Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Totul despre al vostru Kia Sportage şi poze bineînţeles!
akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

Intrebare pt Megaherz: ce lungime are cablul? In unele locuri gasesc 1,5m , la Dedeman scrie 5m.... chiar are 5m?


Lavete am doua tot cadou de la Mutzunache, a zis sa le folosesc la interior. Dar sunt buclate, eu voiam ceva microfibra din aia fina, cum sunt cele pentru ochelari. Pentru cea SONAX, pe site zice sa sun pentru pret, dar n-am apucat inca.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

Am trecut azi pe la Dedeman, am zis sa incerc desi pe site scria ca aspiratorul e disponibil doar la comanda. Intr-adevar modelul NV1210AV-XK nu era la raft. Aveau doar GEN 9 ADV1200 care nu mi-a placut cu ciuperca aia mare infipta in fund si PV1200AV... Asa ca desi ziceam ca nu dau banul, m-am ales pana la urma cu PV1200AV. Aveau si vreo doua ieftinaciuni , iar langa PV1200AV al meu cine credeti ca trona? Si nici macar nu apare pe site: nenorocirea aia galbena de care scriam acum cateva zile :) Am strans din dinti insa si am luat B&D.
Nu l-am testat, sunt inca nervos ca in tot Brasovul n-am gasit o spalatorie care sa fie deschisa duminica dupa amiaza, dar ce ma mir, sunt cafenele care sambata inchid la 6 si duminica la 2, oamenii se respecta. Poate e mai bine asa, trebuie sa ma obisnuiesc si eu. Masina e ca porcu dupa un drum la Bucuresti, daca dai cu mana pe haion ti se ia pielea, zici ca e foliata cu smirghel.
Asa, sa va zic de aspi la prima vedere:
- Calitatea pare sa fie OK desi e Made in PRC.
- Cablul chiar are 5m.
- Pare sa fie proiectat cu cap, filtrul se scoate, restul se poate clăti la chiuveta, etc.
- As fi vrut si duza cea lunga si ingusta pe care o are NV1210AV-XK pentru aspirat intre scaune si in buzunarele usilor. Noroc ca am un furtunel gros cat degetul luat acum vreo doi ani de la Lidl, o sa-l folosesc pe ala.
- Peria e mult prea aspra, in niciun caz n-o sa o folosesc pe bord sau pe scaune. Mai degraba dau cu lavete umede.
- Desi pe site scrie " baterie Li-Ion" am mari dubii. In carte nu apare nimic de genul. Iar durata de 30 min cred ca se refera la faptul ca dupa asta e risc de descarcare bateria masinii. Mai ales ca in carte scrie clar sa nu-l folosesti cu motorul pornit.

Treaba cea mai urata insa e faptul ca desi am umplut-o de cadouri de sarbatori, masinutza si-a dat in petic. Mai bine zis cutia DCT. Incepanad de vineri cand am intrat in Bucuresti si pana azi cand urcam spre Comarnic (si cand am trecut-o pe Sport), a avut vreo 6-7 rateuri. Pur si simplu n-a retrogradat si la apasarea usoara a acceleratiei masina a zbarnait ca atunci cand treci peste o linie continua cu vopsea din aceea in relief. Exact cum face una cu o cutie manuala cand e subturata. Nu stiu ce poate fi vibratia respectiva: protestul motorului subturat, ambreiajul care cupla intermitent, iesirea din cutie a arborelui cardanic.... Sper sa fie doar nevoie de resoftare, nu probleme mecanice.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

Revin dupa ce m-am uitat pe site-ul oficial: exista aceleasi modele de aspiratoare dar cu baterie, pentru utilizare casnica. Deci ori-ori: ori cablu 12V (cele pe care scrie AUTO) ori baterie Li-Ion (inscripționate Lithium). Era prea frumos sa fie cu ambele.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

User avatar
Megahertz
Posts: 215
Joined: 25 Aug 2017, 17:26
Auto: KIA Sportage 2021 FL 1,6 T-GDI
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by Megahertz »

Scuze ca nu am observat intrebarea ta la timp. Cablul este de 5 m :)
Asa este...peria este foarte aspra.
KIA SPORTAGE 2021 FL 1,6 T-GDI 7DCT CLASIC+

aqua
Posts: 513
Joined: 07 Jan 2017, 12:55
Auto: T-GDI/GTLine
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by aqua »

am luat eu PV1200AV , de la emag, cu 160 lei, reducere, inca nu l am pus la treaba doar l am desfacut, pare ok, l am pus in bricheta doar sa vad ca merge
Sportage 2020/GTline/T-GDI AWD DCT

Flavyus
Posts: 1929
Joined: 19 Jan 2017, 11:04
Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by Flavyus »

Imi pare rau sa aud de DCT. Am avut si eu DSG si se poate intampla sa fie subturata si sa protesteze putin, daca apesi tare acceleratia. De aceea pe serpentine totdeauna mergeam in Sport.

akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

Tocmai, cand apas mai tare stie sa retrogradeze. Problema s-a ivit cand e fost subturata iar eu doar am mangaiat acceleratia (adica ca naiba...). Pe serpentine si eu dau pe Sport, ca sa fie in cuplu, odata sa faca frana de motor la vale si al doilea sa mai pot tasni din spatele cate unuia cand e cazu…

Astazi masina aprimit prima baie de cand am cumparat-o: sampon si limpezit cu Karcherul. Cum i-am vazut ca se indrepata cu carpa aia jegoasa catre ea, le-am dat banul si am intins-o. Picaturile de apa s-au dus pe drum. Eu sunt multumit ca am scapat de sarea din we. Mazga ramasa la primavara cand o sa trec pe la Mutzunache pt pachetul bazic.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Flavyus
Posts: 1929
Joined: 19 Jan 2017, 11:04
Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by Flavyus »

A, nu, fara carpe sau bureti pe masina :) Eu spal doar la tunel cu apa si la urma o sufla cu aer, in Titan.

DAN40
Posts: 113
Joined: 02 Aug 2012, 20:24
Auto: Kia Sportage 1,6 GDI 2017
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by DAN40 »

Salutare Akeem!

Cam cat costa o pregatire deiarna la Mutzunache?Locatie?
Multumesc anticipat!
Dan
=D>

m4rius
Posts: 232
Joined: 28 Jun 2017, 14:55
Auto: Sportage2017 1.6 T-GDI GT Line
Location: Popesti-Leordeni, Ilfov

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by m4rius »

DAN40 wrote:Salutare Akeem!

Cam cat costa o pregatire deiarna la Mutzunache?Locatie?
Multumesc anticipat!
Dan
Cred ca cel mai bine îl întrebi pe Mutzunache pe pagina lui viewtopic.php?f=139&t=24146&share_tid=2 ... are_type=t
sau citești acolo.
Pot sa îți spun că este profesionist ca business și un mare om.

Spor

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Kia Sportage 2017 (1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE Dark Gun Metal)

akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

Confirm :)
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

AndreiSportage
Posts: 72
Joined: 12 Apr 2018, 07:53
Auto: Kia Sportage
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by AndreiSportage »

akeem wrote: 09 Dec 2018, 19:35 Am trecut azi pe la Dedeman, am zis sa incerc desi pe site scria ca aspiratorul e disponibil doar la comanda. Intr-adevar modelul NV1210AV-XK nu era la raft. Aveau doar GEN 9 ADV1200 care nu mi-a placut cu ciuperca aia mare infipta in fund si PV1200AV... Asa ca desi ziceam ca nu dau banul, m-am ales pana la urma cu PV1200AV. Aveau si vreo doua ieftinaciuni , iar langa PV1200AV al meu cine credeti ca trona? Si nici macar nu apare pe site: nenorocirea aia galbena de care scriam acum cateva zile :) Am strans din dinti insa si am luat B&D.
Nu l-am testat, sunt inca nervos ca in tot Brasovul n-am gasit o spalatorie care sa fie deschisa duminica dupa amiaza, dar ce ma mir, sunt cafenele care sambata inchid la 6 si duminica la 2, oamenii se respecta. Poate e mai bine asa, trebuie sa ma obisnuiesc si eu. Masina e ca porcu dupa un drum la Bucuresti, daca dai cu mana pe haion ti se ia pielea, zici ca e foliata cu smirghel.
Asa, sa va zic de aspi la prima vedere:
- Calitatea pare sa fie OK desi e Made in PRC.
- Cablul chiar are 5m.
- Pare sa fie proiectat cu cap, filtrul se scoate, restul se poate clăti la chiuveta, etc.
- As fi vrut si duza cea lunga si ingusta pe care o are NV1210AV-XK pentru aspirat intre scaune si in buzunarele usilor. Noroc ca am un furtunel gros cat degetul luat acum vreo doi ani de la Lidl, o sa-l folosesc pe ala.
- Peria e mult prea aspra, in niciun caz n-o sa o folosesc pe bord sau pe scaune. Mai degraba dau cu lavete umede.
- Desi pe site scrie " baterie Li-Ion" am mari dubii. In carte nu apare nimic de genul. Iar durata de 30 min cred ca se refera la faptul ca dupa asta e risc de descarcare bateria masinii. Mai ales ca in carte scrie clar sa nu-l folosesti cu motorul pornit.

Treaba cea mai urata insa e faptul ca desi am umplut-o de cadouri de sarbatori, masinutza si-a dat in petic. Mai bine zis cutia DCT. Incepanad de vineri cand am intrat in Bucuresti si pana azi cand urcam spre Comarnic (si cand am trecut-o pe Sport), a avut vreo 6-7 rateuri. Pur si simplu n-a retrogradat si la apasarea usoara a acceleratiei masina a zbarnait ca atunci cand treci peste o linie continua cu vopsea din aceea in relief. Exact cum face una cu o cutie manuala cand e subturata. Nu stiu ce poate fi vibratia respectiva: protestul motorului subturat, ambreiajul care cupla intermitent, iesirea din cutie a arborelui cardanic.... Sper sa fie doar nevoie de resoftare, nu probleme mecanice.
Acelasi lucru l-am patit si eu azi cu cutia dct. Exact cum descrii. La drum intins, in modul normal, 70 km/h in treapta a 7-a , am simtit de cateva ori acea vibratie la accelerare ff usoara. Numai ca nu mi-a facut de fiecare data. Daca apas mai tare stie sa retrogradeze si nu se nai simte nimic
Kia Sportage 1.6 tgdi dct 4x4 GT LINE New Infrared

akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

De cand am scris mi s-a mai intamplat o singura data, acum vreo 2 saptamani. Tot la viteza mica, intr-a 7-a, apasare extrem de usoara a acceleratiei. Cred ca e mai degraba un bug de soft. Cum iei piciorul de pe acceleratie, cum dispare, apoi cand accelerezi stie sa retrogradeze. Ma gandesc sa nu fie functia de invatare a stilului de conducere si cum eu o tin toata saptamana in regimul cel mai light posibil (ca n-am unde sa-i dau mai mult de 40 km/h si nici n-o fortez la temperaturile astea sub 0) in drumul de 2 km casa-munca si invers ... poate ramane setata sa schimbe foarte jos in ture, naiba stie...
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

akeem
Posts: 951
Joined: 08 Oct 2017, 19:28
Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by akeem »

Mai avem cativa km si implinim 9000.
Deoarece exploatez masina intr-un mod destul de urat (2.5 km in oras / 4 ori pe zi - ca la pranz mananc acasa) am zis sa vad cum stam cu bateria. Am masurat cu MAVO la cateva ore de la oprire, mi-a dat 12.56V cu motorul oprit, 14.35V cu el pornit si diverse chestii in plus: ventilatie la maxim, faza lunga, radio pornit. Deci bateria se tine bine iar alternatorul incarca cum trebuie. Cum n-aveam pe ce nota am folosit telefonul de care apoi am uitat si am inchis capota peste el. S-a ales cu o mica crapatura dupa cum se vede in poza, drept urmare un LG G7 e pe drum. Cu ocazia asta incerc si incarcarea wireless a masinii, ca doar n-am dat banii degeaba pe ea.
Ca tot se dezbate subiectul antigelului, in poza atasata se vede cat am consumat pana acum dintr-o sticla de 2l apa distilata, am completat de doua ori, la ochi cam 200 ml in total.
Despre consum: in oras, pe parcursul de mai sus consuma undeva la 20l/100 km :) E distanta scurta, dar se cunoaște.... intr-o luna am papat cam trei sferturi de rezervor. La drum intins, ieri Craiova - Brasov pe Rucar-Bran. Pana la Pitesti drum destul de liber dar cu ceata, zone in care am mers si 130-140 dar si incet, am ajuns cu 8.6. La Campulung indica 7.5, mers batraneste cu 80, cateva masini in trafic dar mi-era frica de radar. Ceea ce inseamna ca la viteza asta a luat un pic peste 6, daca facem o regula de trei. Dupa Campulung am dat pe Sport, ca sa am ceva vana pe serpentine, mers destul de sustinut ca mi-era drag de ea cum se infige, in final am ajuns in Brasov cu 8.2. Zic ca nu e rau pentru 250 km in 4 ore cu traversat de munti pe vreme de iarna.
Joi am ramas in Bucuresti, asadar vineri dimineata era un sloi de gheata. Cum mi-a fost lene seara sa cobor si sa umblu la oglinzi si stergatoare, am coborat la prima ora inarmat cu 2 sticle cu apa calda si fara cheie. Oglinzile fiind ca in poza, adica rabatate si monobloc, daca simteau cheia cine stie ce naiba se intampla. Asa ca am turnat usurel apa pe zona de rotire pana s-a topit gheata, am miscat incet pana a mai troznit ce mai ramasese si apoi m-am dus dupa cheie. N-am avut curaj sa le rabat cu mana desi voi ziceti ca se poate. Cum m-am apropiat cu cheia s-au desfacut fara probleme si fara efort. Am continuat cu usa de la sofer, am turnat un firicel subtire de jur imprejur, am tras de maner si...nimic. Am repetat cu a doua sticla, iar am incercat... usa sudata de caroserie. O bagasem pe maneca, apoi am realizat ca uitasem sa o descui :) :) :) Evident ca s-a deschis fara probleme. Repetat miscarea la hayon si la pasager. La fel pentru duzele de la faruri, cele de la parbriz, parbrizul el insusi. In timpul asta motorul pornit cu dezaburiri, dezghetari si alte chestii la maxim. In total cam o juma de ora de munca, dupa care plecat la Craiova. La Pitesti la Carrefour inca avea gheata pe ea. Pe cea de pe capota am luat-o asa , intreaga: o capota fata de Sportage din gheata.
Cutia a mai facut mofturi de vreo 2 - 3 ori, nu neaparat intr-a 7-a. De fiecare data mers subturat si apasare milimetrica de acceleratie, eventual mica panta. Ca si cum ar sta pe ganduri daca sa retrogradeze sau nu. In schimb pe serpentine, in modul Sport e o adevarata placere. Sta peste 2000, schimba pe la 3000, evident daca nu o calci la podea, se simte ca puterea e acolo la nevoie, frana de motor la coborare de mai trebuie sa accelerezi cateodata, nu mai zic ca in sfarsit poti sa stai cu ambele maini pe volan.... nu m-as mai intoarce la mestecat in mamaliga...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Flavyus
Posts: 1929
Joined: 19 Jan 2017, 11:04
Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
Location: Bucuresti

Re: Akeem's JB: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track

Post by Flavyus »

Tremurat intr-a 7-a la viteza mica, nu mi-as face probleme. Eu am reusit sa opresc de 2x un dsg6 frecat in spatii stramte...

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk


Post Reply

Return to “Jurnal de bord”