KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Inclusiv campaniile de rechemări
mariobv
Posts: 3
Joined: 09 Feb 2015, 15:01
Auto: KIA CEED Best 1,4

KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by mariobv »

Intrucat Kia Romania nu a binevoit sa-mi dea niciun raspuns la sesizarea mea facuta acum aproximativ o luna de zile pe siteul lor (http://www.kia.ro) , o postez aici pentru a vedea si altii cum isi trateaza clientii atunci cand li se semnaleaza o problema: prin tacere si nepasare!

"Buna ziua!

Astazi am gasit acest site si modalitatea de a comunica aici cu dumneavoastra.
Am achizionat in luna Mai 2008 1 masina Kia Ceed 1,4 Best (benzina) si in prezent ma confrunt cu urmatoarea problema:
La inceputul lunii Noiembrie 2014 am efectuat o revizie la Dealer-ul MARTAX GROUP Brasov (schimbat ulei, filtre ulei, are, polen si placute frana).Ulterior acestei revizii (coincidenta sau nu) am constatat ca motorul nu se mai accelereaza corespunzator, respectiv la turatii de aproximativ 2000-2500 rot/minut, motorul are o usoara tendinta de infranare (sau rateu, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul).
M-am reintors cu masina la Martax explicandu-le despre ce e vorba.Mi-au recomandat sa schimbam bujiile.Le-am inlocuit si am plecat cu masina in teste.Masina se comporta la fel si mecanicul a recunoscut ca are o problema.
In urma verificarii motorului au ajuns la concluzia ca lantul de distributie este defect si trebuie inlocuit. Mi-au explicat ca masina va ramane la ei si intrucat este in garantie au nevoie de acceptul dumneavoastra pentru inlocuirea lantului de distributie.Dupa 2 zile am fost anuntat ca totul este in regula, lantul de distributie a fost inlocuit si pot ridica masina.
Dupa ce am ridicat masina, in drum spre casa am constatat ca masina se comporta la fel ca si inainte de reparatie. M-am reintors dupa cateva zile la service si mi-au spus ca ar trebui sa-mi scoata toata benzina din masina (posibil sa fi fost urme de apa in benzina).S-a facut si acest lucru si am alimentat cu o benzina superioara calitativ. Fara niciun rezultat, masina se comporta la fel de prost.
In final mi-au comunicat ca nu au ce sa-i mai faca si am ramas pana in ziua de astazi cu aceasta problema, nu grava, dar deranjanta pentru mine care am condus aceasta masina cu mare placere timp de 6 ani si jumatate.
Ce mi s-a parut frapant este faptul ca nu am nicio dovada ca lantul de distributie a fost inlocuit sau nu.Nu s-a notat in carnetul de service al masinii sau in alt document aceasta inlocuire de piesa in garantie cum ar fi fost normal.Banuiesc ca si la aceasta inlocuire ar fi trebuit sa primesc un termen de garantie.Nr. masinii este BV-40-.....
Va solicit o verificare daca s-a facut aceasta inlocuire de piesa sau orice alt sfat ar fi de ajutor pentru rezolvarea problemei cu care ma confrunt.
In luma decembrie am fost cu masina si la service-ul AUTO KINO Brasov explicandu-le problema cu care ma confrunt.In urma verificarilor mi-au comunicat ca nu au gasit nicio problema la masina.
Cat timp masina este in garantie, nu ma pot adresa unui alt service neautorizat KIA pentru vreo reparatie (nu vreau sa pierd garantia).
Daca este nevoie de alte informatii care sa sustina cele scrise de mine, va rog sa ma contactati.
Va multumesc pentru analiza si un raspuns referitor la cele semnalate.
Cu stima,

M.D. "

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by eugenflorinmanea »

Incearca sa scrii direct pe adrese de email personale.
Sau suna la centru.
Sau cel mai bine..da o fuga in Bucuresti cu masina la Mit sau IMG.
SAAB 9-5

mariobv
Posts: 3
Joined: 09 Feb 2015, 15:01
Auto: KIA CEED Best 1,4

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by mariobv »

Multumesc de sfat, Eugen, dar cand oferi clientului o modalitate de contact pe site, ca firma serioasa ce te consideri, iei in seama reclamatiile pe care le primesti. Macar un: "o sa analizam, o sa verificam,etc....". Dar nimic!!!!!

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by eugenflorinmanea »

Pana una alta ei raman cu rusinea, dar tu ramai cu masina stricata- avantaj ei.
Maine poimaine iese si din garantie si bye bye.
Ia atitudine daca vrei sa rezolvi problema.
SAAB 9-5

catalinos
Posts: 80
Joined: 21 Feb 2014, 21:20
Auto: Kie Ceed 1.4 CB
Location: Sector 4, Berceni

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by catalinos »

mariobv wrote: "La inceputul lunii Noiembrie 2014 am efectuat o revizie la Dealer-ul MARTAX GROUP Brasov (schimbat ulei, filtre ulei, are, polen si placute frana).Ulterior acestei revizii (coincidenta sau nu) am constatat ca motorul nu se mai accelereaza corespunzator, respectiv la turatii de aproximativ 2000-2500 rot/minut, motorul are o usoara tendinta de infranare (sau rateu, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul)."
Vezi sa nu fie vreo revizie de genul asta.
Kia Ceed 1.4 ED, 2008, ODO 93.000 Km.

mariobv
Posts: 3
Joined: 09 Feb 2015, 15:01
Auto: KIA CEED Best 1,4

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by mariobv »

catalinos wrote:
mariobv wrote: "La inceputul lunii Noiembrie 2014 am efectuat o revizie la Dealer-ul MARTAX GROUP Brasov (schimbat ulei, filtre ulei, are, polen si placute frana).Ulterior acestei revizii (coincidenta sau nu) am constatat ca motorul nu se mai accelereaza corespunzator, respectiv la turatii de aproximativ 2000-2500 rot/minut, motorul are o usoara tendinta de infranare (sau rateu, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul)."
Vezi sa nu fie vreo revizie de genul asta.
Era bine daca scapam cu asta...filtrul e ok.
Mersi, oricum!

dorow
Posts: 9
Joined: 18 Jan 2009, 01:04
Auto:

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by dorow »

Eu am avut o problema la service-ul MIT MOTORS INT din Baneasa, la o revizie de acum un an mi-au pus un set de placute spate originale, am platit o gramada de bani bineinteles, ca sa nu ma zgarcesc cand vine vorba de siguranta, iar anul acesta la o noua rezivie au descoperit ca acele placute puse de ei din stocul lor erau mai uzate decat cele de pe fata, care aveau 7 ani. Plus ca erau angajati noi fata de anul trecut, nu mai recunosteau nimic, si ziceau ca s-au uzat din cauza ca mi-a intrat mizerie la placute, si a stat prea mult timp in parcare. Cred ca explicatia lor sfideaza orice bun simt. Nu recomand service-ul KIA din Baneasa, sunt oameni neprofesionisti si trateaza clientii cu nepasare, fix cum scrie in titlul topicului.
Am facut o plangere la ANPC pentru problema mea, poate ii mai calmeaza, sper!

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: KIA isi trateaza clientii cu nepasare

Post by Ogy »

eugenflorinmanea wrote:Pana una alta ei raman cu rusinea, dar tu ramai cu masina stricata- avantaj ei.
Maine poimaine iese si din garantie si bye bye.
Ia atitudine daca vrei sa rezolvi problema.
Avantaj ei...pe moment!
Pe mine m-au pierdut. Poate doar sa ma mut in alta tara sa-mi mai cumpar kia. Pacat de masinile pe care le produc.

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”