Pret revizii....

Inclusiv campaniile de rechemări
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Sa zicem ca de preturi pentru consumabile si alte piese o sa ma pot interesa eu la o sursa autorizata ;) Insa mai intai trebuie sa fie definitivate de la importator ... :(
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Am vb mai devreme cu cineva de la reprez Kia CT si mi'a spus ca deocamdata nu au primit nimic oficial legat de revizii.
Deja mi se par batuti in cap cei care ar trebui sa se ocupe cu asa ceva. La 2 luni de la lansare, inca sunt in pom ... in varf de tot :(
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

ticalos wrote:E normal ca in lipsa de altceva,sa fie luate in considerare preturile date de AutoE.Totusi nimeni nu se intreaba de ce preturi asa mari la placutele de frana.Si nici de ce nu apare schimbul acestora in planul de revizii.In 90000 km,eu zic ca cel putin de 2 ori trebuie sa schimbi placutele si sa dai 300 E pe o revizie,mi se pare mult.Incet-incet,apar secretele acestei garantii asa de mari.
In planul de revizie apare sub forma "verificarea lor si daca este cazul schimbarea acestora" uzura lor este in functie de modul de condus diferit in functie de fiecare. Nu poate sa impuna schimbarea acestora la un nr. fix de km parcursi. Pt foarte multe componente este valabila chestia aceasta - verificarea starii componentei si daca se impune schimbarea acesteia.

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 978
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Post by Gerula »

Graficul ala de revizii se refera la un motor de 2 l benzinar, al cui? Al unei KIA evident, dar care, ca doara nu Cee'd.
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

buggyba
Concret
Posts: 420
Joined: 27 Jun 2007, 14:31
Auto:
Location: Ploiesti

Post by buggyba »

Mie mi-au spus asa de la dealer Mit Motors:

1. Revizii la 15k pt benzina la 10k pt motorina
2. 110 euro pt benzina si 190 euro pt motorina (ambele TVA inclus)
3. La 60k schimbat distributia - revizie de 300 de euro.

Daca m-au mintit, va mint si eu pe voi. :)

nicul
ideolog
Posts: 215
Joined: 31 May 2007, 22:05
Auto: -
Location: --

Post by nicul »

Deja ma simt mai bine ca am comandat benzina... Dupa un scurt calcul observam o diferenta de 1100 euro numai intre revizii.

corbu33
Posts: 65
Joined: 19 May 2007, 10:28
Auto:

Post by corbu33 »

e teapa cred ca habar nu are delaeru ala care ti-a spus

revizia la kit-ul de distributie o faceam eu care aveam supernova la 60k dar la ceed cu atat mai mult la cel diesel este la 120k GARANTAT ! so.. bad info ! no offense !

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Si la Renault tot din 60 in 60k km se face schimbul distributiei. Cel putin asa e la dCi'uri. Deci ... nu vad de ce esti asa convins ca la Cee'd va fi abia la 120. Decat daca e pe lant ... insa asta e subiect de alta telenovela deja :D

Aiurea insa daca de la 20k s'a scazut la 10k - interval pentru reviziile la diesel. In acest caz, tinand cont si de diferenta de pret pentru revizii si de diferenta de achizitie, diesel'ul nu prea mai e avantajos decat la ff multi km ... poate nici macar atunci :) Dupa ce o sa primim mai multi masinile (mai ales benzinare) si o sa putem determina niste consumuri medii, chiar o sa fac un calcul sa vad in cati km s'ar amortiza investitia intr'un diesel
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

catalin2804
Posts: 241
Joined: 16 May 2007, 00:09
Auto:
Location: Suceava

Post by catalin2804 »

de obicei la masinile cu distribuia pe curea se face din 60k in 60k. La fiat grande punto tot asa este la 60k sau 2 ani. La cele pe lant se face dupa 150k. Tot la gp se face la 250k cele pe lant.

P.S. : GP-ul a fost masina care am vrut sa o iau pana a aparut ceed-ul. :)
Cee'd 1.4 So Red Ltd. Edition

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Fratilor exista manualul masinii in ungureste si din el reiese ca schimbarea se face la peste 120.000 de km(nu stiu exact ca nu am acces la el acum).
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige

alexcercel
Moderator
Posts: 189
Joined: 28 Jun 2007, 16:42
Auto:
Location: Vaslui
Contact:

Post by alexcercel »

Salut,

Eu am intrebat la dealer si mi-a zis asa:

- benzina 15k sau 1 an
- motorina 20k sau un an
- daca masina e folosita in conditii extreme (taxi, praf mult, etc) reviziile ar fi bine sa fie facute la intervale de doua ori mai scurte (de ex. 7,5K sau 10k).

1k=1.000 Km

Alex
Cee'd LX Best 1.4 Machine Silver :: B-70-YIM
>> Jurnalul bordului meu :D <<
Minisite Design

kokolino
Procuroru'
Posts: 551
Joined: 19 Jun 2007, 10:45
Auto:

Post by kokolino »

MihaiM wrote:pt ulei 15 mii e mult rau de tot.
si daca e ulei sintetic? nu crezi ca tine mai mult? :)

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Un lucru stiu sigur. Modul de intreinre al motorului se vede dupa destule zeci de mii. De aceea, intrucat vreau ca si dupa suta de mii sa ma bucur de toti cei 109 cai si de tot cuplul, voi incerca sa schimb uleiul de cum da semne de uzura. Si sunt sigur ca acestea vor aparea mult inainte de 15k. Asta nu insemna ca nu ar mege 15k cu un schimb, dar eu vreau sa fie uleiul mereu proaspat.
Asta ar fi la capitolul "asa vreau io" :)

Tehnic, daca ne gandim ca prin motor trec 10500 litrii de aer pentru fiecare litru de benzina, gandindu-ne la ce praf e prin Bucuresti cel putin, eu cred ca merita sa golim droaia de particule care scapa de filtrul de aer, mai devreme de 15k. Apoi, momentul ideal al schimbarii uleiului nu tine doar de numarul de kilometrii parcursi chiar daca acesta e cel mai important reper. Mai conteaza numarul de porniri la rece, calitatea caburantului stilul de mers si altele. Iar un lucru e sigur, toate acestea sunt in general in defavoarea motorului. Uite, tu zici ca mergi sportiv, benzina zice toata lumea ca e proasta, praf avem din belsug, de ce sa chinuim motoarele tinandu-le inmuiate in zeama arsa plina de impuritati?

Fireste ca fabrica stie ea ce stie cand spune 15k dar eu cred ca forteaza nota pentru a iesi cu oferte cat mai atractive pt clienti (costuri de exploatare reduse)si mai cred ca fac in asa fel incat motorul sa nu aibe probleme cat e in garantie. Mai sunt convins ca la 150.000km rata de comprestie a unui motor astfel intretinut va dezvalui lipsa a o gramada de cai si de cuplu, fata de un motor mai ingrijit putin.

Totusi, un orar de intretinere lejer imi convine pentru situatiile in care din varii motive nu pot schimba uleiul si nu pierd garantia. Dar voi cauta sa schimb uleiul mai devreme de 15k.

Imi pare rau ca nu pot atasa niste poze edificatoare (prea incomod cu imageshuk sau wikiupload)

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

uite aici cate ceva despre ulei

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”