Cu voia dumneavoastră, deschid aici un jurnal despre o mașină non-Kia. Sper să mă primiți.
Deși Gălbuia se achită fără greș de obligații în limita dotărilor, circulând mai mult începeam să visez la niște dotări suplimentare, în special la capitolele "faruri adaptive/matrix" și "sisteme de asistență" (autonomie nivel 2).
Așa am ajuns la... Ștrumfu' electric în 3 pistoane
=> =>
Mai exact: Nissan Qashqai J12, Tekna+, e-POWER.
Detalii tehnice:
- Caroserie: crossover, 4/5 uși
- Culoare: Magnetic Blue (RCF, perlat/metalizat) + plafon negru (XFV)
- Gabarit: 4425 x 1835 x 1625 mm
- Garda la sol: 175 mm
- Jante: 20x8J, aliaj
- Anvelope: 235x45 R20
- Motor tracțiune: electric, 188 CP (144 kW) @4500-7500 rpm, 330 Nm @0-3000 rpm
- Baterie tracțiune: 1,97 kWh, 346V
- Transmisie: reductor final cu raport unic
- Motor termic generator: 3 cilindri turbo, 1477-1497 cmc (compresie variabilă), 156 CP (116 kW) @4600 rpm, 270 Nm @1800-3750 rpm
- Viteza maximă: 170 km/h
- Masa maximă autorizată: 2180 kg
- Emisii CO2: 119-120 g/km
- Norma poluare: Euro 6D full
- Capacitate rezervor: 55L
- Volum portbagaj: 436 L
- Frâne cu discuri ventilate față/spate
- Suspensie spate Multi-Link
- Diferențial cu alunecare limitată (LSD)
- Exterior:
- Lumini LED față/spate și lumini de drum adaptive (matrix)
- Alarmă și acces fără cheie (keyless) cu chei inteligente
- Senzor de ploaie cu ștergătoare hibrid și duze de lichid integrate în brațe
- Senzori de parcare față/spate cu parcare automată și frânare autonomă
- Sistem camere 360 cu detecția obiectelor în mișcare
- Geamuri electrice cu impuls față/spate cu ridicare din telecomandă
- Hayon electric cu ridicare/coborâre prin gesturi
- Plafon panoramic
- Interior/Confort:
- Interior piele Nappa matlasată, negru cu accente albastru închis
- Scaune șofer și pasager cu reglaje electrice, reglaj lombar pe 2 axe (înălțime/adâncime), masaj. Scaun șofer și oglinzi cu memorie
- Volan, scaune față, parbriz, oglinzi încălzite
- Aer condiționat automat pe 2 zone
- Instrumentar de bord digital 12,3"
- Afișaj proiectat pe parbriz (HUD) 10,8"
- ProPilot + NaviLink, pilot automat inteligent, cu urmărirea benzii și/sau a mașinii din față, păstrarea distanței, recunoaștere semnelor de circulație și adaptarea pilotului la limitele de viteză sau alte situații (sensuri giratorii, viraje strânse, ieșiri de pe autostradă)
- Iluminat ambiental
- Podea portbagaj reglabilă/configurabilă/reversibilă
- 1 priză 12V pe consola centrală și o priză 12V în portbagaj
- Moduri conducere:
- Standard: eco / normal / sport
- Specifice: frânare regenerativă D/B și ePedal Step (mers cu o singură pedală)
- Siguranță:
- Frânare autonomă față (vehicule, pietoni, bicicliști, senzori parcare), spate (senzori parcare), lateral (trafic transversal la mersul cu spatele), intersecții
- Monitorizare unghi mort cu sistem de avertizare la trafic lateral la mersul cu spatele
- Sistem de avertizare și păstrare a benzii de circulație
- Sistem detectare oboseală șofer
- Apelare automată în caz de urgență (eCall)
- Frână de mână electrică cu funcție AutoHold
- Monitorizarea presiunii în pneuri cu senzori în jante și afișarea presiunii în bord
- 7 airbaguri: frontale, laterale, cortină, central față
- Multimedia/Conectivitate:
- Sistem de anulare activă a zgomotului (active noise cancelling)
- Navigație NissanConnect 12,3" cu hărți și servicii TomTom (info trafic, prețuri benzină, POI online, date meteo)
- Sistem sunet Bose cu 10 difuzoare
- Încărcător telefon wireless 15W
- 4 porturi USB (2xUSB A, 2x USB C, câte unul față/spate)
- Compatibilitate Apple CarPlay și Android Auto
Mașina e ajunsă la Euro-Motor Brașov, dar încă nu e plătită/ridicată.
Primele cheltuieli suplimentare necesare vor fi:
- Cameră de bord: Viofo A229 Plus Duo
- Anvelope iarnă: Bridgestone Blizzak LM-001
- Asigurări
- folie de protecție pe faruri
- folii protecție la mânerele ușilor
- lumini LED în portbagaj