Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
adica ce? sa pui inca o evacuare?
banuiesc ca n-are nimic daca pui doar ca ornament si sa nu fie functionala
banuiesc ca n-are nimic daca pui doar ca ornament si sa nu fie functionala
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Bara spate cu 2 tevi de evacuare m-ar interesa in prima faza
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
imposibil sa nu`ti pierzi garantia daca montezi ceva ce nu e Kia original.
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Ce parere aveti de montarea unor trepte laterale de acces?
Cele originale montate de Kia ajung undeva la 1700 ron + 300 montajul
Cele aftermarket 1400-1500 ron, deci nu e mare diferenta.
Am atasat o poza pt exemplificare, desi nu e acela neaparat modelul pe care mi-l doresc.
Observ ca ma tot murdaresc la urcarea in masina si cred ca se si uzeaza partea laterala a sezutului scaunului in timp de la "trecutul picioarelor peste el"-sper ca s-a inteles. . .
Cele originale montate de Kia ajung undeva la 1700 ron + 300 montajul
Cele aftermarket 1400-1500 ron, deci nu e mare diferenta.
Am atasat o poza pt exemplificare, desi nu e acela neaparat modelul pe care mi-l doresc.
Observ ca ma tot murdaresc la urcarea in masina si cred ca se si uzeaza partea laterala a sezutului scaunului in timp de la "trecutul picioarelor peste el"-sper ca s-a inteles. . .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
e unul m-as urca cu picioarele direct pe prag si daca cumva se uzeaza ornamentul ala de intrare il schimb cu mult mai putin decat 1500-1700 de lei (cred ca aceasi variata ar fi de urmat si in cazul uzurii sezutului scaunului)
si estetic vorbind pragurile astea pe sportage ar fi echivalentul spoilerelor alea mari montate pe masini cu sub 100 de cai.
PS: asta in caz ca nu ai sub 1.60 inaltime, in cazul asta s-ar justifica
si estetic vorbind pragurile astea pe sportage ar fi echivalentul spoilerelor alea mari montate pe masini cu sub 100 de cai.
PS: asta in caz ca nu ai sub 1.60 inaltime, in cazul asta s-ar justifica
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Salut
Am observat ca e scazut nivelul la antigel-"engine coolant"
De care trebuie sa cumpar?
Ma poate ajuta cineva?
Mulțumesc
Am observat ca e scazut nivelul la antigel-"engine coolant"
De care trebuie sa cumpar?
Ma poate ajuta cineva?
Mulțumesc
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Sa-mi raspund singur
Am sunat la vreo 3-4 dealeri
Raspunsuri primite
MIT-Antigel Albastru Mobil 24 de lei litrul. Nu se gaseste absolut in nici un magazin de piese auto (am fost la vreo 6 si am cerut si pe comanda), dar au ei contract cu Mobil probabil.
IMG-Orice antigel albastru
Kia Ploiesti-Antigel G12 albastru. Se pare ca asa ceva nici macar nu exista... exista doar rosu G12
Toti dealeri au spus insa sa completez cu el concentrat, fara sa-l mai diluez.
Poate ajuta pe cnv vreodata...
Am sunat la vreo 3-4 dealeri
Raspunsuri primite
MIT-Antigel Albastru Mobil 24 de lei litrul. Nu se gaseste absolut in nici un magazin de piese auto (am fost la vreo 6 si am cerut si pe comanda), dar au ei contract cu Mobil probabil.
IMG-Orice antigel albastru
Kia Ploiesti-Antigel G12 albastru. Se pare ca asa ceva nici macar nu exista... exista doar rosu G12
Toti dealeri au spus insa sa completez cu el concentrat, fara sa-l mai diluez.
Poate ajuta pe cnv vreodata...
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
https://www.motul.com/00/en/products/oi ... el-optimal
sau
https://www.motul.com/00/en/products/oi ... gel-expert
sau
https://www.motul.com/00/en/products/oi ... gel-expert
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Eu de cand am luat masina am intrebat direct la Service ( masina avea 2-3 km ) de ce lichidul de racire este la minim in vasul de expansiune si mi s-a raspuns ca asa trebuie.In fiecare an ,la revizie,nu s-a completat ,doar s-a verificat .Acum doua trei saptamani insa,la revizia de 3 ani,probabil mi-au completat pt ca de atunci nivelul se prezinta cam de un deget( de-a latul) peste minimAlex1121 wrote:Salut
Am observat ca e scazut nivelul la antigel-"engine coolant"
De care trebuie sa cumpar?
CX 30 Skyactiv x 186/MT
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 234
- Joined: 13 May 2014, 21:56
- Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Foarte bun review, felicitari! Acesta este un review adevarat pentru Sportage, bineinteles cu dotarile lui cele mai potrivite pentru un SUV compact (diesel si AWD in primul rand, pe langa altele). Asta vis-a-vis de niste carcoteli aparute pe aici care se vor review-uri si care claseaza Sportage sub Opel, Chevrolet sau alte masini de "wannabe" sau "didn't quite make it in life"...
Keep up the good work, Alex!
Keep up the good work, Alex!
-
- Posts: 208
- Joined: 15 Aug 2014, 23:42
- Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Salut andytzu,andytzu wrote:Foarte bun review, felicitari! Acesta este un review adevarat pentru Sportage, bineinteles cu dotarile lui cele mai potrivite pentru un SUV compact (diesel si AWD in primul rand, pe langa altele). Asta vis-a-vis de niste carcoteli aparute pe aici care se vor review-uri si care claseaza Sportage sub Opel, Chevrolet sau alte masini de "wannabe" sau "didn't quite make it in life"...
Keep up the good work, Alex!
Opinia personala vis-a-vis de masina nu cred ca reprezinta "niste carcoteli" in conditiile in care platesti destul de mult pentru produs si te astepti la mai mult de la el. Asta si tinand cont ca pretul de linie al unui automobil din clasa medie este undeva intre 42 si 46% din pretul de lista.
Maximizarea profitului de catre producator e o alta poveste, iar faptul ca cei de la Kia Romania vand masina cu pretextul ca ei nu umfla pretul ca mai apoi sa te duca de nas cu nu stiu ce promotii e o mare minciuna.
Informatiile le detin de la 2 directori de vanzari, de la AutoKlass si Autoglobus din TM, prieteni buni, cu care am intors pe toate fetele costul unui autovehuicul. Spre informarea tuturor, pretul de productie al unui Opel Antara care pe lista la vanzare este de 31500euro, este de...14000euro, de aici si promotiile pe care Opel si le-a permis pe modelul Antara. Eu pe masina mea am obtinut 11595 euro discount, si cu toate astea marja de profit a dealerului auto a fost de 14%.
Iar daca compari Sportage cu Antara nu prea potriveste, interiorul la Antara este mult mai elegant, mai bine finisat si mai spatios. Antara a fost conceputa in 2006, e greu a rivaliza cu o masina gandita in 2010, insa sa stii ca este la o clasa superioara vis-a-vis de Sportage. Daca Opel avea alta motorizare pe benzina la Antara si nu motorul de 2.4l, ramaneam tot in curtea nemtilor.
Deocamdata ma bucur de Sportage, imi place masina pe zi ce trece mai mult ca ziua precedenta, sa speram ca se va comporta bine si pe viitor.
Toate cele bune.
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Niste argumente bine documentate pentru "Antara este la o clasa superioara vis-a-vis de Sportage"?
[color=#000080][i]Sportage 2013, 2.0 DSL, 184 CP, AWD, 6MT, Black Pearl[/i][/color]
-
- Posts: 4407
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
probabil antara avea un nivel de echipare superior sportage-ului nou si asta clar schimba o masina, sau perceptia asupra masinilor vechi care mai au si putin lemn pe bord pe undeva dupa la afirmatia respectiva. deja Kia dupa Ceed nu mai e underdog-ul koreean cu masinile ciudate. Nici pretul nu mai e cel de pe vremuri.
BMW, Mercedes, Audi, Porsche, Lexus, Land Rover = cam pe aici e clasa superioara parerea mea.
BMW, Mercedes, Audi, Porsche, Lexus, Land Rover = cam pe aici e clasa superioara parerea mea.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
-
- Posts: 208
- Joined: 15 Aug 2014, 23:42
- Auto: Sportage 2.0 GDI AT Classic
Re: Kia Sportage World Cup Edition 184 MT
Nu as vrea sa creez o polemica pe forum.
Cert este ca am renuntat la Antara in favoarea Sportage-ului principalul considerent fiind problemele regenerarilor DPF pe care le-am avut la fosta masina, iar Sportage oferea varianta unei transmisii automate cu motor de 2.0l benzina.
Iar faptul ca am considerat Antara la o clasa superioara s-a datorat starii pe care am avut-o in fosta masina si in actuala masina. Antara era modelul Enjoy, intermediar, la Sportage am Classic, care sa spunem ca ar fi entry level, mai este insa si Plus inaintea lui Classic.
Interiorul la Antara este miles away mai bine inchegat, plastice mult mai calitative, pozitia la volan net superioara, spatiile de depozitare nesfarsite, spatiu interior urias, 15cm in plus la lungimea totala, 13 cm in plus la inaltime. Stiti ce senzatie de siguranta traiai in Antara, imi pare rau in Sportage nu prea ma simt "king of the road". Cel putin montantul pe Sportage pe partea soferului este mult prea dimensionat, iar inaltimea redusa a habitaclului creeaza o senzatie de oarecare claustrofobie.
Sa nu ma intelegeti gresit, imi place Sportage, astfel nu as fi aruncat atatia bani pe masina, insa mai este cale lunga, foarte lunga pana cand Kia se va aseza face up in fata concurentei. Progresul ultimilor 5 ani este exceptional, insa mai e cale lunga pana acolo...
Stiu ca vor sarii multi pe mine, insa eu relatez trairile pe care le-am avut la bordul celor doua masini.
Ce ma distreaza la Sportage este sistemul Active ECO - se aprinde cand masina merge in treapta a 4 de viteza si se stinge cand merg bara la bara. Nu tot timpul, insa ma amuza faza asta...
Toate cele bune.
Cert este ca am renuntat la Antara in favoarea Sportage-ului principalul considerent fiind problemele regenerarilor DPF pe care le-am avut la fosta masina, iar Sportage oferea varianta unei transmisii automate cu motor de 2.0l benzina.
Iar faptul ca am considerat Antara la o clasa superioara s-a datorat starii pe care am avut-o in fosta masina si in actuala masina. Antara era modelul Enjoy, intermediar, la Sportage am Classic, care sa spunem ca ar fi entry level, mai este insa si Plus inaintea lui Classic.
Interiorul la Antara este miles away mai bine inchegat, plastice mult mai calitative, pozitia la volan net superioara, spatiile de depozitare nesfarsite, spatiu interior urias, 15cm in plus la lungimea totala, 13 cm in plus la inaltime. Stiti ce senzatie de siguranta traiai in Antara, imi pare rau in Sportage nu prea ma simt "king of the road". Cel putin montantul pe Sportage pe partea soferului este mult prea dimensionat, iar inaltimea redusa a habitaclului creeaza o senzatie de oarecare claustrofobie.
Sa nu ma intelegeti gresit, imi place Sportage, astfel nu as fi aruncat atatia bani pe masina, insa mai este cale lunga, foarte lunga pana cand Kia se va aseza face up in fata concurentei. Progresul ultimilor 5 ani este exceptional, insa mai e cale lunga pana acolo...
Stiu ca vor sarii multi pe mine, insa eu relatez trairile pe care le-am avut la bordul celor doua masini.
Ce ma distreaza la Sportage este sistemul Active ECO - se aprinde cand masina merge in treapta a 4 de viteza si se stinge cand merg bara la bara. Nu tot timpul, insa ma amuza faza asta...
Toate cele bune.