Sănătace și la mulți ani!
Acuma, după 15.000km și niște luni bune, în condiții diverse, pot să-mi dau mai bine cu părerea.
Încep cu ce nu-mi place, că așa-s eu mai cârcotaș, văd mai întâi partea goală a paharului
- Am un zgomot la rulare, la viteze mai mari de 60km și le aud doar când țin viteza constantă sau când nu mai accelerez..nu știu cum să o descriu și nu țin minte dacă aveam zgomotul înainte să pun cauciucurile de iarnă sau nu, prin urmare o să mă lămuresc când trec înapoi pe cele de vară, dacă era de la cauciucuri.
- tabla de la plafonul caroseriei: îmi aduce aminte de porcul din filmul Pisica albă, pisica neagră, care ronțăia cu poftă din caroseria unui Trabant

Are 4 locuri în care cu siguranță nu mai apăs nici de probă, să nu o decapotez. Înțeleg economia de material, dar...
- ușile: oameni buni, ori eu am avut ghinion, ori ăla de a reglat cremalierele la uși era în preaviz de concediere. Ușa șofer: jumătatea de jos vizibil 2 mm în afară, față de ușa din spate. Am fost la reglaj, mi-a zis ca așa e normal, ca "să taie aerul, să nu fluiere". Boooon,când le-a reglat la linie, trebuia să trântesc efectiv ușa ca să o închid (de 2 ori nu am fost atent, am împins-o normal și nu s-a închis și am dormit cu ea așa, descuiată). M-am dus înapoi, i-am explicat și mi-a zis: eu reglez înapoi, ți-am zis că așa era normal. Păi și pe dreapta de ce nu e normal? doar pe o parte șuieră vântul? Bun, a mai reglat la ea, e ceva mai bine, acuma parcă e mai în interior 1mm, dar încep să mă consider paranoia și am lăsat-o așa. Ieri descopăr ușa dreapta spate (nu știu cum de nu am văzut-o până acuma) ca e mai crăcănată cu 2mm.. adică, fără urme de paranoia, chiar se vede,am comparat de n ori cu ușa din stânga și apăs bine ca să vină la linie.. când mai ajung la revizie, le zic. Dar e enervant...și capota parcă e mai jos decât restul caroseriei, dar nu te pui cu aerodinamica.
- scaunul șoferului are deja urme de uzură ( repet 8 luni - 15.000km),gen scămoșări la bluze, e adevărat că nu foarte mari, dar le are. ceea nu e chiar normal, zic eu.
- ștergătoarele, trebuie ajutate des de lichid de parbriz ca să curețe bine, altfel cu niște apă noroioasă de la camioane lasă urme. Nu-i tragic.
- schimbătorul zgomotos între treptele mici,cu mici agățături. dar poate așa e la benzinare.
Ce-mi place:
- e un confort aparte la condus, deși scaunele pentru gabaritul meu nu sunt poate cele mai comode, dar nici nu mă plâng foarte tare.
- motorul deși era puturos inițial, parcă după primii 10.000km și-a dat drumul. Sau am învățat eu cum se merge cu un benzinar aspirat. Cred că sau

- portbagajul deși inițial părea mic (sau forma lui mai degrabă îl dezorganiza),am reușit să-i prind ordinea:) m-am învățat repede să folosesc tăvile de sub covoraș, unde sincer să fiu, reușesc să depozitez tot ce băgam într-o o geantă pe care o încărcam cu prostii mărunte, la drum lung.
- cotiera destul de confortabilă, de spațioasă nu mai zic, încap toate prostiile pe care le poate duce o femeie după ea, zi de zi (aceleași ca și din poșete, dar nu facem offtopic )
- stă foarte fain în viraje, nu am emoții la nici o viteză, am testat-o și pe serpentine și la curbe foarte strânse. Foarte ok.
- consumă cât vrea ea și asta e bine că nu ne certăm

10-11 în oraș, 6-7 afară, decent, normal,rezonabil. Când o să fiu mofturos, îmi iau balon cu aer cald

- camera. Pfuu, deși am luat-o pentru muiere să o ajut să rămână fără scuze când o lovește la parcarea cu spatele, mă ajută foarte mult. Dincolo că e foarte fain la parcări să nu-ți sucești gâtul sau să te holbezi într-una în oglinzi, e foarte utilă când ies din parcări cu spatele, ea "vede" foarte bine în lateral, cred că are 135 grade unghi de viziblitate..a meritat investiția.
Una peste alta, ne înțelegem bine, acuma că ne-am cunoscut!
Drumuri bune și fără table îndoite, și-n 2019!