mult, sa isi cumpere 1.4 aspirat,cu dotari de 2018 si impaca si capra si varza.
Solutii pentru mers economic sunt:hybrid, plug-in hybrid, electric.Kia Niro Plug in are consum de 1.7-2 in oras.Plus autonomia strict pe electric de 50km reali, e best deal pentru cine are 25k + sa dea pe masina.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by FLOPY »

Depinde foarte mult și de pe ce mașină vii.
Este clar că dacă ai acum un Cee'd din prima generație cu motorul de 1.4 109 cp nu îți vei mai lua tot 1.4 aspirat și cu mai putini cai. Nu spun că acest motor nu este bun, ba chiar te poți deplasa cu el pe orice fel de drum, fie autostrada ( se întinde foarte bine chiar și la 160-170 km/ h, ramanandu-ți și ceva resurse -mă refer la varianta de 109 cp ), sau pe serpentine la munte ( dacă bineînțeles îl ții în turația care trebuie ), iar consumul este unul decent. Totuși, după o vârstă simți nevoia de un motor mai puternic, în special cu un cuplu mai mare pe care să nu fii nevoit să îl duci mereu la extrem ca să faci o depasire mai în forta.
Dacă vii de pe un Logan 1.4 de 75 cp, motorul de 1.4 100 cp ți se va părea potrivit, nu neapărat mult mai capabil, pt. că Ceed-ul este mai greu decât Loganul.
Am fost azi să mai văd o dată noul Ceed și cred totuși că pasagerilor din spate le rămâne mai puțin spațiu la picioare față de Cee'd 1. Probabil că au mărit puțin portbagajul și au sacrificat puțin din spațiu pasagerilor din spate. Nu îmi dau seama exact, poate mi-am dat eu scaunul șoferului mai în spate decât îl țin în mod normal la Cee'd-ul meu. Nici nu am fost cu mașina mea ca să fac o comparație la fata locului. Menționez faptul ca eu am 1.85-86 înălțime.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by FLOPY »

Cam toate mașinile de genul ăsta cu motor de 1.4-1.6 pe benzină consumă în jur de 10% în București. Atât ia și Cee'd-ul meu pe o distanță de 9 km dus, 9 km întors la ore de trafic intens, respectiv 7:30 dimineața / 17:00 dupa masa.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

JETSKY
Posts: 97
Joined: 22 Jan 2009, 13:02
Auto:

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by JETSKY »

Eu la i30 m-am referit. Din iulie au venit cu un mic upgrade prin trecerea la Euro 6d si posibilitatea de a aveam ecran de 8 inch fara navigatie.Este adevarat ca vin preconfigurate dar au cam de toate si cand faci un Ceed 3 cu configuratii asemantoare atunci se complica situatia. Eu ma uit pe strada si pe statistici (cele oficiale) si o sa vedeti ca in Romania Kia a inceput sa vanda mult mai greu fata de Hyundai (cca 60% din cat vinde Hy). Cand s-a lansat prima generatie de Ceed atunci Kia a inceput sa conteze ca si marca. In momentul de fata parca s-au axat doar pe Sportage si apoi Ceed (cel putin generatia a doua). Daca va uitati pe strada nu prea o sa vedeti noua Rio iar Stonic, eu in Buc inca nu l-am vazut mergand decat pe cel de la dealeri. Legat de consumuri pe benzina, in Buc trebuie sa iei in considerarea de la 10% in sus. Cam astea sunt parerile mele.

panzer
Moderator
Posts: 1202
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by panzer »

Motorul de 1.4 aspirat nu este pentru cine isi doreste hot hatch. Am repetat-o de 20 de ori pe forum. Chiar daca e aspirat, chiar daca e acelasi cod de motor, cel nou se misca mult mai bine decat cel vechi. Cine nu ma crede sa faca un test drive, mai ales cei cu 1.4 mpi 109cp. Mergi acolo cu masina ta si joaca-te un pic cu cel nou.

De altfel o sa vedeti la fel ca la generatiile anterioare: 70-80% din flota va fi 1.4 mpi. Cativa pasionati o sa isi cumpere motoarele mari, majoritatea vor lua entry level-ul. Din motivele spuse de colegi mai sus. Singurul loc unde m-am simtit submotorizat a fost pe autostrazile de munte din Grecia, cu masina incarcata si AC ON. Cum asta e sub 0.05% din timpul in masina e ok.

Al doilea ca vanzari va fi diesel-ul de 115cp.

Ca si pret azi: i30 1.4 mpi Highway la 14.262 € (sau 12.800 cu rabla) + culoare este best buy. Acolo vor tinde si preturile la Ceed 3 cat de curand.

Pt cei care isi cumpara masina cu sufletul, exista Stinger. Ceed este pentru cei care isi cumpara masina cu capul.

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by quelloo »

e prea mare diferenta de pret ca se poata fi alternative intre ele.
la stinger e prea mare taxa anuala de 6000 lei pe impozit din cauza motorului ala.
un 3.0 ar fi fost perfect, dar mai puternic.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5235
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Nesta3 »

2.0 ala nu e bun?
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by quelloo »

io n-as schimba ceedul doar cu 2.0 sub 300 de cai
acceleratia de la 3.3-ul ala cu AWD este ce trebuie intradevar dar sub 300 de cai sigur nu mai simti ce trebuie.

pentru mie ideal ar fi 2.5-ul ala de la Audi de pe RS3 ca impozitul la ala e doar 843 lei doar ca idiotii il leaga doar la automata si mie nu-mi place
si vis sunt cele de 2.9 de la audi si alfa peste 450 cai care se incadreaza la impozit de 1944 lei

iar pe lista scurta sunt 2.0 turbo de pe civic type R si S3 de 310 si 320 de cai cu 162 lei impozit cat dau si acum.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Qalex21
Moderator
Posts: 535
Joined: 13 Feb 2014, 09:41
Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
Location: Voluntari

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Qalex21 »

Eu as vrea sa imi iau un hot hatch in curand. Initial am vrut sa iau KIA Ceed II GT Facelift cu km putini si garantie, dar oferta este aproape inexistenta in Romania. Acum oscilez intre a achizitiona noul Fiesta ST sau sa astept Ceed III GT. Ca buget, as vrea undeva pe la 20,000E (plus, minus 1000E).

Parerei ceva in acest sens ? Imi place Fiesta ST, dar am reticente legate de fiabilitate, reprezentanta Ford Romania etc
Last edited by Qalex21 on 02 Aug 2018, 14:25, edited 1 time in total.

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5235
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by Nesta3 »

Sau i30N...a dat clasa GTI-ului si sta langa Type R...
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by quelloo »

multe din review-urile pe care le-am urmarit eu spun ca e bun pentru pret si pentru prima incercare a coreenilor in sfera asta dar mai are de munca pana la performantele celorlalte.
cam invariabil toti dau type R ca si best drive. si in acelasi timp si ca cea mai urata din teste :( (aici sunt de aceeasi parere)
si grupul de 4x4 (golf R, Focus RS) ca cele mai rapide.

pana acum dintre astea civicul este cel mai utilizabil ca spatiu in interior si portbagaj maricel precum si materialele la interior.
Fordul e gluma la materiale si spatiu
hyundai-ul m-a lasat rece (ca si golful de altfel - desi asta e putin mai ok)

mai era 308 GTI-ul ala pe care l-am exclus din start. asta nu avea nici 300 cai nici interiorul de calitate
megane RS -zici ca-i un clio mai are si nici faptul ca are sub 300 nu ma incanta

oricum, mai dureaza pana ma decid. se face f greu test drive cu modelele astea.
numai Audi si renault au masinile din gama sport la teste cat de cat fara sa astepti o groaza.

mai vedem.... intai apartament anul asta :P
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Kia Ceed 2018 Generatia III

Post by crinamatei »

i30N e peste 33.000 euro si nu se compara cu ceed GT
La fel cum un golf GTI e peste ceed GT la performante.

Post Reply

Return to “Generalităţi”