Consum kia cee'd
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Consum kia cee'd
Până la urmă, care este totuși faza cu AC ON/OFF? Ne-apucăm să calculăm și consum cu becuri aprinse/stinse? Cu motorul pornit/oprit? Cu roată de rezervă/fără? Orice ambuteiaj saltă consumul mai mult decât AC. Plus că la o mașină peste 100CP nu se simte AC la funcționarea motorului, deci nici influența asupra consumului nu este semnificativă.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Consum kia cee'd
si totusi, se simte. daca esti foarte atent si-ti cunosti masina bine
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Consum kia cee'd
Se simte chiar destul de "bine" pe caldurile astea.
Re: Consum kia cee'd
Eu pe Cee'd cu 1.6 GDI nu-l simt.
Am făcut teste de câteva ori, în condiții de drum diferite și cu mașina încărcată sau goală.
Îl simțeam pe Polo de 1.4 (nu și pe cel de 1.9).
Am făcut teste de câteva ori, în condiții de drum diferite și cu mașina încărcată sau goală.
Îl simțeam pe Polo de 1.4 (nu și pe cel de 1.9).
Alex Dobrin
Jurnal
Jurnal
-
- Posts: 251
- Joined: 30 Sep 2009, 23:57
- Auto: Kia pro ceed fl 1.6 diesel
- Location: Bucuresti
Re: Consum kia cee'd
Esti subiectiv!La orice masina se simte la consum cand e pornit Ac-ul,mai ales la mersul in oras.KiaUser wrote:Eu pe Cee'd cu 1.6 GDI nu-l simt.
Am făcut teste de câteva ori, în condiții de drum diferite și cu mașina încărcată sau goală.
Îl simțeam pe Polo de 1.4 (nu și pe cel de 1.9).
Kia pro_ceed Facelift 2010 ,1.6 CRDI 115 cp,6MT,Cassa white,143 000 km.
Re: Consum kia cee'd
Consumul nu are cum să nu-l influențeze. Ai dreptate.mdr_mirel wrote:Esti subiectiv!La orice masina se simte la consum cand e pornit Ac-ul,mai ales la mersul in oras.
Nu știu de ce am crez că se face referire la accelerație.
Mea culpa.
Alex Dobrin
Jurnal
Jurnal
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Consum kia cee'd
si la acceleratie se simte.
nu-ti cunosti tu masina destul de bine.
nu-ti cunosti tu masina destul de bine.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Consum kia cee'd
N-are legătură cu cunoscutul mașinii (după aproape 20.000 de km eu zic c-o cunosc, oricum), ci cu cât crește sarcina pe motor.quelloo wrote:nu-ti cunosti tu masina destul de bine.
Cu cât este motorul mai puternic cu atât creșterea este mai mică procetual și deci mai greu de simțit, fără aparate de măsură.
Alex Dobrin
Jurnal
Jurnal
-
- Posts: 4408
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Consum kia cee'd
again, nu o stii destul de bine.
se simte si la 170 cai si 370 nm. 20000km nu e asa mult.
se simte si la 170 cai si 370 nm. 20000km nu e asa mult.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Consum kia cee'd
Având în vedere că AC-ul îți "fură" aproximativ 4 cai (probabil chiar mai puțin la astea mai noi) mă îndoiesc că simți ceva fără un aparat de măsură.quelloo wrote:se simte si la 170 cai si 370 nm.
Eventual poate doar dacă apeși foarte ușor accelerația (spre deloc) la plecarea de pe loc.
O să fac și eu niște teste la turație foarte scăzută, deși pentru utilizare normală este complet irelevant.
Cât ar fi suficient? Are importanță experiența pe alte mașini?quelloo wrote:20000km nu e asa mult.
Discutăm de utilizare normală sau teste speciale să vezi dacă simți AC-ul?
Alex Dobrin
Jurnal
Jurnal
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Consum kia cee'd
Depinde foarte mult de conditiile de exploatare si de greutatea talpii. La exploatare normala simti mai greu..dar da.i blana pe valea oltului in urcare acolo unde sunt 2 benzi pe sens..si mai vorbim dupa
SAAB 9-5
Re: Consum kia cee'd
Un lucru este cert, AC-ul se simte mai mult la benzinarele aspirate decât la dieselurile turbo, în special la cilindree gen 1.4, 1.6, chiar și 2.0
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Re: Consum kia cee'd
Toti aveti dreptate. =D>
Eu am 2 motoare de 1.4 mpi, 2008 si 2015. Cu toate sistemele noi si optimizarile lor, cu 6 viteze, consuma fix la fel.
Un lucru nu stiu cum sa il explic dar da dreptate celor care spun ca ACul nu se simte. O fi compresorul cel nou de clasa A+++ dar sigur nu se simte la fel de mult ca la cel vechi. Daca exista senzatia ca ACul nu se simte atat de tare la 100cp, sigur la 135 senzatia e si mai "diminuata".
LE: la 1.2 TSI ACul se simte f tare cand nu esti in zona de cuplu. Daca ai schimbat a 2-a de ex si ai viteza prea mica (pe la 1500 rpm) senzatia este ca nu se misca deloc. Dupa 2000-2200 cu turbina in parametrii ACul nu mai face mare diferenta. Banuiala mea este ca si la diesel e la fel: sub zona de cuplu ACul il sugurma, altfel poti sa zici ca nu se simte.
Eu am 2 motoare de 1.4 mpi, 2008 si 2015. Cu toate sistemele noi si optimizarile lor, cu 6 viteze, consuma fix la fel.
Un lucru nu stiu cum sa il explic dar da dreptate celor care spun ca ACul nu se simte. O fi compresorul cel nou de clasa A+++ dar sigur nu se simte la fel de mult ca la cel vechi. Daca exista senzatia ca ACul nu se simte atat de tare la 100cp, sigur la 135 senzatia e si mai "diminuata".
LE: la 1.2 TSI ACul se simte f tare cand nu esti in zona de cuplu. Daca ai schimbat a 2-a de ex si ai viteza prea mica (pe la 1500 rpm) senzatia este ca nu se misca deloc. Dupa 2000-2200 cu turbina in parametrii ACul nu mai face mare diferenta. Banuiala mea este ca si la diesel e la fel: sub zona de cuplu ACul il sugurma, altfel poti sa zici ca nu se simte.