Test drive de anduranta Kia Sportage

Forum cu de toate despre Kia Sportage
Post Reply
Alex1121
Posts: 30
Joined: 11 Jun 2014, 20:19
Auto: Kia Sportage

Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by Alex1121 »

Salut,

Pe durata utilizarii noului Sportage o sa incerc sa tin un jurnal complet privind toate cheltuielile, comportamentul general al mașinii, probleme tehnice si etc.

Pentru cei interesati un prim review: http://www.auto-testdrive.ro/test-de-an ... episodul-i
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by quelloo »

Foarte frumos prezentat. Exact nivelul perfect de detalii (cel putin pentru mine :P)
S-o stapanesti sanatos!
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
chinezu81
Posts: 354
Joined: 28 Mar 2013, 09:04
Auto: Kia Sportage AT, 2.0, 184CP

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by chinezu81 »

Nu stiu despre ce lag vorbeste toata lumea la AT. nu cred ca la MT, la kick-down, turbina intra instant, trebuie sa aiba un lag de pana intr-o secunda poate. asta e lag de turbina, nu de cutie. trebuie sa ma duc sa conduc si un MT, poate ma conving si eu. si asta cu diferenta de consum am mai spus-o, nu sta numai in cutie, mai trebuie sa o si conduci ca un "sfant" ca sa ai diferentele despre care vorbesti.

In rest, felicitari pentru masina! Chiar este o oferta extraordinara. Eu am dat 26k si nu am navi, piele integrala, jante pe 18, deci superafacere la banii astia. Ok poate daca ii puneai AT ajungeai si tu tot pe la 26 dar mai aveai si alte optionale incluse in banii astia.

User avatar
chinezu81
Posts: 354
Joined: 28 Mar 2013, 09:04
Auto: Kia Sportage AT, 2.0, 184CP

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by chinezu81 »

Si apropos de lag, la MT degeaba apesi tu acceleratia daca masina este subturata si nu este in plaja de turatie optima (viteza mica, treapta superioara de viteza de exemplu). Pana prinde momentum si viteza, masina va merge ca melcul. La fel si la AT daca nu prinzi in plaja optima de turatie, degeaba ii dai tu un kick-down, chiar daca ea urca sau retrogradeaza automat. Incercati la AT sa mergeti cu masina in modul manual, e acelasi lucru daca stii sa tii masina turata cum trebuie.

Alex1121
Posts: 30
Joined: 11 Jun 2014, 20:19
Auto: Kia Sportage

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by Alex1121 »

Dupa cati km considerati ca as putea sa urc mai sus motorul in ture si sa vad ce poate masina?
Ma refer aici la +3000 rpm spre 4000.
Problema e ca Sportage-ul nu e masina de zi cu zi si adun destul de greu km.
Acum am reusit sa fac 1000 si am respectat intocmai indicatiile din carte privind rodajul.
Ar trebui sa mai astept pana la 2000-3000 km?

User avatar
Bonzai2
Master Of Puppets
Posts: 811
Joined: 11 Jun 2008, 02:28
Auto: Mazda Cx5
Location: All around the world
Contact:

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by Bonzai2 »

Alex1121 wrote:Dupa cati km considerati ca as putea sa urc mai sus motorul in ture si sa vad ce poate masina?
De când ai luat-o de la dealer :)
Mazda Cx5 2.2 D AWD 175 CP Revolution - Red Soul
Ex : Kia Cee'd 2.0 GSL Style- Kompass Blue
http://picasaweb.google.com/Bonzai222/ElCid#
Nu conteaza cat de lung ai parul, important e ce si cum gandesti

andytzu
Posts: 234
Joined: 13 May 2014, 21:56
Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
Location: Bucuresti

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by andytzu »

Masina este rodata pe rampa, in fabrica. Practic poti sa o turezi cum vrei de la 0 km. Totusi, producatorii recomanda ca primele 2-3000 km sa nu se forjeze peste 3000 rtm. Mie dealerul mi-a spus sa nu forjez peste 2500 prima mie de km.

E mai mult o extra-masura de siguranta pe care ei si-o iau ca sa poata avea circumstante atenuante in cazul in care se intampla ceva urat, gen "nu a respectat recomandarile noastre"...


Sent from my Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

User avatar
chinezu81
Posts: 354
Joined: 28 Mar 2013, 09:04
Auto: Kia Sportage AT, 2.0, 184CP

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by chinezu81 »

Eu i-am mai dat si pana intr-o mie...am mers pana la Suceava si pe drumul ala european i-am mai dat, dar nu cred ca am trecut de 3000 rpm. Apropos, e un drum bun sa iti faci rodajul si e bine ca cel putin prima mie sa o lasi mai moale, chiar daca rodajul e facut din fabrica. strict parere personala nebazata pe vreo demonstratie stiintifica

andytzu
Posts: 234
Joined: 13 May 2014, 21:56
Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
Location: Bucuresti

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by andytzu »

Da, unii zic ca si consumul se formeaza dupa primele mii de km. Daca o forjezi mai tare vei avea mereu un consum ridicat. Personal nu cred asta dar asa vorbeste lumea prin targ... :)


Sent from my Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

crinamatei
Posts: 186
Joined: 06 Feb 2014, 14:59
Auto: kia ceed
Location: Constanta

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by crinamatei »

andytzu wrote:Da, unii zic ca si consumul se formeaza dupa primele mii de km. Daca o forjezi mai tare vei avea mereu un consum ridicat. Personal nu cred asta dar asa vorbeste lumea prin targ... :)


Sent from my Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2
doar prostii vorbesc oamenii prin targ :)

Alex1121
Posts: 30
Joined: 11 Jun 2014, 20:19
Auto: Kia Sportage

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by Alex1121 »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Test drive de anduranta Kia Sportage

Post by Ogy »

Malwarebytes Anti-Malware
has blocked a potentially malicious website
De ce?

Post Reply

Return to “Generalităţi”