KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Salutare, eu am Sportage 2.0 4x4 benzina dar MT (din 2012) si pot sa ti spun ca RCA a fost intre 600 - 700 ron (varsta 44 ani). In privinta consumului, in afara nu trece de 9% (am avut si consumuri de 7,5%), iar in oras cam intre 12 - 14 % , in functie si de anotimp, AC si aglomeratie bineinteles . La tapiterie eu am partea de sezut si spatar din material textil, iar pe margini piele (tot Style am si eu). Pielea e foarte rezistenta, ca si textilul de altfel, o sa vezi asta in timp. Iti spun si eu felicitari pt alegere, chiar merita masinuta banii !! A...si revizia m a costat doar vreo 650 ron , la cca 20.000 km
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
tu nu ai motorul vechi si cutie in 5 trepte? colegul are gdi.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
-
- Posts: 39
- Joined: 20 Nov 2007, 01:38
- Auto:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Multumesc mult pentru informatii!Danu wrote:Salutare, eu am Sportage 2.0 4x4 benzina dar MT (din 2012) si pot sa ti spun ca RCA a fost intre 600 - 700 ron (varsta 44 ani). In privinta consumului, in afara nu trece de 9% (am avut si consumuri de 7,5%), iar in oras cam intre 12 - 14 % , in functie si de anotimp, AC si aglomeratie bineinteles . La tapiterie eu am partea de sezut si spatar din material textil, iar pe margini piele (tot Style am si eu). Pielea e foarte rezistenta, ca si textilul de altfel, o sa vezi asta in timp. Iti spun si eu felicitari pt alegere, chiar merita masinuta banii !! A...si revizia m a costat doar vreo 650 ron , la cca 20.000 km
Kia Cee'd 1.4 GSL MT Best - Piston Grey
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Asa e, am motorul de 2.0 GSL, cutie in 5 trepte, dar banuiesc ca nu este mare dif la consum si costuri de functionare. Si apropos de cutie... este singurul lucru pe care il regret la masina, adica faptul ca nu are 6 trepte (probabil aveam alte reprize). Din pacate asa erau atunci in 2012 echiparile pe masinile astea. Doar diesel-urile aveau cutii in 6 tr la toate variantele. Dar asta e , m-am obisnuit, mestec mai putin in cutie si ...meditez la volan
-
- Posts: 39
- Joined: 20 Nov 2007, 01:38
- Auto:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Pana la urma cutia automata de pe gdi se misca la fel de greoi, oare, ca si cea de pe diesel? (ca dupa toate review-rile citite se pare ca asta ar fi unul dintre neajunsurile Sportage-ului)...
Kia Cee'd 1.4 GSL MT Best - Piston Grey
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Păi cred că este aceeași cutie. Și da, e chiar nasoală în regim de oraș, deși uneori mă surprinde plăcut . Dar rar. Regula este că schimbă aiurea, se simte căderea de turație, ține motorul subturat... Sau poate unde e începătoare
Dacă o calci, are un moment de nedumerire „frate, ești sigur că vrei asta?”, după care se duce ca din pușcă. În astfel de situații, schimburile sunt rapide, ceva mai line și accelerația constantă. Cred că timpii dați de producător pentru 0-100 sunt pesimiști. Eu încă n-am ajuns s-o scot din București s-o dau la drum întins să văd ce poate cu adevărat.
Dacă o calci, are un moment de nedumerire „frate, ești sigur că vrei asta?”, după care se duce ca din pușcă. În astfel de situații, schimburile sunt rapide, ceva mai line și accelerația constantă. Cred că timpii dați de producător pentru 0-100 sunt pesimiști. Eu încă n-am ajuns s-o scot din București s-o dau la drum întins să văd ce poate cu adevărat.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 234
- Joined: 13 May 2014, 21:56
- Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
- Location: Bucuresti
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
E normal sa ai un feeling de scadere considerabila in turatie, implicit de subturatie. Cutia este gandita pentru consum optim. Atunci cand ai nevoie de putere, baga forja. In rest, este proiectata sa consume cat mai putin. Ganditi-va ca aceasta cutie scoate, in practica (nu in ce da Kia date tehnice oficiale), un consum FOARTE apropiat de cel al transmisiei manuale. Diferentele sunt extrem de mici! E adevarat ca nu e de ultima generatie dar e fiabila si se bucura de aprecieri considerabile worldwide.
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Dezactiveaza modul eco
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
La a mea e permanent
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 208
- Joined: 15 Aug 2014, 23:42
- Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Salut Zaboss,zaboss wrote:La a mea e permanent
Mergi in computerul de bord pana iti apare ECO Drive ON. Apasa pentru 2-3 secunde pe RESET si se va schimba in ECO Drive OFF. Vei vedea ca masina e mult mai sprintena si fisneata.
Eu m-am prins de faza la vreo 1000km, acum am 1300 si viata e mai frumoasa fara ECO activat. Diferenta de carburant e nesemnificativa. De fapt citeam pe niste forumuri ca in general pe masinile noi nu se prea recomanda ca in primii 1000-2000km ai masinii sa activam prea des modul ECO, ca motorul sa-si faca "asezarea naturala".
Toate cele bune.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Nu prea are sens ce zici. Păi și atunci butonul din stânga pentru ce este? Ăla pe care scrie Eco.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 208
- Joined: 15 Aug 2014, 23:42
- Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Eu nu am buton in stanga, am versiunea Classic. Inseamna ca pe Style si Premium e un alt fel de sistem. Nu stiu mai multe, la mine asa functioneaza sistemul ECO din BC cu apasare pe RESET. Scuze pentru confuzie.zaboss wrote:Nu prea are sens ce zici. Păi și atunci butonul din stânga pentru ce este? Ăla pe care scrie Eco.
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Asta e tare, că nici eu nu mă gândeam că există alt sistem în afară de cel cu butoane, credeam că ai descoperit meniuri ascunse prin CB
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 39
- Joined: 20 Nov 2007, 01:38
- Auto:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
Va salut!
Am o nedumerire in legatura cu utilizarea corecta a unei cutii automate..si daca s-a mai discutat imi cer scuze din start pentru reluarea unei teme deja dezbatute.. Revenind: la semafoare sau in momentele in care stationezi mai mult de 1, 2 minute este necesar trecerea masinii in Neutral sau poti tine doar frana calcata, cu maneta in Drive, fara sa afectezi in vreun fel cutia/motorul?..si cand e necesar sa folosesti pozitia N a cutiei?
Si o alta intrebare ar fi daca mai e necesar la motoarele din zilele noastre sa conduci in primii 2-3000 km pana in 2-3000 de rotatii, "batraneste" cum s-ar zice, ca sa faci rodajul motorului.. Am auzit tot felul de pareri si vroiam sa vad ce cred si posesorii unui sportage, cum sunt si eu...
Multumesc anticipat pt raspunsuri si inca o data scuze daca ati mai raspuns la intrebarile astea..
O seara placuta!
Am o nedumerire in legatura cu utilizarea corecta a unei cutii automate..si daca s-a mai discutat imi cer scuze din start pentru reluarea unei teme deja dezbatute.. Revenind: la semafoare sau in momentele in care stationezi mai mult de 1, 2 minute este necesar trecerea masinii in Neutral sau poti tine doar frana calcata, cu maneta in Drive, fara sa afectezi in vreun fel cutia/motorul?..si cand e necesar sa folosesti pozitia N a cutiei?
Si o alta intrebare ar fi daca mai e necesar la motoarele din zilele noastre sa conduci in primii 2-3000 km pana in 2-3000 de rotatii, "batraneste" cum s-ar zice, ca sa faci rodajul motorului.. Am auzit tot felul de pareri si vroiam sa vad ce cred si posesorii unui sportage, cum sunt si eu...
Multumesc anticipat pt raspunsuri si inca o data scuze daca ati mai raspuns la intrebarile astea..
O seara placuta!
Kia Cee'd 1.4 GSL MT Best - Piston Grey
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE
1) La cutiile automate, N este pentru a putea tracta sau împinge mașina, nu pentru staționări la stop. Cutiile mai noi (nu știu exact dacă e cazul la Sportage) „scot din viteză” singure dacă mașina staționează mai mult de câteva secunde. Exceptând cele două cazuri, nu prea ai de ce să folosești N.
2) În manual zic de 1000 de km. Impresia mea a fost că a existat o limitare până în 1000 km, dar ia-o ca o impresie, fiindcă nu a existat în primii 1000 de km vreo ocazie în care să fiu nevoit să trec de 3000 și nici nu am stat cu ochii pe turometru.
2) În manual zic de 1000 de km. Impresia mea a fost că a existat o limitare până în 1000 km, dar ia-o ca o impresie, fiindcă nu a existat în primii 1000 de km vreo ocazie în care să fiu nevoit să trec de 3000 și nici nu am stat cu ochii pe turometru.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.