Kia Ceed 2018 Generatia III
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Pentru Hyundai i30, care foloseste aceeasi idee de unitate multimedia, se gasesc variante aftermarket. Cel mai probabil se vor gasi si pentru Ceed.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Da, ai dreptate, uitasem ca sunt surori și nu m-am gândit să caut după i30...
Văd că la 350 € există alternative bune la tovarășii chinezi... Plus taxe și montaj aferent evident
Văd că la 350 € există alternative bune la tovarășii chinezi... Plus taxe și montaj aferent evident
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Cei de la Hyundai chiar montează ei navi aftermarket. M-am interesat eu când am făcut drivetest cu Hyindai Elantra ( unde din fabrică nu este disponibilă navigația pe nici o variantă de echipare ) și mi-au spus că pot monta ei ceva aftermarket chiar înainte de a-ți preda mașina sau și după. Ziceau că ar costa în jur de 3000 ron cu tot cu montaj.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Test drive Kia CEED in Spania (in limba franceza)
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
In Germania pretul de pornire este 15990 € si incepe vanzarea din 30 iunie 2018.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Inca un test drive din Spania (in italiana)
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
In Slovacia este la vanzare si se poate configura http://www.kia.com/sk/predaj/konfigurat ... %C3%BDbava
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
S-a panicat configuratorul.
Am reusit totusi sa vad ceva.
Echipare Amber/Best, unde nu poti pune ca optional decat culoare si child safety ceva, cu motor de 1.4 TGDI, 6 trepte manuala, la 14000 euro.
Avand in vedere noile tehnologii, materiale, echipare cu totul, e un pret foarte ok.
Partea nasoala e ca 1.4TGDI cu 7DCT incepe de la 20000 euro, in echiparile de varf.
Am reusit totusi sa vad ceva.
Echipare Amber/Best, unde nu poti pune ca optional decat culoare si child safety ceva, cu motor de 1.4 TGDI, 6 trepte manuala, la 14000 euro.
Avand in vedere noile tehnologii, materiale, echipare cu totul, e un pret foarte ok.
Partea nasoala e ca 1.4TGDI cu 7DCT incepe de la 20000 euro, in echiparile de varf.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
In mod sigur nu vom avea sistemul HiFi de top si tableta de 8" in BEST. Tb sa impinga si ei cumva oamenii spre versiunile mai scumpe. Si nu prea vad altceva in afra de 7DCT si Infotainment-ul. Ar mai fi fost utile si niste scaune sport/premium pt a vinde versiunile superioare.
Aaa, au pastrat nefericita de cotiera fixa. E inutila pt persoane mai scunde. Eu am scaunul aproape de max si folosesc cotiera, dar pt sotie nu exista. Am avut cotiera mobila la Octavia si e mult mai practica.
Aaa, au pastrat nefericita de cotiera fixa. E inutila pt persoane mai scunde. Eu am scaunul aproape de max si folosesc cotiera, dar pt sotie nu exista. Am avut cotiera mobila la Octavia si e mult mai practica.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Ținând cont ca alea aftermarket sunt de 9",parca m-am mai liniștit cu "tableta". Volan încălzit și scaun încălzit (bonus răcit ar fi super) ar fi tot ce doresc de la ei in varianta best. Dacă dau și 1,0 la max 14000 cu tot cu scaun, ma declar mulțumit
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
- tmihai20
- Posts: 208
- Joined: 24 Oct 2017, 15:38
- Auto: Kia Cee'd 2017 1.4 GSL
- Location: Galati
- Contact:
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Eu lucrez oarecum în domeniu softului auto, de-asta spun că prețul hardware-ului nu e cel care trage in sus prețul unei opțiuni de infotainment (multimedia, navigație, Apple Carplay, Android Auto). Sunt sigur că vor exista opțiuni aftermarket, dar sunt de acord cu limitarea ecranului de 5 inci. Probabil că ecranul mic nu va avea Android Auto sau Apple Carplay. Sunt tare curios cum se va prezenta Ceed 3 la lansare față de ce am avut eu de ales la Cee'd 2 și apoi mai târziu (cât de flexibile vor fi opțiunile). Mi-a plăcut mult că la Cee'd 2 am avut posibilitatea să adaug tot ce am vrut.
Sent from my BTV-W09 using Tapatalk
Sent from my BTV-W09 using Tapatalk
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Observ ca variantele turbo pe benzina vin cu specificatia GPF. Sa vedem daca o sa dea batai de cap utilizatorilor, cum se intampla motoarelor diesel.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Atat timp cat ai cel putin un drum pe luna in afara localitatii de cativa zeci de kilometrii atunci nu are de ce sa fie o problema la GPF. Marea majoritatea a celor care au probleme cu filtru de particule utilizeaza masina aproape numai in oras si pe distante reduse in afara. Nu mai intru in polemica de ce sa iti iei diesel daca faci 7k- 10k de km pe an si pe aia majoritatea in oras.
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Cam la câți km face regenerarea la cele pe benzină, știe cineva?
Eu oricum tot pe benzina merg, la media mea de 13000 / an nu merită diesel, dar cum până acum am fost mulțumit de "bătrânelul" aspirat de 109 cp, dar parcă mi-ar plăcea niște cai în plus, dar mai ales cuplu de la sub 2000, nu de la 3000 + rpm, iar asta înseamnă cel puțin 1,0t
Eu oricum tot pe benzina merg, la media mea de 13000 / an nu merită diesel, dar cum până acum am fost mulțumit de "bătrânelul" aspirat de 109 cp, dar parcă mi-ar plăcea niște cai în plus, dar mai ales cuplu de la sub 2000, nu de la 3000 + rpm, iar asta înseamnă cel puțin 1,0t
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Re: Kia Ceed 2018 Generatia III
Regenerarea nu se face la un interval anume ci atunci cand filtru s-a incarcat cu particule si nu isi mai face treaba. Din cauza exploatarii autovehicolului nu au fost indeplinite conditiile pt care a fost gandit sa distruga prin ardere acele particule. Asa cum spuneam este necesar drumul in afara localitatii ca sa se faca curatarea fara sa ceara el regenerarea. Cand se ruleaza de regula la peste 50 km/h si turatii undeva in jurul a 2500, sistemul este gandit ca in astfel de conditii sa creasca temperatura in gazele de evacuare astfel incat particulele sa fie distruse si filtrul sa se curete singur. Cu cat se ruleaza mai mult timp la viteze ridicate si turatii de cca 2500 cu atat mai eficienta este curatarea si se evita aparitia martorului de regenerare.