Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)
-
- Posts: 31
- Joined: 17 May 2007, 14:25
- Auto:
- Location: Brasov
Multam tuturor, intr-adevar e chestie de obisnuinta si rabdare.
Trebuie facuta treaba meticulos si pana la capat, totusi ...pare mai deficil decat la Solenza, unde intra mai simplu.
In general, cred ca la Solenza cutia era mai finutza, desi sunt convins ca multi o sa ma injure ptr aceasta afirmatie, dar mie asa mi se pare - era mai simpla!
Asta e, cu Ceed-ul trebuie parcat cu grija, oricum cu servo directia parcarile laterale imi ies din ce in ce mai bine, manevrabilitatea e grozava.
Deja la 1200 km nu mai am probleme cu spatialitatea masinii, m-am obisnuit cu dimensiunile si ..n-am atins pe nimeni in manevre.
Trebuie facuta treaba meticulos si pana la capat, totusi ...pare mai deficil decat la Solenza, unde intra mai simplu.
In general, cred ca la Solenza cutia era mai finutza, desi sunt convins ca multi o sa ma injure ptr aceasta afirmatie, dar mie asa mi se pare - era mai simpla!
Asta e, cu Ceed-ul trebuie parcat cu grija, oricum cu servo directia parcarile laterale imi ies din ce in ce mai bine, manevrabilitatea e grozava.
Deja la 1200 km nu mai am probleme cu spatialitatea masinii, m-am obisnuit cu dimensiunile si ..n-am atins pe nimeni in manevre.
1.4 GSL LX MT "Limited" Black Pearl - scaun regl, proiectoare, tetiere, presuri, cheie 3 butoane +Viper
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Diesel - Turatii, Schimbatul Vitezelor etc...
Tot ce tine de motorul diesel pt al tine in perfecta stare.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Eu schimbam la RIO CRDi astfel:
Cand este rece motorul, nu urcam in ture mai mult de 2300-2500 rpm si accelerez progresiv.
Dupa ce a ajuns apa la 90, schimbam in asa fel incat dupa schimbarea vitezei sa nu cada in ture mai jos de 1800rpm, ideal ar fi 2000rpm.
Nu se calca brusc daca e mai jos de 2000 rpm.
Cand este rece motorul, nu urcam in ture mai mult de 2300-2500 rpm si accelerez progresiv.
Dupa ce a ajuns apa la 90, schimbam in asa fel incat dupa schimbarea vitezei sa nu cada in ture mai jos de 1800rpm, ideal ar fi 2000rpm.
Nu se calca brusc daca e mai jos de 2000 rpm.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
O chestie pe care'am auzit'o de la mai multi e ca, dupa o folosire intensa a turbinei (de ex pe autostrada, cand intri in parcare) sa se lase motorul in functiune 1 min la relanti, sa se raceasca treptat turbina (gazele de ardere tot trec prin ea si ajuta s anu fie diferenta de temperatura mare intre folosirea continua de pana atunci si oprire brusca a motorului)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Si sa nu conduci subturat chiar daca ti se pare ca ai un consum mai mic. Daca pentru benzina se mai poate merge subturat pentru diesel este moartea motorului (la firma unde lucrez au schimbat de 2 ori un motor pe un Logan diesel pentru ca soferul circula subturat si statea cate o ora cu masina pornita pe loc). Exact cum se spunea mai sus sa incerci sa mergi in zona de cuplu maxim si nu vei avea nici o problema.
Din cand in cand ii poti face acel Tuning italian: intr-o viteza inferioara si pe o sosea dreapta si libera ii cresti usor turatia pana aproape de zona rosie, o tii acolo cateva nimute (2,3) si apoi decelerezi usor. Astfel se curata motorul de depuneri.
Bafta!
Din cand in cand ii poti face acel Tuning italian: intr-o viteza inferioara si pe o sosea dreapta si libera ii cresti usor turatia pana aproape de zona rosie, o tii acolo cateva nimute (2,3) si apoi decelerezi usor. Astfel se curata motorul de depuneri.
Bafta!
la mersul in bucuresti, este clar ca motorul o sa cedeze mai repede ca in alte orase.... din nefericire.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
-
- Posts: 314
- Joined: 13 Jun 2007, 20:33
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
tsunami ... la logan / renault , da cred. Dar daca omori tu un 1.9 tdi (nu de asta nou, ci de acum cativa ani) mergand subturat .... .esti tare . Taicamiu de ex, de 3 ani de cand are vw, f rar da peste 2000 rpm, pe la 1800-2000 schimba .... si pleaca cu superioara de la 1000 ture ... si inca nu a murit, si nici nu a dat vre-un semn (ups, sper sa nu moara curand)
Viteza maxima/treapta
Salut. A testat cineva viteza maxima ce se poate atinge in fiecare treapta de viteza,la 1,4 gsl?
cee'd 1.4 cvvt , best , kompass blue
stiu ca a testat un prieten pe dacie pana i-a sarit cutia din suruburi... are vre-un rost sa chinui motoru??
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Piston Gray comanda 24 august ..ridicat 8 noiembrie..2007...in curs de dezvoltare a puterii.... http://picasaweb.google.com/mehedinti.st/AlbumFRTitlu#
nu am fortat doar de dragul de a vedea cat merge intr-o anumita treapta, dar la nevoie, la unele depasiri, am mers pana pe la 6000 de ture in treapta a doua si la fel in a treia. in a doua am ajuns pe la 80km/h iar in a treia pe la 120-130. nu stiu foarte exact pt ca eram in depasiri si nu asta ma interesa in acele momente
KIA Cee'd, 1.4 BASE + optionale, Piston Grey
PH-09-SKU
KM: ~40000
PH-09-SKU
KM: ~40000
de acord cu amandoi, tine si de etajarea cutiei de viteze, dar eram si in conditiile de mai sus, cu 4 persoane in masina si in urcare pe o panta destul de mare. in plus, asa cum am mai zis, nu am fortat doar ca sa vad care e viteza maxima, probabil ca voi face si asta odata, ci atunci chiar aveam nevoie de cat mai multa putere ca sa termin depasirile. abia am reusit sa vad cu coada ochiului viteza
KIA Cee'd, 1.4 BASE + optionale, Piston Grey
PH-09-SKU
KM: ~40000
PH-09-SKU
KM: ~40000