Abyss blue-perioada unui incepator

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

am sters azi julitura de pe masina cu un servetel umed si s-a dus. :D Acum e ca noua, n-are nimic. Am sters cu ocazia asta si gainaturile de vrabie, ca era plina. Inca nu am botezat-o intr-o spalatorie. Iar azi face 3 saptamani.
Image

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

A aparut si la mine prima problema cred, sper sa nu fie. Am vazut azi ca ledul care se aprinde cand deschid luminina de pozitie nu se mai aprinde. Din cate tin minte cand am plecat dupa fetita la scoala se aprinsese, iar cand m-am intors nu s-a mai aprins. Pun poze,sper sa ma insel.
asta e cu lumina de pozitie deschisa.
Image
si ledul de la faza scurta merge
Image
Am citit si problemele celor de la lumina de bord, dar nimic de genul ala.
Image

babu
driver manager
Posts: 194
Joined: 29 May 2007, 09:45
Auto:
Location: Bacau

Post by babu »

@shtirlitz

am aceeasi problema...e chiar problema sau e ceva acceptabil?
Sageata Albastra-BC18GBA

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

haha, esti tare :)

pai, in pozele pe care le-ai pus:
in prima poza, ai doar pozitiile aprinse. pentru pozitii nu se aprinde nimic pe bord, decat iluminarea.
in a doua poza, ai faza scurta aprinsa, si se aprinde martorul de faza scurta.

deci, comportamentul este normal.
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

Din cate tin eu minte se aprindea un martor si pentru luminile de pozitie sub martorul luminii de faza scurta.
Image

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

Si eu stiam la fel... daca aprinzi pozitiile se lumineaza bordul... faza scurta e simbolul verde, faza lunga e simbolul albastru.

Eu am alta dilema... e normal ca simbolul CHECK sa stea aprins devreme ce toate celelalte d-uri din bord se sting treptat, acesta stingandu-se doar dupa ce pornesc motorul?
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

inseamna ca pot sa stau relaxat, a fost doar o alarma falsa. Sa-mi joace feste memoria? :D . Bine ca m-am inselat.
Image

babu
driver manager
Posts: 194
Joined: 29 May 2007, 09:45
Auto:
Location: Bacau

Post by babu »

s-a rezolvat dilema...vremea asta-i de vina :D !...sa vorbim de cauciucuri?
Sageata Albastra-BC18GBA

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

Duminica care a trecut am mers la bucata mea de pamant pe care o stiam in apropierea orasului in mijlocul unui camp gol intr-o fosta livada. Nu am mai trecut de 5 ani pe acolo. Si am zis sa merg sa vad daca nu l-a furat careva. Bineinteles ca acolo frate era un cartier intreg de fapt un sat imens cu biserica deja, cu stradute infundate pline de noroi. Prima data am zis ca-mi distrug masina sau nu o sa pot iesi si am vrut sa renunt. La insistenta sotiei am mers. M-am ratacit bineinteles, am intors si pana la urma l-am gasit. nu stiu cum si-au facut aia gardurile, dar pe straduta in panta cu pamant cleios unde e pamantul meu, incape doar o singura masina. Cu mare greu am gasit un locusor cu iarba in curtea cuiva sa intorc. Inapoi in panta am patinat putin pe iarba dar in schimb noroiul l-am trecut. Masina era ca o purcica, sub aripi cativa centimetri de glod. iar pe denivelari pronuntate am inceput sa simt trepidatii in volan si un bocanit la orice groapa. Am mers direct la spalatorie. Dupa baie,nici un zgomot nici-o trepidatie. E la fel ca inainte.
Acum intrebare de incepator:
Unde verific presiunea la roti? Singura vulcanizare pe care o stiu e departe. Se poate si la benzinarii? Pot sa trec iarna cu cauciucurile pe care le are? Ce alte pregatiri de iarna trebuie sa-i fac?
Multumesc
Image

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

In mod normal se poate si la benzinarii, sunt destule care au asa ceva ;)
Cat despre pregatirile de iarna ... daca in Iasi sunt de obicei ierni cu mai multa zapada, iti recomand macar niste lanturi care sa le ai in masina ... la nevoie sa le poti monta.
Evident ca ar fi indicat sa iei pneuri de iarna, mai ales daca esti incepator in ale condusului. Insa, daca esti chibzuit si nu te bagi prin zapezile cele mai mari, eu zic totusi ca te poti descurca si cu pneurile care le ai acum.
Vorba aia ... pana acum cativa ani putini auzisera macar de pneuri de iarna si si mai putini le foloseau ... si totusi se descurcau pana la urma.

Ca un rezumat ... lanturi si in pic de prevedere (in special daca ai drumuri de facut in afara orasului)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

merci andrei!
Am mai sesizat ca la ploaie se dezaburesc mai greu luneta si geamurile laterale, in jur de 5 minute. In schimb oglinzile mai repede.
Image

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Pentru dezaburirea mai rapida a parbrizului si a lateralelor, da drumul si la AC, indiferent pe ce temperatura e setata climatizarea ;)
De asemenea, pentru o eficienta mai mare a dezaburirii ptr parbriz, am inteles ca ajuta daca se coboara parasolarele, astfel curentul de aer fiind retrimis in jos, necontinuandu'si drumul pe ... plafon ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
moguai
Posts: 401
Joined: 04 Sep 2007, 21:40
Auto: Subaru WRX STI
Location: Bucuresti
Contact:

Post by moguai »

stiu cu te ai simti shirlitz la inceput
eu sunt in locul tau acum...si mai rau..prin bucuresti :))
sa mi zici cum e acum cand te ai mai obisnuit cu ea
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City

bibiloi
gigi pedala
Posts: 176
Joined: 12 Jun 2007, 11:33
Auto:
Location: Iasi

Post by bibiloi »

In leg cu dezaburirea si aburirea citeste manualul in leg cu butonul care recircula aerul din interiorul masinii, concluzia e: daca se merge cu el pe on (sa nu miros toate daciile) o vreme indelungata (eu am mers cu el on de la ridicarea masinii pana pe la 3000 si ceva de km) umiditatea aerului din masina creste si geamurile se aburesc mult mai repede. Dupa ce am parcurs manualul am ajuns sa nu mai dau drumu la AC ci sa dau pe aer proaspat si ventilatorul la mai mare si sa faca aceeasi treaba.
Kia Cee'd 1.4 BEST GSL Piston Gray - comanda pe 15 iunie, serie venita pe 3 septembrie, ridicata in data de 28-09-2007 ora 12.15 BT-04-EKV ex:B-71-KAO

shtirlitz
pictoru
Posts: 572
Joined: 02 Jun 2007, 09:00
Auto: kia cee'd 1,4
Location: iasi
Contact:

Post by shtirlitz »

moguai wrote:stiu cu te ai simti shirlitz la inceput
eu sunt in locul tau acum...si mai rau..prin bucuresti :))
sa mi zici cum e acum cand te ai mai obisnuit cu ea
Stresat am fost mai tare in primele zile, pentru ca nu condusesem de 5 ani de la scoala. Am intrat si eu din prima in trafic si de multe ori chiar cu un metru pe minut. Acum am aproape 1000 km facuti doar in oras. Ma descurc binisor, aprecierea afost si din partea unora care conduc de mult timp. Cu masina m-am obisnuit. Mai trebuie sa ma obisnuiesc la iesirea cu spatele din anumite parcari interzise de marginea strazii, unde n-am vizibilitate din cauza altor masini parcate alaturi si trebuie sa merg cate putin si sa opresc ca sa nu dea careva peste mine mai ales cand e trafic si nu mai contenesc de venit masini, pana se gaseste cate un om bun sa ma lase sa ies.. Atunci mai scot miros de ambreiaj si chiar mai opresc motorul. Mai exista stresul negasirii parcarilor si trec cu mult de locul cu de care am nevoie si chiar ocolesc si ma gandesc ca mi-ar lua mai putin timp daca eram pe jos. Iar recent cand am fost sa-mi iau fetita de la scoala am parcat, iar jos era scris numarul masinii cuiva, si doar 5 min am lasat masina, cat sa iau copilul de la scoala. Deci parcarea este exact in fata scolii. Cand sa plec, opreste un ticalos nervos cu masina lui in fata mea astfel incat sa nu pot pleca, se da jos si tipa la mine ca e locul lui. Zic, "nu vad nici un semn de circulatie unde e interzisa parcarea". A zis ca plateste la primarie si a zis ca cheama politia. Zic"bine nene, cheama, sa vad ce spune politia" La un moment dat sau adunat masini in spatele lui si a fost nevoit sa-si miste masina a sa pot si eu iesi.
Acum despre consum. Pana la 800 km nu am resetat computerul si consumul era de 10,7. la 800 l-am resetat si de la 800 pana la 900 consumul in oras si trafic a fost de 8, intre timp am facut cateva dumuri scurte de doar 3 km cu masina neincalzita si acum imi arata 9,8 si am 960km. deci in 60 km a crescut cu aproape cu 2liti la 100.
Image

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”