praguri indoite la vulcanizare
Posted: 24 Apr 2019, 17:05
Salut,
A mai patit cineva cu Ceed 2 sa ii fie ridicata masina doar din fata astfel incat sa se poata demonta si roata de pe spate? Si sa fie indoite nervurile de la praguri din cauza asta? Din pacate am observat dupa o luna si jumatate de la ultima vizita la vulcanizarea la care am apelat la ultimele 3 schimburi. Prima oara tot asa au procedat, iar a doua oara am prins liber singurul elevator pe care il au. Culmea e ca sunt si cam scumpi dar nu isi permit macar 2-3 elevatoare.
E vina bizonilor carora le e lene sa mai puna inca o perna de aer sau cric? Sau sa dea jos cate o roata? Sau e slaba masina la nervurile pragurilor? Banuiesc ca nu e o chestiune de abordat la garantie, dar astept pareri. Am atasat 2 poze, insa nu sunt foarte clare, incerc sa fac unele mai bune.
A mai patit cineva cu Ceed 2 sa ii fie ridicata masina doar din fata astfel incat sa se poata demonta si roata de pe spate? Si sa fie indoite nervurile de la praguri din cauza asta? Din pacate am observat dupa o luna si jumatate de la ultima vizita la vulcanizarea la care am apelat la ultimele 3 schimburi. Prima oara tot asa au procedat, iar a doua oara am prins liber singurul elevator pe care il au. Culmea e ca sunt si cam scumpi dar nu isi permit macar 2-3 elevatoare.
E vina bizonilor carora le e lene sa mai puna inca o perna de aer sau cric? Sau sa dea jos cate o roata? Sau e slaba masina la nervurile pragurilor? Banuiesc ca nu e o chestiune de abordat la garantie, dar astept pareri. Am atasat 2 poze, insa nu sunt foarte clare, incerc sa fac unele mai bune.