Sportage HEV MY23 HEV 4x4 GT Line
- Lunar Silver Dual Tone
- ECS / BCA / BCW
- Portbagaj cu sistem de deschidere automată din telecomandă
- Pachet HARMAN/KARDON
- Pachet trapă panoramică
- Pachet siguranță parcare
- Pachet GT Line premium
Scurt review dupa 6500km (80% facuti doar prin in oras)
In primul rand, pana in momentul de față, nu am nici o problema de raportat. Masina se comporta perfect dpdv tehnic, electric, mecanic etc.
Despre masina pot vorbi mult timp de bine dar mai important ar fi sa zic ce nu imi place si ce ma cam enerveaza. Obiectiv vorbind nu prea sunt lucruri rele de raportat, majoritatea daca nu chiar toate punctle minus sunt chichite pe care un om "normal" poate nici nu le-ar observa dar eu fiind putin mai autist...
Cutia de viteze/transmisia este in general ok, uneori cam lenesa dar te obisnuiesti imediat (vb de modul ECO, pe SPORT e alta poveste).
Android auto / Apple car play pe fir. Inteleg ca e o chestie de software si ca ar tb sa primeasca in viitor un update care sa introduca wireles.
Compartimentarea portbagajului e praf. Fiind obisnuit cu ce aveam pe Qashqai am fost destul de dezamagit de felul in care poti sa-ti organizezi lucrurile prin portbagaj la Sportage. Am cumparat un organizator si am rezolvat problema.
Modul auto pt stergatoare functioneaza cand are chef daca e o ploaie mai marunta dar este ok... inca nu am intalnit o masina la care sa functioneze cum trebuie sistemul asta.
De fiecare data cand pornesc masina imi apare un mesaj de securitate (drive safe, obey the law, etc) pe displayul central si tb sa astept 5 secunde ca sa se activeze butonul de Confirm si sa trec mai departe (mesajul dispare de la sine dupa vreo 20s).
Prea mult piano black.
Auto brightness functioneaza destul de prost. Pe timp de zi nu prea sunt probleme desi uneori vara, ziua-n amiaza mare, sta in 80-90% desi ar tb sa fie 100%. Noaptea functioneaza totul perfect ATAT TIMP CAT, atunci cand stationezi in trafic, pastrezi o distanta putin mai mare fatza de masina din fatza. Daca nu, din cauza luminilor de frana puternice o sa treaca in luminozitate 100% instantaneu. Problema poate fi rezolvata din soft, punand o limitare la max 50-60% brightness pe timp de noapte (o bifa pe undeva in meniu)
Sertarul față de la consola centrala a avut in primele 2-3 luni un mic "scartait" la sistemul slide atunci cand il inchideam, in plus se inchidea fffff incet initial si pe final brusc. Acum totul e bine.
Sistemul audio Harman/Kardon e decent, e facut pentru toata lumea si nu distorsioneaza absolut deloc. Inaltele sunt in regula, bass-ul putea fi putin my punchy (la anumite melodii iti vibreaza plamanii iar la altele e cam meh - probleme la crossover freq. poate?), medile sunt cam praf pt gustul meu dar overall E FOARTE BUN vs pretul platit.
Masina este foarte bine izolata fonic, INSA, de la portiera dreapta fatza, doar la anumite frecvente de bass, se aude o vibratie subtila care ma deranjeaza. O sa izolez acustic profi toate usile in viitorul apropiat.
Sistemul de franare de urgenta automat este fooooaarte foarte sensibil. In primele 2-3 saptamani, pana cand m-am obisnuit cu masina, era sa musc din volan de cateva ori. Totodata sistemul de franare automat la mersul cu spatele este si el destul de trigger happy si m-am cam "kkt" pe mine de cateva ori cand dadeam cu spatele si deodata frana la podea. Te obisnuiesti dar la inceput e "fun".
Consum (REAL si in conditii de trafic infernal de Bucuresti
Urban vara 8.2 - 8.9; Iarna 10 - 11;
Extra urban: 6.4 - 7.4;
Mixt 8.2 - 9.0