Suntem aproape, dar nu inca acolo Ogy. Main troll se repeta consecvent si tine topicul in limite ))
Urma sa mut ultimele doua pagini in alta parte oricum, dar mai merita un pic de atentie sa i se umfle ego-ul suficient inainte sa fie retrogradat .
Over and out
Re: Over and out
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Re: Over and out
Bun, e proasta KIA, la ambreiaj inclusiv manuala, confirm ca ceva e prost facut - piese de calitate proasta, proiectare etc. mie mi s-a refuzat garantie pt ca aveam peste 2 ani, ma rog alta poveste.
Acu' intreb si eu ca ala care ia masina noua si ridica capota cand pune lichid pentru spalarea parbrizului, daca lichidele sunt peste limitele min, dar sub max, sa zicem la jumatate, intre min-max, eu ar trebui sa ma iau cu KIA la tranta dece consuma?
Mai concret revizia se face anual, sa zicem ca nivelului antigel + ulei scad, dar pana la min, este asta o problema, intreb foarte serios si chiar vreau sa aflu un raspuns cat mai profi.
Eu inteleg intre min - max masina este in parametri.
Acu' intreb si eu ca ala care ia masina noua si ridica capota cand pune lichid pentru spalarea parbrizului, daca lichidele sunt peste limitele min, dar sub max, sa zicem la jumatate, intre min-max, eu ar trebui sa ma iau cu KIA la tranta dece consuma?
Mai concret revizia se face anual, sa zicem ca nivelului antigel + ulei scad, dar pana la min, este asta o problema, intreb foarte serios si chiar vreau sa aflu un raspuns cat mai profi.
Eu inteleg intre min - max masina este in parametri.
-
- Posts: 183
- Joined: 24 Jul 2018, 15:43
- Auto: Sportage 2019,1.6L DSL,DCT
- Location: Bucharest
Re: Over and out
Dupa o revizie pun antigel concentrat fix pana in dreptul semnului MAX.
In 10.000 km( 4-5 luni) e cam cu 2-3 degete sub MIN.Cum revizia oficiala e la 15k daca as astepta probabil ca as avea antigel doar pe fundul vasului de expansiune.
La revizie in service se completeaza cu antigel daca esti sub minim si nu sunt costuri suplimentare. Oricum intra in atributiile tale sa urmaresti nivelul lichidelor si sa pui antigel daca scade sub minim (vezi manualul).Daca o sa ai probleme pe garantie la sistemul de racire si or sa vada ca nu ai pus antigel sau ca esti mult sub minim cu siguranta vor comenta dar nu am citit pana acum de garantie refuzata pe motiv de lipsa antigel.
La ulei cel putin la mine nu a scazut niciodata ba chiar de multe ori pun in service ulei un pic peste maxim iar la urmatoarea revizie tot pe acolo sunt.
In 10.000 km( 4-5 luni) e cam cu 2-3 degete sub MIN.Cum revizia oficiala e la 15k daca as astepta probabil ca as avea antigel doar pe fundul vasului de expansiune.
La revizie in service se completeaza cu antigel daca esti sub minim si nu sunt costuri suplimentare. Oricum intra in atributiile tale sa urmaresti nivelul lichidelor si sa pui antigel daca scade sub minim (vezi manualul).Daca o sa ai probleme pe garantie la sistemul de racire si or sa vada ca nu ai pus antigel sau ca esti mult sub minim cu siguranta vor comenta dar nu am citit pana acum de garantie refuzata pe motiv de lipsa antigel.
La ulei cel putin la mine nu a scazut niciodata ba chiar de multe ori pun in service ulei un pic peste maxim iar la urmatoarea revizie tot pe acolo sunt.
Re: Over and out
Pai si atunci "da-i blana", care-i problema?
Eu iau masina noua si mi asum devalorizarea ca sa ii dau bice, nu sa stau sa ma gandesc la ulei si alte lichide, in afara de berea de pe plaja
Ce-i drept aici in BE imi dau masina la schimb, daca sta in service, chiar si pt revizie am cerut dar am platit, parca 25 euro.
Eu iau masina noua si mi asum devalorizarea ca sa ii dau bice, nu sa stau sa ma gandesc la ulei si alte lichide, in afara de berea de pe plaja
Ce-i drept aici in BE imi dau masina la schimb, daca sta in service, chiar si pt revizie am cerut dar am platit, parca 25 euro.
Re: Over and out
ca sa nu ne plictisim, si sa fim corecti - sursa whatcar.com:
Least reliable family SUVs - 1. Range Rover Evoque (2011-2019) - Reliability rating 82.8%
What went wrong? Bodywork 12%, brakes 12%, engine electrics 8%, non-engine electrics 8%, air-con 6%, engine 6%, battery 2%, fuel system 2%, infotainment/sat-nav 2%, suspension 2%
Reliability for family SUVs aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. BMW X1 petrol 2015-on 98.1%
2. Skoda Karoq petrol 2018-on 97.9%
=3. Vauxhall Mokka petrol 2012-2019 97.7%
=3. Mercedes GLA 2014-2020 97.7%
5. Volvo XC40 petrol 2017-on 97.5%
=6. Suzuki SX4 S-Cross 2013-on 96.7%
=6. Skoda Karoq diesel 2018-on 96.7%
=8. Kia Sportage 2016-on 96.4%
=8. Volvo XC40 diesel 2017-on 96.4%
10. BMW X1 diesel 2015-on 95.6%
Weekend placut!
Least reliable family SUVs - 1. Range Rover Evoque (2011-2019) - Reliability rating 82.8%
What went wrong? Bodywork 12%, brakes 12%, engine electrics 8%, non-engine electrics 8%, air-con 6%, engine 6%, battery 2%, fuel system 2%, infotainment/sat-nav 2%, suspension 2%
Reliability for family SUVs aged up to five years old
Rank Make and model Score
1. BMW X1 petrol 2015-on 98.1%
2. Skoda Karoq petrol 2018-on 97.9%
=3. Vauxhall Mokka petrol 2012-2019 97.7%
=3. Mercedes GLA 2014-2020 97.7%
5. Volvo XC40 petrol 2017-on 97.5%
=6. Suzuki SX4 S-Cross 2013-on 96.7%
=6. Skoda Karoq diesel 2018-on 96.7%
=8. Kia Sportage 2016-on 96.4%
=8. Volvo XC40 diesel 2017-on 96.4%
10. BMW X1 diesel 2015-on 95.6%
Weekend placut!