Page 2 of 3

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 28 Jan 2016, 12:50
by eugenflorinmanea
Sa mai sterg praful putin. Am vreo 3,000 km de cand am luat o, m am obisnuit cu ea si incepe sa imi placa maxim. Masina e fenomen, fara sa apas tare acceleratia e docila si cuminte..dc apas mai tare se transforma in fiara . Pe curbe sta exemplar (rotile din spate se inclina 5 grade), iar prin zapada cuplul mare ma ajuta mult.
In curand trebuie sa ma duc la revizia de 1,000 km gpl.. masina se comporta bine pe gpl doar ca la ralanti are un mic tremurat..sa vad ce zic mesterii. La inceput atunci cand trecea de pe gpl pe benzina la 4000 ture smucea..vad ca acum s a rezolvat. A..mesterii tot mesteri- mi s a retezat capul unuia din cele 2 suruburi care prind priza de alimentare.
Ca si probleme.. atunci cand e f frig afara in primele 5 minute dc trec cu ambele roti fata peste un bumper se aude un scartait (dc trec doar cu o roata nu se aude).. dupa ce se incalzeste masina nu se mai aude. Eu banuiesc bieletele de la bara de torsiune..dar nu am timp de service deocamdata.

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 28 Jan 2016, 14:41
by Nesta3
Sau bucsile barei stabilizatoare.De obicei astea fac zgomot la denivelari adanci.

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 28 Jan 2016, 15:03
by eugenflorinmanea
Da, s ar putea sa ai dreptate mai ales ca bieletele au fost schimbate la Cobalcescu la 50,000 km in 2012. Problema e ca reprezentanta mi a lasat o parere f proasta despre profesionalismul lor si acum caut un service care sa stie cu ce se mananca masina asta.

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 18 May 2016, 23:08
by eugenflorinmanea
64,000 km intre timp i-am schimbat placutele fata spate (mai mergeau dar erau cam vechi si scartaiau la frane)- am pus ATE; i-am schimbat si lichidul de servo...in rest gaz si talpa.
Top speed 220 - m am luat la harjoneala cu un Audi A3 care surprinzator este singura masina ce mi-a tinut piept pe accelerare din localitate. Numai ca lui la 220 i s-a intamplat o nefacuta...i.e. cred ca i s-a cam terminat pedala pentru ca am inceput sa recuperez puternic si sa il imping de la spate.
Mi-am gasit un proiector spart...sa mor daca stiu ce si cum (cred ca de la o piatra aruncata de cineva din fata altfel nu imi explic), dar nu e asa o mare tragedie: 150 lei nou AM; app. 70 lei sh original.
(nu am avut timp sa il schimb).

In rest...imi cam dau seama ca sunt foarte multi frustrati pe drumurile patriei... cu precadere cei de la VAG care cred ca daca au 140 cai pe A4 sau Passat sunt regii soselelor. Din pacate pentru ei micuta mea le cam scoate soferia din cap (ce masina o fi...o fi Skoda.....o fi Seat...).
Drumuri faine.

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 09:56
by bondalicir
sa te bucuri in continuare de masinuta si multi km fara evenimente...
o intrebare: cat este impozitul pe an tinand cont de capacitatea motorului?

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 12:41
by eugenflorinmanea
Multumesc. In jur de 860 lei

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 12:46
by bondalicir
inseamna ca a mai scazut totusi... este mai ok acum. stiu ca acum cativa ani ce depasea 2 litri era peste 2000-3000 de lei.

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 13:25
by quelloo
era la alea peste 3000 poate.
cand am luat ceedul pentru 2.2 diesel de pe mazda 3 era impozitul 680 ron. acum e 790 pentru 2.2

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 13:31
by bondalicir
am verificat in 2013 pt audi a6 motor 2.7 pe bacau era 2700 de lei... pe bucuresti era si mai mult... in fine. ce spui tu e decent...

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 13:58
by quelloo
pai pe 2.7 e mai scump clar ca se ia din 200cm3 in 200cm3 si peste pragul de 2.5l iar se schimba costul individual.
m-am uitat acum pe Bacau si e 919 la 2.2 si 2256 la 2.7l ( quattro? :p) - diferenta intre 2.7 si 3.0 e de 250 lei, as merge direct acolo...

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 15:12
by eugenflorinmanea
Si la mine e 900 si..ceva. dar am platit inainte de 31 martie si am beneficiat de reducere.

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 19 May 2016, 17:03
by danyini
Treapta de impozit se schimba la 2601cmc.
Pina in 2600cmc aprox. 1000 lei (depinde si de zona dar nu foarte mult) iar la 2601cmc peste 2500 lei

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 18 Jun 2016, 00:19
by eugenflorinmanea
3,000 ture la 140 viteza a 5 a pe pilot automat, consum app. 9.1% (eram pe benzina)

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 20 Jun 2016, 22:29
by quelloo
baga a 6-a :)))

nu mai pune d-astea pana nu imi iau si eu o benzinara d-asta turbo ca poate ma razgandesc

Re: Saab 9-5 Aero

Posted: 21 Jun 2016, 20:31
by eugenflorinmanea
In ce sens sa te razgandesti? Are 5 viteze..eventual vag R de la racheta :)