Page 2 of 4

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 17:43
by ll3300
ok..scz

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:12
by costelo
Oi fi mers cu frana de mana trasa si nu ti-ai dat seama, iar alea pe fata , eu zic te au tinut suficient

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:19
by ll3300
sa merg cu frana de mana trasa.....hmm...da e buna gluma:))

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:25
by SeKAh
Tehnic e aberant sa se uzeze placutele spate primele.

Am o curiozitate: cat te-au costat placutele fata schimbate la 83.000km daca cele spate au fost 500RON?

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:26
by Joco
Frana de mana nu are nici o legatura cu placutele de pe spate. Frana de mana este separata, pe tambur.

Joco

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:29
by costelo
@ll3300
Da ...daca e trasa putin poti.
Si daca nu a fost asa mai ai doua variante : ori au fost mai proaste cele de pe spate , ori ai luat tzeapa la service.

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:30
by ll3300
si atunci cum se poate asa ceva ....?
e furt pe fata sau nu ?
s au schimbat sau nu placutele pe spate la 38000? oare daca s au schimbat meritau schimbate?
raspunsul il au doar cei de la klado iasi..care culmea mi au raspuns printr un inginer, ma indoiesc, ca au mai fost ceeduri la care a schimbat intai pe spate....

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:37
by costelo
Joco fama sa inteleg .Deci pe spate avem asa : suspensie multilink+disc de frana + placuta de frana la disc + tambur + sabot + un telescop buclucas #-o :?: ( asta din urma nu si in cazul meu)

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:41
by SeKAh
DA, costelo.
SeKAh wrote:cat te-au costat placutele fata schimbate la 83.000km daca cele spate au fost 500RON?
deci???

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:42
by ll3300
pe fata la rodav vaslui 450 ron

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 18:46
by Joco
@costelo
Da, asa este. Frana de mana este pe saboti ca la Mercedes :) si teoretic este pentru o viata.

Joco

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 19:02
by eugenflorinmanea
In carte scrie ca placutele trebuie schimbate la 45,000?? Presupun ca te-ai dus la revizia de 45,000- la 38,000 km. Parerea mea e ca trebuia sa ti le schimbe si pe fata si asa nu mai aveai mustrari de constiinta. Oricum eu nu le-as fi lasat 83,000 km... totusi e viata mea in joc.

Trebuia sa iti faca la fel cum am patit eu la Logan. Am fost la revizie la 25,000 km... mi-au zis ca sunt OK placutele nu trebuie schimbate...si la 27,000 au inceput sa faca urat! (se freca fier pe fier). Schimbai si discurile...asta e... daca nu vrei sa respecti ce scrie in carte.

Asta sa fie necazul tau cel mare.. ca ti-au schimbat astia placutele inainte sa ajunga fier pe fier!!! In rest fii bucuros ca nu ai avut nici o problema cu masinuta, felicitari!!! Banuiesc ca tu nu ai probleme cu zgomote pe spate, directie, etc :):)

Eu zic ca ar trebui schimbat titlul topicului... Hm..sa iti dau exemple de adevarate furturi pe fata??
VW Passat- Porsche Romania: inlocuit scut nou cu unul vai de mama lui si care nici macar nu era de la o masina Combi
Audi A6- Porsche Romania: masina dusa pentru o zgarietura, plecat de acolo si oprit in drum- schimbasera ceva pe la motor
Dacia Logan- intamplata mie- inlocuit masca fata (care era de model nou) cu una veche- am observat dupa 1 an cand m-am gandit sa o vand :):)

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 19:07
by ll3300
adika cum sa ajunga fier pe fier alea pe spate la 38000 cand astea de pe fata au dus 83000?
sa fim seriosi......ei daca mi leau schimbat le au schimbat la uzura ff mik nu necesitau schimbate..si probabil vreun gospodar de acolo le schimba la coltul blocului pe alea putin uzate luate de la mine

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 19:31
by nici
Eu din cate stiu spatele franeaza mai tare ca fata: cam 60% spate, 40% fata. Poate ma insel. Daca ma insel ai putea sa ai tu o pb la EBD?!

Re: furat pe fata

Posted: 10 Mar 2009, 19:36
by mykep
intotdeauna forta de franare mai mare va fi pe fata, pentru ca in momentul franarii centrul de greutate al masinii se misca mai in fata, automat solicitarea mai mare de franare va fi pe fata, procentual nu stiu sa-ti spun exact, aici ne ajuta @Joco :D, ca sa-ti dau un exemplu evident, uitete la motociclete sa vezi cat e discu de franare pe fata si cat este pe spate sau la masinile care pe fata au discuri si pe spate tamburi.