Abyss blue-perioada unui incepator
A aparut si la mine prima problema cred, sper sa nu fie. Am vazut azi ca ledul care se aprinde cand deschid luminina de pozitie nu se mai aprinde. Din cate tin minte cand am plecat dupa fetita la scoala se aprinsese, iar cand m-am intors nu s-a mai aprins. Pun poze,sper sa ma insel.
asta e cu lumina de pozitie deschisa.
si ledul de la faza scurta merge
Am citit si problemele celor de la lumina de bord, dar nimic de genul ala.
asta e cu lumina de pozitie deschisa.
si ledul de la faza scurta merge
Am citit si problemele celor de la lumina de bord, dar nimic de genul ala.
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Si eu stiam la fel... daca aprinzi pozitiile se lumineaza bordul... faza scurta e simbolul verde, faza lunga e simbolul albastru.
Eu am alta dilema... e normal ca simbolul CHECK sa stea aprins devreme ce toate celelalte d-uri din bord se sting treptat, acesta stingandu-se doar dupa ce pornesc motorul?
Eu am alta dilema... e normal ca simbolul CHECK sa stea aprins devreme ce toate celelalte d-uri din bord se sting treptat, acesta stingandu-se doar dupa ce pornesc motorul?
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Duminica care a trecut am mers la bucata mea de pamant pe care o stiam in apropierea orasului in mijlocul unui camp gol intr-o fosta livada. Nu am mai trecut de 5 ani pe acolo. Si am zis sa merg sa vad daca nu l-a furat careva. Bineinteles ca acolo frate era un cartier intreg de fapt un sat imens cu biserica deja, cu stradute infundate pline de noroi. Prima data am zis ca-mi distrug masina sau nu o sa pot iesi si am vrut sa renunt. La insistenta sotiei am mers. M-am ratacit bineinteles, am intors si pana la urma l-am gasit. nu stiu cum si-au facut aia gardurile, dar pe straduta in panta cu pamant cleios unde e pamantul meu, incape doar o singura masina. Cu mare greu am gasit un locusor cu iarba in curtea cuiva sa intorc. Inapoi in panta am patinat putin pe iarba dar in schimb noroiul l-am trecut. Masina era ca o purcica, sub aripi cativa centimetri de glod. iar pe denivelari pronuntate am inceput sa simt trepidatii in volan si un bocanit la orice groapa. Am mers direct la spalatorie. Dupa baie,nici un zgomot nici-o trepidatie. E la fel ca inainte.
Acum intrebare de incepator:
Unde verific presiunea la roti? Singura vulcanizare pe care o stiu e departe. Se poate si la benzinarii? Pot sa trec iarna cu cauciucurile pe care le are? Ce alte pregatiri de iarna trebuie sa-i fac?
Multumesc
Acum intrebare de incepator:
Unde verific presiunea la roti? Singura vulcanizare pe care o stiu e departe. Se poate si la benzinarii? Pot sa trec iarna cu cauciucurile pe care le are? Ce alte pregatiri de iarna trebuie sa-i fac?
Multumesc
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
In mod normal se poate si la benzinarii, sunt destule care au asa ceva
Cat despre pregatirile de iarna ... daca in Iasi sunt de obicei ierni cu mai multa zapada, iti recomand macar niste lanturi care sa le ai in masina ... la nevoie sa le poti monta.
Evident ca ar fi indicat sa iei pneuri de iarna, mai ales daca esti incepator in ale condusului. Insa, daca esti chibzuit si nu te bagi prin zapezile cele mai mari, eu zic totusi ca te poti descurca si cu pneurile care le ai acum.
Vorba aia ... pana acum cativa ani putini auzisera macar de pneuri de iarna si si mai putini le foloseau ... si totusi se descurcau pana la urma.
Ca un rezumat ... lanturi si in pic de prevedere (in special daca ai drumuri de facut in afara orasului)
Cat despre pregatirile de iarna ... daca in Iasi sunt de obicei ierni cu mai multa zapada, iti recomand macar niste lanturi care sa le ai in masina ... la nevoie sa le poti monta.
Evident ca ar fi indicat sa iei pneuri de iarna, mai ales daca esti incepator in ale condusului. Insa, daca esti chibzuit si nu te bagi prin zapezile cele mai mari, eu zic totusi ca te poti descurca si cu pneurile care le ai acum.
Vorba aia ... pana acum cativa ani putini auzisera macar de pneuri de iarna si si mai putini le foloseau ... si totusi se descurcau pana la urma.
Ca un rezumat ... lanturi si in pic de prevedere (in special daca ai drumuri de facut in afara orasului)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Pentru dezaburirea mai rapida a parbrizului si a lateralelor, da drumul si la AC, indiferent pe ce temperatura e setata climatizarea
De asemenea, pentru o eficienta mai mare a dezaburirii ptr parbriz, am inteles ca ajuta daca se coboara parasolarele, astfel curentul de aer fiind retrimis in jos, necontinuandu'si drumul pe ... plafon ...
De asemenea, pentru o eficienta mai mare a dezaburirii ptr parbriz, am inteles ca ajuta daca se coboara parasolarele, astfel curentul de aer fiind retrimis in jos, necontinuandu'si drumul pe ... plafon ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
In leg cu dezaburirea si aburirea citeste manualul in leg cu butonul care recircula aerul din interiorul masinii, concluzia e: daca se merge cu el pe on (sa nu miros toate daciile) o vreme indelungata (eu am mers cu el on de la ridicarea masinii pana pe la 3000 si ceva de km) umiditatea aerului din masina creste si geamurile se aburesc mult mai repede. Dupa ce am parcurs manualul am ajuns sa nu mai dau drumu la AC ci sa dau pe aer proaspat si ventilatorul la mai mare si sa faca aceeasi treaba.
Kia Cee'd 1.4 BEST GSL Piston Gray - comanda pe 15 iunie, serie venita pe 3 septembrie, ridicata in data de 28-09-2007 ora 12.15 BT-04-EKV ex:B-71-KAO
Stresat am fost mai tare in primele zile, pentru ca nu condusesem de 5 ani de la scoala. Am intrat si eu din prima in trafic si de multe ori chiar cu un metru pe minut. Acum am aproape 1000 km facuti doar in oras. Ma descurc binisor, aprecierea afost si din partea unora care conduc de mult timp. Cu masina m-am obisnuit. Mai trebuie sa ma obisnuiesc la iesirea cu spatele din anumite parcari interzise de marginea strazii, unde n-am vizibilitate din cauza altor masini parcate alaturi si trebuie sa merg cate putin si sa opresc ca sa nu dea careva peste mine mai ales cand e trafic si nu mai contenesc de venit masini, pana se gaseste cate un om bun sa ma lase sa ies.. Atunci mai scot miros de ambreiaj si chiar mai opresc motorul. Mai exista stresul negasirii parcarilor si trec cu mult de locul cu de care am nevoie si chiar ocolesc si ma gandesc ca mi-ar lua mai putin timp daca eram pe jos. Iar recent cand am fost sa-mi iau fetita de la scoala am parcat, iar jos era scris numarul masinii cuiva, si doar 5 min am lasat masina, cat sa iau copilul de la scoala. Deci parcarea este exact in fata scolii. Cand sa plec, opreste un ticalos nervos cu masina lui in fata mea astfel incat sa nu pot pleca, se da jos si tipa la mine ca e locul lui. Zic, "nu vad nici un semn de circulatie unde e interzisa parcarea". A zis ca plateste la primarie si a zis ca cheama politia. Zic"bine nene, cheama, sa vad ce spune politia" La un moment dat sau adunat masini in spatele lui si a fost nevoit sa-si miste masina a sa pot si eu iesi.moguai wrote:stiu cu te ai simti shirlitz la inceput
eu sunt in locul tau acum...si mai rau..prin bucuresti )
sa mi zici cum e acum cand te ai mai obisnuit cu ea
Acum despre consum. Pana la 800 km nu am resetat computerul si consumul era de 10,7. la 800 l-am resetat si de la 800 pana la 900 consumul in oras si trafic a fost de 8, intre timp am facut cateva dumuri scurte de doar 3 km cu masina neincalzita si acum imi arata 9,8 si am 960km. deci in 60 km a crescut cu aproape cu 2liti la 100.