Register    Login    Forum    Search    FAQ

Club KIA » Modele KIA » cee'd - HB, SW şi...bineînţeles pro_! » Garanţie, revizii




 Page 1 of 2 [ 18 posts ] Go to page 1, 2  Next



Author Message
 Post Posted: 29 Apr 2010, 22:48 
Offline

Joined: 06 Nov 2008, 17:18
Posts: 3
Auto:
cam la 3000 de km dupa prima revizie a inceput sa miroase innecacios si a praf. dupa mine, eu zic ca doar ce l-au suflat un pic si pus la loc. se poate verifica daca e tot cel nou din fabrica (original) suflat un pic? exista vreo diferenta intre consumabil si original? multumesc!


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 07:05 
Offline
dromaderu'
User avatar

Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Posts: 374
Location: Ploiesti
Auto:
la 3k dupa prima revizie e oleaca tardiv sa-ti dai seama daca a fost schimbat(din cauza drumurilor curate pe care le avem)sau nu acest filtru,iar de facut o reclamatie,ceva,nici nu mai vorbim. Ideal ar fi ca TOTI sa cerem dupa revizii piesele vechi,nu din zgarcenie,dar macar asa nu le mai ramane ceva cu care ar putea pacali alti posesori...Eu unul asa am cerut de fiecare data si evident ca mi s-au aruncat priviri extrem de graitoare dar nu au comentat nimic....atata asteptam.Tine minte la urmatoarele revizii.
Bafta!

_________________
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 08:21 
Offline

Joined: 03 Dec 2008, 17:28
Posts: 720
Auto:
Parca atunci cand ceri piesele nu iti pot lua din service un filtru vechi, 3 l de ulei folosit, etc sa ti le prezinte ca si cum ar fi luate de pe masina ta...

_________________
Kia Cee'd 1.4 best


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 08:31 
Offline
dromaderu'
User avatar

Joined: 09 Oct 2007, 13:13
Posts: 374
Location: Ploiesti
Auto:
@bumblebee....pai eu ce ziceam,daca TOTI ar cere piesele vechi....nu ar mai avea de unde scoate altele....ideea este sa incerci sa si vezi in acelasi timp ce se face la masina.Eu unul am refuzat sa fac niste lucrari intr-un service unde nu mi s-a dat acces nici macar vizual asupra masinii.
Bafta!

_________________
Perseverare diabolicum
Cee'd 1.6/122 gloabe,negrutza cu o groaza de optionale(13),PH 73 PWR
Sorento 2.5 CRDI/AT Executive,PH 68 PWR,si asta tot cioara


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 15:05 
Offline
Cel mai ghinionist!
User avatar

Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Posts: 3843
Location: Bucuresti
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Ideal ar fii sa insemnezi filtrul vechi si sa-l verifici pe cel nou dupa revizie sau sa ii rogi sa-ti dea filtrul nou "la pachet" si sa-l schimbi tu. :)
Eu dupa ce am facut revizia, am gasit filtrele in masina (nu si cel de ulei).
Daca frecventezi un oras cum este Bucurestiul, dupa 3000km filtrul prezinta "semnele de uzura" constatate de tine.

_________________
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Unii au impresia ca daca stau pe banda a ll a, merg mai repede.


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 18:16 
Offline

Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Posts: 603
Auto:
cea mai buna metoda, revizia in service-uri in care poti vedea ce se lucreaza la masina. daca nu poti sta langa masina (protectia muncii) macar sa vezi printr-o fereastra ceea ce se lucreaza.

_________________
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 18:20 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Posts: 1308
Location: Vaslui
Auto:
Ogy wrote:
Ideal ar fii sa insemnezi filtrul vechi si sa-l verifici pe cel nou dupa revizie sau sa ii rogi sa-ti dea filtrul nou "la pachet" si sa-l schimbi tu. :)
Eu dupa ce am facut revizia, am gasit filtrele in masina (nu si cel de ulei).
Daca frecventezi un oras cum este Bucurestiul, dupa 3000km filtrul prezinta "semnele de uzura" constatate de tine.


La noi in Vaslui(Rodav) nu se pune problema(cel putin de cand fac eu revizii la ei, bine, am facut de abia prima revizie) 8)
Stai langa ei si vezi cand scot filtrele, cand schimba uleiu, desigileaza filtrele, bidonu de ulei de motor.
Chiar a insistat si mi-a aratat filtru de ambient(de polen) care se scoate din torpedou. Era negru :wink: Mi-au declarat ca se schimba obligatoriu la orice revizie.
Si ala de aer de la motor mi-l scosesem singur inainte sa ma duc la ei (e simplu, m-a invatat un mecanic) era curat, erau jos sub filtru adunate niste frunzuluite si praf, dar filtru era curat. I-am rugat si l-au aspirat un pic. In principiu unul uzat tre sa arate negru ca taciunele :wink:
Asa ca cel mai bine e sa stati langa ei si sa vedeti operatiunea (bine, rezonabil, fara sa le incurcati activitatea, oleaca mai la distanta, daca va permit) :wink:

_________________
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:67.000km

Album foto kiutza mea: http://imageshack.us/g/9/img5530b.jpg/


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 18:41 
Offline

Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Posts: 603
Auto:
in principiu filtru de aer de la motor trebuie schimbat la fiecare revizie. in niciun caz nu trebuie sa astepti sa se faca negru ca taciunele.
cand se scoate filtrul de aer si se aspira sau se sufla cu aer incinta in care sta filtrul si in care se aduna praf, frunze, etc. obligatoriu trebui astupata cu ceva (o carpa curata) galeria (furtunul) care pleaca spre motor.

_________________
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4


Top 
 Post Posted: 30 Apr 2010, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Posts: 1308
Location: Vaslui
Auto:
patton wrote:
in principiu filtru de aer de la motor trebuie schimbat la fiecare revizie. in niciun caz nu trebuie sa astepti sa se faca negru ca taciunele.
cand se scoate filtrul de aer si se aspira sau se sufla cu aer incinta in care sta filtrul si in care se aduna praf, frunze, etc. obligatoriu trebui astupata cu ceva (o carpa curata) galeria (furtunul) care pleaca spre motor.



Stai linistit ca am scos furtunu partea de jos, am astupat partea de sus, am aspirat, nu am suflat incinta, iar filtru era relativ alb si l-au scos de l-au aspirat un pic, de fapt aspirat e impropriu, l-au curata cu pistolasu ala cu aer comprimat sau ce o mai fi. Au zis ca nu e necesar la cum arata, si asa imi zisese si mecanicu. Au facut si ei o comparatie cand au zis ca tre sa arate ca ala de ambient (care era negru ca taciunele la modu real, desi nu facusem decat aproximativ 6500 km)
Promit ca la a 2-a revizie si la urmatoarele o sa-l schimb si pe ala, ca la urma urmei cu cat e mai curat e mai bine pentru motoras, si trece mai mult aer si nu am consum mare de carburant, nu? 8)

_________________
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:67.000km

Album foto kiutza mea: http://imageshack.us/g/9/img5530b.jpg/


Top 
 Post Posted: 29 Sep 2010, 21:24 
Offline

Joined: 27 Jun 2010, 06:28
Posts: 29
Location: Bucuresti
Auto:
salut!

cum iti dai seama daca filtru de polen a fost inlocuit? simplu - il verifici! se afla in spatele usitei de la torpedo. deschizi usita, desfaci 2 cleme situte lateral in interior, mai desfaci tija aia din dreapta sa poti da usa si mai jos si ai ajuns la capacelul de la filtru de aer. il desfaci din dreapta si scoti filtrul (exista pe undeva un tutorial)

eu nu-l mai schimb la revizie, pentru ca il schimb mai des si pot alege de unde sa-l cumpar. ultima data am dat 50 lei pe el

_________________
Cee'd, 1.4, Pewter Beige
ODO 45000 km


Top 
 Post Posted: 30 Sep 2010, 11:01 
Offline

Joined: 13 Oct 2009, 16:30
Posts: 279
Location: Ploiesti
Auto:
In planul normal de service este scris la filtrul de polen : "Inlocuiti la fiecare 30,000km su 24 luni".
Eu am facut prima intretinere la 20,000km (asa cum mi s-a recomandat cand am cumparat masina) si filtrul de polen mi-a fost inlocuit (pret 125 RON). Nu mai spun ca era mai negru decat filtrul de aer.
Citind si scrisoarea cu punctul de vedere al importatorului cu privire la folosirea de consumabile si piese de schimb procurate in afara retelei KIA, ma mir ca vi s-a acceptat sa nu schimbati decat ceea ce vreti voi (@Ionutdodo - filtrul de polen).
Din punctul meu de vedere, as cumpara absolut totul din comert si as merge cu ele la service sa mi le inlocuiasca, dar ei ar putea sa imi ceara certificate de calitate ale acestor materiale din care sa reiasa ca au fost omologate strict de KIA (ceea ce e imposibil de adus).


Top 
 Post Posted: 30 Sep 2010, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 22 Aug 2009, 11:15
Posts: 25
Location: Bucuresti/Ploiesti
Auto:
Ionutdodo wrote:
salut!

cum iti dai seama daca filtru de polen a fost inlocuit? simplu - il verifici! se afla in spatele usitei de la torpedo. deschizi usita, desfaci 2 cleme situte lateral in interior, mai desfaci tija aia din dreapta sa poti da usa si mai jos si ai ajuns la capacelul de la filtru de aer. il desfaci din dreapta si scoti filtrul (exista pe undeva un tutorial)

eu nu-l mai schimb la revizie, pentru ca il schimb mai des si pot alege de unde sa-l cumpar. ultima data am dat 50 lei pe el


Ca si Ionutdodo, si eu fac la fel, il cumpar cu 50 lei si il schimb singur(am facut asta la revizia 2 si 3), e foarte usor de schimbat. Asa esti sigur ca e nou :)

_________________
Cee'd 1.4 GSL LX MT Dakar Yellow
ODO: 44.000km
PH-86-GHK

Poze aici!


Top 
 Post Posted: 30 Sep 2010, 14:37 
Offline

Joined: 13 Oct 2009, 16:30
Posts: 279
Location: Ploiesti
Auto:
Problema nu e dificultatea inlocuirii filtrului ci faptul ca filtrul nu este aprovizionat cu certificat de calitate (care sa ateste ca este omologat pentru KIA).
Serviceurile castiga mai mult din comercializarea pieselor de schimb si consumabilelor, cat din manopera. Din aceasta cauza ele pot sa-ti refuze piesele aduse din alta parte (sunt chiar interesate de asta ca sa-si vanda marfa).
La revizie, materialele au costat 780RON iar manopera 130RON (mi s-a facut si un discount la manopera de 10% - insignifiant)


Top 
 Post Posted: 02 Oct 2010, 18:41 
Offline

Joined: 27 Jun 2010, 06:28
Posts: 29
Location: Bucuresti
Auto:
As opta pentru filtru de aer original, numai ca mi se pare ca pretul e cam maricel! Dar daca imi aduc aminte bine, cel original este mai dens, gros si pufos decat cel de 50 lei pe care il am acum, dar si de aproape 3 ori mai scump. Nu mai stiu ce firma este asta pe care il am, ceva cu Japan Parts. Pana acum n-am simtit nici o diferenta intre asta si cel original. Am mai avut un filtru de polen de 65 lei Valeo, exact la fel cu cel de 50 lei. E adevarat, am vazut si filtre mai scumpe, ~80-100 lei, Man si alte marci.

N-am avut probleme cu cei de la Mit Motors, le-am spus ca ii rog sa nu schimbe filtrul de polen, ca l-am schimbat recent (asta fiind adevarat pt ca aveam impresia ca nu mai sufla bine aerul conditionat, si s-a dovedit a fi foarte murdar), si ca nu vreau sa-l schimb. Nu a fost nici o problema. Nu le fac reclama, dar per total sunt foarte ok baietii de acolo.

Revizia a costat cu totul 440 lei, fara filtru de polen. Am beneficiat de 20% reducere, reducere care cred ca inca mai este.

_________________
Cee'd, 1.4, Pewter Beige
ODO 45000 km


Top 
 Post Posted: 22 Oct 2010, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Posts: 1308
Location: Vaslui
Auto:
Daca mi-as permite as verifica lunar filtrul de polen si l-as inlocui
Pai la revizia a 2-a la 2 ani, cand au scos filtrul, nu numai ca era negru dar era si plin de adeziv de polistiren si granule de polistiren (toata vara s-au placat fatadele blocurilor, deci crima curata sa o lasi in parcare)
Iar la drumurile din Romania, sa-mi zica mie cineva ca sta mai mult de 2-3 luni cat de cat curat filtrul de polen(uite, promit ca imi fac timp sa-l verific lunar, sa vad cum arata)

_________________
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:67.000km

Album foto kiutza mea: http://imageshack.us/g/9/img5530b.jpg/


Top 
Display posts from previous:  Sort by  
 
 Page 1 of 2 [ 18 posts ] Go to page 1, 2  Next




Club KIA » Modele KIA » cee'd - HB, SW şi...bineînţeles pro_! » Garanţie, revizii


Who is online

Registered users: amelia.ana, Baidu [Spider], Bing [Bot], colin, dbajan123, Google Feedfetcher, Google [Bot], MihaiKia, Qalex21

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: