Si maine nu mai ploua.
Concluzia o tragi tu acum.
Poti sa raspunzi la intrebare daca ai testat sau nu.
Consum oras si extern
Re: Consum oras si extern
KIA Sorento 2004 2.5 crdi EX 140HP
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab125019.gif[/img][/url]
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab125019.gif[/img][/url]
-
- Posts: 402
- Joined: 11 Jul 2010, 02:56
- Auto: '22 Xceed City 1.5T
- Location: Ploiesti
Re: Consum oras si extern
Acum imi pare rau ca m-am obosit sa-ti scriu. Oamenii ca tine nu merita atentie.
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
'22 Xceed 1.5T City
Re: Consum oras si extern
sorento automata 170 cp consuma 12% minim in oras pana la 20.
67.000-km
67.000-km
- adrian05ro
- Posts: 165
- Joined: 11 Apr 2011, 13:23
- Auto: B77BKU
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Consum oras si extern
in primul si in primul rand consumul este dat de stilul de condus ; daca ai plumb in talpa si iti place senzatia cuplului mare si al depasirilor "fara numar" cu siguranta ajungi ca pe partea cealalta sa te sperii de valorile la care ajungi
in al doi-lea rand trebuie sa fii constient ca o masina de 2tone , cu tractiune permanenta 4x4 , si cu un motor destul de mare ( doar are 2500cmc, nu?) putin probabil ca o sa o deplasezi cu consumul unui Logan ce are jumatate din greutate si jumatate din capacitatea cilindrica
daca nu aveti nevoie de 4x4 permanent scoateti-i cradanul de pe fata si o sa fiti surprinsi de agilitate si de consum
, daca nu acceptati consumul actual
un consum de 8,5-9,0l/100km in afara este cel mai aproape de adevar , la un mers lejer fara sa scoti acceleratia prin podea la depasiri si fara sa treci frecvent peste 100km/h ; mie imi consuma 'afara" in jur de 12l/100Km cand trag rulota dupa mine ( rulota are undeva in jur de 1600Kg)
in oras se poate pleca de la un 12/100 si se poate ajunge la plus infinit daca: faci liniute de la un semafor la altul , vrei sa ajungi la 100km/h in 11sec , prinzi bara-la-bara din Baneasa in Berceni , etc......
cu 3/4 de rezervor ajungi in Grecia fara probleme doar daca :
1. alimentezi la Giurgiu inainte sa iesi din Romania
2. punctul terminus din Grecia al calatoriei nu este mai departe de Salonic ( sau Thessaloniki , daca preferati)
3. stilul de mers sa fie cu acceleratia la jumatate ( economy class)
pentru cei care folosesc pilotul automat este bine de stiut ca aceasta functie nu este comandata de un computer care sa analizeze si sa tina cont de mai multi parametri ; el stie doar ca la scaderi de turatie sa dea "gazul" la maxim in primul rand si eventual sa reduca putin cand se ajunge la viteza presetata ( este ca si cum ai calca acceleratia la maxim )
asadar , cel mai bine este sa-l folositi la drumuri fara suisuri si deasemenea sa interveniti imediat ce se simte o modificare in regimul de turatie al motorului , eventual retrogradarea intr-o treapta inferioara de viteza
in al doi-lea rand trebuie sa fii constient ca o masina de 2tone , cu tractiune permanenta 4x4 , si cu un motor destul de mare ( doar are 2500cmc, nu?) putin probabil ca o sa o deplasezi cu consumul unui Logan ce are jumatate din greutate si jumatate din capacitatea cilindrica
daca nu aveti nevoie de 4x4 permanent scoateti-i cradanul de pe fata si o sa fiti surprinsi de agilitate si de consum

un consum de 8,5-9,0l/100km in afara este cel mai aproape de adevar , la un mers lejer fara sa scoti acceleratia prin podea la depasiri si fara sa treci frecvent peste 100km/h ; mie imi consuma 'afara" in jur de 12l/100Km cand trag rulota dupa mine ( rulota are undeva in jur de 1600Kg)
in oras se poate pleca de la un 12/100 si se poate ajunge la plus infinit daca: faci liniute de la un semafor la altul , vrei sa ajungi la 100km/h in 11sec , prinzi bara-la-bara din Baneasa in Berceni , etc......
cu 3/4 de rezervor ajungi in Grecia fara probleme doar daca :
1. alimentezi la Giurgiu inainte sa iesi din Romania
2. punctul terminus din Grecia al calatoriei nu este mai departe de Salonic ( sau Thessaloniki , daca preferati)
3. stilul de mers sa fie cu acceleratia la jumatate ( economy class)
pentru cei care folosesc pilotul automat este bine de stiut ca aceasta functie nu este comandata de un computer care sa analizeze si sa tina cont de mai multi parametri ; el stie doar ca la scaderi de turatie sa dea "gazul" la maxim in primul rand si eventual sa reduca putin cand se ajunge la viteza presetata ( este ca si cum ai calca acceleratia la maxim )
asadar , cel mai bine este sa-l folositi la drumuri fara suisuri si deasemenea sa interveniti imediat ce se simte o modificare in regimul de turatie al motorului , eventual retrogradarea intr-o treapta inferioara de viteza
[b][color=#0000BF]Drumuri bune si fara evenimente ![/color]
[color=#008040]ADRIAN Vatamaniuc[/b]
0727.88.34.38[/color]
[color=#008040]ADRIAN Vatamaniuc[/b]
0727.88.34.38[/color]