probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Cum se rezolvă diverse probleme
Post Reply
danielc
Posts: 3
Joined: 27 Jun 2013, 11:24
Auto: kia sportage

probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Post by danielc »

probleme motor kia sportage 2.0crdi 103 Kw:la 80000 km a inceput sa piarda din putere la accelerare dupa care nu a mai pornit. dusa in service, inlocuit regulatorul presiune combustibil, a pornit dupa care am constatat ca nu se mai tureaza peste 3000 si se aprinde foarte des chek-ul.Am inlocuit ulterior si supapa de presiune combustibil de pe pompa de inalta presiune-aceleasi simtome. cand este foarte cald da semne de lipsa de putere. la service bajbaie, i-si dau cu parerea dar nu ma conving. daca incerc sa o tin turata la limita celor 3000 se opreste motorul dupa care porneste la prima cheie ca si cand nimic nu s-ar fi intamlat.Toate acestea nu se intamplau inainte de a merge la service. Testerul da ceva evaziv gen EGR si lipsa oxigen.

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Post by eugenflorinmanea »

Care service
SAAB 9-5

danielc
Posts: 3
Joined: 27 Jun 2013, 11:24
Auto: kia sportage

Re: probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Post by danielc »

eugenflorinmanea wrote:Care service
rokor craiova

Silvester
SAGEATA ALBA
Posts: 75
Joined: 05 May 2009, 20:33
Auto:
Location: Tg-Jiu
Contact:

Re: probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Post by Silvester »

danielc wrote:
eugenflorinmanea wrote:Care service
rokor craiova

si... te mira????
CEE'D 1.4 GSL CITY CASSA WHITE

danielc
Posts: 3
Joined: 27 Jun 2013, 11:24
Auto: kia sportage

Re: probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Post by danielc »

revin pentru cei care se pot confrunta ca asemenea probleme.
dupa un an si cateva luni in care i-mi venea sa-i dau foc am gasit in sfarsit un mecanic destept care a rezolvat problema fara costuri.
de fapt ce se intamplase :la prima intalnire cu rokor service craiova acestia mi-au inlocuit regulatorul de presiune de pe rampa (chestie care nu era necesara,problemele masinii fiind determinate de senzorul de presiune de pe pompa de inalte-1000 ron degeaba-l-am inlocuit eu ulterior adus din germania pentru ca la ei nu era de gasit), i-am mai vizitat de 4-5 ori dupa aceea şi dacă îi credeam schimbam tot sistemul de alimentare, ca să constate mecanicul ca regulatorul de presiune de pe rampa înlocuit de ei nu era strans suficient, rampa comuna pierdea presiune, calculatorul citea eroarea şi pentru protectia masinii îi tăia alimentarea. la ora actuala maşina merge ca nouă.
vă recomand tuturor să nu vă bazaţi prea mult pe testerul KIA toat ce arată este relativ.
costuri de reparaţie(manopera) 150 ron după 3-4 întîlniri şi 5-6 ore de teste şi lucru efectiv.
este de ras dar este adevarul gol goluţ care ma determinat ca timp de un an şi mai bine să nu-mi pot folosi maşina decât cu mari emoţii

User avatar
chinezu81
Posts: 354
Joined: 28 Mar 2013, 09:04
Auto: Kia Sportage AT, 2.0, 184CP

Re: probleme motor kia sportage 2,0 crdi 103 kw

Post by chinezu81 »

Ce chestie...e trist, pentru ca te astepti ca mecanicii sa stie ce fac, in realitate insa nu este asa. Nu vad o solutie insa, tot astia sunt mecanicii si tot la ei trebuie sa mergem, te mai si conditioneaza sa mergi la serviceul lor ca sa nu pierzi garantia. Ce mi s-ar parea normal e ca daca nu ii dau de cap sa iti dea o masina noua. Pana la urma e in garantie, masina nu merge si nu ii dau de cap, bafta, trebuie data una noua, sau asemanatoare ca Km dar functionala

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”