Register    Login    Forum    Search    FAQ

Club KIA » Modele KIA » Cee'd - HB, SW, PRO şi...bineînţeles GT ! » CEE'D I (2006-2012) » Tips & Tricks




 Page 5 of 6 [ 83 posts ] Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next



Author Message
 Post Posted: 15 May 2012, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 Sep 2008, 13:43
Posts: 1377
Location: Cluj
Auto:
pe compresor este trecut gramajul, este un acctibild lipit pe el si acolo scrie, si intradevar este pe la 500 grame
dar daca ti-au pus 700 grame, de curiozitate la ce presiune ti-a urcat in instalatie cand ai pornit clima, cu 500 grame urca undeva pana la 16 bari pe conducta de gaz ce iese din compresor.

_________________
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva


Top 
 Post Posted: 15 May 2012, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jul 2010, 11:51
Posts: 112
Location: Bucuresti
Auto:
Din pacate nu m-am uitat la presiunea de pe aparat, ca presupun ca la aceea faceai referire. Se pare ca nenea ce s-a ocupat de operatiune nu a stiut ca gaseste informatia pe eticheta compresorului, nici mie nu mi-a dat prin cap #-o

_________________
VW Golf VI Highline - 2.0 TDI-CR 140CP M6, Park Assist, RNS 510, Alcantara, Webasto...
EX: The White ACE - Pro_Cee`d 1.4GSL - Jante 17" Tip B, Continental SportContact 3 225/45 ZR17 91Y, NGK Iridium... - Captain`s Log


Top 
 Post Posted: 15 May 2012, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 Sep 2008, 13:43
Posts: 1377
Location: Cluj
Auto:
inseamna ca ai fost la un service de garaj, e drept ca si eu la un service de garaj am fost dar tipu stia ca pe undeva langa clima trebuie sa existe un actibild sau o placuta unde sa spuna tipu de freon si cantitatea, si ne-am invartit prin motor pana am dat de etichetaia aia de pe compresor.
la sfarsit am dat 120 de roni

_________________
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva


Top 
 Post Posted: 15 May 2012, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jul 2010, 11:51
Posts: 112
Location: Bucuresti
Auto:
Service-ul este acelasi unde mi-am schimbat anvelopele, pe partea asta nu am ce sa zic, doar faza asta a fost cu probleme, in rest baietii nu am ce comenta, profi si de gasca, iar unitatea este bine intretinuta, nu este ca orice service de cartier. Pe mine m-a costat 180 RON, manopera, 400gr (?) freon (mai aveam vreo 300) si spray de igienizare AC.

_________________
VW Golf VI Highline - 2.0 TDI-CR 140CP M6, Park Assist, RNS 510, Alcantara, Webasto...
EX: The White ACE - Pro_Cee`d 1.4GSL - Jante 17" Tip B, Continental SportContact 3 225/45 ZR17 91Y, NGK Iridium... - Captain`s Log


Top 
 Post Posted: 12 Feb 2014, 02:31 
Offline

Joined: 26 Sep 2010, 18:08
Posts: 17
Auto:
Am un kia ceed best 2008 benzina cu A/C manual. Compresorul nu porneste deloc (mi-au pus freon la reprezentanta cu 3 luni mai devreme , mi-au spus ca nu a pierdut mai nimic). Releul si sigurantele sunt bune dar cupla nu lucreaza sa cupleze compresorul. Porneste ventilatorul se aprinde beculetul de A/C dar aer conditionat nimic (nu lucreaza compresorul). Ce ar putea fi?


Top 
 Post Posted: 12 Feb 2014, 07:22 
Offline
Cel mai ghinionist!
User avatar

Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Posts: 4616
Location: Bucuresti
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Temperatura scazuta?

_________________
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!


Top 
 Post Posted: 12 Feb 2014, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 Sep 2008, 13:43
Posts: 1377
Location: Cluj
Auto:
nu stiu cum e la masina, dar ce pot sa spun ca la spliturile (aer conditionat-inpropriu spus) pe care le cumperi din magazine, ele nu pornesc cand temperatura exterioara este sub o anumita valoare (5 sau -5 grade, nu stiu exact care este temperatura) poate asa este si la masina dar nu bag mana in foc.

_________________
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva


Top 
 Post Posted: 12 Feb 2014, 11:38 
Offline
Cel mai ghinionist!
User avatar

Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Posts: 4616
Location: Bucuresti
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Spliturile pornesc la orice temperatura doar ca in functie de model si capacitati pot ingheta sau pot functiona in regim normal beneficiind de avantajul tehnologiei inverter, rezistenta montata corespunzator..... pana mea aici e forum de masini! :)
Majoritatea functioneaza pana la -5 -10 grade, cele performante pana la un -25. Eu nu ma risc cu niciunul :)
Traseul ala de evacuare daca ingheata ti-ai pus parchet nou, mobila noua etc.

_________________
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!


Top 
 Post Posted: 21 Feb 2014, 16:37 
Offline

Joined: 25 Jan 2008, 23:34
Posts: 15
Location: Bucuresti
Auto:
tornadomiron wrote:
Am un kia ceed best 2008 benzina cu A/C manual. Compresorul nu porneste deloc (mi-au pus freon la reprezentanta cu 3 luni mai devreme , mi-au spus ca nu a pierdut mai nimic). Releul si sigurantele sunt bune dar cupla nu lucreaza sa cupleze compresorul. Porneste ventilatorul se aprinde beculetul de A/C dar aer conditionat nimic (nu lucreaza compresorul). Ce ar putea fi?


Ar putea fi (am patit-o; e o fericire sa ai parte doar de aer fierbinte vara, in loc de aer rece :shock: ) defecta (intrerupta) bobina care cupleaza compresorul de la A/C.
Are cod 976412H000. Se poate schimba, nu trebuie luat tot compresorul; pentru manopera recomand service de reprezentanta;

_________________
Kia Cee'd 1.4 GSL; Classic; Machine Silver; B-100-AMC


Top 
 Post Posted: 02 Aug 2015, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Posts: 1454
Location: Vaslui
Auto: Kia cee'd SW
Am constat inca din luna mai ca AC - ul nu mai baga aer rece. Compresorul se aude cand dau drumu la AC. Daca sunt in oras, la peste 30 grade, chiar daca dupa stationare am scos aerul cald din masina, am senzatia ca imi baga aer cald. Daca ii dau drumu dupa ce ies din oras si circul un pic cu geamurile deschise, parca baga ceva aer caldut spre rece, dar merge compresorul in draci si nu mai scade debitul de aer prin ventilatoare cum ar trebui in mod normal dupa ce se egalizeaza temperatura in habitaclu cu setarea la clima. Mentionez ca o las de obicei pe auto. Acum nici la 18 grade nu mai are efect de racire. Deci ma repet, daca e foarte cald afara, ai senzatia ca baga aerul din mediu, dar probabil inalatia nu mai are puterea sa raceasa aerul.
E din cauza freonului pierdut din instalatie sau sa
mai aiba vreo problema?

_________________
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:99.000km
Anvelope iarna 195/65/R15:Good Year Ultra Grip 9
Anvelope vara 205/55/R16:Good Year Efficient Grip Performance


Top 
 Post Posted: 02 Aug 2015, 16:35 
Offline
Cel mai ghinionist!
User avatar

Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Posts: 4616
Location: Bucuresti
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Mergi la un robotel pentru a/c si vorbim dupa.

_________________
Garajul meu
Jurnal de bord
Participantul cu numarul 100 din coloana.
Nu exista bancnote romanesti, pe care sa scrie RON. Noi avem doar LEI!!!


Top 
 Post Posted: 07 Aug 2015, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Posts: 1454
Location: Vaslui
Auto: Kia cee'd SW
Gata, s-a rezolvat cu ocazia reviziei a 7-a, s-a schimbat freonul si uleiul compresor. "Robotelul" nu a detectat scurgeri sau alte defectiuni, am facut proba dupa inlocuire completa (550 ml) inainte de diagnoza cu leptopu, AC raceste bine acum. O sa vad la drum intins pe calduri mari.
150 lei a costat interventia (TVA inclus).

_________________
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:99.000km
Anvelope iarna 195/65/R15:Good Year Ultra Grip 9
Anvelope vara 205/55/R16:Good Year Efficient Grip Performance


Top 
 Post Posted: 03 Jul 2016, 13:59 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Posts: 1454
Location: Vaslui
Auto: Kia cee'd SW
Văd ca n-a mai postat nimeni, mă simt nevoit sa o fac la nici un an de la intervenție.
Dau pe clima auto, se aprinde ledul de AC, +18 °C, afară 32 °C, înainte de a pleca scot volumul de aer fierbinte din mașină, și pauza. Baga aer presupun cald, de afară. Chiar dacă aștept 2-3 minute, nu da semne ca ar începe sa răcească. Am testat o mașină de servici, un Clio Symbol, am plecat fără sa aerisesc, în câteva secunde baga aer rece de mă tăia în coșul pieptului.
Aveți idee totuși care ar fi cauza?
Anul trecut, după cum am postat, nu a detectat vestitul "robotel" scurgeri sau alte avarii/defecțiuni.
Deja începe sa mă exaspereze situația, îmi aduc aminte ca în primele veri dacă dădeam la +18 °C, mă tăia la genunchi.
Ar trebui sa mă gândesc și la alte variante în afară de consumabile?

_________________
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:99.000km
Anvelope iarna 195/65/R15:Good Year Ultra Grip 9
Anvelope vara 205/55/R16:Good Year Efficient Grip Performance


Top 
 Post Posted: 03 Jul 2016, 15:32 
Offline
JUCATORUL

Joined: 25 Oct 2008, 15:53
Posts: 462
Location: bucuresti
Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
Compresorul de ac cupleaza?

_________________
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 110000km


Top 
 Post Posted: 03 Jul 2016, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Aug 2012, 04:37
Posts: 354
Location: Bucuresti
Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
Daca pui mana pe conductele de AC ( par a fi de aluminiu ? ) din partea stanga ( cum te uiti la motor ) sunt reci ? #-o

_________________
Fair day, be well !

Image


Top 
Display posts from previous:  Sort by  
 
 Page 5 of 6 [ 83 posts ] Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next




Club KIA » Modele KIA » Cee'd - HB, SW, PRO şi...bineînţeles GT ! » CEE'D I (2006-2012) » Tips & Tricks


Who is online

Registered users: BAU, Bing [Bot], cristinub1, Exabot [Bot], MSNbot Media, Stely, Yahoo [Bot]

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: