Schimbat tacheti?
Schimbat tacheti?
Exista pe aici un coleg care si-a schimbat tachetii la un motor 1.4 benzina 80 KW?
De cv timp a aparut acel rontait caracteristic (nu e distributia ca pe aia am schimbat-o) si vreau sa stiu niste detalii: se merita, unde si la ce pret, se mai aud zgomote la relanti?
Multumesc anticipat!
De cv timp a aparut acel rontait caracteristic (nu e distributia ca pe aia am schimbat-o) si vreau sa stiu niste detalii: se merita, unde si la ce pret, se mai aud zgomote la relanti?
Multumesc anticipat!
Re: Schimbat tacheti?
Daca exista zgomot suparator , merita . Mai ales daca masina are multi km .
Jocurile sunt mari , apare o influenta negativa asupra distributiei. Cu toate ca lantul , patina , intinzatorul au fost schimbate, supapele raman deschise mai putin timp cu repercursiuni asupra consumului si puterii chiar daca nu se aprinde martorul "check" .
Daca masina are putini km , de asemenea merita .
La mai multi km , cum se va auzi ? , cum va merge motorul ?
Apoi nu cred ca exista cineva cu motor pe benzina care sa vrea sa se auda ca un diesel .
Daca zgomotul nu este asa suparator, nu se aude ca un diesel , mai lasa-l .
Sunt unii colegi care au schimbat tachetii ( de fapt pastilele de reglaj , care nu cred ca ca vor trebui schimbate toate , or mai fi unele in parametri) si care ar putea sa-ti spuna de costuri si comportament ulterior.
Jocurile sunt mari , apare o influenta negativa asupra distributiei. Cu toate ca lantul , patina , intinzatorul au fost schimbate, supapele raman deschise mai putin timp cu repercursiuni asupra consumului si puterii chiar daca nu se aprinde martorul "check" .
Daca masina are putini km , de asemenea merita .
La mai multi km , cum se va auzi ? , cum va merge motorul ?
Apoi nu cred ca exista cineva cu motor pe benzina care sa vrea sa se auda ca un diesel .
Daca zgomotul nu este asa suparator, nu se aude ca un diesel , mai lasa-l .
Sunt unii colegi care au schimbat tachetii ( de fapt pastilele de reglaj , care nu cred ca ca vor trebui schimbate toate , or mai fi unele in parametri) si care ar putea sa-ti spuna de costuri si comportament ulterior.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Schimbat tacheti?
masina are 150000 km, zgomotul nu e extrem de puternic dar cum ai zis si tu, nu e o placere sa ai zgomot de disel la benzina
de schimbat i-as schimba pe toti ca sa nu ma trezesc ca trebuie sa deschid iar motorul pentru un alt tachet dupa cateva mii de km
problema e ca la service-urile pe la care am fost nimeni nu cunoaste tipul de motor si nu se baga ca nu stiu ce sa comande
ms frumos de raspuns! daca ia un prieten care a facut manopera asta roaga-l sa raspunda si el
de schimbat i-as schimba pe toti ca sa nu ma trezesc ca trebuie sa deschid iar motorul pentru un alt tachet dupa cateva mii de km
problema e ca la service-urile pe la care am fost nimeni nu cunoaste tipul de motor si nu se baga ca nu stiu ce sa comande
ms frumos de raspuns! daca ia un prieten care a facut manopera asta roaga-l sa raspunda si el
- Caralumba
- Posts: 726
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: Schimbat tacheti?
A schimbat anul trecut colegul <<house-max>>, da-i un PM si intreba amanunte.alex9111 wrote:Exista pe aici un coleg care si-a schimbat tachetii la un motor 1.4 benzina 80 KW?
Succes.
Fair day, be well !
Re: Schimbat tacheti?
ms i-am dat un pm.
dar voi din cate stiti acesti tacheti la benzina sunt mecanici?
dar voi din cate stiti acesti tacheti la benzina sunt mecanici?
Re: Schimbat tacheti?
Nu sunt mecanici(hidraulici). Cum spunea si colegul BAU, sunt niste talere care au diverse grosimi. Sunt scumpi si nu merita schimbati decat daca jocul e mult prea mare. Am schimbat si eu vreo 8 tacheti anul asta, dar nu din motivul asta.alex9111 wrote:ms i-am dat un pm.
dar voi din cate stiti acesti tacheti la benzina sunt mecanici?
ODO: 100000km din 06.2008
Re: Schimbat tacheti?
pe garantie? sau contra cost? daca poti sa imi zici un pret sa imi fac o idee m-ai ajuta mult
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5233
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Schimbat tacheti?
Am reglat eu jocul,atunci cand am schimbat distributia.Se aude si mai tare acum.Eu zic sa o lasi asa si sa intervii doar daca prezinta simptomele descrise mai sus,sau suna ca o moara stricata.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Schimbat tacheti?
nu stiu ce sa zic... zgomotul in masina la relantii este destul de deranjant... cred ca macar pentru o verificare tot e bine sa fac un drum pana la reprezentanta dar nu prea am avut eu experiente placute cu ei si de aia va ceream parerea
Re: Schimbat tacheti?
@alex9111 : Nu stim din ce oras esti , nu se vede din semnatura dar se vede ca ai postat prima data azi : 02. dec.
Nu stim la ce reprezentanta ai apelat de esti nemultumit .
Cei care au apelat la reprezentanta din Bucuresti ( MIT sau IMG) se pare ca nu s-au plans .
Daca masina are peste 150.000 km nu mai este in garantie .
Asa cum am mai spus si au confirmat si alti colegi , nu este nevoie sa se schimbe decat ceea ce este iesit din cota .
Doar la desfacerea capacului de chiuloasa si masurarea directa se vede ceea ce trebuie schimbat .
S-ar putea sa schimbi doar 3-4 talere si ai scapat de o grija.
Dar daca spui ca zgomotul nu este chiar exagerat , mai poti astepta .
Nu stim la ce reprezentanta ai apelat de esti nemultumit .
Cei care au apelat la reprezentanta din Bucuresti ( MIT sau IMG) se pare ca nu s-au plans .
Daca masina are peste 150.000 km nu mai este in garantie .
Asa cum am mai spus si au confirmat si alti colegi , nu este nevoie sa se schimbe decat ceea ce este iesit din cota .
Doar la desfacerea capacului de chiuloasa si masurarea directa se vede ceea ce trebuie schimbat .
S-ar putea sa schimbi doar 3-4 talere si ai scapat de o grija.
Dar daca spui ca zgomotul nu este chiar exagerat , mai poti astepta .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Schimbat tacheti?
Multumes frumos pt sfat! O sa incerc sa ajung vineri la mit motors sa le cer parerea. Sunt din bucurești azi am facut contul mai trebuie sa introduc niste date
Re: Schimbat tacheti?
Pretul e de 50-60 ron/bucata x 16.Eu nu am mai avut garantie, intrucat am instalatie de GPL. Ai grija sa-ti verifice jocul la supape cu motorul rece, altfel faci verificarea degeaba.
ODO: 100000km din 06.2008
Re: Schimbat tacheti?
daca reusesti sa-i convingi sa ti-i masoare (la rece cum bine zice dox) fa rost de lista de masuratori, nu te lua dupa calculele lor.
confirm si eu pretul de ~60 de lei bucata si am pe undeva pe-o foaie niste coduri OEM.
confirm si eu pretul de ~60 de lei bucata si am pe undeva pe-o foaie niste coduri OEM.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
-
- Posts: 2
- Joined: 19 May 2020, 18:08
- Auto: Kia ceed sw
- Location: Sibiu
Re: Schimbat tacheti?
Buna ziua,am cumparat un kia ceed 1.4 benzina
,109 cai din 2008 care in ultimii doi ani a cam stat.Are 130000 de km si am urmatoarea problema.Se aprinde la relanti martorul de presiune ulei pe rosu,cum accelerez dispare.La inceput se auzea un tacanit,mecanicul ar fi zis ca era de la distributie,am schimbat-o,am schimbat filtrul, ulei liqui mly, senzor presiune ulei,pompa are presiune ulei,curatat sorbu si baia,iar becul rosu inca se aprinde,ba mai mult acum s-a aprins check enginul cu eroare la arbore."Mecanicul" spune ca este de la tacheti si cum distributia este noua altfel este "jocul", este valabila logica?
,109 cai din 2008 care in ultimii doi ani a cam stat.Are 130000 de km si am urmatoarea problema.Se aprinde la relanti martorul de presiune ulei pe rosu,cum accelerez dispare.La inceput se auzea un tacanit,mecanicul ar fi zis ca era de la distributie,am schimbat-o,am schimbat filtrul, ulei liqui mly, senzor presiune ulei,pompa are presiune ulei,curatat sorbu si baia,iar becul rosu inca se aprinde,ba mai mult acum s-a aprins check enginul cu eroare la arbore."Mecanicul" spune ca este de la tacheti si cum distributia este noua altfel este "jocul", este valabila logica?