Deocamdata fac drumuri zilnice scurte de maxim 6 km - 8 km, 2-4 porniri / zi (in orasel cu treburi personale prefer sa merg pe jos. Evit deplasarea cu masina la servici pentru doar 1,2 km distanta, mai ales in sezonul rece). Si in week-end cativa zeci de km, mai rar 100 -120 km. Si daca nu o trec pe GPL si mai rar sau deloc 1000-1200 km in concedii, dar banuiesc ca nu are relevanta, in cativa zeci de km ar trebui sa se incarce complet.Nesta3 wrote:Suficient pentru 1.4 nu prea e suficient pentru ce avem noi nevoie:drumuri scurte,porniri dese sau temperaturi scazute.Daca nu abuzezi de baterie cu ce am insirat mai sus, nu cred ca vei avea probleme.Ideea e ca trebuia sa iti dea ceva egal sau mai bun/mare decat originalul, ca asa e normal.
Porniri dese nu fac,ca nu sunt agent vanzari sau taximetrist si nu stau toata ziua in masina.
De temperaturi scazute nu cred ca ne putem eschiva (apropo, dimineata erau - 16 grade).
Ce sa fac acuma, am vazut-o cand a adus-o in atelier din depozit sa o monteze ca e de 50 Ah, 360A (am tot citit si eu postarile din urma si am inteles ca e important curentul de pornire), am zis sa nu fac tiganeala, trebuia sa insist sa accept doar tip de baterie cu minim 450 A curent pornire, nici nu tineam in mod special sa se poata potrivi husa pe bateria noua. Dar totusi pe Solit-ul original parca nu am vazut mentionat curentul de pornire
O sa vad cum se comporta in perioada asta Ianuarie - Februarie cu ger naprasnic (dimineata vorbeam cu cumnatu la telefon si mi-a amortit mana in cateva zeci de secunde
Legat de data fabricatiei, sa ma incalzeasca faptul ca prima cifra din cod este 6 urmata de litera L (Deci 2016, luna Decembrie) ?