KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Totul despre al vostru Kia Sportage şi poze bineînţeles!
User avatar
Danu
Posts: 17
Joined: 23 Oct 2012, 14:18
Auto: Sportage 2.0 GSL AWD, 5MT

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by Danu »

Salutare, eu am Sportage 2.0 4x4 benzina dar MT (din 2012) si pot sa ti spun ca RCA a fost intre 600 - 700 ron (varsta 44 ani). In privinta consumului, in afara nu trece de 9% (am avut si consumuri de 7,5%), iar in oras cam intre 12 - 14 % , in functie si de anotimp, AC si aglomeratie bineinteles . La tapiterie eu am partea de sezut si spatar din material textil, iar pe margini piele (tot Style am si eu). Pielea e foarte rezistenta, ca si textilul de altfel, o sa vezi asta in timp. Iti spun si eu felicitari pt alegere, chiar merita masinuta banii !! A...si revizia m a costat doar vreo 650 ron , la cca 20.000 km :D :D

User avatar
b76bgaarh
Posts: 1316
Joined: 02 Dec 2008, 14:40
Auto:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by b76bgaarh »

tu nu ai motorul vechi si cutie in 5 trepte? colegul are gdi.
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY

mirceaghe84
Posts: 39
Joined: 20 Nov 2007, 01:38
Auto:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by mirceaghe84 »

Danu wrote:Salutare, eu am Sportage 2.0 4x4 benzina dar MT (din 2012) si pot sa ti spun ca RCA a fost intre 600 - 700 ron (varsta 44 ani). In privinta consumului, in afara nu trece de 9% (am avut si consumuri de 7,5%), iar in oras cam intre 12 - 14 % , in functie si de anotimp, AC si aglomeratie bineinteles . La tapiterie eu am partea de sezut si spatar din material textil, iar pe margini piele (tot Style am si eu). Pielea e foarte rezistenta, ca si textilul de altfel, o sa vezi asta in timp. Iti spun si eu felicitari pt alegere, chiar merita masinuta banii !! A...si revizia m a costat doar vreo 650 ron , la cca 20.000 km :D :D
Multumesc mult pentru informatii!
Kia Cee'd 1.4 GSL MT Best - Piston Grey
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007

User avatar
Danu
Posts: 17
Joined: 23 Oct 2012, 14:18
Auto: Sportage 2.0 GSL AWD, 5MT

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by Danu »

Asa e, am motorul de 2.0 GSL, cutie in 5 trepte, dar banuiesc ca nu este mare dif la consum si costuri de functionare. Si apropos de cutie... este singurul lucru pe care il regret la masina, adica faptul ca nu are 6 trepte (probabil aveam alte reprize). Din pacate asa erau atunci in 2012 echiparile pe masinile astea. Doar diesel-urile aveau cutii in 6 tr la toate variantele. Dar asta e , m-am obisnuit, mestec mai putin in cutie si ...meditez la volan :wink: :)

mirceaghe84
Posts: 39
Joined: 20 Nov 2007, 01:38
Auto:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by mirceaghe84 »

Pana la urma cutia automata de pe gdi se misca la fel de greoi, oare, ca si cea de pe diesel? (ca dupa toate review-rile citite se pare ca asta ar fi unul dintre neajunsurile Sportage-ului)...
Kia Cee'd 1.4 GSL MT Best - Piston Grey
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by zaboss »

Păi cred că este aceeași cutie. Și da, e chiar nasoală în regim de oraș, deși uneori mă surprinde plăcut :D. Dar rar. Regula este că schimbă aiurea, se simte căderea de turație, ține motorul subturat... Sau poate unde e începătoare :D
Dacă o calci, are un moment de nedumerire „frate, ești sigur că vrei asta?”, după care se duce ca din pușcă. În astfel de situații, schimburile sunt rapide, ceva mai line și accelerația constantă. Cred că timpii dați de producător pentru 0-100 sunt pesimiști. Eu încă n-am ajuns s-o scot din București s-o dau la drum întins să văd ce poate cu adevărat.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

andytzu
Posts: 234
Joined: 13 May 2014, 21:56
Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
Location: Bucuresti

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by andytzu »

E normal sa ai un feeling de scadere considerabila in turatie, implicit de subturatie. Cutia este gandita pentru consum optim. Atunci cand ai nevoie de putere, baga forja. In rest, este proiectata sa consume cat mai putin. Ganditi-va ca aceasta cutie scoate, in practica (nu in ce da Kia date tehnice oficiale), un consum FOARTE apropiat de cel al transmisiei manuale. Diferentele sunt extrem de mici! E adevarat ca nu e de ultima generatie dar e fiabila si se bucura de aprecieri considerabile worldwide.

stenso
Posts: 318
Joined: 24 Aug 2013, 12:18
Auto: kia ceed 1.4

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by stenso »

Dezactiveaza modul eco :D

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by zaboss »

La a mea e permanent :D
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

cmusat2000
Posts: 208
Joined: 15 Aug 2014, 23:42
Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by cmusat2000 »

zaboss wrote:La a mea e permanent :D
Salut Zaboss,

Mergi in computerul de bord pana iti apare ECO Drive ON. Apasa pentru 2-3 secunde pe RESET si se va schimba in ECO Drive OFF. Vei vedea ca masina e mult mai sprintena si fisneata.
Eu m-am prins de faza la vreo 1000km, acum am 1300 si viata e mai frumoasa fara ECO activat. Diferenta de carburant e nesemnificativa. De fapt citeam pe niste forumuri ca in general pe masinile noi nu se prea recomanda ca in primii 1000-2000km ai masinii sa activam prea des modul ECO, ca motorul sa-si faca "asezarea naturala".

Toate cele bune.

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by zaboss »

Nu prea are sens ce zici. Păi și atunci butonul din stânga pentru ce este? Ăla pe care scrie Eco.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

cmusat2000
Posts: 208
Joined: 15 Aug 2014, 23:42
Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by cmusat2000 »

zaboss wrote:Nu prea are sens ce zici. Păi și atunci butonul din stânga pentru ce este? Ăla pe care scrie Eco.
Eu nu am buton in stanga, am versiunea Classic. Inseamna ca pe Style si Premium e un alt fel de sistem. Nu stiu mai multe, la mine asa functioneaza sistemul ECO din BC cu apasare pe RESET. Scuze pentru confuzie.

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by zaboss »

Asta e tare, că nici eu nu mă gândeam că există alt sistem în afară de cel cu butoane, credeam că ai descoperit meniuri ascunse prin CB :D
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

mirceaghe84
Posts: 39
Joined: 20 Nov 2007, 01:38
Auto:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by mirceaghe84 »

Va salut!
Am o nedumerire in legatura cu utilizarea corecta a unei cutii automate..si daca s-a mai discutat imi cer scuze din start pentru reluarea unei teme deja dezbatute.. Revenind: la semafoare sau in momentele in care stationezi mai mult de 1, 2 minute este necesar trecerea masinii in Neutral sau poti tine doar frana calcata, cu maneta in Drive, fara sa afectezi in vreun fel cutia/motorul?..si cand e necesar sa folosesti pozitia N a cutiei?
Si o alta intrebare ar fi daca mai e necesar la motoarele din zilele noastre sa conduci in primii 2-3000 km pana in 2-3000 de rotatii, "batraneste" cum s-ar zice, ca sa faci rodajul motorului.. Am auzit tot felul de pareri si vroiam sa vad ce cred si posesorii unui sportage, cum sunt si eu...

Multumesc anticipat pt raspunsuri si inca o data scuze daca ati mai raspuns la intrebarile astea..
O seara placuta!
Kia Cee'd 1.4 GSL MT Best - Piston Grey
Comanda : 29.10.2007 Livrare : 21.12.2007

User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: KS FACELIFT 2.0 GDI 4X4 AT STYLE

Post by zaboss »

1) La cutiile automate, N este pentru a putea tracta sau împinge mașina, nu pentru staționări la stop. Cutiile mai noi (nu știu exact dacă e cazul la Sportage) „scot din viteză” singure dacă mașina staționează mai mult de câteva secunde. Exceptând cele două cazuri, nu prea ai de ce să folosești N.
2) În manual zic de 1000 de km. Impresia mea a fost că a existat o limitare până în 1000 km, dar ia-o ca o impresie, fiindcă nu a existat în primii 1000 de km vreo ocazie în care să fiu nevoit să trec de 3000 și nici nu am stat cu ochii pe turometru.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”