Drive teste useri

Subiecte care nu ţin de un numit model
User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Drive teste useri

Post by GabiA »

Salut,

Nu vreau sa fie un versus ci doar impresii in urma unor drive teste cu diferite modele de masini/motorizari.

Incep eu.
Astazi m-am delectat cu un ford focus hb, 1.0 ecoboost de 125cp, MT6, Titanium.
Fantastic motorul, super silentios si foarte, foarte placut de condus! Masina are o tinuta de drum foarte buna si te imbie la un condus sportiv. Chiar si suna sportiv si urca foarte usor in ture, cu greu scazi sub 4000 ture. Sa mai repet ca nu se aude motorul.
Bine antifonata masina, nu am auzit zgomote de la suprafata de rulare, pozitie buna la condus, raza buna de bracare.
Chiar nu mai conteaza pretul, 19 mii euro, dar era o versiune aproape de top. Mai lipseau parcarea automata laterala, trapa si scaune piele.
Functioneaza foarte bine asistentul la schimbarea benzii(vibreaza volanul sau chiar il modifica putin), asistentul pt unghi mort, start-stop. In rest parbriz incalzit pe toata suprafata lui, scaune incalzite, jante 17, etc.
Chiar faina masina, recomand aceasta experienta. Cred ca as opta pentru versiunea de 1.6 ecoboost si as mai taia din dotari :oops:

Ford kuga, 2.0 tdci 163 cp, cred ca tot titanium. MT6.
Greoaie masina, calitate indoielnica a interiorului pt 35 mii e. Masina avea de toate cum s-ar zice. A reusit sa faca singura si o parcare laterala =D> .
Nu inteleg rostul la o astfel de masina in oras!
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
DDI
Posts: 148
Joined: 30 Jun 2013, 14:17
Auto: Cee'd 1.4 / 2007 / Mars Red

Re: Drive teste useri

Post by DDI »

Salut

Astazi am fost si eu la un drive test cu Ford Focus 1.0 benzina, 125 CP.
Masina are un aspect foarte placut, culoare reusita (rosu metalizat inchis, nu stiu cum se numeste in paleta lor :oops: )...
Motor foarte silentios, de la 3000 RPM in sus in treptele 3 si 4 chiar oferta senzatii :mrgreen: ... pe sosea ( 120 km/h in treapta a patra)...
Din ce mi-a spus dealerul varianta respectiva ar fi pe la 15500 euro...
Dar sunt curios cum sta in realitate cu consumul, pe bord avea consum mixt 8.1 ?! :shock:

Mai condusesem Focus dar 1.6 benzina 106 CP, trebuie sa recunosc ca motorul asta desi e mai mic pare mai vanjos dar trebuie turat bine :twisted:

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

Tot 8.1 consum mediu avea si exemplarul testat de mine. Oficial ar fi pe la un 6 in oras si tind aproape sa ii cred.
Nu am avut cum sa depasesc 80-90, dar a fost suficienta si treapta a 2-a :D
Sunt curios daca si motorul de 1.6 ecoboost este la fel de silentios
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
DDI
Posts: 148
Joined: 30 Jun 2013, 14:17
Auto: Cee'd 1.4 / 2007 / Mars Red

Re: Drive teste useri

Post by DDI »

Nu stiu daca se poate scoate un consum de 6.0 pentru ca motorul este foarte mic, iar masina este grea totusi.

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

Am avut ocazia sa conduc o Alfa Romeo Giulietta, motorizare 1.4 T-Jet 120 CP, pe o distanta de aproape 400 km, incluzand si un traseu de munte.

Impresii:

Giulietta atrage atentia, asta e clar. Designul masinii as putea zice ca tinde mai mult spre feminin, cu o usoara tentinda spre sport. Este, totusi, o aparitie atipica in peisajul urban aglomerat de golf 4, E46 si loganuri.

In interior, atmosfera este acceptabila. Exista spatiu, se sta bine in spate(mai putin pe locul din mijloc). Scaunul sofer se poate regla foarte jos, vizibilitatea este buna.
Am remarcat lipsa unei cotiere centrale. Mai mult, nici suportul de pe usa nu putea fi utilizat din cauza designului masinii.
Ce se simte, totusi, este ADN-ul Fiat. De exemplu, comutatoarele pentru geamuri, oglinzi, semnalizare sunt ieftine si fara o precizie foarte mare.

Suspensia este rezonabila, desi la fel de dura ca cea de pe ceed, dar absoarbe mai bine denivelarile si e destul de silentioasa. Nu am incercat viraje mai in forta, am preferat sa pastrez o atmosfera de confort printre pasageri.
Directia ofera o raza de bracare usor mai buna ca cea de la cee'd. Feedbackul mi s-a parut corect. Masina si-a pastrat traiectoria chiar si pe vant lateral.

Motorul, desi cel entry level, are 120 cp, este turbo si misca cele peste 1300 kg ale masinii cu o usurinta care iti da un confort placut in utilizare, chiar si oras =D> . Nu am descoperit un turbo lag, are suficient cuplu sa urce lejer turometrul de la 2000 rpm si sa ofere reprize bune in toate cele 6 trepte de viteza. Ca si date tehnice, cu acest motor masina sprinteaza in 9.4 s pana la 100km/h, mai bine cu 2 secunde fata de ford focus 1.0 125 cp ecoboost :lol:

Consumul mediu a fost de 6.4%.

Timoneria cutiei de viteze este adecvata. Vitezele se schimba foarte usor in oras, nu am simtit sa agate. Am avut ceva dificultati in a "repera" treapta a 6-a, probabil fiind o chestie de obisnuinta. Este prima data cand folosesc o cutie de acest fel.

Masina ar fi putut fi antifonata mai bine si aici cred ca se vede diferenta pana la premium.
Zgomotul motor, desi nu e deranjant, se face auzit, mai ales in zona de relanti, facand perceptibil momentul in care masina reporneste la semafor prin sistemul start-stop.
Prezent a fost si zgomotul de la roti care, desi este (mult) mai redus in comparatie cu ceed-ul meu, tot genereaza un anumit disconfort la o calatorie mai indelungata.

Masina, per total, mi-a dat o impresie de soliditate si de rezistenta in timp, fiind pe la 40 de mii km.

Daca as cumpara-o in cei 20 mii E? Probabil ca nu, dar cu o caroserie de mazda 3, antifonare de golf si pret de cee'd, ar fi o varianta interesanta :mrgreen:
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by eugenflorinmanea »

Gabi ce anvelope ai pe Ceed?
Eu dupa ce am schimbat Michelin E3A uri le originale cu Goodyear asa s-a facut o liniste...
SAAB 9-5

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

De 3 ani si in jur de 17 mii km am Continental Premium Contact 2 pe 195/95 R15, cumparate de noi. Nu-mi dau seama exact unde e problema.
Voi incerca sa schimb puntile intre ele, poate observ vreo diferenta.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Drive teste useri

Post by Nesta3 »

Am facut si eu saptamana trecuta test drive cu urmatoarele:
Mazda 3- 2.0 benzina 120cp-manuala
Peugeot 508 : 2.0 diesel 163cp-manuala
Audi A4 : 2.0 diesel 150cp-automata

Audi:motor de generatie noua, silentios, care trage foarte bine si un consum foarte mic( 3.6 - 4 la 100km/h).Reprize foarte bune,se simte un pic de lag al turbinei,dar nimic suparator.Exteriorul superb,interiorul premium,nimic de reprosat.Audi ramane Audi.Mai putin scaunele,care sunt execrabile.Foarte moi(e bine),dar foarte deformabile(suport lateral inferior ceed-ului).Ma refer la scaunele normale,ca cele sport sunt adevaraciune:suport lateral intarit si marit,sezut retractabil etc etc.DAR, 30000euro pe o masina si doar 2 ani garantie???Era sa intru in sant cu masina cand reprezentantul Audi,care statea in dreapta, dupa ce a laudat masina si din toate punctele de vedere, mi-a aruncat-o pe asta cu 2 ani garantie.Nene,s-o tineti pentru voi.Daca dupa 2 ani se strica sa zicem,prin absurd,cutia automata, ce costuri imi aruncati in fata??

Peugeot: am facut testul la rugamintea unui coleg care a avut 407,tot diesel,tot motor HDI.Fiabil, nu se aude decat cand pornesti masina si cand ii dai talpa.Si atunci,cu bun simt.Foarte bine antifonata,de comfort nu mai spun(peste audi a4),interior demential(butoane,chestii,piele,iar butoane,puse toate la locul potrivit),scaune cu multiple reglaje,si nu in ultimul rand,spatiu.foarte spatioasa.Revin la motor: trage de mama mama.Aproape fara lag+cutia manuala e senzatie.La 1500kg aprox cat are masina.
La exterior nu ma atrage.Sau ma atrage,dar botul masinii.Spatele,dupa preferinte.E frumoasa,dar parca ii lipseste acel ceva care aduce stralucire in ochi:)).As cumpara masina pentru:motor(fiabilitate,performante,silentios),interior(comfort,bun gust),suspensie bine gandita(comfort,moale,dar fara sa de-a balansul de barca masinii).Din ce am auzit,te cam rup la revizii astia la Peugeot

Si am ajuns la Mazda 3: Am condus hatchback-ul,cu evacuare dubla,culoare rosul soul parca ii spune(culoarea din brosuri)Echiparea a fost Revolution.La exterior, arata foarte bine,foarte suparat botul,foarte frumos desenat spatele.Interiorul imi place cel mai mult.Simplu,cu butoane usor de gasit si pozitionate bine.Materiale calitativ foarte bune(doar ceed-ul gt poate rivaliza de la noi),peste ceed-ul vechi si cel nou.Antifonata bine(se putea si mai bine,dar clar e peste ceed),motorul de 2.0 in combinatie cu evacuarea dubla,fac putin zgomot.Placut ce-i drept.De tras motorul trage ca un aspirat,deoarece e un aspirat(din pacate).Mergea un turbo, dar treaba cu Skyactive si consum redus ramaneau pe dinafara.Am mers 3 persoane,cu AC pornit.Pana in 3000 de ture se simtea ca se chinuie,dar dupa,cuplul isi spunea cuvantul.Iar sunetul,demential in turatie.Un motor bun,consum afisat la plecare de 8.1,iar la final de 8.3.Masina de test drive,stiluri diferite de condus.Sigur poti scoate un 7 in oras.Un lucru enervant e optiunea start-stop la semafor.Cel putin mie asa mie se pare,conducand pt prima data o masina echipata cu sistemul asta.Se simte bine de tot cand porneste,tremura putin masina.Te obisnuiesti,dar te seaca putin.
Din nou,garantia e o piedica.3 ani sau 100000km si "Garantia nu acopera piesele de uzura tipice".dar nu scrie care sunt alea.Trebuie acordata atentie acestui aspect.
Una peste alta,imi doresc aceasta masina.Ca echipare,Challenge pare cea mai potrivita pentrru mine.Pret pentru motorul de 2.0 120cp-17690 iar pentru cel de 1.5 100cp-16690 euro.Am auzit ca se misca bine si varianta de 100cp,dar trebuie test drive.Cu Remat si putina negociere,poate se mai reduce pretul cu minim 2000e...sper:))



PS: Azi am fost sunat de la Audi,pentru un test drive cu A3 Sedan 2.0 150CP.Cica e senzatie motorul raportat la sasiul de A3.Miercuri o sa merg la test.Revin cu detalii.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by eugenflorinmanea »

Hopa....se intrevede o schimbare in ograda lui Nesta? :)
Deci zici ca ti-a placut 508 u- e o masina de luat in calcul.
SAAB 9-5

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by eugenflorinmanea »

PS m am uitat si eu un pic pe oferta EURIAL- vad ca au super reduceri la 508.- cam 5,000 EUR.
Cu 22,000 EUR iti iei un 508 cu dotari de sta matza in coada plus ca mai poti musca si 1,000 EUR de la Rabla.
Sambata cred ca bag si eu un test drive cu un 508
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

suna bine ce aud de 508 asta poate o sa am timp de paste sa fac si eu un testdrive.

oricum nesta cred ca mai mult merge spre mazda 3 ala :) poate un 2.0 aspirat de 165 cai :D
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

Da, sunt si eu interesant de un drive test cu Mazda 3. Cred ca motorul de 120 CP este cel mai echilibrat din punct de vedere a costurilor si al pretului.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

fix 1000 de euro diferenta la cumparare, masina cu 45 de cai mai mult. din punctul meu de vedere merita cu varf si indesat, la la aspirat nu e ca si cum ai putea sa-i faci o resoftare sa ajunga acolo... aigurarea si impozitul sunt cel mai probabil identice
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by eugenflorinmanea »

Da si eu sunt de parere ca daca e sa faci o schimbare care te va costa o caruta de bani- macar sa fie una radicala, nu sa cumperi o masina din aceeasi clasa si cu 11 cai in plus (in cazul meu ar fi o scadere de la 126 cai la 120).
Altfel e cam scumpa schimbarea- sa dai 12,000 EUR pentru xenon, 11 cai si pilot automat, design. Ceed urile noastre inca merg f bine.
SAAB 9-5

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Drive teste useri

Post by Nesta3 »

Se intrevede o schimbare,dar cum a spus si Eugen,trebuie gandita bine mutarea.In cazul meu e clar ca Mazda 3 Chalenge 120 sau 160 Cp e alegerea potrivita.Cai mai multi,cuplu mult mai bun,motor nou,interior mult peste,ESP,controlul tractiunii,etc.E aceeasi clasa,dar e in 4 usi si mult mai spatioasa.Portbagajul e mai mic,dar eu ma descurc in momentul de fata cu al meu,care e plin de...muzica:)).E alegerea corecta,dar o oferta buna de pret la Kia,cu masina mea la schimb si o reducere substantiala,ma face sa raman cu voi:)).Va iubesc,dar si mai mult iubesc garantia de 7 ani bara-bara. :P ...Iar urmatoarea masina va fi alegerea definitva.Asa ca,ori ceva nou,ori cu 7 ani garantie.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

Post Reply

Return to “...despre maşini în general”