Page 3 of 4

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 08 May 2019, 16:11
by Fratello
Am revenit cu filmarea ... Ce parere aveti ??

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 09 May 2019, 12:37
by tmihai20
Schimbătorul la a mea nu se comportă așa. Nu pare să fie ceva grav, dar trebui să le spui să verifice. La mine mișcarea e lină fără zmucituri.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 09 May 2019, 13:06
by Fratello
Multumesc pentru raspuns ! Te rog frumos, cand ai timp si chef, fa o filmare similara .... s-o am ca dovada in service :D !

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 10 May 2019, 16:32
by doio77
Salut, ti-am atasat eu un filmuleț. Mie mi se pare ca face cam la fel, deci nu cred ca este o problema.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 10 May 2019, 17:50
by Fratello
Multumesc frumos ! Da, face exact la fel ...
Asteptam si varianta "silent" :D !

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 14 May 2019, 15:11
by tmihai20
Am pus și eu un video

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 14 May 2019, 15:21
by Fratello
M-am linistit ! Asa-i modelul :D :) :D !!!

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 14 May 2019, 16:58
by richard2016
Asa face si la a mea.Ce nu imi place este cum intra in marsalier.Asa greut intra si la voi?

Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk


Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 14 May 2019, 20:36
by tmihai20
Mie nu mi se pare că agață. Legat de marșarier, e destul de rar și de multe ori e din cauza mea.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 15 May 2019, 10:26
by Fratello
Nu intra greu in marsarier, dar IESE greu din marsarier ... niciodata la prima incercare. Trebuie sa fiu atent, sa re-selectez treapta pentru mers inainte, altfel merge tot in marsarier ; ca si cum ar ramane "blocata" in marsarier, desi schimbatorul este in treapta I-a.

...iar diferenta de turatie intre treptele a V-a si a Vi-a este aproape imperceptibila !!! Cam nefinisata aceasta cutie :( !

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 17 May 2019, 19:38
by Qalex21
Dupa ce am condus 3 Ceed-uri II si un Ceed III 1.4 am ramas cu urmatoarele impresii:

- Cutia manuala in 6 trepte se simte cu adevarat OK pe Ceed II doar pe GT. Treptele sunt mai scurte, este mai rigida/precisa si nu cloncane atat de rau la schimbarea treptelor.
- Pe modelele normale, cutia este foarte vaga si usoara. La 1.6 GDi aveam o problema cu intratul in treapta 1. Cateodata nu vroia sa mai intre ! Imi lua cam 2 incercari, apoi intra normal. Va dati seama, ca era neplacut, mai ales la semafor. Cu 1.6 CRDi, la schimbari rapide (mers mai sportiv), era destul de nasoala, ratam mereu treapta. Fie o bagam in alta viteaza, fie pe langa si harjaia. La mers normal. era OK.
- La Ceed III 1.4 se simtea OK cutia, nu agata, era placuta la schimbari, fara zgomote exagerate, insa in combinatie cu motorul asta era foarte slaba la plecarile de pe loc. Iar, ca bonus aditional, cand schimbam in a 2 a treapta masina avea o senzatie de dat in nas/tras inapoi. Din cutie, nu din motor. Foarte neplacut. Iar la 2000km, deja se simtea o mica trepidatie de cele mai multe ori la plecarea de pe loc, care cu greu putea fi evitata.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 20 May 2019, 10:50
by tmihai20
Sunt și eu de acord cu faptul că diferența între treptele 5 și 6 e insesizabilă și că ar mai fi fost nevoie de ceva muncă la cutia de viteze. Încă mi se mai întâmplă să moară motorul pentru că nu apăs suficient de repede pe accelerație sau că nu sincronizez atât de bine ambreiajul cu accelerația, sunt prea fine pentru mine. Se mai întâmpla și la mașina veche, dar la început, când nu eram obișnuit cu ea.

Legat de pornirea leneșă, eu am parte de asta mai mereu la a mea. Am reușit să plec aproape normal doar din întâmplare. Nu am mers încă cu Ceed 3.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 20 May 2019, 10:59
by doio77
Am tot testat diverse modalitati de a elimina smucitul(datul in nas) de cele mai multe ori , cu toate ca cei din service mi-au spus ca pedala de ambreiaj este tare si ambreiajul o sa cedeze. Din ce am observat pana acum daca fac schimbul din treapta 1 in treapta 2 foarte repede nu mai are tendinta asta, dar cateodata parca ramane fara vlaga dupa ce bag a 2a , mi se pare pedala de acceleratie foarte tare fata de cea din 2008.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 20 May 2019, 17:07
by Qalex21
Plecarea de pe loc greoaie e specifica de 1.4 MPI, probabil din cauza lipsei de cuplu. Aceiasi problema este si pe Ceed III si este un chin parerea mea.

Datul in nas la schimbarea in treapta 2, este o problema de cutie/etajare (nu-mi dau seama) pentru ca se intampla cu mai multe motorizari. Dar atentie, nu este prezenta pe toate masinile ! Eu am intalnit pe: Ceed III 1.4, ProCeed GT 2014, si vazut pe 1.6 CRDi la un review facut de Buhnici (a vorbit direct despre chestia asta). Solutia care mergea rar la mine era sa sa nu schimb imediat in a 2 a. Accelerez in treapta 1, scot la relanti, apoi bag in treapta 2 si accelerez. Aiurea rau. Dar nici asa nu mergea mereu.

Nu am intalnit pe masinile mele: 1.6 GDi 2014, 1.6 CRDi 136 2016 si Ceed GT 2015, unde atat plecarea de pe loc, cat si la schimbarea in treapta 2, totul se petrece foarte natural, la GT chiar te impinge in scaun fara sa vrei cateodata.

Re: Eliminare valva de intirziere ambreiaj

Posted: 21 May 2019, 08:27
by Fratello
"Plecarea de pe loc greoaie e specifica de 1.4 MPI" / "Încă mi se mai întâmplă să moară motorul"
Inclin sa cred ca este o problema de "setare" a ambreiajului ... Nu am niciunul din aceste fenomene ; nici sotia (care conduce foarte rar) nu a experimentat vreuna din aceste probleme. Plecarea de pe loc este foarte OK, schimbarile se fac bine (DACA nu se fac rapid !) ; doar clocanitul este foarte enervant (pentru mine !) .