Zaboss se întoarce
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5226
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Zaboss se întoarce
1400 lei la 20mii de km, cam nasol.De fapt,cam scumpa intretinerea la 2.0 diesel AT.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Revizia normală a fost 900. 180 manopera, 500 uleiul, restul filtrele. Pun mai târziu exact.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Cu plăcuțele m-au „jefuit”, 90 de lei manopera Sper să ajung să le schimb măcar la două revizii, nu la fiecare .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Zaboss se întoarce
9.1 l ulei
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
A mai rămas cam jumătate de litru în „damigeană” din cei 9l aduși.
Acum, timpii sunt din normative, efectiv s-a lucrat la mașină cam 40 de minute, incluzând și schimbatul plăcuțelor, testul de frână și mers la magazie după piese. Vreo 10 minute la început, hârțogăria la recepție și tot cam atâta la final.
Acum, timpii sunt din normative, efectiv s-a lucrat la mașină cam 40 de minute, incluzând și schimbatul plăcuțelor, testul de frână și mers la magazie după piese. Vreo 10 minute la început, hârțogăria la recepție și tot cam atâta la final.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
La bmw seria 7 2008 3.0d AT intra 6.5 l ulei. Mai are de lucrat kia la capitolul asta...
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Tot 9 litri intră și la Renault 2.0 dCI de 175 CP, are soția pe Latitude.
Deci, după un an, mașina a „păpat” 1909,05 litri motorină, care m-au costat 9647,18 lei, pentru 20.000 km (19843). O cheltuială neprevăzută pentru primul an a fost setul de plăcuțe de frână față. Ca „semne”, a acumulat o ștersătură ușoară într-o parcare, care nu se observă, o zgârietură mică (cam 2 cm) de la un gard de care m-am apropiat prea mult, ambele vizibile doar când e proaspăt spălată și în unghiuri speciale, astfel că nu m-am deranjat să le rezolv, că nu merită. Mai sunt câteva zgârieturi superficiale, unele pete pe zonele cromate. În schimb la interior s-au acumulat destul de multe zgârieturi pe plastice, mai ales pe portiere. În afară de aceste „bucurii”, singura problemă a mai fost într-o dimineață când navigația mă plasa în Germania, dar, până să sap eu prin meniuri, s-a reglat singură. Mă bucur că nu mai trebuie să-i setez eu ceasul de două ori pe an.
M-am dumirit în sfârșit care este, de fapt, problema cu scaunele, de ce sunt atât de incomode la drum lung. Materialul este foarte tare și după o vreme te doare fundul și spatele. Nici forma nu este cea mai inspirată, în scaunele din noul Sportage m-am simțit mai bine, au o formă mai prietenoasă, dar problema principală este duritatea spumei, care, văd că după un an de zile nu s-a înmuiat.
Am punctat pe topicul separat minusurile la un moment dat. Acum, după atâta vreme și kilometri aș zice că doar două sunt cele care mă deranjează: scaunele și calitatea proastă a plasticelor de la interior și mă bucur că s-au rezolvat la noul model (mă rog, mai rămâne de văzut comportamentul plasticelor în timp, că nu avem deocamdată posesori pe forum, dar, de arătat, arată mai bine). Cu vizibilitatea m-am acomodat, mă descurc fără probleme. Aici e clar o problemă generală a segmentului, așa e designul modern... Îmi place manevrabilitatea, modul în care se conduce, are tot ce trebuie ca dotări.
Inițial mă gândeam că este mică (venind după Laguna, care e mai spațioasă), însă este o mașină ok pentru utilizare zilnică, preponderent urbană. Nu cred că m-aș simți comod să mă fâțâi zilnic pe străduțe cu un Sorento, care mi se pare mașină de drum lung și de străzi largi. Între timp am mai „explorat și alte opțiuni” și, exceptând o ofertă de excepție de la Honda CR-V, peste 4 ani va fi înlocuit tot cu Sportage. Îmi place evoluția Kia, de la model la model crește calitatea. Îmi place cum a evoluat Cee'd, îmi place cum a evoluat Sportage.
Deci, după un an, mașina a „păpat” 1909,05 litri motorină, care m-au costat 9647,18 lei, pentru 20.000 km (19843). O cheltuială neprevăzută pentru primul an a fost setul de plăcuțe de frână față. Ca „semne”, a acumulat o ștersătură ușoară într-o parcare, care nu se observă, o zgârietură mică (cam 2 cm) de la un gard de care m-am apropiat prea mult, ambele vizibile doar când e proaspăt spălată și în unghiuri speciale, astfel că nu m-am deranjat să le rezolv, că nu merită. Mai sunt câteva zgârieturi superficiale, unele pete pe zonele cromate. În schimb la interior s-au acumulat destul de multe zgârieturi pe plastice, mai ales pe portiere. În afară de aceste „bucurii”, singura problemă a mai fost într-o dimineață când navigația mă plasa în Germania, dar, până să sap eu prin meniuri, s-a reglat singură. Mă bucur că nu mai trebuie să-i setez eu ceasul de două ori pe an.
M-am dumirit în sfârșit care este, de fapt, problema cu scaunele, de ce sunt atât de incomode la drum lung. Materialul este foarte tare și după o vreme te doare fundul și spatele. Nici forma nu este cea mai inspirată, în scaunele din noul Sportage m-am simțit mai bine, au o formă mai prietenoasă, dar problema principală este duritatea spumei, care, văd că după un an de zile nu s-a înmuiat.
Am punctat pe topicul separat minusurile la un moment dat. Acum, după atâta vreme și kilometri aș zice că doar două sunt cele care mă deranjează: scaunele și calitatea proastă a plasticelor de la interior și mă bucur că s-au rezolvat la noul model (mă rog, mai rămâne de văzut comportamentul plasticelor în timp, că nu avem deocamdată posesori pe forum, dar, de arătat, arată mai bine). Cu vizibilitatea m-am acomodat, mă descurc fără probleme. Aici e clar o problemă generală a segmentului, așa e designul modern... Îmi place manevrabilitatea, modul în care se conduce, are tot ce trebuie ca dotări.
Inițial mă gândeam că este mică (venind după Laguna, care e mai spațioasă), însă este o mașină ok pentru utilizare zilnică, preponderent urbană. Nu cred că m-aș simți comod să mă fâțâi zilnic pe străduțe cu un Sorento, care mi se pare mașină de drum lung și de străzi largi. Între timp am mai „explorat și alte opțiuni” și, exceptând o ofertă de excepție de la Honda CR-V, peste 4 ani va fi înlocuit tot cu Sportage. Îmi place evoluția Kia, de la model la model crește calitatea. Îmi place cum a evoluat Cee'd, îmi place cum a evoluat Sportage.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Zaboss se întoarce
fix evolutia lor, tehnica, imi place si mie. la design, asta nou e meeehhh, poate faceliftu sa schimbe ceva.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
- bondalicir
- Posts: 1820
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
multi km in continuare fara probleme iti doresc... totusi nu este un pic cam mare consumul mediu 9.5 ? din astia 20000km cam cati sunt parcursi in mediu urban? stiu de la vechiul sportage, ala uratel cu motorul de 2 litri diesel si 4x4 ca consuma tot cam atat in jur de 9-10 mixt. ma asteptam totusi la o evolutie. evolutia este evidenta la performante si manevrabilitate, insa si la consum se putea lucra...
numai bine!!
numai bine!!
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Consumul este normal. Am foarte multe drumuri scurte de circa 5 km. Altfel, consumul la drum lung este normal 6-7% în funcție de traseu (de exemplu, București Brașov și înapoi ia 6%, București-Iași cam 7%, București-Cluj 7,5%, pe autostradă 9%). Cu Laguna, în cam aceleași condiții, aveam un consum mediu de 8,6%, dar acolo exterioarele erau 5-6% și autostrada 7%. Overall, 1,4% în plus pentru cutie automată și 4x4 nu mi se pare rău. Probabil cu motorul de 184 CP poți scoate 0,5% mai puțin (în regimul meu de utilizare).
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- bondalicir
- Posts: 1820
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
in afara consumul este ok intradevar. dar ce cutie automata are sportage-ul tau? e cu dublu ambreiaj? cate trepte are?
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Este cutie clasică, 6 trepte. Cu dublu ambreiaj este doar la benzină.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
- bondalicir
- Posts: 1820
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
deci practic este o cutie manuala automatizata... parte buna este ca este foarte fiabila... partea proasta e ca nu chiar la fel de placuta ca feeling ca una cu dublu ambreiaj...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Zaboss se întoarce
Nu este robotizată, cum este la Peugeot sau, mai nou, pe Logan, ci „standard”, cu convertizor de cuplu. Schimbă destul de rapid, dar, da, simți când schimbă, spre deosebire de una cu 2 ambreiaje (am testat pe Captur, că am dat comandă de unul). Din ce zic ei aici, ar fi dezvoltată in-house.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.