jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Totul despre al vostru Kia Sportage şi poze bineînţeles!
vladbuzdu
Posts: 125
Joined: 19 Apr 2016, 12:14
Auto: Kia Sportage 1.7 DSL

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vladbuzdu »

eu deja am 7500 in 4 luni cu Kia mea 1.7 Dsl
consum mediu 7.4 pe bord, mai mult de jumatate in afara orasului dar cu viteze si de 160-170 km constant(un drum spre mare)
in bucuresti consumul este in jur de 10 distanta Drumul Sarii- Stirberi Voda, trafic infernal. atat imi consuma si cealalta masina, VwPassat 19. tdi.
per total sunt foarte multumit de masina, chiar si in afara localitatii se misca foarte bine si nu imi pare rau ca am optat pentru acest motor. ramane de vazut cum se va comporta masina fara 4x4 si din acest motiv inca nu m-am decis ce anvelope sa imi cumpar.
se pare ca am sa fac ca nesta, iau pe 17 si le montez la reprezentanta.
si acum ce nu imi place la masina.
1. sistemul touch screen care nu are functia de mirroring si pentru ca folosesc waze-ul ca navigatie este aproape inutil.
2. problemele de vizibilitate laterala, care am inteles ca erau existente si la modelul anterior.de multe ori poate si din cauza faptului ca sunt mare am probleme cu vizibilitatea.
3. functionare cu intermitente in timpul convorbirilor a sistemului bluetooth. de multe ori nu sunt inteles.
4. in continuare mai ales acum cand ploua simt un mic zgomot de fier pe fier in momentul rotirii la maxim a volanului pe loc. cand am ajuns la reprezentanta nu a mai facut asa. :)))
ma gandesc la altele si le spun...cei cu motorul asta ce consum aveti prin bucuresti? ce alte lucruri nu va plac?

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

salut vlad!
ce chestie sa avem aceleasi masini si înainte de kia și acum(kia sportage 1,7 dsl și clasic cu opțiuni), și hai sa îți mai spun una tare și aceleași probleme dar și puncte tari la mașini
și eu am acel zgomot de care zici tu
la inceput am crezut ca mi se pare, nu are cum , mașina e noua și altele cu care ma îmbarbatam
la mine a inceput pe la 3500 km cam așa
nu este foarte pronunțat și nu mereu(doar la prima virare mai mare, nu neaparat la maxim, câteodata și la a doua)
eu merg destul de rar cu mașina, câteodata și la 2 saptamani și am crezut ca o fi ceva de la nefolosire pt mai mult timp, pâna s-or mai unge angrenajele pe acolo, eu stiu
dar nici nu am ce să le zic la cei de la kia pt ca pana ajung acolo nu mai face
o mai las asa și vad ce se întâmpla în continuare

același dezavantaj îl resimt în continuare prin lipsa androidului(nici nu ii mai dau drumul la navigatie)
consum 7,3 dar o cam ating
pe mine ma supara putin mersul mașinii intre 80-110 unde se simte ca nu are asa multa putere cum eram obisnuit la passat cu 140 cp si lucrul asta se observa pe drumuri cu o singura banda de mers(am intrebat la mit de un ciptuning și au zis ca e posibil la anul, acum nu)
dar in schimb sunt indragostit de mersul masinii în viteza 3, in oras, unde te poti baga fara nici o problema, stabilitate deosebita , urci orice bordura, este super in oras și pe autostrada, chiar și pe dn-uri
iar mie personal nici nu mi se pare ca are un consum mare, eu zic ca este mai mic ca al passatului(140 cp) în oraș, și nu are termen de comparatie la confortul si mersul in oras(extraordinar, dupa parerea mea)
daca stiam luam și start and go ca ar fi fost un avantaj, dar eu eram destul de hotarat sa nu prea merg cu masina in oras și să o folosesc mai mult pentru concedii

nu mi se pare ca nu are vizibilitate laterala dar eu am 1,75, iar manevrabilitatea, iarași numai de laudă. O parchez la milimetru fara nici o greutate cu senzorii și camera care merge destul de bine și noaptea
cel mai mult regret ca nu avem și noi la clasic chestia aia cu schimbatul fazei lungi automat pe timp de noapte ca la style

eu zic să mai așteptam putin cu problema asta la viraj, mai ales ca nici nu avem ce sa le spunem concret, sa vedem daca se agraveaza în timp, la mine nu se manifesta decat la inceput la primele viraje, dupa aceea liniste
nu stiu de la ce ar putea fi
apropo stii ceva de intalnirea de luna aceasta?

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

consum în bucuresti intre 7,5-10, depinde de ore dar ma cam bag, nu prea stau la semafor
in bucuresti in schimb se poate conduce și mai in forta daca doresti fara a se simti ca fortezi mașina, fata de drumurile alea de care spuneam eu cu o singura banda

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by Nesta3 »

EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

vladbuzdu
Posts: 125
Joined: 19 Apr 2016, 12:14
Auto: Kia Sportage 1.7 DSL

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vladbuzdu »

deci nu sunt singurul cu chestia asta...bine ca am mentionat acest lucru asa ca am sa urmaresc si cu mai mare atentie.
@vasile costin ca sa te necajesc un pic eu am style si intr-adevar faza cu LKS si sistemul automat al luminilor isi merita banii.
eu merg sambata la SAB sa vad si kia Niro si duminica la intalnire. daca ajungi..mai vb

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

din pacate, iarași nu pot ajunge la întâlnire
lucram în weekend
LKA nu prea ma intereseaza(imi aduc aminte la unul dintre test drive cum si dealerul era contrariat de ce tremura mașina în halul ala)
iar pe autostada unde si-ar avea rostul mașina merge așa de silențios incat daca aș mai avea și LKA cred ca aș adormi
chestia cu faza lunga, da este un mare plus pentru style

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

Poate ajuta pe cineva
Jentile de tabla pe 16 cu et de 50 ating de etrier dacă forțezi mașină pe viraje maxime în contra drumurilor inclinate

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

Cauciucurile nexen se comporta admirabil
Aproape nu îmi vine sa cred ca merg în București cu 6la suta
Ma felicit pentru trecerea la jenti de 16
M-am păcălit cu Jentile puțin deoarece ating foarte finuț la forțarea mașinii dar cred ca se rezolva cu distantiere

fristici
Posts: 229
Joined: 24 Oct 2016, 09:07
Auto: Kia Sportage

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by fristici »

Si eu am acel fier pe fier,de care pomeneati,nu ati fost in service sa vedeti?
Kia Sportaj 1.7 DSL 2016

User avatar
b76bgaarh
Posts: 1316
Joined: 02 Dec 2008, 14:40
Auto:

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by b76bgaarh »

vasile, urma fizica pe etrier ai vazut?
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

Urma fizica nu am văzut pt ca le-am pus de 4 zile și a atins numai de doua ori numai unde drumul era inclinat puternic în contra virajul uitat
Spre exemplu la un drum București- Urziceni a atins numai pe centura la sensul giratoriu din intersecția cu autostrada Ploiești- București
Pt cunoscătorii drumului pe direcția Urziceni-București acest soseau dinsens giratoriu este înclinata în dreapărut iar cine merge înainte pe centura trebuie sa vireze cu stânga, contrar înclinație drumului

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

Masina s-a comportat excelent pe zapada cu cauciucurile nexen
Eu venind de pe berlina, sportage, cu garda sa, este super pe sleaurile dintre blocuri
Masina se tine foarte bine lipita se sosea si ai senzatia de siguranta mult mai mare ca la berlina
Este placut :D sa te uiti la patinajul bmv-urilor si merturilor cu tractiune spate si noi cu kia sportage sa iesim din nameti mult mai mari decat ei

vasile costin
Posts: 108
Joined: 11 Jul 2016, 22:21
Auto: sportage 2016 17 clasic

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by vasile costin »

Inca ceva : pur si simplu m-am indragostit de mersul masinii in oras desi luasem masina pt concedii( din cauza asta nu am luat stop and go, daca as fi stiu l-as fi luat ca optiune)
Manevrabilitate, garda inalta, cuplu puternic in viteza a treia, tot ce iti doresti

baban oana
Posts: 64
Joined: 18 Jan 2017, 15:08
Auto: sportage 1.6 tgdi 7dct 4x4gtli
Location: turnu magurele

Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni

Post by baban oana »

vasile costin wrote:Salutare tuturor poseorilor de Kia, in special Sportage :D
De 1 saptamana am intrat in posesia masinii dupa ce in sfarsit mult iubitul stat roman s-a plictisit sa ne mai chinuie luna de luna cu programul rabla 2016
Si asa am devenit proprietar al unei Kia sportage 1,7 clasic dupa 3 luni si jumatate de asteptare a programului rabla masina fiind in curte la mit motors din sfarsitul lui martie(nici eu nu stiu cum am rezistat atat) :D
Masina este varianta 1,7 dsl clasic cu urmatoarele optiuni in plus:
1 navigatie cu camera mers inapoi(cred ca trebuie luat neaparat pt gabaritul ei)
2 senzori parcare spate
3 parbriz cu dezaburire automata
4 climatronic
5 spalatoare faruri

Primele impresii:Este primul suv deoarece pana acum am avut numai turisme(traditionala dacie, daewo espero, tico,peugeot 406 hdi, peugeot 307, ww passat 2,0 comon rail 2011
Masina trage destul de bine pt capacitatea ei(nu este bmv de 180 cp) si sta bine pe sosea.Am facut 300 de km si cred ca deja m-am obisnuit cu pozitia la volan care este super ok
Dupa parerea mea este o masina cu prestanta si foarte eleganta care justifica pretul de achizitie de 22.000 euro
Consumul pana acum este undeva in jur de 7,7 fara a forta foarte mult masina :D, mers in jur de 2000 ture
O mai las putin la rodaj si dupa aceea o sa o incerc si pe la turatii mai mari
Suspensia este ok, insonorizarea este un real progres fata de modelul precedent cu care am facut si drive test
Deasemeni am facut drive test si cu 2000 dar nu m-a impresionat in mod deosebit sa justifice diferenta de pret dimpotriva la cea de 17 cuplul este mult mai jos asa cum sunt eu obisnut sa merg. Impresia mea pana acum este de masina de familie cu care sa mergi relaxat si sigur cu copii in masina
Un dezavantaj totusi il consider lipsa androidului auto(nu reda nici videoclipuri ) si nici nu o poti ajuta cu hot spot de la telefon pt ca wi-fi direct nu te ajuta decat la trafic si vreme din cate am vazut si
O sa mai revin cu alte impresii
O sa mai revin cu impresii dupa mai multi km

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”