Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Inclusiv campanii de rechemări.
User avatar
Faust
Posts: 493
Joined: 18 Jan 2020, 21:13
Auto: KIA Sportage GT-line AWD
Location: Băneasa

Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by Faust »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT

Fan motoare supraalimentate pe benzină .

aqua
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2017, 12:55
Auto: T-GDI/GTLine
Location: Bucuresti

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by aqua »

pentru problema cu rola ar putea fi ceva sanse reale de succes, desi nici acolo nu e sigur, pentru DCT putin spre deloc
una e problema DCT, care deranjeaza confortul utilizatorului si care pana la urma se mai schimba in garantie, deci producatorul isi onoreaza obligatia

cu totul alta e problema cu rola care intr-adevar afecteaza functionarea totala a motorul si pune in pericol siguranta soferului chiar si schimbata, depinde de abilitatea avocatului sa expuna problema si consecintele grave ale unei defectiuni in mers pentru ca niciun utilizator nu este obligat sa aiba inclinatii tehnice sau sa citeasca forumuri sa fie constient de problema asta inainte sa se intample ceva
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT

User avatar
Faust
Posts: 493
Joined: 18 Jan 2020, 21:13
Auto: KIA Sportage GT-line AWD
Location: Băneasa

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by Faust »

aqua

Și cu ambreiajele este la fel cum este cu rolele alea, nu este vorba doar de confort, nu este normal ca în 50....80000km să schimbi de 2..3 ori discurile de ambreiaj, se schimbă cât mașina este in garanție, problema este fiabilitatea.
Cei care merg pe "este în garanție și se schimbă", probabil că nu au habar ce înseamnă fiabilitatea unui bun de folosință îndelungată.
Eu sunt foarte curios ce vor spune cei care cumpără modelul nou, variantele cu 7DCT sau dacă vor avea în continuare probleme cu rola aia, nu înțeleg alegerea lor, de ce să cumperi ceva despre care știi că are probleme de fiabilitate, poate că sunt unii care nu se informează când cumpără ceva, își merită soarta.
Nu cobesc dar după modul de funcționare.... tare cred că vor fi probleme și cu noul iMT, ambreiajul ălă inteligent care o să patineze la fiecare cuplare
.

https://blog.bestride.ro/tehnic-2/trans ... ctioneaza/

O complicație..... pentru o reducere de 3% a CO2.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT

Fan motoare supraalimentate pe benzină .

aqua
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2017, 12:55
Auto: T-GDI/GTLine
Location: Bucuresti

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by aqua »

e suficient sa citesc ca opreste motorul pe perioade scurte in mers la 125 km/h :mrgreen: , apoi reporneste si tot asa, face omleta si toate cele si nu m-as baga la asa ceva, imi da ceva nesiguranta
ca si la MH, orice e nou ar fi bine sa se astepte o perioada pana sa iasa la suprafata eventualele probleme insa depinde cum te prinde momentul cand vrei sa iei si tu o masina, cand tre sa iei o decizie parca nu ai mai astepta 2, 3 ani sa vezi cat de fiabila va fi
producatorii arunca orice pe piata in batalia asta de incadrare in norme de poluare, si daca e sa nu iasa ce trebuie si le asuma in garantie, la fel cum e SS care mie mi se pare inutil si chiar sursa de probleme in timp, l-am folosit de curiozitate de 2, 3 ori in cei 2 ani si poate sa mi zica KIA ca electromotorul e facut pentru nu stiu cate mii de porniri, ca suportul de motor e altfel proiectat, bla bla, ca pe mine nu ma convinge pentru jumate de litru economie sa il frec, ca ei l-au implementat doar sa iasa la noxe motorul si de aia nici nu exista solutie sa il dezactivezi permanent

eu cand am luat DCT citisem destul despre el, problemele lui, dar am luat in calcul ca in oras la tiparul meu de traseee nu merg atat de rau in aglomeratie incat sa il innebunesc, pana acum cel putin n am avut probleme, are 30 de mii
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT

User avatar
Faust
Posts: 493
Joined: 18 Jan 2020, 21:13
Auto: KIA Sportage GT-line AWD
Location: Băneasa

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by Faust »

Cei cu iMT vor avea un start/stop continuu.
Sunt curios câți s-au gândit cât o să patineze ambreiajul iMT când mașina rulează cu 90...100km/h, cand repornește motorul termic, patinarea ambreiajului preîntâmpina șocul în transmisie, mai sunt și alte "defecte" dar...... să le descopere alții în timp.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT

Fan motoare supraalimentate pe benzină .

bogdanescu03
Posts: 138
Joined: 20 Feb 2021, 23:45
Auto: Sportage 1.6 diesel MT GT Line
Location: Romania

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by bogdanescu03 »

@Faust iMT nu va avea start stop continuu. In modul sport se dezactiveaza automat. Si din ce am mai citit, in momentul in care dezactivezi start stopul clasic, se dezactiveaza si cel inteligent. Acum sa ne mai confirme si cei care au modelul cu iMT...

User avatar
Faust
Posts: 493
Joined: 18 Jan 2020, 21:13
Auto: KIA Sportage GT-line AWD
Location: Băneasa

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by Faust »

bogdanescu03

Partea proasta este că la KS5 a dispărut de pe bord butonul care dezactivează start/stop, trebuie să intri în setările mașinii de fiecare dată când vrei să dezactivezi start/stop.
Pentru unu ca mine, care urăște start/stop.... ar fi enervant să pierd timpul prin setări, eu imediat după e pornesc motorul dezactivez start/stop și activez auto hold, a devenit un automatism.
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT

Fan motoare supraalimentate pe benzină .

bogdanescu03
Posts: 138
Joined: 20 Feb 2021, 23:45
Auto: Sportage 1.6 diesel MT GT Line
Location: Romania

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by bogdanescu03 »

Pe versiunea Urban iMT este sigur pe bord, langa butonul de dezactivare ESP si langa frana de mana. Am vazut personal. Probabil dispare daca ai buton pentru portbagaj electric. La un GT line HEV cu portbagaj electric, nu am vazut buton start/stop. Oricum ar fi, butonul asta e necesar si daca nu ai iMT si e o prostie sa nu il ai la indemana (indiferent de versiune si de optiuni)

bogdanescu03
Posts: 138
Joined: 20 Feb 2021, 23:45
Auto: Sportage 1.6 diesel MT GT Line
Location: Romania

Re: Pentru cei care aveți probleme cu rola întinzătoare și ambreiajele de la 7DCT

Post by bogdanescu03 »

Am vazut acum ca la GT line, butonul de start/stop este pe consola centrala (langa butonul Drive Mode)

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”