Page 2 of 3

Posted: 27 Jun 2008, 18:31
by spdblue
Hmmm!!! Card de asistenta rutiera nationala si internationala?! Suna bine, dar fara efect. Firmele care se respecta acorda de la bun inceput acest lucru.
Sa nu mai vorbim ca pentru cei ca mine, care si-au luat masina anul trecut, suntem trecuti la capitolul pierderi...adica nu vom primi deloc.
Legat de Martax, cum spunea si @poolshark, masina asta se vinde singura.

Cred ca le-am trimis suficienti clienti pe cap, care au cumparat cee'd-ul datorita modului cum l-am prezentat, cum le-am vorbit despre el, fara sa le ascund avantajele sau dezavantajele cumpararii si folosirii unui astfel de model. Mai mult decat atat, adresa clubului nostru a fost vizitata constant de cei care acum conduc sau vor conduce acest autoturism.

Cam nastrusnic sa fii in pana de inspiratie. Extrem de neplacut sa nu-i tratezi pe clienti cu respect si sa-i duci cu "zaharelul". In Romania, se pare ca mai merge. Pacat.

Sper, ca aceste probleme sa dispara odata. Drum bun si numai bine.

Posted: 30 Jun 2008, 22:07
by petry_1776
Mda, eu cand sun d-nul Bejan imi spune ca cei de la Bucuresti n-au trimis. Maine poate dau si eu un telefon de control la bucuresti, dar ma indoiesc ca-mi vor da pe cineva competent. :evil:

Posted: 01 Jul 2008, 00:39
by Arnold12
Daca vrei sa rezolvi ceva te duci la Mit Motors la ora 09:00 si le spui ca nu pleci pina nu rezolva problema.

Posted: 04 Jul 2008, 21:14
by Joco
"! Numai s? nu p??e?ti ca mine: dup? 2 luni ?n care nu mi-au rezolvat o problem? cu tetiera, care nu avea zim?i de blocare pe pozi?ie, nici m?car nu m-au sunat, eu am dat un email la Coreeni. La care cei de la martax m-au sunat imediat ?i un "domn".....de acolo......m-a amenin?at c? trimite pe cineva ?i-mi face atelierul "varz?!" Dar ?n afar? de asta mi-a mai explicat, c? prima dat? c?nd mi-am deschis gura ?tia c? o s? am ceva de comentat, ca to?i din jude?ul Covasna.....
Atunci i-am cerut s?-?i cear? scuze, c? nu este frumos s? m? jigneasc?, dar scuzele le a?tept ?i acum. Din ?nt?mplare la discu?ia respectiv? a putut s? asiste ?i c??iva martori, fiind ?n atelierul meu, pentru c? av?nd un N70 am dat pe difuzor exterior! Nu mai a?tept nici o scuz?....?ns? tot m? g?ndesc c? poate chiar este ?n stare ?i d? foc la atelier, sau ?tiu eu ce-i poate s? treac? prin cap. Pentru orice eventualitate am depus un memoriu ?ntr-un loc sigur ?n cazul ?n care s-ar ?nt?mpla ceva...-:(((

P?n? la urm? au schimbat tetiera din scaun cu alta nou?, nu vreau s? comentez petele de mizerie de pe husele de pe scaun, peste care au pus la loc f?r? jen? husele mele de protec?ie.

Deci g?nde?te-te bine ?nainte s?-i reclami....!

Posted: 25 Jul 2008, 17:30
by petry_1776
Nu mi-e teama de ei.

@Arnold12 Din pacate nu pot face asta pentru ca ar insemna sa-mi pierd o zi degeaba si nu ma plateste nimeni pt asta. Gasesc eu o solutie... :twisted:

Posted: 25 Jul 2008, 20:22
by Joco
Nici nu e vorba de Tine-:) ci de mine...

Joco

Posted: 25 Jul 2008, 20:41
by spdblue
Ei, astai culmea!!!! Sa fii amenintat, sa ai martori si sa nu faci nimic. Nu stiu de ce, dar chestia asta chiar ma enerveaza.
Oameni buni, ceea ce au facut cei de la Martax se cheama infractiune. Pai normal ca se vor comporta in continuare la fel, in mare parte datorita si noua.

Eu am patit ce am patit cu cee'd-ul din cauza grindinii. Am fost o data la service si desii au fost extrem de amabili, ca de fiecare data de altfel, nu mi-au oferit nicio alternativa pentru a readuce masina la starea initiala.

Asa ca, dupa ce am sa-i calc repetat, daca ma vor desconsidera, am pregatita o strategie ce o sa doara. Iar primul lucru, le voi cere o hartie ca nu pot sa-mi repare masina. Daca nu o primesc, nu le va fi bine.
Nu cred ca daca ne cerem drepturile si nimic mai mult trebuie sa ne lasam calcati in picioare de oameni a caror mentalitate este pierduta in negura timpului.

In ritmul acesta, nu exclud sa-mi fac reviziile la Bucuresti, sau poate se deschide o data reprezentanta cealalata din Bv. si atunci avem un pic de concurenta.

Drum bun si numai bine.

Posted: 25 Jul 2008, 21:42
by Joco
@ spdblue "Ei, astai culmea!!!! Sa fii amenintat, sa ai martori si sa nu faci nimic. Nu stiu de ce, dar chestia asta chiar ma enerveaza.
Oameni buni, ceea ce au facut cei de la Martax se cheama infractiune. Pai normal ca se vor comporta in continuare la fel, in mare parte datorita si noua."

Cu asta sunt și eu de acord. NOI suntem de vin?! ?ns? ?n acest caz eu nu doream altceva dec?t s?-mi cear? scuze. At?t. Dar acest lucru ține de nivelul de civilizație al respectivului. Mie nu-mi place cearta și nu vreau s? intru ?n labirintul infinit al justiției. De aceea nu am f?cut altceva dec?t, am f?cut un memoriu ?nregistrat la notatriat semnat de martori pe care l-am depus la un biruo de avocatur?.
?n caz c? se ?nt?mpl? ceva s? fie la ?ndem?n

Posted: 26 Jul 2008, 22:58
by spdblue
@Joco, buna ideea cu memoriul acela. Este o idee, numai sa nu se intample ceva dupa ce se prescrie fapta.
Nu sunt pesimist, insa imi este ciuda ca se intampla asa ceva.
Am umblat ceva zilele acestea si sunt cel putin 4 dealeri care au sistemul by back in functiune si care imi mai fac si discount la masinile lor, doar iau vreuna. Mai vedem.
Drum bun si numai bine.

Posted: 18 Aug 2008, 01:04
by Joco
Cînd spui de sistemul by back te referi la alte mărci sau la alți dealeri? Vrei o altă mașină sau o altă sursă dar tot KIA-:)?
Să ști că sunt foarte mulțumit de mașină. După ce m-am obișnuit cu plaja de cuplu diferită față de ce am avut pînă acum și am adoptat un alt stil de condus, mașina mă încîntă. Dacă am avea și servis ca lumea la KIA......chiar că nu m-ar tenta nici o altă mașină.
Eu vorbesc zilnic cu foarte mulți posesori de mașini de diferite mărci, văd de peste 18 ani problemele multor mărci și pot să spun că singurul lucru de care se tem oamenii este servisul! la care sunt obligați să meargă în garanție. Mulți ar cumpăra KIA ! DACÄ‚ ar fi convinși că cei care vor lucra la mașinile lor vor fi profesioniști, nu vorbesc de alte lucruri care țin de comportament.

Acum că se apropie revizia de 15.000 de km sunt curios cum va fi....tare mă gîndesc să fac revizia în Germania, că oricum am un drum in septembrie.
Singura problemă ar fi ca să depășesc pînă atunci limita de 15mii, și astfel voi fi obligat să fac revizia aici....adică voi trece prin trei țări și practic pot s-o fac în oricare țară. Oricum pînă atunci dau telefon la ei în Brașov și văd cum reacționează....
Joco

Re: Nemultumire MARTAX BRASOV

Posted: 19 Aug 2008, 21:28
by spdblue
@Joco, sunt nemultumit de faptul ca cei de la Kia nu au dezvoltat sistemul de buy back. De masina sunt foarte multumit. In plus sunt nemultumit de faptul ca fata de alte firme concurente la care am fost pentru a-mi rezolva problema cu cee'd-ul afectat de grindina, cei de la Martax nu mi-au oferit alternative. In reste pot sa spun ca sunt politicosi. Dar asta este o alta poveste. S-a mai deschis o reprezentanta Kia Bv. pe Calea Bucuresti. Sa vedem ce va fi.

Drum bun si numai bine.

Re: Nemultumire MARTAX BRASOV

Posted: 19 Aug 2008, 21:56
by Joco
Deja s-a deschis?

Joco

Re: Nemultumire MARTAX BRASOV

Posted: 20 Aug 2008, 00:06
by Clauds
Joco wrote:Deja s-a deschis?

Joco
DA - s-a deschis ... am fost eu azi.

Re: Nemultumire MARTAX BRASOV

Posted: 28 Sep 2008, 00:29
by Joco
Am fost si eu inainte sa plec la Frankfurt. Acolo am facut revizia! Este OK!

Joco

servire comunista ala martax

Posted: 24 Oct 2008, 12:30
by nero
Mai baieti, eu am mai spus-o si altora, atata vreme cat Martax nu are concurenta trebuie sa va asteptati la ce e mai rau. Bine ca acum putem sa ne facem reviziile la Iatsa.
Daca chiar vreti sa aveti parte de un tratament bun din partea personalului , mergeti in noul Showroom de pe calea Bucuresti, am un sorento pe firma si as vrea sa imi mai iau un pro cee'd dar decat sa il iau de la martax prefer sa ma duc la zilina sa il iau de la fabrica.

ne vedem pe strada
multa bafta