Page 2 of 10

Re: Drive teste useri

Posted: 09 Apr 2014, 12:15
by bogdan-alin
sincer....imi place Mazda dar parca prefer Proceed GT. Tot sper sa gasesc niste bani ascunsi prin casa intr-un perete ceva sa ma duc sa imi cumpar si una :)

Re: Drive teste useri

Posted: 24 Mar 2015, 18:20
by panzer
M-am apucat si eu de test drive. Luati tot ce spun doar ca o impresie personala.

Profil: 1 masina face 20.000 km pe an si cealalta 30.000 km / an. Vreau garantie! Nu mai suport fara.

Sportage: 1.6 benzina, echipare entry cat de cat. Mi-a placut elasticitatea motorului si cam atat. A fost o mare dezamagire. 1.6 nu este suficient de puternic, dar nu asta am urmarit in test drive: parca nu eram acasa in masina. Suspensia prea moale, scaunul fara suport lateral. Nu m-au deranjat plasticele, dar nici nu m-au impresionat.
Cand m-am mutat in spate am stiut ca nu o voi cumpara in nici o varianta: tangaj mare iar kinder-ul meu are mici probleme de la tangaj.
Nu comentez prea mult despre sportage pt ca sunt multi colegi care au ales aceasta masina, nu este insa pentru mine.

Renault Captur: nu sunt in piata de crossovere de oras in clasa B, dar cum si-a cumparat-o un prieten am zis ca tb sa o incerc si eu. Interior Renault de top: superb adica: plastice moi, atentie la detaliu. Scaune tot fara suport lateral, dar niste huse detasabile f frumos croite. Coloristica impecabila, volan la fel. 1001 de dotari pt 14500 euro. Motor 0.9tce 90 cp.
Era sa il rastorn cu a 2a in parcare. Atat de instabil este. Altfel Renault tipic: super asistat, nu simti mai nimic: fara feedback in pedala, fara feedback la directie. Inalt ca asa isi doreste toata lumea acum. O masina care o sa faca multe victime intre proprietari: adica o sa ii omoare. Not for me.

Kia Ceed. :mrgreen: Noul Ceed. E alta masina fata de cea veche in special la suspensii, isonorizare, rigiditatea caroseriei. Este f posibil ca fix din cauza gradului de confort sporit fata de cea veche se simte mai putin viteza si motorul mai lenes. Deoarece la cea veche am scaun fix mi-a placut si scaunul la noul ceed. Eu sunt un pic mai mare nu prea ma impac cu scaunele Recaro sau cu cele de la Audi A4. Aici oricum e degustibus. E pe lista scurta. E prima daca voi alege 100% cerebral: cea mai buna garantie, cele mai mici preturi de intretinere, posibilitate Gaz pe motor daca ramai fara bani (in 7 ani orice e posibil), pret imbatabil (spring), motor super reliable (nu uitati ca sunt f sensibil la motor din cauze de 1.2 tsi). Ar merge un 1.6 gdi dar se pierd 2 chestii: pretul wow si posibilitatea de gaz. Inclin sa cred ca este masina de 20.000/an si nu cealalta; n-as mai adauga 2500 euro doar pt gdi. (GDI nu este la oferta acum)

Noul Honda CR-V 2.0 benzina 4x4. A unui prieten din nou. Interior best in class dpmdv. Adica e pentru oameni normali. Scaune mari, cu suport f fain. Mare la interior. Daca va uitati atent la dimensiuni e cat un Sorento. Portbagaj mare. O masina pentru familie. Ei nu o marketeaza ca si offroader, dar este super de condus: 2.0 aspirat e totusi un aspirat, dar se descurca de minune. Nu stiu daca as merge pt 4x4 (amicul spune ca da - eu spun ca nu). Garantie are 5 ani, dar intretinerea e mai scumpa (o revizie e cam 1000 lei). Pret second are de asemenea. Sufere de problemele HONDA: nu se gasesc piese non OEM mai deloc, iar cele OEM costa de rup. Este super potrivita mai ales in varianta 1.6 diesel pe care o sa incerc sa o conduc next. Am insa doar 26000 de motive de retinere.

Honda Accord: vechiul si din pacate ultimul accord care se va mai vinde in Europa. Dpmdv o masina cum se faceau pe vremuri: grea, solida, corecta, fara fite si figuri. Motorul de 2.0 e perfect pentru masina. Nu stiu daca 2.2 diesel isi scoate vreodata cei aproape 4000 euro diferenta. Masina merge premium. Nu are acel zvac de turbo, dar pentru cine stie sa conduca benzinar si nu se sfiieste sa il tina intr-o treapta inferioara cand se "joaca" motorul e super. La interior aceleasi lucruri ca si la fratele CR-V. Problema este ca nu se va mai vinde. Peste 5-6 ani o sa le explici Kinderi-lor de azi ce inseamna Accord la fel cum nici noi nu prea mai stim e e SAAB. La pret e imbatabil fata de orice in clasa D acum: 22000 euro lifestyle. Mondeo e chel pe benzina la banii astia. Mazda 6 la fel, parca e audi la noile preturi. Pana si Optima pare avion la cei 30000 euro ai ei. (stim cu totii ca e banc ca de fapt nu a vrut nimeni optima). Un alt minus: nu are haion. :(

Am mai vizitat:
- Dacia! Cu tot respectul pt masina nationala nu prea pot sa trec peste 3 stele la siguranta.
- Mitsubishi: m-am urcat in toate. N-am simtit nici macar nevoia sa fac un test drive. Nu aveau nici un EVO.

Am mai condus Auris 1.3 benzina, dar review alta data.

Dupa aventura Skoda Octavia 2 1.2 tsi, nu mai calc pe la VAG. Nu vreau BMW in nici o varianta. Poate un 330xd dar nu am atatia bani. Nici Mercedes pt ca am intrat la service si am vazut "ora de manopera 120 euro + tva" si mi s-a facut greata. E ca si cum ar scrie lasati orice speranta voi care intrati aici!

Urmeaza in limita timpului: Mazda 6, i40, Elantra (asa de amorul artei ca n-are haion), probabil noul focus break, noul Soul (hihihi - nu ma lasa doamna sa dau atatia bani, dar cel din Showroom e delicios).

Re: Drive teste useri

Posted: 24 Mar 2015, 20:08
by eugenflorinmanea
Incearca si Pug 508.Eu am ramas placut impresionat, mai ales de dieselul de ..160 cai parca. Si la pret e f competitiv stiu ca anul trecut au avut chiar black friday.

Re: Drive teste useri

Posted: 22 Apr 2015, 10:20
by panzer
Yeap - a mai aparut un i30 facelift 2015 si l-am condus si pe asta Euro 6 1.4mpi 100cp manual in 6 trepte. :oops: L-am condus mai mult pt ca vroiam un preview al Ceed GT Line care urmeaza sa apara prin toamna.
- directia asta cu 3 moduri nu stiu de ce o lauda toti aplaudacii peste tot. Este pur si simplu mult prea asistata dpmdv. Ambreiaj super moale (am oprit-o de cateva ori ca un incepator). Mi-a placut mai mult directia de la Ceed 2012 (cea fara moduri de setare).
- isonorizata f bine la relanti! Doar ca imediat ce incepe motorul sa traga devine la fel de zgomotoasa ca si ceed 2008: motorul, zgomotul rotilor si mai ales vantul!
- mai bine facuta la interior in varianta Confort decat Ceed 2012 best. Materialele un pic mai bune, scaunul o idee mai scobit, intri mai bine in el, suport lateral marginal mai bun. Am 185cm si peste suta! La altii impresia poate sa fie diferita.
Nu vad de ce as lua i30 over Ceed. Nici macar FL. Or fi modificari dar la un test drive cu 1.4 mi s-a parut ca masina ar suporta un motor mai mare.
Plecand de la Test Drive cu ceed 2008 n-am simtit un downgrade decat la denivelari, unde masina noua e masina noua!

PS: sa vedeti si testeri oficiali ce entuziasti o sa fie! :twisted:

Re: Drive teste useri

Posted: 23 Apr 2015, 22:30
by GabiA
Foarte interesant feedbackul despre i30. Ma asteptam sa fie o evolutie fata de prima generatie de i30 si cee'd in privinta suspensiei si izolarii fonice!

Zile acestea am avut ocazia sa mai conduc Giulietta. Inca nu vad partea premium la acest model, dar motorul de 1.4 turbo pe benzina de 120 cp este fantastic. Chiar accelereaza de la turatii scazute, iar puterea maxima este atinsa la 5000 :D. Este la ani lumina fata de 1.4 109 de pe cee'd. Nici 1.6 GDI nu cred ca ii face fata.

Re: Drive teste useri

Posted: 29 Apr 2015, 18:48
by panzer
Nu intra un admin sa mai mute din posturile astea in alta parte sa lase topicul de Drive Test doar pentru teste. :D

Nu de alta dar eu am mai tesat un Focus si inca un Ceed, diese! :mrgreen:

Re: Drive teste useri

Posted: 29 Apr 2015, 21:04
by eugenflorinmanea
Si? Detalii!

Re: Drive teste useri

Posted: 30 Apr 2015, 11:02
by panzer
Cum spuneam: am mai condus Focus FL 1.5tdci 120cp si Ceed 2, 1.6 Crdi 128cp. Ambele in variante de super top. Am condus Focus dimineata si Ceed dupa amiaza in aceeasi zi.

Mai intai de toate ambele masini nu mai erau noi deloc. Desi Titanium super una (jante de 18") iar cealalta City cu de toate (inclusiv piele si trapa, jante de 17") mi s-au parut prafuite. Ceed-ul mai si troncanea din toate alea. Zicese de la trapa, dar pe benzina ca masina noua nu mi-a lasat deloc impresia asta. Impresia in amble a fost de super folosit, iar toate gadget-urile m-au lasat rece. Am pus in balanta si cat de mult costa si mi-am redus pretentiile.
La masinile de test nu prea poti sa te bazezi pe cati KM scriu pe bord: astea aveau amandoua cam 25.000 dar ambele imi pareau mult mai uzate.

La mine alegerea cred ca va fi intre aceste 2 masini asa ca am fost mult mai atent. Din pacate la Focus nu m-au lasat prea mult sa ma obijnuiesc cu motorul.

Interior: in varianta de top e mai fain cel de la Focus. Ecranul f sus in campul vizual nu este insa OK dpmdv. Pe radio si tot imi atragea atentia de la condus. Varinate de top de la Ceed la limita kitsch-ului. Mult prea multe butoane, mult crom si 3-4 culori la interior il face obositor. Concluzia mea: ceed-ul e mai fain interiorul Best, Focus-ul e mai fain Titanium, dar fara ecranul de 8 inch. Se poate configura si asa.

Accesul: foarte bun in fata, marginal mai bun la Ceed. Un punct f slab la focus hatchback: in spate iti spargi capul daca nu esti atent: curba caroseriei coboara mult. Cum eu am multa treaba in spate bagand si scotand kinder-ul Focus ramane pe lista doar in varianta Wagon. Spatiul rezolvat la ambele din cauza ca m-am cam hotarat Wagon, SW. Din nou marginal mai mult loc in spate la Ceed, dar daca sotia nu are tot 1.85 ca si soferul te descurci.

Comportament rutier: mai bun la Focus. Directie precisa, nu se inclina daca tragi de volan mai brusc. Am intrat in masina cu capul plin de bullshit-urile tuturor, dar aici n-au gresit: sta bine focus-ul pe sosea! Pana si comparatia cu Octavia e o gluma: focusul chiar e mai fain. L-as vrea la un test drive sa trec carpatii cu el. :) O sa vedem daca reusesc. Ceed-ul pe 17 este si el mai "stiff" pe sosea.

Motorul: mai puternic cel de ceed. Ce e pe hartie e si in realitate. Nu conteaza datele tehnice, cel de ceed e mai fasnet, mai zgomotos. 1.5ul Focus-ului este clar etajat diferit sa faca loc si celui de 2.0 tdci. Cutia mai precisa la focus: mai scurta, mai asistata, nu agata ca la Ceed. Cutia Focus este sub standardul Octavia / Golf (cele mai bune cutii conduse de mine) dar peste Ceed.

Zgomotul: ambele motoare sunt zgomotoase. Cand m-am urcat in a mea, injectoarele de la gaz sunt Mozart fata de taraitul diesel-ului.

Conculzia mea: este mai multa masina pe dedesubt in Focus. Inchegata bine: nu zdranganea nimic nici macar pe 18". Se pare ca la limita Ceed-ul nou sufera cam de aceleasi lucruri ca si ceed-ul vechi. Oricum, ramane in balanta si afinitatea mea pentru Ceed.

Politica comerciala (nu e cazul la test drive, dar permiteti-mi offtopic-ul un pic): proasta la ambele firme. Ma dau jos din masina la ceed: vreau si eu una! Cam Best + clima + iarna. Raspuns: nu se poate! Avem doar Best. Nici macar Star. Nimic. Doar Best! Avem SW dar doar Best. Fara nimic. Si la pretul de lista.

Ford: pretul de lista este 23000 euro. II spun dealer-ului cam ce vreau. Seara imi vine oferta pe alta masina. Doar ca era Wagon ca in rest nimic din ce comandasem eu. Discount mare in oferta, dar nu era masina ceruta de mine. Din lista de optionale de la Ford de pe site, ei nu puneau decat pachete de 3000 euro. Anyway. Parca nu vorbeam aceeasi limba! [-X

Eu am cam terminat cu testele. Ar mai fi fost un Mazda Cx-5, dar ar tb sa imi dea 50% discount sa ma pot apropia de ea.

In mare cateva concluzii personale overall:
- pe net este f mult bullshit. In realitate masinile sunt diferite. Unele care iti ridica multe asteptari vor fi dezamagiri. Altele vor confirma.
- pt mine cele faine masini de condus nu sunt cele inalte sau inaltate. Cele mai faine sunt cele joase.
- combinatia motor cutie la condus: cea mai buna Accord benzina aspirat cu manuala in 6. Urmeaza turbo-urile pe benzina iar aici TSI-ul e fain. (n-am condus ecoboost). De ce imi plac mie aspiratele mari: sunt f predictibile: totul este liniar, stii in functie de viteza ce treapta iti foloseste. La turbo te mai poti trezi ca un soft decide pentru tine sa nu intre turbina. Diesel-urile sunt ultimele: cuplul mare dar pe turatii scurte e fain pe drumiri de munte, oboseste insa in ingramadeala din Bucuresti.
- focus are acum 5 ani garantie sau 150000 km. Nu e rau desi ultimii 3 ani au niste excluderi, iar garantia este contra cost.

PS: toate masinile de test erau cu becul de la combustibil aprins, probabil sa limiteze tendintele de plimbare ale testerilor. :(

Re: Drive teste useri

Posted: 30 Apr 2015, 13:23
by eugenflorinmanea
Si la mine pe lista scurta intra asa:
- Skoda Superb (SH minim 2011 si maxim 70,000 km) 2.0 TDI
- Skoda Octavia 3 (chiar e una f faina acum pe weltauto- 1.4 TSI 140 cai full option cu xenon si tot ce iti trebuie, masina nou nouta, 18,500 EUR- din pacate eu in iulie voi avea banii si inca nu sunt convins cum sta TSI u cu consumul)
- Honda Accord- la fel e una pe autovit de la Autoklass cu de toate 20,000 EUR- din care scazi 1,000 EUR rabla, valabil si pentru skoda de mai sus. Mi se pare totusi consumul cam mare - in carte 9 in oras si 5.6 afara- la asta mege GPL u dar parca mi e cam mila sa pun gaz la o masina de 20K eur si 0 kilometri
- Peugeot 508. Mi-a placut masinuta- dar nu cred ca ma incadrez cu bugetul. Motorul foarte tare si silentios, interior placut, stabila ..nici nu simteai cand mergeam cu 140
- Kia Sportage. Cam mult plastic dar isi merita banii.

Cu sufletul as alege Pj 508 dar probabil ca ratiunea ma va duce catre Skoda (Superb sau Octavia)

PS m-am urcat si in Focus si nu prea m-a impresionat. Mi s-a parut inghesuit .

Re: Drive teste useri

Posted: 30 Apr 2015, 15:11
by panzer
La mine nu e nici o diferenta de consum inte 1.4 mpi si 1.2 tsi. E diferenta intre soferi, doamna scoate sensibil mai putin decat domnul. La fel n-o sa fie intre 2.0 aspirat si 1.4 tsi.
1.4 tsi e ok pt Octavia dar mic pentru Superb.

Octavia 3 ar cam tb luata noua si cu garantie: sa nu uitam ca e platforma noua MBQ complet - n-ar face riscul sa o iei dintre primele pe MBQ. Au astia niste preturi la service de nu iti vine sa crezi. Poti si buy back la ei. Se poate configura masina fix cum vrei.
Si inca un lucru: daca un Audi ar mai putea avea ceva viata in el la 300.000 km, Octavia nu e Golf si Golful nu e A3.

Grija cu GPLul pe Accord: erau dubii despre montaj si niste piese care tb modificate in motor: cam ca la Logan. N-am retinut exact. Oricum si eu mi-am spus ca o sa am un 2.0 aspirat inainte de a trece la electric sau hydrogen. Oricum aici un telefon la Vernesti te lamureste. :)

Re: Drive teste useri

Posted: 27 Sep 2015, 23:02
by GabiA
Am testat un Renault Kadjar.

1.6 dci, 130 CP, 4x4, cutie manuala, RLink, scaune electrice, plafon panoramic, camera spate.

Impresii: mare, frate, confortabila. Motorul este destul de sprinten. Nu am apasat f tare pedala de acceleratie, fiind in oras, dar reusea sa impinga masina destul de bine.
Este interesanta si senzatia sa conduci mai de sus. In acelasi timp exista riscul sa nu vezi obstacole mai mici, de exemplu un copil, mai ales la manevrele cu spatele.
Are si o luneta mica. Fara camera pt marsarier nu as lua masina asta.
Directia este foarte usoara, masina se conduce usor.
Cred ca la tot ansamblul se potriveste mai mult o cutie automata.

Mi-a placut mai mult decat Ford Kuga.
Ca si dimensiuni cred ca se incadreaza intre Qashqai si X-Trail.

Re: Drive teste useri

Posted: 29 Sep 2015, 10:38
by panzer
Ai incercat sa faci un fel de test al elanului sa vezi cat se inclina? La Captur asta m-a frapat: f moale suspensia si lasa mereu senzatia ca se rastoarna.

Re: Drive teste useri

Posted: 29 Sep 2015, 11:22
by quelloo
cu ocazia Caravana Kia am facut si eu test drive cu 3 masini noi.
Ceed 2 cu motor 1.6DSL 136 cai.
Puncte forte
- calitatea interiorului (materiale si asamblare) la un nivel f inalt (era full option) - peste alte masini din clasa (focus titanium, seat FR, astra, skoda rapid HB, pana si Mazda 3 revolution) mi se pare la nivel de golf calitatea interiorului (sub premium normal, dar si pretul e mult mai mic)
- spatiu interior (mai ales in spate) mai mare decat al competitorilor (doar skoda rapid HB e mai mare)
Puncte slabe:
- inca nu-mi place forma scaunelor (suportul lateral mai slab ca la varianta veche de ceed)
- materialele lucioase de pe consola
- frana de mana electronica (este extrem de lenta la actionare si dupa spusele baiatului de la Kia, nu se deblocheaza automat la plecare - deci a trebui sa astept pana cand se decupleaza
- cursa schimbatorului tot este destul de lunga (as fi preferat sa se apropie mai mult de Honda sau VAG, sau macar Renault - nici la ei nu e scurta dar intra ceva mai bine)
- PRETUL -din pacate politica de preturi este un mister pentru mine: masina testata era mai scumpa decat varianta GT si avea mai putine dotari.
- de departe cel mai mare punct slab este motorul. o fi el de generatie mai noua, mai eco, mai rafinat etc... dar, sincer are maxim 90 de cai, nu 136.*
*nu stiam ce motor are masina cand m-am urcat in ea. dupa 500m de mers eram convins ca este motorul de 1.4 - 100cai. Am mers a 1-a pana la limitator, a 2-a limitator si la a 3-a pana la rosu. In momentul ala ma scuz baiatului din dreapta ca nu am mai condus benzina aspirat de ceva timp. Atunci aflu ca de fapt asta e motorul 1.6 diesel 136 cai si 280nm -> sa-mi pica fata :O.
Imediat dupa test, colegii House-Max si Simona mi-au oferit masinile lor spre un scurt test drive: ceed 1: 1.4 GSL 109 cai (masina de peste 7 ani) si ceed2: 1.4GSL 100cai
Ambele masini m-au bagat in scaun mai mult decat cei 136 de cai si 280NM de pe 1.6DSL. Singurul avantaj ar fi ca este aproape la fel de silentios ca si 1.4GSL de pe ceed 2 si a mai silentios decat 1.4 GSL de pe masina lui Cezar, dar nu m-a incalzit cu nimic. (DSL-ul de 1.6 si 115 cai de pe varianta de ceed1 era o bestie pe langa asta)

PS: impresiile despre Sportage 2.0DSL si Sorento 2.0DSL mai tarziu.

Re: Drive teste useri

Posted: 17 May 2016, 13:58
by quelloo
cu okazia poftei de chiftelute, am ajuns sambata sa fac testdrive cu noul megane GT pe langa complexul comercial baneasa

Modelul GT nu este urmasul modelului sport RS care o sa apara probabil in viitor dar sa vrea totusi un model sportiv cu 205 cai dintr-un 1.6 turbo
- toate bine is frumoase, de afara masina nu prea m-a impresionat. design-ul nu imi place dar nici nu-mi displace, mi se pare ok doar.
- la interior se schimba lucrurile, totul pare f bine pus la punct prin prisma calitatii materialelor si asamblarii (era totusi masina noua) si e alta masina fata de celelalte echipari inferioare (prezente si ele in parcare pentru testdrive)
- totusi, un lucru nu mi-a placut. Desi scaunul se lasa destul de jos ca sa-ti puna fundul cat mai aproape de asfalt exact cum as prefera, totusi, partea de consola cu ceasurile de bord este foarte ridicata si nu ai vizibilitate cum trebuie in fata. Eu la 1.75 n-am putut sa las scaunul in pozitia cea mai joasa. poate cineva de 1.85 sau 1.90 sa poata.
Lucrurile importante acum: - motorul scoate un zgomot placul la acceleratie maxima dar nu mi-a oferit senzatiile la care m-as fi asteptat de la 205 cai (eram 3 persoane in masina si masa masinii e de 1467kg). Faptul ca nu se simte cum trebuie motorul il atribui in mare parte cutii de viteze EDC cu 7 trepte care este absolut oribila la mers tare. pana cand am ajuns in zona in care am putut sa-mi infig piciorul in acceleratie totul era perfect, cutia schimba super rapid si fara sa sesisezi schimburile.
Cum iti bagi piciorul in acceleratie atunci incepe sa faca figuri, din 1 spre 2 si 2 spre 3 se simte schimbul destul de violent si imediat dupa schimbare masina se comporta ca si cum ar avea o pierdere de putere sau un ambreiaj care patineaza si ii cam ia o secunda sa prinda cuplu din nou.
O alta buba cu cutia pe care am simtit-o a fost cand am accelerat puternic pana la 90km/h si dupa am franat ca urma o curba cu cedeaza, in momentul franarii masina a retrogradat la un moment dat intr-a 2-a dupa a urcar intr-a 3-a iar si retrogradat din nou in acceasi frana. (la final le-am si dat feedback dupa testdrive si le-am zis ca personal n-as cumpara masina cu cutia respectiva. si in modul manual cu schimbare folosind padelele din spatele volanului tot aveam senzatia pierderii de putere)

Acum la partea care mi s-a parut extraordinara la masina asta: DIRECTIA! are si puntea spate mobila iar la curbele luate, rotile spate se intorc spre partea opusa curbei. (stiu ca era sistemul si pe Laguna mai demult dar in putinile ocazii in care am mers cu o laguna nu am facut aceasi test ca acum cu megane sa-mi dau seama daca avea aceleasi efecte)
In zona de aprovizionare din spatele mall baneasa intr-unul din sensurile giratorii tipul de la Renaul care era in dreapta mea mi-a sugerat sa dau o tura prin girator si sa merg mai tare, dupa tura asta am mai dat inca cateva :P calcand acceleratia pana aproape de 55km/h, abia aici simteam ca masina se pregateste sa scape in subvirare (acelasi test cu Kia mea cu rotile de vara: 225/45/17 la 40km/h deja eram sanie)

Ca si concluzie: cea mai buna stabilitate pe o compacta de serie cu care am mers pana acum si tind sa cred ca mare parte din asta se datoreaza sistemului cu rotile spate mobile.
- cel mai mare minus a fost cutia din punctul meu de vedere: buna pentru consum si stat in trafic dar prea slaba pentru condus.
- la un pret de pornire de 22500 EUR cu TVA nu se merita deloc. Proceed GT la bani mai putini mi se pare o varianta mai buna: poti sa iei manuala si arata si mai bine parerea mea.

Re: Drive teste useri

Posted: 17 May 2016, 14:31
by Nesta3
Pret full renault megane gt 2016: 28700euro
Pret full Kia ceed GT 2016: 24000 euro
Personal,as lua oricare din ele,iar pretul oferit de Kia mi se pare rezonabil.Diferenta de 4000 euro nu o vad.Singura chestie misto ar fi puntea spate la Megane,care vireaza,dar nu faci toata ziua buna ziua raliu.
Kia rullZ..preturi,dotari,calitate,intretinere