Drive teste useri

Subiecte care nu ţin de un numit model
User avatar
zaboss
Posts: 1180
Joined: 16 Sep 2010, 21:41
Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
Location: București
Contact:

Re: Drive teste useri

Post by zaboss »

quelloo wrote: Cum iti bagi piciorul in acceleratie atunci incepe sa faca figuri, din 1 spre 2 si 2 spre 3 se simte schimbul destul de violent si imediat dupa schimbare masina se comporta ca si cum ar avea o pierdere de putere sau un ambreiaj care patineaza si ii cam ia o secunda sa prinda cuplu din nou.
Aici cred că este o problemă a cutiilor de viteză automate, în primele câteva mii de kilometri schimbă prost spre foarte prost. Așa făcea și sportage-ul meu la început, ziceai că schimbă vitezele un începător. Acum nu mai simți nimic. Iar EDC de la Renault e chiar mai avansată decât ce am eu. Am testat-o pe un Captur și era foarte mișto (mașina avea deja vreo 30.000 km).
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Drive teste useri

Post by panzer »

quelloo wrote:cu ocazia Caravana Kia am facut si eu test drive cu 3 masini noi.
Ceed 2 cu motor 1.6DSL 136 cai.
Puncte forte
[...]
- spatiu interior (mai ales in spate) mai mare decat al competitorilor (doar skoda rapid HB e mai mare)
Puncte slabe:
- inca nu-mi place forma scaunelor (suportul lateral mai slab ca la varianta veche de ceed)
- materialele lucioase de pe consola
- frana de mana electronica (este extrem de lenta la actionare si dupa spusele baiatului de la Kia, nu se deblocheaza automat la plecare - deci a trebui sa astept pana cand se decupleaza
- cursa schimbatorului tot este destul de lunga (as fi preferat sa se apropie mai mult de Honda sau VAG, sau macar Renault - nici la ei nu e scurta dar intra ceva mai bine)
- de departe cel mai mare punct slab este motorul. o fi el de generatie mai noua, mai eco, mai rafinat etc... dar, sincer are maxim 90 de cai, nu 136.*
[...]
Fix aceeleasi impresii le-am avut si eu anul trecut cand am ales 1.4 GLS Best:
- GLSul nou este cu 1-2 clase peste GLSul vechi desi e doar de 100 cp vs 109. Respira mai bine, urca mai usor in turatii, super silentios. Cu benzina buna nu il auzi. Ma surprind mult mai des cu a 2-a la 70kmh.
- best nu are plastice lucioase ci mate, nici mult crom pe bord. Motiv pt care nu am vrut mai mult decat best, cu nervii de rigoare ca nu poti avea clima pe best. :(
- mie scaunul (best vechi vs best nou) mi se pare mai bun ca si layout. Mult mai bun la suport lombar de exemplu. Materialul insa mi se pare cu mai mult plastic in el. Eu unul transpir pe spate si cu ACul pus.
- in minus este suspensia, mai moale si mai putin sportiva decat la primul ceed inainte de face lift. Poti sa o scapi mai usor in decor decat pe cea veche. E drept ca la drum lung este mai odihnitoare decat cea veche.

Ca sa ai impresia corecta fa pe dracu in patru si condu si 1.6 gdi.

Despre diesel: la Euro 7 (care o fi ala) sa vezi surprize fata de benzinarele gdi. Plus ca vei alimenta si cu 2 combustibili: diesel si uree.

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5221
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: Drive teste useri

Post by Nesta3 »

In ce sens dieselul euro7 va fi diferit de gdi?
Ps:scaunele din best-ul vechi sunt mult mai misto
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

si eu zic la fel, suport lateral mult mai bun la prima varianta. ma asez in el, nu pe el :)

eu stiu ca si la euro 6 e rezervor de adblue. Nu aia mi-e problema mea cu motoarele astea moderne (eco cica) ca un rezervor de adblue tine multe mii de km din ce stiu eu.
problema cu dieselurile astea noi e ca mi se par din ce in ce mai castrate la putere (pe hartie e acolo dar cand bagi piciorul in ele nu se duc deloc) si prostiile alea de filtre de particule regenerabile.
din astea noi pe care am apucat sa le conduc pana acum doar japonezele de 2.2 mi se pare ca ma baga in scaun cum ar trebui (nu am condus 2.0 de la BMW, probabil acolo inca se mentine senzatia de la turbina extra)

Alta masina noua cu care am mers recent:
Logan MCV 1.5 - 75cai - de paste am fost la tara cu ea.
1. 75 de cai par cam 35 de fapt.
2. directia inexistenta: volanul nu zici ca are vreo treaba cu rotile din fata
3. ruliu caroseriei e ilegal de periculos - nu zici ca sunt amortizoare pe masina asta, doar arcurile.
4. dupa drumul pana in dolj si inapoi cu soseaua plina de oameni care scot masinile de 2 ori pe an am ajuns la concluzia ca masinile fara minim 100 cai ar trebui interzise pe drumurile publice (extraurbane cel putin) - cu masina asta nu am depasit 140 niciodata pe drum sau in depasiri iar viteza normala cu care am mers a fost 115 in afara si 70 in localitati, dar, la fiecare depasire aveam impresia ca sunt mereu la limita si pot spune ca pentru prima data am fost chiar obosit de experienta a 300 km de condus de la tara pana in Bucuresti. :(
5. consumul pe drumul asta care l-am facut a fost de 5.4% si mi se pare o diferenta prea mica intre mers de melc cu frica in logan nou fata de Kia de peste 7 ani care ar fi luat maxim 1l in plus la consum la un mers mult mai tare si mult mai multe depasiri.

Pentru mine personal urmatoarea masina o sa fie 2.0 turbo benzina de minim 245 cai asta pentru ca diferenta la consum intre unul d-asta si un 3.0 diesel (care l-as vrea in caz ca as lua tot diesel) nu cred ca o sa acopere toate taxele suplimentare la impozit si RCA pentru motorul de 3l
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Drive teste useri

Post by panzer »

Nesta3 wrote:In ce sens dieselul euro7 va fi diferit de gdi?
In sensul ca diesel-urile devin din ce in ce mai lenese, mai scumpe si consuma mai mult pe masura ce norma de poluare creste. In schimb aspiratele devin din ce in ce mai rafinate si consuma mai putin.

Pe vremuri (euro 2) diferenta de consum intre 1.5 dohc pe care il avem pe Cielo versus 1.9 tdi de pe Octavia 1 era de la dublu la simplu aproape: 12 L aprox Cielo vs 7 L aprox Octavia 1. Acum (euro 6) diferentele sunt minime si la consum si la performante.
Este de asteptat ca Euro 7 sa fie si mai cam greu de implementat pe Diesel iar diferentele sa se estompeze si mai mult. Mai ales daca lumea invata ca nu numai COx sunt importante ci si NOx unde diesel-ul e prastie.

Oricum, influenta VW a facut din Diesel o reduta a Europei. In restul lumii aproape ca nu mai poti cumpara Diesel. Este la pompa dar doar pentru camioane si tractoare.

Suntem la Drive Test: va invit cu placere sa conduceti si Honda CRV 2.0 benzina 4x4 manual. Si sa retineti ca motorul acela nu esti nici macar GDI, e MPI.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

Test drive noul Honda Civic 1.5 benzina 182 cai Hatchback - Asko Giulesti

Aspect exterior placut in fata si ceva mai ciudat in spate (imi plac tevile duble dar cam atat din zona aia) - subiectiv - gusturile nu se discuta
dotari cat cuprinde pe varianta testata (sport plus) pret 24000 - exista si varianta la 22000 (sport) la care dispare trapa, avertizarea unghi mort, amortizoare reglabile electric si sistemul audio cu 11 incinte (ramai cu 8)

ce nu mi-a placut:
- spatiu interior: este cam inghesuit cockpit-ul
- faptul ca nu poti configura nimic la variantele de echipare existente. sunt multe briz brizuri electronice care pe mine personal nu ma intereseaza dar o cotiera imbracata in piele sau tapiterie de piele ventilata nu poti pune decat pe varianta prestige (mai lenta)
- frana de mana electrica - no more fun :( - butonul de Parking actioneaza se pare toate 4 rotile
ce mi-a placut: restu :)
ce m-a impresionat cu adevarat:
cutia si motorul: cutia schimba perfect, punct
motorul e o bestie care te tine in scaun de de la prima ciupeala de acceleratie (fara lag) si pana la 5500 de ture, iar dupa 5500... atunci chiar ca incepe distractia si motorul parca vrea sa te mute pe locurile din spate. accelereaza fara efort in toate treptele si te duce la viteze de poveste: in test pe partea de intoarcere a atins 195 pe ceas (nu aveam GPS-ul pornit ca sa zic daca nu e ca situatia de pe VW - dar si asa tot se simtea destul de tare)
nu credeam vreodata ca zic asta despre un motor asa mic, dar la masina asta de 1300 kg - face fata cu brio

Va recomand cu tarie sa faceti test drive cu masina asta. Si eu intre timp o sa ma gandesc cum naiba ajung sa testez varianta de 2.0 a motorului asta din iad (cel de pe type R) :p
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Drive teste useri

Post by panzer »

N-ai apucat sa citesti si consumul in test, nu?

E si pe lista mea. Dar pretul ma retine. Parca totusi 22.000 euro e cam mult pt o compacta.

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

consumul masinii de test era 8.2%
nu am vazut consumul instant in sarcina dar reprezentatul de vanzari mi-a spus ca la 140 constant consumul este de 6.2 (ceea ce pare super ok)

masina desi are cockpitul mai inghesuit, per total are spatiu mai mare decat alte compacte. locurile din spate si portbagajul in principiu.

cica au facut-o mai mare ca sa fie exact intre fostul civic si fostul accord ca dimensiuni.

la cate dracovenii are pe ea in varianta de 22000 as zice ca merita (chiar daca personal nu as folosi multe din ele, tot sunt acolo... macar pentru revanzare :p )
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

Salut,

Ce briz-brizuri are pe ea? Exista si in varianta awd?
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

start stop, keyless entry si go cu buton pornire, senzori fata spate si camera, faruri led, proiectoare led, LKAS, Cruise control adaptiv, franare de urgenta pietoni, avertizare unghiuri moarte, navigatie si Apple car si android auto, wireless charging pad, camera pentru citit semnele de circulatie, limitator de viteza (pe asta n-am inteles-o niciodata, nici pe masinile de companie... intr-o depasire periculoasa sa ai masina limitata, cum o fi...)

daca imi mai amintesc ceva mai scriu. Personal din lista de mai sus n-ar plati decat pentru camera la mersul cu spatele si android auto.

nu e nevoie de AWD pe masina asta. sasiul l-au facut mai bun decat ala de pe focus. unde-o pui acolo se duce.
Astia n-au pus AWD nici pe type R si ala are 320 de cai de pus pe asfalt nu doar 182.

iar cu AWD nu cred ca ar mai fi avut doar 1300 kg.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

Iti sugerez sa testezi si noul Insigna. Mi s-a parut geniala masina, chiar mai faina decat Mondeo, pe care il testasem anterior.
Mi-a placut foarte mult cum se conduce, pozitia la volan, dotarile. A fost singura masina din care nu m-as mai fi dat jos si as fi continuat sa conduc.
Motoarele sunt de la 140 cp pe benzina pana la 260 cp si awd, si dieseluri, dar nu le mai insir.
Ce am testat era un 2.0 diesel, 170, cutie manuala, suficient de vivace pentru gusturile mele, chiar ok. Tie cred ca ti s-ar potrivi cel de 260 cp.
Dotarile:
- camere 360°, chiar utile pentru dimensiunile masinii.
- head-up display pe parbriz, color, cu un super afisaj si neintruziv
- volan, scaune, parbriz incalzite
- scaune ergonomice, certificate AGR, cu masaj, ventilatie, incalzire
- faruri matrix led. Fiind zi, nu le-am putut testa, dar din reclama par a fi f avansate, peste un simplu led.
- navigatie cu AA si Carplay
-display lcd pentru instrumentarul de bord, modern, dar mai exista si cateva indicatoare clasice, deci nu e full ca la vw.
- asistentul on-star. Chiar am sunat, iar operatorul mi-a trimis o ruta spre sistemul de navigatie. Daca ai un incident si nu raspunzi, anunta autoritatile. Daca ti s-a furat masina, o pot localiza prin gps. Mai exista si o aplicatie cu care poti controla de la distanta functiile masinii. Cred ca si daca te plictisesti, suni, astepti o operatoare si faci un mic chat.
- cruise control adaptiv, lkas, etc.

Am cerut o oferta de pret pentru un 1.5 t benzina, 165cp, automat, cu toate dotarile de mai dus, si am primit un 29k E, redus de la 32. Tre sa zic ca pretul fara optionale e de 24700.
Ce ma opreste sa o cumpar este pretul(as prefera sa ma limitez la 25k E) si faptul ca as avea nevoie de o tractiune integrala pentru a urca un deal iarna.

Continuand clasamentul masinilor pe care le-am mai testat:

2) Noua Mazda CX-5, 2.2 175 cp, awd, revolution top
Plusuri:
- mi s-a parut o masina solida, sigura si cu o tinuta de drum foarte buna
- izolarea fonica( nu se aude zgomot de la roti)
- scaune confortabile
- design superb
- din ce am vazut pe net, awd-ul este performant.

Minusuri:
- 29k E costa un 2.0 benzina awd, manual, in varianta de echipare Attraction( 3 din 5, fara asistent faza lunga, camera spate, acces fara cheie, cruise control adaptiv, head-up, dar include scaune incalzite si faruri led)
- sistemul multimedia il consider demodat. Nu are AA si Carplay, iar pentru a beneficia de navigatie trebuie sa cumperi cardul cu harti, care costa 500E?!
- nu are parbriz incalzit,decat doar in dreptul stergatoarelor, ceea ce nu e acceptabil pt o masina asa de mare si in pretul asta.
- 2.0 benzina,160 cp, fara turbo, awd, 10.9 s pana la 100km/h, cred ca e lesinat
- head-up displayul de pe parbriz era prea in campul vizual si mi s-a parut deranjant.
Inca nu am cerut o oferta. Eu l-as vrea si cu, cutie automata, iar pretul de lista este de 31k E.

Urmeaza sa testez si un cx-3, 2.0benzina, 150cp, awd, aut, 9.5 s pana la 100km/h, revolution top(26k E)

3) Ford Mondeo, 2.0 diesel, awd, cutie automata.
Plusuri:
- motorul diesel e silentios, cutia automata si ea e ok
- dotari complete
Minusuri:
- 27k E, 2.0 diesel, automat, tractiune fata, titanium + ceva dotari
- garda la sol micutza
- nu m-a impresionat cu ceva deosebit, dar e o masina ok, am vazut multe pe strazi.

4) Nissan Qashqai, 1.6 dci, 4x4, manuala
Plusuri:
- camere 360°
- motor relativ puternic

Minusuri:
- combinatia 4x4 si cutie automata nu e posibila
- motor usor zgomotos
- se auzea zgomot de vant in dreptul portierelor
- suspensie moale
- directie nu foarte precisa

Caut o masina confortabila, awd, cutie automata, 0-100 sub 10s, garantie cel putin 5 ani, sub 25E. Am configurat un sportage 1.6 tgdi, 4x4, dct, gt line, xenon, portbagaj inteligent, scaune ventilate si electrice, alte maruntisuri: 28000 E. Pare a fi oferta cea mai ok, dar as vrea sa mai fac un test drive cu el. Am niste retineri vis-a-vis de cutia dct, nu mi-ar placea sa se supraincalzeasca si sa trebuiasca sa opresc. Dar au fost, totusi, cazuri izolate, in care a fost foarte solicitata.
Din pacate, reprezentanta din Iasi are disponibil( sau avea) doar un 2.0 d, 136cp, gt-line, 4x4, manuala, dar am sa mai incerc un test.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

clar cautam lucruri diferite la masini :)
tre sa recunosc ca noul insignia arata mult mai bine ca cea veche dar cum oricum am o repulsie fata de Opel in mod normal, nu as lua sincer.
Din pacate motorul ala de 260 de cai merge doar cu automata si cu tot cu masa sporita nush ce mai iese de acolo.

Eu caut o masina cu cutie manuala, care sa faca suta cam in 5 secunde, de preferat o frana de mana mecanica, tapitarie piele ventilata, oglinzi rabatabile electric :P (mai erau cateva chestii care oricum apar pe listele de dotari de baza la toate masinile)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
GabiA
Posts: 498
Joined: 22 Aug 2007, 23:21
Auto: Kia Cee'd 1.4 2007
Location: Iasi

Re: Drive teste useri

Post by GabiA »

Concluzia mea este ca tu cauti rachete, iar eu avioane convenabile la pret :)))
Insigna aia face suta in 7.3s, deci nu se incadreaza in target.
Un Mustang?
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG

quelloo
Posts: 4407
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Drive teste useri

Post by quelloo »

mustangul mi se pare un ford focus RS pentru la tara :P
mai era si micul amanunt ca luase doar 2 stele la euro NCAP. da putin de gandit :P

masina mea de suflet ar fi un Nissan GTR dar e la 55000 SH si cu motor de 3.8 :(

o sa ajung io si acolo odata...
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

panzer
Moderator
Posts: 1199
Joined: 03 Jul 2007, 16:22
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Drive teste useri

Post by panzer »

@GabiA; nu te chinui cu CX-3. E chiar o gluma.
CR-V e o masina la care poti sa te mai uiti. Nu stiu insa ce poti obtine sub 25k.
Octavia 4x4 intra in pretul tau, atat diesel cat si benzina. Iar discounturile sunt mai mari decat la Honda sau Mazda.

Depinde cat de important este dealul acela. Daca e important cea mai buna oferta de 4x4 e de la Subaru.

@quello: Evo, WRX, Porsche :D

Post Reply

Return to “...despre maşini în general”