Page 3 of 3

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 13 Jul 2015, 00:52
by Ogy
motoarele din zilele noastre sa conduci in primii 2-3000 km pana in 2-3000 de rotatii, "batraneste" cum s-ar zice, ca sa faci rodajul motorului
Motoarele vin "rodate", alte componente se rodeaza in prima mie. In principiu e o avertizare sa nu risti si sa cedeze ceva...

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 13 Jul 2015, 14:07
by mirceaghe84
Va multumesc mult pentru raspunsuri. Auzisem tot felul de variante care mai de care mai fantasmagorice si doream sa aflu si parearea voastra.

O zi placuta!

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 02 Aug 2015, 23:50
by mirceaghe84
Va salut!
Vin cu o intrebare pt cei cu cutie automata.. Nu stiu daca e doar o impresie sau au mai sesizat si altii dar cand trec maneta de viteze din R in P am senzatia ca are un mic recul, ca si cum ar trepida usor..plus ca se aude un pacanit infundat.. Bine, totul aproape insesizabil.. Ideea e ca oricum as misca maneta in celelalte pozitii ale cutiei accesul se face ferm fara sunete ciudate sau trepidatii.. Singura exceptie e numai din R in P..si doar uneori, nu tot timpul.. A mai patit cineva asa, sau sunt feedback-uri normale ale cutiei?..
Tin sa spun ca fac absolut toate manevrele cu masina pe loc, niciodata in miscare, dar toata atentia la fenomenul asta mi-a fost atrasa dupa ce la un moment dat cand am incercat sa bag in Reverse a trebuit sa apas mai tare butonul lateral, pt ca a intampinat ca o mica piedica..dupa aia nu am mai avut probleme cu butonul dar cand sa o pun in Parking am simtit trepidatia de care vb mai sus (poate a existat si pana atunci dar n-am dat importanta).. Acum sincer cred ca-s doar "problemele" unui proaspat posesor de masina noua..ca pana la urma masinile astea nu-s din plastilina si ar trebui sa fie proiectate pt utilizare indelungata, dar la cate povesti despre atentia la folosirea unei cutii automate am auzit, am inceput sa intru si eu la banuieli..:)
Multumesc anticipat pt raspuns si scuze daca intrebarea e hilara..

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 03 Aug 2015, 00:11
by zaboss
Nu am sesizat până acum nici zgomote, nici vibrații în cutie. Singurul aspect oarecum „anormal” a fost că uneori butonul lateral trebuie apăsat cu mai multă putere pentru a trece din P în D sau R.

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 03 Aug 2015, 20:12
by cmusat2000
Si eu am cutie automata, iar la trecerea din P in R trebuie sa apas serios butonul lateral. De multe ori trecerea intre P si R se face destul de greoi si aud si eu acel pacanit de care zici si tu.
Posibil sa fie setata in acest mod pentru a impiedica trecerea levierului spre N.
Eu am avut 4 masini cu cutii automate, la Sportage mi se pare cel mai anevoios schimb intre P si R.
Oricum trebuie sa apesi mai ferm pedala de frana nu numai butonul de pe schimbator.

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 03 Aug 2015, 21:03
by mirceaghe84
Multumesc pentru raspunsuri!
Da, probabil ca fiind o cutie fara sicane, care schimba in linie dreapta are tot felul de masuri de siguranta ca sa nu treci accidental dintr-o pozitie in alta. Ideea e ca nu simt tot timpul feedback-ul ala ciudat si oricum se intampla numai cand o pun din R in P la oprire (ca din N in P de ex, nu mi-a facut niciodata asa).. Cine stie poate e o manifestare normala a cutiei care, dupa ce masina se opreste din miscarea de marsarier si revine in Parking, isi aseaza piesele in interior si se produce zvacnirea aia usoara a manetei...
In fine, repet..cred ca masinile astea sunt facute sa indure si miscari un pic mai brutale(sau eventual ale unor utilizatori neglijenti) nu numai manevre f atente, asa cum de obicei sunt ale noastre, cei de pe forum.

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 03 Aug 2015, 21:11
by zaboss
:lol: :lol: :lol:
Voi aveți amândoi benzină, eu am motorină, deci sunt cutii diferite, deci feedbackul meu e pe lângă :D

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Posted: 18 Aug 2015, 14:55
by zaboss
Revin cu o observație - „opoziția” butonului de pe schimbător este direct legată de intensitatea apăsării pedalei de frână. Cu cât apăs mai puternic pedala de frână, cu atât mai ușor se apasă butonul.