Page 14 of 18

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 25 Oct 2018, 19:26
by Nesta3
Tot alea...le-am scos de la vanzare pentru ca nu au starnit interes

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 25 Oct 2018, 20:40
by DMSorin
ionutz wrote:Între timp mi-a venit si mie cartea pt 1.6 Tgdi 4x4 AT, facelift ,cu frana de mana electrică si sunt in carte trecute toate dimensiunile 16, 17,18 si 19.

Salut, nu scrie ceva legat de cele pe 16” ca nu sunt valabile daca auto este dotat cu frana electrica? In certificatul de conformitate parca?
Ms!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 26 Oct 2018, 07:59
by ionutz
In certificatul de conformitate nu m-am uitat (m-am uitat doar in CIV), dar o sa ma uit diseara si voi pune si poze

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 27 Oct 2018, 09:05
by ionutz
Atasat poze cu dimensiunile jantelor => 1.6 Tgdi 7DCT 4x4 (frana mana electrica)

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 12:35
by Fraierica
Prima revizie 1 an / 15000 km
Km actuali : 10000.
Vechime masina: 3 luni si 15 zile
Inainte de revizie s-a facut plinul la AdBlue, antigel si au fost puse gume de iarna pe 19 inch Barum Polaris 5 dot 2018. Am pastram jantele originale , sunt prea frumoase ca sa stea ascunse in garaj 6 luni.


Locatie : Mit Motors Baneasa: 760 RON
Ulei Mobil + 1 bidon rezerva
Filtru ulei
Filtru polen
Filtru aer
Fara update la Navi. Apple Carplay rules, Waze merge impecabil si chiar il recomand.

Durata revizie : 1:30 H


Consum in oras sezon rece + gume iarna: 7.5 %
Consum in oras sezon rece+ gume iarna+ traffic bara la bara Baneasa-Unirea: 9%
Consum extern sezon rece + gume iarna: 6.8 % mers legal ( 60% autostrada- 40 % DN )

Best car ever...da inca mai papa antigel ( 50 ml la 1000 km). Cred ca toate papa dar nu le observati voi.
In ritmul asta dupa 2 ani schimb masina si abia astept sa vad e-Niro EV sau un Sportage PHEV.

Toate bune.

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 12:58
by adrian deleanu
Bună ! La mine, dieselul de 2 litri, 136 cp, 4x4, manuală, varianta septembrie 2017, am completat zilele trecute cu antigel, după 25.500 km și peste un an. Am pus până în 200 ml, zic eu, ochiometric, uitandu-ma cât s-a dus din sticla. In borcan era aproape de minim. Conduc intre 2000 și 2250 ture. Cred că în perioada asta a făcut și două regenerări ale filtrului de particule. Consumul e in jur de 7 litri. Când aproape de 6,9 când aproape de 7,1. La ultimul full a ieșit 7,01. Regim mixt, cam fifty-fifty urban/extraurban.

Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 15:00
by Fraierica
Deci dupa 25000 aveai aproape de minim( la cald sau la rece? Daca era la cald inseamna ca la rece erai bine sub minim) , iti garantez ca atunci cand a iesit din reprezentanta de noua aveai la rece cam un deget peste plin nu? inseamna ca in 25k ti-a luat cam 1 L de antigel.Asta in conditiile in care la revizie cei de la service nu au mai completat cand au vazut ca esti pe minim cu el.
Am avut masini care in 30k nu au scapat nici macar 50 ml de antigel... despre ce vorbim. Nu pot intelege de ce papa asa antigel, nu e grav insa e consum maricel si nu prea inteleg de ce... ori nu sunt aerisite in fabrica ori se incing in draci motoarele astea.

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 15:27
by papux
Salut! Vin si eu cu aceiasi problema legata de antigel. Am masina din luna Mai (prefacelift) 1.6 Tgdi AWD si ieri m-am uitat prima data sub capota. Antigel cu o unghie sub minim. Am completat pana aproape de MAX cu apa distilata. Este vreo problema? Multam.

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 16:49
by Fraierica
Nu e nici o problema. Eu merg la rece cu un deget peste limita maxima. Am facut in service test la antigel si imi rezista pana la -40 grade. Daca ai pus pana la maxim inseamna cam 1 L de apa nu? Eu zic ca e ok, nu tre sa iti faci probleme. Ideea e sa te uiti la antigel din cand in cand ca sa stai linistit. Pana acum am vazut ca cei cu Diesel si cei cu benzinar turbo au sesizat treburile astea , nu am auzit de probleme la aspiratul pe benzina.Apropo cati km ai cu ea?

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 17:32
by adrian deleanu
Era la rece, după ce mașina staționase 24 de ore. Cred că acest consum e legat de stilul de conducere, un pic turat și de sistemul de evacuare a gazelor. Din ce am citit eu in cartea tehnică a mașinii, motorul meu de 2 litri și 136 cai, nu se încălzește, la prima cursă, decât după 16 km. Probabil că atunci când este motorul încălzit și o parte din gazele arse sunt preluate în sistemul de recirculare, ca așa scrie că se întâmplă, pentru încălzirea mai rapidă a aerului din afară, crește și măsura în care sistemul de răcire al motorului trebuie să actioneze, mai ales la temperaturi de peste 15 grade. Și pe undeva consumă antigel, deși nu scrie nicăieri...



Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 17:33
by adrian deleanu
Încălzirea după 16 km in regim de iarnă

Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 21:14
by papux
Multumesc pentru raspuns. Am pus cam 350g apa. (Daca nivelul lichidului de racire este scazut, adaugati suficienta apa distilata (deionizata) sau apa dedurizata aduceti nivelul la MAX, dar nu supra umpleti) luata din manualul masinii. Am 6k km.

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 16 Nov 2018, 21:30
by adrian deleanu
Azi am mai citit pe net. Dacă dați ,,evaporare antigel" sau ,,ce este antigelul" veți vedea că e consumabil. Dacă nu e schimbat, dupa un timp, la mașinile de la euro 5 in sus, pierde din proprietăți. E pe culori, în funcție de materialul din care e confecționat motorul, radiatorul și celelalte elemente ale sistemului prin care circulă. Are supapă de evacuare inclusiv la borcan. Asta înseamnă că la diesel, teoretic are și un coeficient minim de evaporare. Nimeni nu spune că nu trebuie completat la un anumit timp sau kilometraj. Trebuie să ne mai documentăm !


Trimis de pe al meu Lenovo P2a42 folosind Tapatalk


Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 17 Nov 2018, 09:26
by Morisca
Salut si sa o stapanesti sanatos !

As vrea sa-ti dau si eu un sfat legat de consumul de antigel. Eu la toate masinile pe care le-am avut, pierderea de antigel am avut-o doar cand ceva pe traseu a fost stricat, altfel.... se simte o scadere dupa 1-2 ani de folosire. Instalatia aia trebuie sa fie ermetica si sa reziste la presiune. Deci sigur tu ai o scapare pe undeva. Iti sugerez sa incepi cu capacul de la vas. Chiar daca nu e vizibil defect, daca are totusi un defect de fabricatie e posibil ca atunci cand masina e la maxim de temperatura sa pierzi apa prin evaporare pe langa capacul vasului. Bafta !

Re: Sportage Facelift 2019 GT Line 1.6L Diesel 136 HP, DCT, AWD, Penta Metal

Posted: 17 Nov 2018, 18:47
by radumelinte
Ca idee, si la mine la un rulaj de 8.500 km (2.0 diesel 185 CP) s-a dus la rece nivelul sub minim.