Pygu lu max
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
cu ce pot lipii inapoi chederul de la partbriz?
mentionez ca momentan nu intra apa... deloc pe acolo, dar este dezlipit bine...
mentionez ca momentan nu intra apa... deloc pe acolo, dar este dezlipit bine...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
- Caralumba
- Posts: 726
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: Pygu lu max
Poti sa folosesti Auto-Sealant de la DenBraven, costa in jur de 20 lei tubul, sau.....da un tf.aici si vezi ce costuri implica ( e oricum o treaba mai profi...) http://www.autoglas.ro/servicii1.htm
Succes
Succes
Fair day, be well !
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
am fost la kia cu ea, legat de chederul minune, care acolo nici de al dracu nu a mai vrut sa iasa ))
cica partea aceea este bagata prin presiune, si ca nu este lipita, si este pusa doar de ornamen, si sa nu imi fac griji.
ca intradevar nu este normal sa iasa, dar ca sa nu imi fac griji, si ca nu este lipita, si nu au ce sa imi faca.
intre timp pigu a sarit de 78.000.
a primit sosetele de iarna, cu jantele originale.
iar cele vechi de vara au fost date jos, si sper sa nu le mai folosesc ( ma refer la cauciucuri nu jante )
au facut ceva galme... si oricum sunt mega vechi.
in acest minunat proces desteptii de la vulcanizare mi-au lasat unu din inele de ghidaj pe masina.. iar roata de pe spate mergea 8... si inelul distrus.
bine ca am mers decat vreo 13-20 km prin bucuresti la ore de varf... ( adica stat in trafic) pana m-am prins si am remediat problema....
doar ca acum trebuie sa gasesc sa cumpar un inel minune...si sa mai injur odata boschetele astea de cartier...
daca mai dau de 2-3 ca astia o sa ajung sa merg in reprezentanta si sa imi pun "lichid de stropitoare"... sau sa imi fac service....
acum lasand gluma la oparte.. daca rotile nu necesitau echilibrare le faceam in curte la tara... sau in fata blocului...
anyway... porcu asteapta zapada.... si eu oferte la rotile de vara...
urmaresc michelin pilot sport 3 -> 205/55/r16,
aveti alte sugestii mai bune ca aderenta la aceasta dimensiune?
cica partea aceea este bagata prin presiune, si ca nu este lipita, si este pusa doar de ornamen, si sa nu imi fac griji.
ca intradevar nu este normal sa iasa, dar ca sa nu imi fac griji, si ca nu este lipita, si nu au ce sa imi faca.
intre timp pigu a sarit de 78.000.
a primit sosetele de iarna, cu jantele originale.
iar cele vechi de vara au fost date jos, si sper sa nu le mai folosesc ( ma refer la cauciucuri nu jante )
au facut ceva galme... si oricum sunt mega vechi.
in acest minunat proces desteptii de la vulcanizare mi-au lasat unu din inele de ghidaj pe masina.. iar roata de pe spate mergea 8... si inelul distrus.
bine ca am mers decat vreo 13-20 km prin bucuresti la ore de varf... ( adica stat in trafic) pana m-am prins si am remediat problema....
doar ca acum trebuie sa gasesc sa cumpar un inel minune...si sa mai injur odata boschetele astea de cartier...
daca mai dau de 2-3 ca astia o sa ajung sa merg in reprezentanta si sa imi pun "lichid de stropitoare"... sau sa imi fac service....
acum lasand gluma la oparte.. daca rotile nu necesitau echilibrare le faceam in curte la tara... sau in fata blocului...
anyway... porcu asteapta zapada.... si eu oferte la rotile de vara...
urmaresc michelin pilot sport 3 -> 205/55/r16,
aveti alte sugestii mai bune ca aderenta la aceasta dimensiune?
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Pygu lu max
ca aderenta sunt Dunlopurile mai bune dar se si tocesc mai repede.
oricum, e prea devreme sa iei de acum. asteapta sa iasa si modelele de anu viitor poate ies unele mai bune.
oricum, e prea devreme sa iei de acum. asteapta sa iasa si modelele de anu viitor poate ies unele mai bune.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
esti sigur??
adica... eu ce gasesc pe google.ro
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... 91y-1.html
Aderenta pe umed clasa B
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... t-91y.html
Aderenta pe umed clasa spatiu
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... t-91w.html
Aderenta pe umed clasa C
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... 3-91v.html
Aderenta pe umed clasa A
sau tu zici de alte modele de la ei ?
adica... eu ce gasesc pe google.ro
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... 91y-1.html
Aderenta pe umed clasa B
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... t-91y.html
Aderenta pe umed clasa spatiu
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... t-91w.html
Aderenta pe umed clasa C
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... 3-91v.html
Aderenta pe umed clasa A
sau tu zici de alte modele de la ei ?
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Pygu lu max
https://www.anvelope.ro/anvelope-vara-d ... 6-91-w.htm
bluresponse de la ei.
intradevar eu cand am cautat m-am uitat special pentru 17 inch si a fost anu trecut. (gasisem atunci niste reviewuri pe youtube mai detaliate cu distante de franare cu diferite modele)
bluresponse de la ei.
intradevar eu cand am cautat m-am uitat special pentru 17 inch si a fost anu trecut. (gasisem atunci niste reviewuri pe youtube mai detaliate cu distante de franare cu diferite modele)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
ahaaa, ms mult, si ai dreptate, uite astea au clasa A
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... 91w-1.html
si ceva mai ieftine decat SP3. o sa caut si eu comparatii.
si ms mult
nu vreau pe 17 ca si asa e mai lenesa cu 16 cam cat aia de 100 hp dupa o comparatie, dar aia cu 195 pe 15'' deci am o scuza ))
http://www.google.ro.ro/anvelope-vara-20 ... 91w-1.html
si ceva mai ieftine decat SP3. o sa caut si eu comparatii.
si ms mult
nu vreau pe 17 ca si asa e mai lenesa cu 16 cam cat aia de 100 hp dupa o comparatie, dar aia cu 195 pe 15'' deci am o scuza ))
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
Dupa 2 ani am schimbat si eu primul bec
norocosul a fost cel de pe frana/pozitie dreapta.
norocosul a fost cel de pe frana/pozitie dreapta.
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
asa vroiam, dar a fost MeGeNe in transa si nu sa oprit pana nu a terminat de schimbat ))
Multumesc Mugur
oricum ma uitasem inainte cum se da ala vechi jos, e simplu la HB
Multumesc Mugur
oricum ma uitasem inainte cum se da ala vechi jos, e simplu la HB
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
- house-max
- Posts: 342
- Joined: 27 Jan 2014, 10:00
- Auto: kia ceed 1.4
- Location: ilfov, popesti leordeni
- Contact:
Re: Pygu lu max
salutare
revin cu ceva informatii noi.
intre timp porcu a facut 9 ani, 85000 km si a trecut de a 9-a revizie.
bube aparute :
- bieleta stanga spate a necesitat schimbare.
- directia a inceput sa sdrangane prin denivelari mai dure ( vezi piatra cubica )
- m-am convins ca senzorul/indicatorul din bord, pentru nivelul lichidului de partbriz este nefunctional ( nu stiu care din ele )
- dupa o vara de folosit rotile de iarna... cele de pe fata s-au mancat bine ( marginile "crampoanelor" acum sunt rotunjite, deci aderenta afectata ) - la urmatoarea iarna or sa se mute pe spate.
- placuta de frana, cea fudula era iar blocata, dar nu a mai ramas pe disc ( deci nu s-a mai distrus )
- a inceput sa imi sara lacul la greu de pe capota.
- 2 puncte mici in coltul usii unde mi-a sarit vopseaua ( pana al tabla )
- scrumiera a cedat si nu mai sta inchisa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
la a 9-a revizie s-a facut :
schimbat : filtre, ulei, buji, bieleta antiroliu spate stanga
si deblocat + curatat placuta spate dreapta.
probleme rezolvate ( bieleta, placuta frana )
cost -> 760 RON, locatie ( mit-motors )
fix/upgrade to do :
- kit de reparatie pentru caseta de directie ( ~1200 ron + manopera + geometrie + echilibrare )
- kit de corectare pentru a acoperii cele 2 puncte de la usi.
- sa ma invat cu ideea ca nu voi sti cand raman fara lichid la partbriz, si sa umblu mereu cu ceva pipi de rechin dupa mine.
- sa imi iau shoshoni de vara pentru la primavara
- scrumiera
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
to do : viitor:
folie spate + luneta
huse scaune + bancheta
dvr
curatare tapiterie!!!
spalat motoru sa nu mai arate a cocina ( probabil pe la mit )
incalzire in scaune
to do : vise
revopsit complet + colantata complet transparent. cost aprox 7000 ron.
chip tunning lvl 10000 -> 130-150hp -> 180-200NM
kit exterior sport + grila
rezumat:
am aproximativ 18500 km facuti cu masina in 3 ani cost intretinere+ investitii : 9652 ron din care 2521 navigatie + montaj si adaptoare si 7131 revizii, reparatii si consumabile.
Multumesc,
revin cu ceva informatii noi.
intre timp porcu a facut 9 ani, 85000 km si a trecut de a 9-a revizie.
bube aparute :
- bieleta stanga spate a necesitat schimbare.
- directia a inceput sa sdrangane prin denivelari mai dure ( vezi piatra cubica )
- m-am convins ca senzorul/indicatorul din bord, pentru nivelul lichidului de partbriz este nefunctional ( nu stiu care din ele )
- dupa o vara de folosit rotile de iarna... cele de pe fata s-au mancat bine ( marginile "crampoanelor" acum sunt rotunjite, deci aderenta afectata ) - la urmatoarea iarna or sa se mute pe spate.
- placuta de frana, cea fudula era iar blocata, dar nu a mai ramas pe disc ( deci nu s-a mai distrus )
- a inceput sa imi sara lacul la greu de pe capota.
- 2 puncte mici in coltul usii unde mi-a sarit vopseaua ( pana al tabla )
- scrumiera a cedat si nu mai sta inchisa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
la a 9-a revizie s-a facut :
schimbat : filtre, ulei, buji, bieleta antiroliu spate stanga
si deblocat + curatat placuta spate dreapta.
probleme rezolvate ( bieleta, placuta frana )
cost -> 760 RON, locatie ( mit-motors )
fix/upgrade to do :
- kit de reparatie pentru caseta de directie ( ~1200 ron + manopera + geometrie + echilibrare )
- kit de corectare pentru a acoperii cele 2 puncte de la usi.
- sa ma invat cu ideea ca nu voi sti cand raman fara lichid la partbriz, si sa umblu mereu cu ceva pipi de rechin dupa mine.
- sa imi iau shoshoni de vara pentru la primavara
- scrumiera
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
to do : viitor:
folie spate + luneta
huse scaune + bancheta
dvr
curatare tapiterie!!!
spalat motoru sa nu mai arate a cocina ( probabil pe la mit )
incalzire in scaune
to do : vise
revopsit complet + colantata complet transparent. cost aprox 7000 ron.
chip tunning lvl 10000 -> 130-150hp -> 180-200NM
kit exterior sport + grila
rezumat:
am aproximativ 18500 km facuti cu masina in 3 ani cost intretinere+ investitii : 9652 ron din care 2521 navigatie + montaj si adaptoare si 7131 revizii, reparatii si consumabile.
Multumesc,
I love my IF 23 HaPpY old PYG :D
- bogladen
- Posts: 129
- Joined: 18 Nov 2009, 20:03
- Auto: Nissan Qashqai Acenta 1.5 dci
- Location: Bucuresti
Re: Pygu lu max
Presupun ca glumesti cu chip tunning lvl 10000 -> 130-150hp -> 180-200NM.
Castigul de putere pe motor aspirat e de 5-10%.
Castigul de putere pe motor aspirat e de 5-10%.
Re: Pygu lu max
si la mine caseta de directie face zgomot la denivelari.
merita kitul de reparatie in conditiile in care pretul uneia originale este de 1650 lei? pretul il am de la pieseauto365.ro.
merita kitul de reparatie in conditiile in care pretul uneia originale este de 1650 lei? pretul il am de la pieseauto365.ro.